Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Avontuur op Zee (weerwolven ronde 35)

+16
artishocking
Debby
Backslide
δόριεν
Kauna
Natjuh89
Miejster
laura
Stephen
v8power
Roel
karina
graafoto
Hank1705
Tachondar
Moustache
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 13]

Kauna

Kauna
Junior spammer

Als ik de lijst van rollen doorlees raak ik helemaal in de war. In het begin is drwho conversiewolf en naderhand is Miejster dat, Laura is eerst verhullende en dan leugenwolf. Hoe hadden wij gewone burgertjes hier ook een touw aan vast kunnen knopen.

En Graaf: het was gezellig in het burgerblok dat leek al een beetje op ons onbewoonde eiland daar. Jammer dat we geen van tweeën een ww te pakken kregen.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik stond ook na Natjuh
Misschien als we eerder hadden geweten dat het om een incident ging met de medium, hadden we
het kunnen herzien. Wat ik ook opperde, was de dood van de medium. Deze persoon heeft het immers zelf niet
gemeld aan de spelleider en ging ongestoord verder met begluren van beide verboden blokken. Hierdoor verloor ik een beetje respect voor deze persoon...
Toen Moustache melde dat deze bij ons als wolf zou komen, zag ik dit als een straf voor de wolven en niet voor de medium. Ik wilde niet eens met deze speler in 1 blok meer verder spelen die zo had bedrogen. (al is mijn woede tegen die persoon wat gezakt toen ik hoorde dat deze medium was, toch had deze het moeten melden dat die in beide blokken kon.) Daarom was het voor mij ook simpel. De speler eruit en ik zou mijn keuze herzien, of gewoon natjuh volgen.
Ik vind het vooral dan ook spijtig voor freek wat hem allemaal tijdens deze ronde is overkomen.

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik heb gewoon natjuh gevolgd omdat ik geen eerste potje wou spelen dat al meteen een uitzondering werd door een klein foutje. Want deze ronde was nu wel erg ingewikkeld...

Moustache

Moustache
Junior spammer

Debby

Debby
Senior spammer

Ach Tachondar,als jij in zijn schoenen stond,had je waarschijnlijk ook de verleiding niet kunnen weerstaan om te gluren in de blokken. Twisted Evil

Kauna

Kauna
Junior spammer

Moustache schreef:@kauna
https://weerwolfenco.actieforum.com/t259p105-avontuur-op-zee-weerwolven-ronde-35#37570
hier is je antwoord. Daar had je het kunnen lezen.
Nou eerlijk gezegd verklaard dat het voor mij helemaal niet. Maar dat maakt niet uit. Alles was deze ronde ingewikkeld dus dat ook.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ kauna
Natjuh was leugenwolf
DrWho was conversiewolf
Tachondar apostaat

Laura was normaal gesproken verhullende wolf
Dankzei mijn verhaar hierboven... waarom wij er uitgestapt zijn heeft moustache het enigzins veranderd
Zodoende
Miejster conversiewolf
Laura Leugenwolf



Laatst aangepast door Natjuh89 op zo 29 mei 2011, 23:19; in totaal 1 keer bewerkt

Moustache

Moustache
Junior spammer

De wolven hebben het nu moeilijker gekregen, maar de overgebleven wolven hebben een spoedcursus liegen en converteren gehad, dus het is nog speelbaar.
Dit lijkt me toch duidelijk genoeg, of niet?

Kauna

Kauna
Junior spammer

@Natjuh: Precies dat is helder. Maar voor de burgers wel ingewikkeld als er gemeld wordt dat de leugenwolf eruit is en die er ineens toch weer inzit. Persoonlijk reken ik daar dan niet meer zo op ook niet na de opmerking van Moustache. Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij, ik hoor de dingen graag eenduidig. Maar goed wij hadden weer andere voordeeltjes zoals een visser die ineens ontstond.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Wat betreft de visser...
Het is een leuke toevoeging maar aangezien ik ook weerhamster ben was ik niet meer om te brengen door de wolfjes ... Big mistake dus.
Misschien beter dat de visser een rol is die je in het begin van het spel krijgt maar geen extra rol of als de ziener dood is dan een burger visser kan worden maar dan zijn rol vrijwillig opgeeft of nog beter zijn oude rol nog 48u kan benutten en dan enkel nog visser is.
Er moet dus nog wat over nagedacht worden maar visser is fantastisch

Gast


Gast

Ja het is een leuke toevoeging. Paste hier ook wel mooi in het verhaal =)

Sorry arti Sad helaas

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

sorry do/ellen Razz

ik was er toch echt van overtuigd dat één van jullie 2 wolfje was scratch
zat ik er toch nog een beetje naast Rolling Eyes

Kauna (& Co) bedankt dat jullie me vertrouwden! Very Happy

Freek, bizarre ronde, toch nog goed geleid hoor Wink

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha, ik was vrij zeker dat jij goed was maar jij bleef zo hameren op jouw vermoedens tegen mij. Jammer dat je geen ww was dan had je me misschien wel gelunched Very Happy
En Djali werd wel heel verdacht met de opmerking dat ze de eerste nacht een dode had voorkomen en dat ze cute was terwijl Graafoto in het burgerblok al weerhamster was. En zo cute vind ik een lijk nu niet.
Avontuur op Zee (weerwolven ronde 35) - Pagina 13 953470

Moustache

Moustache
Junior spammer

ze bedoelde namelijk dat een weerwolvenwelpje heel schattig is, en dat zij een weerwolvenwelpje was geweest, dus dat ze ''cute was'' klopt dan, want dat slaat op een tijd terug in het verleden. Eigenlijk had er achter moeten staan: ''... maar nu niet meer'' maar dat heeft ze wijselijk verzwegen.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Moustache schreef:ze bedoelde namelijk dat een weerwolvenwelpje heel schattig is, en dat zij een weerwolvenwelpje was geweest, dus dat ze ''cute was'' klopt dan, want dat slaat op een tijd terug in het verleden. Eigenlijk had er achter moeten staan: ''... maar nu niet meer'' maar dat heeft ze wijselijk verzwegen.
In haar geval had ik dat ook gedaan. Maar voor ons was er geen enkele goede 'cute' rol meer en dus hielp het niet erg.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik was babywolf! Very Happy is that schattig of niet?!

https://weerwolfenco.actieforum.com

artishocking

artishocking
Junior spammer

En wij waren fliefd Avontuur op Zee (weerwolven ronde 35) - Pagina 13 129977 I love you Is dat niet leuk??

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

geen bedankje richting mij die jullie verliefd maakten? Laughing

ondanks het begin een leuke ronde Smile
(de fout van medium is hersteld?)

artishocking

artishocking
Junior spammer

Natuurlijk Hank!! Dankjewel hoor Very Happy

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

het "Doden" sub-forum (van het medium) is nu goed ja Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum