Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Avontuur op Zee (weerwolven ronde 35)

+16
artishocking
Debby
Backslide
δόριεν
Kauna
Natjuh89
Miejster
laura
Stephen
v8power
Roel
karina
graafoto
Hank1705
Tachondar
Moustache
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 13]

Moustache

Moustache
Junior spammer

7 juni ochtend

De ketting rinkelde. Ik rechtte mijn rug. Iedereen zou zien dat een d'Avila niet bang was. Enkele stappen voorwaarts. Een plotse windvlaag nam mijn hoed mee. Met mijn blik op de horizon gericht voelde ik het houvast van de plank verdwijnen... ik viel... een plons in het koude, zoute water... Ik zakte verder het diepe water in. 't Werd donkerder, kouder. Verwarde gedachten dwarrelden door mijn hoofd. Mijn vader en moeder, mijn zusjes... De waarzegster op de markt. Paniek. Pijn..Zo koud hier, en zo donker. Stilte. Dood.......

Klam bezweet en naar adem snakkend werd Cristobal d'Avila wakker, zich flarden herinnerend van de snel wijkende droom. Of liever gezegd, nachtmerrie. Langzaam kwam Christobal in beweging. Alles deed hem pijn, na de lading zweepslagen die hij de gisteren gekregen had. Stom, hij had toch nog een opmerking over de raaf gemaakt. Deze zat weer op de vertrouwde plek op de reling, en inmiddels was 't alsof hij het beest kon horen denken, kon begrijpen. ''Jij zult de zee toebehoren, mannetje'' De rillingen liepen Christobal over de rug, een nieuwe pijnscheut veroorzakend. Miejster kwam hem een stuk brood en kom water brengen.

Kauna, de kapitein, was weer naar buiten gekomen, na dagenlang in de kapiteinskajuit gebivakkeerd te hebben na de dood van Debby. En dit leverde meteen een grote verrassing op. Eigenlijk meer verrassingen. Want met Kauna kwam ook Graafoto naar buiten, die zich als verstekeling in een kast in de kapiteinskajuit verstopt had.
En de mededeling die Kauna deed was nog het meest verrassend: ''We gaan trouwen! Een goddelijke kracht heeft ons te samen gebracht, doordat ik kapitein werd, en graafoto, die de ingeving kreeg om zich als verstekeling te verstoppen op ons schip. Zo hebben wij elkaar gevonden in de kapiteinskajuit van Cavia en we zullen voor eeuwig elkaar toebehoren ''.

Ongeveer 45 mensen staarden met wijd open ogen en wijd open mond naar het kersverse stralende koppel.

''Artisjocking, wil jij gedurende de trouwpartij kapitein zijn, zodat je ons kunt trouwen (een kapitein kan uiteraard niet zichzelf trouwen)'' Aye, kapitein.

Ongeveer 45 mensen staarden met wijdopen ogen en wijdopen mond naar het kersverse stralende koppel.

''Backslide en hank1705, willen jullie onze getuigen zijn?'' Aye, kapitein.

Ongeveer 45 mensen staarden met wijdopen ogen en wijdopen mond naar het kersverse stralende koppel.

''En v8power, heb jij nog genoeg voorraad om een taart te maken?'' Aye kapitein.

Langzaam begon men weer tot positieven te komen. 10 monden gingen dicht.

''Djali en Laura, jullie moeten mij met mijn jurk helpen. Ik kan moeilijk in een kapiteinstenue trouwen. Dat zwart staat toch niet op een bruid'' Aye, kapitein.

Iets meer kwamen er tot hun positieven. Weer 10 monden gingen dicht.

''En omdat het vandaag feest zal zijn, gaat er niemand dood, en zelfs Cavia krijgt een kop rum!'' Aye, kapitein.

Einde van de tweede nacht. Niemand gaat dood.
De stemmen voor wie er de komende dag uitgeschreven moet worden inleveren voor zondagavond 10 uur.



Laatst aangepast door Moustache op za 28 mei 2011, 23:19; in totaal 1 keer bewerkt

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha, ik maak nog eens wat mee. Heerlijk dat we er nu voor uit kunnen komen Graaf, hoeven we niet meer stiekem te doen. hoef je me ook niet meer op te vissen want nu delen we alles toch??
En zie alweer geen dode, het gaat goed. Nu nog een slechte eruit zien te stemmen. Ik ga eens voor Backslide, die heeft al vele rondes een goede rol gehad en dat tij moet toch eens keren en ik vermoed dat dat deze ronde is. Verder onderbouwing is er niet want we hebben geen nachtdoden, veel uitvallers en daardoor zegt het stemgedrag van de vorige dag ook niet zoveel, denk ik.



Laatst aangepast door Kauna op zo 29 mei 2011, 17:07; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : stem veranderd)

v8power

v8power
Spammer i.o.

hmmm snap er steeds minder van nu
koppels die gaan trouwen vissers die de mail alvast openbaar maken
gelukkig hebben de wolven weer niet kunnen eten
dat is iig wel positief

de taart staat klaar en kan geserveert worden als jullie er klaar voor zijn
een meesterwerk hebben laura en ik ervan gemaakt 4 verdiepingen hoog dus voldoende voor iedereen

ik zou maar snel een stuk nemen als ik jou was want mijn stem gaat naar jou djali
volledig random dat dan weer wel

laura

laura
Spammer i.o.

goh ik leef nog steeds Very Happy Avontuur op Zee (weerwolven ronde 35) - Pagina 11 953470
met mooie versieringen op de taart met chocola Very Happy
ik hou van chocola Very Happy
ik stem ook voor backslide heb zo een gevoel dat graafoto en kauna te vertrouwens zijn Very Happy dus ik volg! plus als je ook nog eens vaak goede rol hebt gehad word het percentage dat je slechte rol hebt alleen maar groter

Backslide

Backslide
Junior spammer

Mm, het klopt inderdaad dat ik nooit wolf ben geweest. Wel 2x sjamaan.
Ik wil mezelf redden, maar denk niet dat ik Djali ga stemmen. Ik heb het gevoel dat ik op mijn manier haar heb beschermd vannacht.

Nu gaat mijn stem naar Laura voor het meestemmen.



Laatst aangepast door Backslide op zo 29 mei 2011, 15:45; in totaal 1 keer bewerkt

laura

laura
Spammer i.o.

volgens mij is dat een goede hint of niet Very Happy want dan gaat mijn stem weg Very Happy

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mijn eerste stemronde heb ik Kauna gekozen. Ik heb nog geen verder idee wie slecht is, dus ik blijf nog een rondje Kauna stemmen

Backslide

Backslide
Junior spammer

Trouwens Laura, je onderbouwing klopt niet. Dat ik nu meer kans heb om wolf te zijn.

Stel:
je hebt 1000 munten. Hoe groot is de kans dat als je ze opgooit ze allemaal kop zijn?
En nu:
je hebt er all 999 gegooid, allemal kop. Hoe groot is nu de kans dat je kop gooit? Idd. 50%.


Niet zo moeilijk heh ^^

Moustache

Moustache
Junior spammer

Backslide schreef:Trouwens Laura, je onderbouwing klopt niet. Dat ik nu meer kans heb om wolf te zijn.

Stel:
je hebt 1000 munten. Hoe groot is de kans dat als je ze opgooit ze allemaal kop zijn?
En nu:
je hebt er all 999 gegooid, allemaal kop. Hoe groot is nu de kans dat je kop gooit? Idd. 50%.


Niet zo moeilijk heh ^^
Dat laatste geval is zo onwaarschijnlijk, dat het waarschijnlijker is dat je uitgangspunt niet klopt, en het allemaal munten met kop aan twee zijden zijn. De kans dat de laatste dan ook kop is, is waarschijnlijk 100%.
Net zoals met de lottoballetjes. Stel dat bij alle trekkingen het afgelopen jaar, het getal 27 ALTIJD aanwezig was. Zou je hem dan juist wel of niet kiezen bij de volgende trekking?

verder heeft dit niets te maken met jullie stemkeuze van speler hoor.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Moustache, we hebben het hier niet over een verzwaarde munt ofzo, alleen kansen heh. Ik wou even duidelijk maken dat het niks uitmaakt dat ik nooit wolf ben geweest!

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Wie er nu nog slecht is weet ik niet 100% zeker maar Backslide maakt inderdaad een goede kans.
Ik volg de stemming op Backslide dus.



Laatst aangepast door graafoto op zo 29 mei 2011, 13:54; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Stem veranderd)

Kauna

Kauna
Junior spammer

O schat we zijn het ineens niet zo met elkaar eens.
@Backslide: je hint is wel een beetje duidelijk, misschien iets te duidelijk en gevaarlijk. Maar het maakt wel dat ik denk voor een ander te stemmen. Moet alleen nog even nadenken op wie.

v8power

v8power
Spammer i.o.

menu van de dag

lunch restjes van gisteren

diner
kop groentesoep
gebakken en gestoofde vis met bonen en rijst
stuk feestgebak

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Kauna, gebaseerd op vermoedens



Laatst aangepast door Hank1705 op zo 29 mei 2011, 15:49; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : stem gewijzigd)

Backslide

Backslide
Junior spammer

Graafoto, hoe duidelijk wil je het hebben?

Miejster

Miejster
Senior spammer

Kan iemand me die rol van visser nu eens verder uitleggen? Als de visser me via pm aanspreekt, wat doe ik dan en wat gevolg heeft dit voor het spel. Als een wolf me nu aanspreekt en zegt visser te zijn, of als een visser je aanspreekt en je zegt dat je burger bent terwijl je dat niet bent... Wat moet je nu met die visser? Wie kan deze vraag beantwoorden?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Daar is maar één antwoord op: kielhalen Twisted Evil
Nee even serieus, ik heb geen idee Miejster, persoonlijk vind ik 'm nogal onduidelijk en had liever eerst een enquete gehad ofzo voordat hij in het spel gegooid werd :s

Misschien is het handig als je het even aan Freek vraagt Wink

Kauna

Kauna
Junior spammer

Backslide schreef:Graafoto, hoe duidelijk wil je het hebben?
Ik vind het wel redelijk duidelijk maar ja, iedereen kan van alles roepen. Ik wil echter mijn stem wel aanpassen alleen brengt dat mijzelf direct in de gevarenzone en ik denk dat het voor de goeden op het schip ook niet zo'n goed idee is als ik verdwijn al was het alleen maar dat er dan én geen kapitein én geen stuurman meer is. En weet je: daar wordt iedereen stuurloos van.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Miejster schreef:Kan iemand me die rol van visser nu eens verder uitleggen? Als de visser me via pm aanspreekt, wat doe ik dan en wat gevolg heeft dit voor het spel. Als een wolf me nu aanspreekt en zegt visser te zijn, of als een visser je aanspreekt en je zegt dat je burger bent terwijl je dat niet bent... Wat moet je nu met die visser? Wie kan deze vraag beantwoorden?
Volgens mij kan die visser je inderdaad een pm toesturen en weet je net als bij andere benaderingen niet of diegene de waarheid spreekt. Dat is een gok die je wel of niet wilt/moet nemen. De visser heeft toegang tot het burgerboard en als jezelf heel duidelijk geweest bent en dan niet binnen afzienbare tijd toegelaten wordt, ga je heel hard op dit forum roepen dat een slechte je benaderd heeft. Dat is dan nog je enige redding denk ik. Maar sinds wanneer heeft dit spel zekerheden? Deze hele ronde loopt al raar dus dit kan er ook nog wel bij toch?

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Als de visser je aanspreekt is het volledig aan jou of je wilt reageren of niet...
Je kan deze persoon in vertrouwen nemen en je rol zeggen met de kans dat je toegelaten word in het burgerblok (de visser moet je nog geloven ook natuurlijk) maar rekening houdend met het feit dat er in de regels staat dat niemand per pm mag vragen naar je rol uitgenomen de visser lijkt het mij wel veilig om die persoon te vertrouwen.
Anders speelt die persoon zonder visser te zijn heel vals spel en we proberen hier toch allemaal zo eerlijk mogelijk te spelen denk ik.

Trouwens ik heb besloten om Backslide even te vertrouwen en verander mijn stem dus in Hank
Aan al die mij willen volgen... ik heb geen enkele reden buiten het feit dat Hank op iemand stemt die tot nu toe niks laten blijken heeft bij de slechten te horen (Kauna) maar zeker weet ik het dus ook niet.



Laatst aangepast door graafoto op zo 29 mei 2011, 17:24; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Wederom stemverandering)

Kauna

Kauna
Junior spammer

Als plichtgetrouwe vrouw ga ik mee: Hank. Maar dank hoop ik wel dat Backslide en wie weet wie nog meer meegaat.



Laatst aangepast door Kauna op zo 29 mei 2011, 17:10; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : toch een zelfstandig denkende vrouw)

Backslide

Backslide
Junior spammer

Dan verander ik mijn stem maar naar Hank

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik begin nu toch weer te twijfelen, en heb maar weer even een paar pagina's doorgelezen.
een van mijn andere vermoedens is dat Djali een slechte is..

Djali is ook niet actief de laatste dagen, dus mogelijk ook een reden waarom er geen dode gevallen is afgelopen nacht.

Mijn stem gaat dus naar Djali.
Ik ben benieuwd naar Artishocking's stem, al zal die vast op mijn naam komen te staan na deze post Avontuur op Zee (weerwolven ronde 35) - Pagina 11 953470

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik geloof ook niet dat jij slecht bent Hank maar ik wil wel een meerderheid en niet voor mij. Dus als jij wat meer argumenten hebt dan ben ik ook nog wel bereid om nog een keer te switchen. Zal mijn geloofwaardigheid niet verhogen maar dat neem ik dan maar op de koop toe.
Van Djali denk dat zijn nog in Antwerpen zit en misschien om die reden niet zo vaak online is maar dat is een beetje invullen voor haar en weet ik niet zeker.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik geloof dat je alleen miejster nog maar op je hebt staan dus zo'n meerderheid is dat niet Wink

het enige waar ik mijn stemgedrag op baseer zijn vermoedens, en aangezien ik noch bij de wolven, noch bij de burgers zit probeer ik er maar het beste van te maken
mijn rol is het enige argument dat ik zou kunnen geven, en omdat pb niet toegestaan is geloof ik, en ik niet in het burgerblok zit (mocht jij daar wel zitten) en ik mijn rol ook niet recht voor z'n raap ga zeggen hier, kan ik ook niet echt argumenten geven Neutral

ik heb je eerder deze ronde het voordeel van de twijfel gegeven, en ik hoop dat jij dat mij nu ook geeft
ten slotte wil ik je er nog even op wijzen dat als jij je stem verandert naar Djali, dat er dan één stem op jou staat, en 3 op djali staan.
(en 2 op mij, 1 op backslide)

PS als ik jou was zou ik je stem op backslide nog even ontvetten.. anders is je stem ongeldig Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum