Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

ronde # 59 - luxe piratenavontuur

+10
v8power
morkreb
Natjuh89
Moustache
Backslide
Kauna
graafoto
Tachondar
Mattio
Telemachus (killer)
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 10]

101ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 14:34

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik tast in het duister. Door een weekend-tijdgebrek heb ik ook niet echt de kans alles tegen elkaar af te zetten, daarom maar een gok: ik ga voor de liefste persoon op deze reis, Natjuh, mijn ex-geliefde van vorige ronde. Razz

102ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 14:45

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ik zit nog niet helemaal (of helemaal niet) in het verhaal, na zo'n lange afwezigheid. En die lege flessen rum en advocaat helpen ook al niet mee mijn gedachten tot enige logica te brengen, net zomin als die gele kanarie die de hele tijd om mijn hoofd vliegt....
Om de boel in balans te brengen, graafoto dan maar. Dan hebben we dat tenminste ook weer gehad.

103ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 15:51

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

kanarie? heb je je papegaai opgegeten misschien? xD

104ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 16:24

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Aangezien ik ook in het duister tast zal ik nu wel eens volgen.
Natjuh

105ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 16:31

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

iedereen heeft het hier over in het duister tasten... mo jongens ... doe eens die zonnebrillen af xD
het is klaarlichten dag! (geen wolkje aan de lucht na dat onweer van gistrn)

106ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 16:38

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik stem maar mee zeker, dus natjuh. wel als je geen wolf blijkt, dan weet ik wie te kielhalen.

107ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 16:45

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik denk dat het nu wel vaststaat wie eraan gaat zkr?... medelijde met Natjuh

108ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 17:20

Backslide

Backslide
Junior spammer

Natjuh Blijkbaar weten mensen meer dan ik ^^.. Alhoewel ik graag wat meer informatie zou willen.
Ik vat de hinten niet op blijkbaar ö

109ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 21:46

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

effe voor mijzelf de stemmen tellen:

winnaar = Natjuh met 6 stemmen
dan: kauna, moutache & graafotto met elk 1 stem

(nu effe bezig en zal daarna het verhaaltje schrijven)

110ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 21:52

v8power

v8power
Spammer i.o.

mijn stem gaat naar
natjuh

111ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 22:00

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

lol net op tijd V8 :p

112ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 22:12

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

verhaaltje verhaaltje verhaaltje!
ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 829688

https://weerwolfenco.actieforum.com

113ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 22:39

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

awel dorien wil jij die eer niet?

114ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 22:42

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik weet toch niet wat Natjuhs rol is? Sad ik zit net zo in spanning als alle anderen (behalve natjuh zelf misschien)

https://weerwolfenco.actieforum.com

115ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 22:58

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

mja die vreest voor haar leven xD tenzij er iemand haar komt redden, maar ik moet haar teleurstellen :s

zoals altijd: verhaaltje + rode = samenvatting van de dag

-----------
Na al die verschrikkelijke gebeurtenissen en het angstaanjagende verhaal dat DrWho hen verteld had, hadden de mensen helemaal geen zin meer in dit reisje. Meer nog, doordat ze niet wisten wie ze konden vertrouwen en wie niet, want enkele dagen gelede kende niemand op deze boot elkaar en nu zaten ze hier met iets dat hun vermoorde? Hun opat? Alsof ze een lekker tussendoortje waren?
Neen de mensen voelden zich niet veilig. Ergens wisten ze wel dat het geen mens kon zijn die zo’n gruweldaden had begaan, maar wie moesten ze vertrouwen? Wie kon hun helpen? Ze schuwden elkaar uit vrees dat zij wel eens het volgende slachtoffer konden zijn.

Maar hanky had het helemaal uitgedokterd… gisternavond rond de tijd dat Drwho dat rare wezen had opgemerkt zaten hij en kauna te kaarten. Backslide en Moustache zaten zoals gewoonlijk aan de rum, hoe zij die konden binnenhouden met dat weer was een raadsel voor iedereen, maar ze slaagden erin en hadden op 1 nachtje 5 flessen uit. Mattio lag ziek in zijn hangmat en wooglepuff hield toezicht voor moest hij zich echt onwel voelen. Drwho stond achter het roer en V8power… die spijtig genoeg zal hij zeker niet vergeten. Want die gvd’ste valspeler was de oorzaak dat hij verloren had tegen kauna. Alles was in zijn voordeel aan het gaan totdat V8 plots mijn kaarten aan kauna verklapte…. Maar de enigste die niemand wist waar ze kon zijn was Natjuh… Die moest wel verdacht zijn!

Hank vertelde zijn theorie aan kauna, aangezien hij met haar ondanks het noodlottige weer de voorbije avond er toch nog een goede avond had van kunnen maken. Was er toch een beetje vertrouwen gegroeid tussen die 2. Toen hij helemaal klaar was met zijn theorie uit te leggen waarom Natjuh verdacht was, hoorde hij plots een gekraak achter hem. Uit schrik dat zijn tijd gekomen was en hij het volgende hapje was die op het menu van dat monster stond stond hij daar versteven van de schrik en drufde zich niet om te draaien. Pas toen kauna moest lachen hoe Hanky zo verschoot en deze het stemmetje van wooglepuff hoorde wist hij dat de kust veilig was. Opgelucht haalde hij adem, maar was toch boos op haar omdat ze hem zo had doen verschieten. Maar wooglepuff had hier geen gehoord naar, zij had namelijk de theorie van hank gehoord en aangezien ze zo’n schrik had voor alles wat met mogelijk monsters te maken had, leek iedere theorie naar een oplossing een goede theorie. Dus verkondigde ze snel hank zijn gedachten aan de rest van de aanwezigen.

Sommigen twijfelden nog een beetje om toch iemand als schuldige aan te duiden. Want het was toch duidelijk dat dat een wezen waarover drwho het had, een monster was? Toch geen mens? Een normaal iemand kon zoiets niet doen. Maar de anderen hadden er genoeg van om vol schrik af te wachten totdat zij de volgende waren en besloten het heft in eigen handen te nemen. Ze wapende zich met alles wat ze konden vinden, wat niet moeilijk was op een piratenschip, en gingen op zoektoch naar Natjuh.

Toen ze haar gevonden hadden, snapten ze door zo lang onder stress en zenuwen te staan en begonnen haar alles te verwijten wat ze konden verzinnen. Natjuh wist niet wat haar overkwam en plots begonnen de mensen haar over en weer te duwen. Het leek haar het beste om ze hun woede gewoon eens te laten uitwerken en ze zou het er later wel eens over hebben. Maar voor nu kon ze niet ontsnappen dus liet ze zich als een lappenpopje behandelen.
Dit leek haar het ideale plan totdat ze plots iets zag fonkelen in die mensenmassa. Iemand had een een zwaard gevonden en had dit uit dommigheid per ongeluk uitgestoken richting haar. Ze probeerde nog te stoppen, maar door een plotse golf die tegen het schipje beukte verloor ze haar evenwicht en viel te recht op de punt van dat zwaard.

Het was sneller gebeurt dan je zou denken, de ene seconde stond ze daar nog, de andere lag ze tegen ons aan alsof ze gewoon haar evenwicht verloren was, maar dan wel met een lemmet dat uit haar rug spietste. Langzaam begon het bloed te vloeien en te druppen. Uit schrik duwde ze zich van de mensenmassa af en hysterisch trok ze het zwaard uit haar uit. Toen was het net een rode regenboog die er ontstond. Het bloed spoot uit haar uit in een brede straal en natjuh zakte in elkaar.

Tegen dat de kapitein eindelijk bij haar was, kon hij alleen maar vaststellen dat Natjuh overleden was. Maar niemand wist wie het zwaard vasthad en ze hadden geen goesting om beschuldigd te worden, dus zweeg iedereen in een doodse stilte.


-----------

Het slachtoffer dat gevallen is als gevolg van de agressie van de burgertjes = Natjuh

vraag mij niet om een rol want die krijgen jullie niet ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 829688

dus ... pech voor iedereeen die in spanning zat aftewachten daarvoor Razz

116ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 23:01

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

btw effe voor de zekerheid... ik heb goed gekeken en iedereen heeft gestemd e? geen papegaaien die moeten uitgedeeld worden?

117ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 23:02

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

*zwaar teleurgesteld*

https://weerwolfenco.actieforum.com

118ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 23:04

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

pech ! nah ! dat kom't ervan als je mij niet helpt Razz dan saboteer ik jullie Twisted Evil

119ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 23:06

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

oh is dat het, dus als ik je verhaaltje voor je geschreven had, had je het wel verteld? Dan ben je niet alleen lui, maar ook nog corrupt! Ik stem killerboth.

https://weerwolfenco.actieforum.com

120ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 23:09

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

mja... dat misschien nog niet... maar dan had ik jou haar rol doorgestuurd moest je die echt willen weten Razz
nu kan je op je tong bijten en moet je het zelf maar uitzoeken Twisted Evil

btw... beetje corrupt zijn levert op hoor Cool

121ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 23:22

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

had je mij kapitein gemaakt gingen de overlevenden niet in deze problemen zitten,
en dorien heeft naar mijn mening zeer grondige redenen daarom ook dus killerboth

122ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 23:32

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Dus.. Natjuh is dood. Back to topic. Tragisch, tragisch, mijn innige en oprechte deelneming!



Laatst aangepast door Dorien op di 10 apr 2012, 15:00; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

123ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 23:33

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

zou je dat ook zeggen als blijkt dat ze een wolf is?

124ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 23:34

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Dorien schreef:Dus.. Natjuh is dood. Back to topic. Tragisch, tragisch, mijn innige en oprechte deelneming!

oprechte??? 't zal wel... jij sarcast, jij judas, jij verraadster ..... jij hebt geen gevoelens
je speelt alleen met de gevoelens van anderen ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 304463


(oke voor zover het drama stukje opgevoerd door dorien en ikke!! yey ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 571163 )
laten we weer doorgaan met het spelletje

125ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 5 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 23:34

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Uiteraard, de wolf is in Nederland uitgestorven, en ik ben er trots op een paar in ons midden te hebben

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum