Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

ronde # 59 - luxe piratenavontuur

+10
v8power
morkreb
Natjuh89
Moustache
Backslide
Kauna
graafoto
Tachondar
Mattio
Telemachus (killer)
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 10]

151ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 09:53

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Moustache schreef:Maar ik ben te lui om het op te zoeken... maar wat deed de ketter nu?

Maar zie je wel, twee keer maar in één zin kan best wel, maar dan heb je ook wat, maar zo vroeg op de morgen lijkt het nergens op, maar nu is het tijd om te stoppen....

die zin trekt nooit op iets, of dat nu 's morgens of 's avonds zou zijn xD
Misschien na een paar flesjes rum dat hij geleerd lijkt, maar hij is het niet Razz

en zoals hank zegt: Ketter = tegenhanger priester --> nep heilig water (dat dus niet werkt)

152ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 10:44

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

heeeey mijn heilig water was rum, dat werkt altijd

153ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 11:03

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

eigelijk ni xD ik zen ni zo nen voorstander voor zuivere rum ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 86336 geef mij maar iets anders

154ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 12:22

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

cola-rum?

155ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 15:11

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

nah
wodka burn?

156ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 15:30

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ken ik ni

whiskey-cola ^^

157ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 15:53

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

liever whiskey alleen dan (of beke water bij?) en zeer klein beetje maar

tequila?

158ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 17:10

Backslide

Backslide
Junior spammer

Het is dat nu, heh?

Ik weet echt niet wie ik moet stemmen...
Kon iemand mij maar wat meer informatie verschaffen...
Ik wacht de stemming nog even af (:

159ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 17:25

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Als je het aandurft op een wolf te stemmen dan stem je met mij mee op kauna, doe je dat niet.. dan weet ik 99% zeker jouw rol.

160ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 17:27

Backslide

Backslide
Junior spammer

Haha Hank, ik ben zeeer slecht in weerwolven tbh :$
Dus ik zeg; waarom zou ik jou vertrouwen en niet Kauna?

Ik zeg niet dat ik jou verdenk, ik zeg dat ik Kauna op dit moment níet verdenk.
Ik sta open voor suggesties (:

161ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 18:16

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik stem op Woogle omdat zij de eerte ronde niet het gelijkspel hield en ook pas vrij laat op Natjuh ging stemmen. En sinds wanneer ben je ineens op van een de dag op de nacht geen burger meer. Een conversie kan toch pas plaatsvinden na de 3e nacht? En die hebben we pas net gehad, dus wat Hank te weten is gekomen, het kan niet kloppen. Het is dat ik heel sterk vermoed dat hij goed is anders ging ik op hem stemmen want ik ga nu aan dat zijn goede rol twijfelen.

162ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 18:47

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Kauna schreef: Een conversie kan toch pas plaatsvinden na de 3e nacht? En die hebben we pas net gehad, dus wat Hank te weten is gekomen, het kan niet kloppen.

Bij de wolven is mijn rol bekend, en een beetje oplettend burger had mijn rol ook al geweten dus kan ik dit gerust zeggen.
Een zienende functie krijgt de rollen pas aan 't eind van de nacht/ na afloop van de nacht, dus als er in die nacht een conversie plaatsvindt dan zal de zienende functie (onafhankelijk of dit nu een ziener/dorspgek of sjamaan is) de rol als het goed is gewoon doorkrijgen zoals die dan is: wolf.

Feit is dat jouw naam 2× opgevraagd is door mij, en de eerste keer was dit een goede of neutrale rol, de tweede keer (afgelopen nacht dus) stond die rol er niet meer bij maar wel het woordje wolf; dus of killerboth heeft een fout gemaakt, of je bent aan het liegen. Smile
--> andere mogelijkheid, er is een andere rol in het spel waardoor ik de 2e keer niet jouw eerste rol zag.
- huidenwisselaar --> stond niet tussen de rollen, dus valt af
- wisselaar-- > stond niet tussen de rollen dus valt af
- 2e hacker--> zou evt mogelijk zijn maar waarom zou je dan deze zin zeggen:"En sinds wanneer ben je ineens op van een de dag op de nacht geen burger meer" want dan zou je dat ongetwijfeld wel weten

Als er nog meer mogelijke rollen zijn waardoor je niet meer dezelfde rol hebt: brand maar los Very Happy

Backslide, als je een burger bent kun je gewoon meestemmen op Kauna.
Ben je dat niet.. tja.. dan hebben we een slechte rol te pakken om de volgende dag te lynchen Smile (mag je overigens nog steeds meestemmen op kauna lol! )

Let wel; dit alles gaat natuurlijk niet direct op als killerboth een fout gemaakt heeft. Maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.

163ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 19:07

Backslide

Backslide
Junior spammer

Kauna,

nu hopen dat je theorie klopt Hank Very Happy

164ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 19:08

Backslide

Backslide
Junior spammer

Wacht even; ik mis een lijstje met de eventuele gebruikte rollen?

165ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 19:10

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

gebruikte rollen wordt niet altijd gegeven door spelleider (maakt het ook minder leuk vind ik :p)
geloof dat alle rollen in ieder geval mogelijk waren

166ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 19:10

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Backslide schreef:Wacht even; ik mis een lijstje met de eventuele gebruikte rollen?

is niet verplicht voor de spelleider om die te geven.

https://weerwolfenco.actieforum.com

167ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 20:43

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

dit is schokkend nieuws

168ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 20:56

v8power

v8power
Spammer i.o.

hmmm ik dacht dat ik wel de laatste zou zijn
kauna dan maar hank schijnt te weten wat hij doet

169ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 21:00

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Kauna reden is duidelijk

170ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 21:39

Moustache

Moustache
Junior spammer

denk dat henk gelijk heeft, kauna.

171ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 21:46

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Iedereen zal wel weten wat ze doen zeker.
Kauna

172ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 22:33

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

[quote="Hank1705"]
Kauna schreef:

Let wel; dit alles gaat natuurlijk niet direct op als killerboth een fout gemaakt heeft. Maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Ik een fout maken?? is dat mogelijk? Shocked
Backslide schreef:Wacht even; ik mis een lijstje met de eventuele gebruikte rollen?
alle rollen zijn mogelijk !

en srry dat ik maar laat ben, kwas aan't rijden, zal nu eens rap verhaaltje schrijven en zie wel wann ik nog online kom

173ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 23:09

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

k ik heb de stemmen niet moete tellen, het was redelijk duidelijk xD

-------

Na deze verschrikkelijke nacht waarin niemand een oogje heeft kunnen of durven toedoen, liep iedereen hier eigenlijk half in slaap op het dek rond te slenteren. Alleen kauna niet, ze wist niet wat ze voorhad, maar ze kon zich niks meer herinneren van de afgelope nacht.

Als ze de gruwelijke verhalen hoorde die de anderen haar vertelden over hoe Drwho aan stukken werd gereten nog maar enkele uren geleden en hoe ze die afschuwelijke geluiden moesten aanhoren, kon ze niet geloven dat ze dit vergeten was. Backslide dacht eventjes dat ze aan tijdelijk geheugen verlies leed, maar de rest van de crew keek haar argwanend aan. Hij probeerde uit te leggen dat het mogelijk is door die stress van de afgelope dagen en dan nog die monsterlijke daden, dat iemand de slechte ervaringen probeert te verdringen als bij wijze van overleving.

Maar het verhaal zelf had kauna al ziek gemaakt, ze voelde iets borrelen in haar buik en kon het niet meer stoppen. Snel probeerde ze nog de rand van het schip te bereiken, maar kon het niet inhouden. Een golf bruinige smurrie kwam naarboven, ranzig rook het, maar hoe het eruitzag was nog erger. Iedereen keerde zich direct weg om die misselijkmakende geur enz niet te moeten opnemen, buiten Hank. Deze dacht namelijk iets herkent te hebben. Hij had iets zien glinsteren in die maaginhoud en dat was niet normaal. Dus hij bleef kijken en inderdaad, daar in die smurrie lag iets te blinken, hij herkende het al een ring die DrWho altijd droeg en pas toen hij zag waarrond deze zat werd hij bleek van schrik en walging.

In die smurrie, dat eigelijk geen eten was, lagen halfverteerde resten van DrWho’s lichaam. Die ring zat nog aan zijn vinger die afgerukt was aan het kootje. Iets verderop lag de rest van zijn hand met enkele gaten in en het vel alreeds half verteerd. De bruine kleur zal dus wel te danken zijn aan de massas bloed die ermee vermengd waren.


Snel riep hij iedereen tot rede en had hun aandacht vast toen hij riep dat Kauna het monster is. De mensen die tot nu toe moesten afwachten in schrik en hadden geen goesting om dit te moeten volhouden en dachten al niet meer na over de ‘fout’ die ze de vorige dag begaan hadden.
Snel pakten ze enkele planken en probeerden kauna overboord te duwen. Kauna zelf wist nogaltijd niet wat er gaande was, ze voelde zich zo ziek als een hond en kon amper bewegen. Maar door het vele gestamp tegen haar was ze al snel tegen de reling van het schip beland. Daar gaf iemand haar een rake klap tegen het hoofd en belande ze overboord.

Ze voelde zich zo slecht dat ze niet eens meer de kracht had om zichzelf drijvende te houden. In enkele luttele seconden was ze verdronken en kwam haar lichaam bovendrijven.
De mensen kregen nu weer schrik dat ze een fout zouden begaan hebben, maar toen gebeurde er iets raar. Naarmate het schip begon afstand te nemen van het lichaam, leek het wel alsof dit aan het schip was vastgebonden, het bleef het volgen, welliswaar op een afstandje, maar toch bleef het in de buurt.

De mensen die dit aanschouwden, vertrouwden het niet en voor de rest van de dag zorgden ze ervoor dat er altijd iemand op post stond om kauna in de gaten te houden. Voor moest het ondenkbare gebeuren en ze toch weer tot leven komen.

Maar bij het vallen van de nacht gebeurde er nog iets aanzienlijker, het schip leek op te lichten, en kauna haar lichaam dat er enkele meters vandaan ronddobberde in de zee begon ook licht te geven. Het was een spookselachtig licht, lichtblauw, fel, en ondanks dat het zo licht was, was het toch moeilijk om erdoor te kijken. Pas toen ze nog eens keken zagen de mensen dat het lichaam van kauna helemaal niet meer het lichaam van kauna was. Wat daar ronddobberde, was in omvang toegenomen. Het was veranderd in het monster waarvan iedereen schrik had, maar was niet tot leven gekomen. Toen het donkerder en donkerder werd begon het meer en meer licht te geven. En bij het aanbreken van het spookuur bleek het lichaam afstand te nemen van het schip, maar het geestachtige schijnsel niet. Dit kwam dichter en dichter bij het schip en vervoegde zich bij de rest van de gloed.

----

Kauna was een monstertje, een wolfje, een weerwolfje? wie zou het zeggen? maar in iedergeval het monster van het schip.
nu: begin van de nacht


ps: srry maar ben met vrienden naar de ardennen gereden dus ga misschien de komende dagen wat minder knn online komen (niet dat dat jullie zal storen)
en als er typfouten in het verhaal staan, die zullen er in de vorige delen ook wel ingestaan hebben, maar dat komt omdat die pipos mij hier afleiden met drank Razz (btw: die waren raar aan het kijken hoor toen z edat lazen xD)

174ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur do 12 apr 2012, 08:33

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hoewel dit nog steeds beetje onduidelijk is lijkt me dit toch een bevestiging.

175ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 7 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur do 12 apr 2012, 10:27

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

oke ter verduidelijking: Kauna = (was) Wolfje

ps: een vogeltje is hier in mijn oor komen fluisteren dat ik de stemmen vergeten te tellen was en hij had gelijk....
Mattio heeft vergeten te stemmen

--> jij krijgt 1 mooie papegaai

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum