Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Avontuur op Zee (weerwolven ronde 35)

+16
artishocking
Debby
Backslide
δόριεν
Kauna
Natjuh89
Miejster
laura
Stephen
v8power
Roel
karina
graafoto
Hank1705
Tachondar
Moustache
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 13]

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Wegens inactiviteit van Djali ...
Gered door de bel Hank Razz

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dank je voor de tip en ook jij het voordeel van de twijfel: Djali

Gast


Gast

buitengewoon slecht idee.
Ik durf zelfs te zeggen dat het gebrek aan dode van de eerste niet-moordloze nacht die toch moordloos bleek te zijn best wel eens iets met mij te maken zou kunnen hebben gehad.
en zoals kauna al zei en ikzelf ook nog heb aangekondigd: ik zat in België ivm theneka's verjaardag.

Verder zijn er opeens wel héél erg veel mensen uit scratch

Gast


Gast

mijn stem gaat naar hank die mij heel erg graag eruit lijkt te willen hebben, en misschien wel heeft ontdekt dat de dag hiertoe de enige mogelijkheid is.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Djali schreef:Ik durf zelfs te zeggen dat het gebrek aan dode van de eerste niet-moordloze nacht die toch moordloos bleek te zijn best wel eens iets met mij te maken zou kunnen hebben gehad.
Volgens mijn eigen theorie spreekt dat niet echt in je voordeel. Want ik vrees dat we nog ergens een lijk in de kast hebben. En er zijn niet zo heel veel rollen die er alleen overdag uit kunnen.

Gast


Gast

een lijk? hè bah. Alleen.. kan de grafdelver niet pas vanaf de 2e nacht in actie komen? scratch dat staat tenminste zo in de spelregels heb ik net voor je nagekeken. En dan lijkt het mij logisch dat dat pas 2 nachten na de moordloze nacht is. Dus dan kan ik moeilijk in die nacht 'verlijkt' zijn, lijkt me.
And I'm far more cute then that.

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha, dat geloof ik zo, but how cute are you?
En ik weet niet welke regels jij leest maar in die Moustache staat vanaf nacht 1. En die tellen deze ronde en die wijken ook nogal eens af van de algemene dus hou ze in de gaten. Eén keer op de bank in slaap vallen op het verkeerde moment betekent gelijk uitschakeling Crying or Very sad

Moustache

Moustache
Junior spammer

@djali

https://weerwolfenco.actieforum.com/t259p45-avontuur-op-zee-weerwolven-ronde-35#37144

lees dit stukje nog maar eens heeeeeeeel goed door.

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik ga ook mee in de stem om Hank
Ik denk nml dat hij een slechtie is..

(nog steeds ziek, mensen...vandaar mijn geringe posts)

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Djali schreef:ik zat in België ivm theneka's verjaardag.
En ik was niet uitgenodigd...
Antwerpen is amper 20 min rijden van bij mij
Nog een reden bij om je niet te vertrouwen Twisted Evil

Moustache

Moustache
Junior spammer

Helaas, dames en heren, jongens en meisjes weerwolvenspelers.... 't Is gedaan. Er komt een spetterende laatste aflevering van de tragische reis van kapitein Christobal d'Avila en zijn trouwe schip Aquila.
Even geduld aub, verhaal in de maak.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Surprised zo snel al Surprised

Debby

Debby
Senior spammer

Huh?

morkreb

morkreb
Junior spammer

ik ben benieuwd Cool

290Avontuur op Zee (weerwolven ronde 35) - Pagina 12 Empty Finale zo 29 mei 2011, 22:33

Moustache

Moustache
Junior spammer

7 juni avond

''Kijk, kijk, kijk daar, Graafje'' Kauna wees opgewonden naar een eilandje aan bakboord. ''Wat een schattig eilandje. Zo één heb ik altijd al op willen wonen. Jij ook, Graafje? ''
''Een plekje, helemaal voor onszelf, ik wil niets liever'' Graafoto keek nog niet helemaal overtuigd, maar iets van enthousiasme begon wel in hem te groeien.
''Kom mannen, laat de sloep zakken en vaar ons naar dat eiland. We pakken onze bezittingen en beginnen daar met ons beiden een nieuw leven'' Kauna gaf snel de instructies.
''Maar hoe moet het dan verder met ons?'' vroeg Artisjocking.
''Jij en Djali brengen ons naar dat eiland, en dan maak ik jouw permanent kapitein van de Aquila. Graafje en ik hebben niets meer nodig dan elkaar. ''

Een uur later was alles in gereedheid voor de afvaart van Kauna en Graafoto naar het idyllische eiland. De sloep zat vol met hun koffers, en wat proviand voor de eerste weken. Voor Graafje wat jacht- en visgerei, en voor Kauna de reservekeuken van v8power. Of andersom, we zijn toch moderne mensen.....

Artisjocking en Djali namen afscheid van Kauna en Graafoto. Snel roeiden ze terug naar de Aquila, toen er plots een speelse walvis om de hoek van het eiland kwam zwemmen. Al gauw danste hij rondom de sloep, maakte salto's boven het water, spoot waterstralen uit zijn neusgat. Artisjocking en Djali stonden doodsangsten uit. ''Harder roeien, sufferd'' riep Artisjocking tegen Djali. ''Dat doe ik toch, ik kan niet harder. Help dan, mens!'' 't Mocht niet baten, de sloep maakte water, ging steeds langzamer vooruit en 't was helemaal gedaan toen de walvis er bovenop landde. Artisjocking en Djali werden nooit weergezien.

Met ontzetting stond de bemanning naar het gebeuren tussen het schip en het eiland te kijken. Ook de nieuwe kapitein, Artisjocking, was alweer weg. Een gekrakeel van jewelste barste los. De ene wou dit, de andere wou dat.
''Maar we hebben toch nog een kapitein aan boord?'' ''Wat bedoel je?'' ''Nou, Christobal, in zijn hokje aan de ketting daar. We kunnen hem toch wel weer kapitein maken''
Er werd over gestemd, en met grote meerderheid werd Christobal tot kapitein benoemd.
''We gaan terug naar de Armada, en we vechten weer mee zoals het een Spaans oorlogsschip betaamd. Misschien zullen ze ons dan wel vergeven, en ons onze piraterij kwijtschelden. Ik heb connecties, dat moet lukken'' Zo gaf Christobal de orders....

1 augustus 1588

De kanonskogel was zwaar in de handen, zeker 30 pond. De kogel zat vast aan een ketting, en deze ketting werd met enig geknars vastgeschroeft aan de enkels. Een trapje van vier treden leidde naar een voetbrede zware plank. Ik keek om me heen. Zeker vijf kapiteins en één admiraal stonden met getrokken zwaard in een halve kring om me heen. De Krijgsraad te Water. 't Was gedaan ('t werd Christobal inderdaad vergeven, maar hij moest nog wel bestraft worden). Een priester prevelde wat latijnse termen, onderwijl een kruis heen en weer wiegend. Op de reling zat een raaf met felrode gemene kraalogen te kijken. ''Jij zult de zee toebehoren, mannetje'' Ik draaide me om, en voelde nog éénmaal de warmte van het zon. In de verte dobberden de andere schepen van wat ooit een machtige vloot, de Grande Armada, was geweest. Daarachter de duinen van een mij onbekende kust. Iets prikte in mijn rug, ik nam de vier treden langzaam, en liep de plank op. De ketting rinkelde. Ik rechtte mijn rug. Iedereen zou zien dat een d'Avila niet bang was. Enkele stappen voorwaarts. Een plotse windvlaag nam mijn hoed mee. Met mijn blik op de horizon gericht voelde ik het houvast van de plank verdwijnen... ik viel... een plons in het koude, zoute water... Ik zakte verder het diepe water in. 't Werd donkerder, kouder. Verwarde gedachten dwarrelden door mijn hoofd. Mijn vader en moeder, mijn zusjes... De waarzegster op de markt. Paniek. Pijn..Zo koud hier, en zo donker. Stilte. Dood.......

Langzaam zakte het dode lichaam van Christobal d'Avila naar de bodem van de zee.

Met een ruk ging Christobal overeind zitten. Hij luisterde naar het tikken van de klok, de wind buiten door de bomen, de rustige ademhaling van zijn mooie nieuwe vriendin Esmeralda Cuervo naast zich. Hij streek haar zachtjes door haar ravenzwarte haren. Een glimlach verscheen op haar mond. Gelukkig was het maar een droom....

Einde van dag 3
Djali wordt weggestemd. Djali was lijk. Djali was ook geliefde van Artisjocking. Die pleegt dus zelfmoord. Artisjocking was grafdelver. Djali was welp voor ze lijk werd.
Djali was de enige die Graafoto nog kon vermoorden. Graafoto was behalve ''visser'' en leider van het burgerblok ook nog weerhamster. 't Is onwaarschijnlijk dat de burgers hem zouden gaan lynchen.
Hiermee kan er in principe nog een gelijkspel uitrollen. Er zijn nog 5 burgers over en twee wolven. Maar de burgers waren al aardig op de goede weg om de slechtjes uit te roken. Ik denk niet dat ik jullie er een plezier mee zou hebben gedaan om dit helemaal uit te spelen. Zeker niet na alle regelmatigheden die hebben plaatsgevonden, deels door mij veroorzaakt.


De regels zijn ietwat veranderd om een fout in het begin te corrigeren. Achteraf niet altijd een even gelukkige keus. Toen de wolven Djali wilden opeten, zouden ze dus de welp vermoorden. Omdat artisjocking grafdelver was en geliefde, heb ik de wachttijd van 2 dagen voor de grafdelver laten vervallen. Artisjocking heeft hier gelukkig gebruik van gemaakt.

Omdat er signalen waren dat er buiten het zich van de spelleider om geprobeerd werd een burgerblok op te zetten, heb ik de rol van ''visser'' in het leven geroepen. Om dit althans weer inzichtelijk te krijgen. Helaas heb ik met de keuze van Graafoto (weerhamster) een grote fout gemaakt. Waarom lijkt me duidelijk.


Verder



Laatst aangepast door Moustache op zo 29 mei 2011, 22:46; in totaal 3 keer bewerkt

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Neeeeeeeeej niet de babywolf :O Sad Snik

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik was de Grafdelver, Moustache...

artishocking

artishocking
Junior spammer

Dus..gefeli burgers??

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Goed...
Laten we nu een andere opstarten? :p

Kauna

Kauna
Junior spammer

Natjuh89 schreef:Neeeeeeeeej niet de babywolf :O Sad Snik
Ja soms moet je het hard aanpakken. Very Happy Avontuur op Zee (weerwolven ronde 35) - Pagina 12 829688
En wat is de rest van de rolverdeling?

Verder vind ik dat de verhaallijn erg leuk en uitgebreid was, Freek, complimenten.
En ja daar door de steken die hier en daar vielen, was het een raar spel. Op naar de volgende dan maar toch? En hopelijk laat niemand zich door deze ronde afschrikken. Echt waar zo gek heeft nog niemand het hier meegemaakt dus het kan alleen maar beter worden.

v8power

v8power
Spammer i.o.

een spel met hindernissen en zeker leuke verhalen
daar laten we ons toch niet door afschrikken toch???
mijn rol was trouwens beschermengel heb 1 keer debby beschermt en 1 keer mezelf

297Avontuur op Zee (weerwolven ronde 35) - Pagina 12 Empty logboek van de spelleider zo 29 mei 2011, 22:49

Moustache

Moustache
Junior spammer

Deelnemers

dood
Tachondar – officier apostaat
natjuh – chirurgijn/barbier/tandentrekker leugenwolf
drwho - conversiewolf
janruben – ziener
Debby – officier jager burgemeester.
roel – matroos gezegende
Stephen – beul
artisjocking - zonderling grafdelver koppel
dorien/djali – hofmeester welp koppel

levend
1.Backslide slotenmaker
2.Kauna - - officier groenteboer
6.hank1705 – kanonnier cupido
7.graafoto – verstekeling weerhamster
9. miejster – soldaat wolf
11. v8power – kok beschermengel
12. laura – koksmaat verhullende wolf



SPELERSINFO
Debby (jager) richt op laura
Debby (burgemeester) benoemd Roel tot erfgenaam.
hank1705 koppelt Artisjocking en Djali/Dorien aan elkaar.

Agenda
dag 1 burgemeestersverkiezing
dood natjuh leugenwolf, tachondar apostaat, drwho conversiewolf.
debbie kauna (1) graafoto (2) laura (3) miejster (4) stephen (5)
roel – v8power (1) djali (2) hank1705 (3)
backslide -
Debby wordt burgemeester, haar stem telt dus dubbel in geval van gelijk eindigen, en indien beslissend.
nacht 1
miejster (conversiewolf) bijt Roel (gezegende)
v8power (beschermengel) beschermt Debby.
backslide (slotenmaker) sluit Debby op.
roel (gezegende) zegent Debby.
laura (leugenwolf) bijt djali/dorien
artisjocking activeert haar special ability en maakt djali ''lijk''.
janruben1 (ziener) wordt er uitgeschreven, omdat hij geen zin heeft.

dag 2
stemming:
kauna – miejster (1) djali (2) laura (3)
graafoto –
hank1705 – v8power (1)
roel – hank1705 (1) artisjocking (2) kauna (3)
debby – backslide (1)
djali – graafoto(1)
nog stemmen: stephen, roel, debby.

nacht 2
kauna (groenteboer) is dodelijk
v8power beschermt zichzelf
miejster en laura willen v8power opeten (dat lukt dus niet)
backslide sluit djali/dorien op.

dag 3
laura (leugenwolf) stemt djali in plaats van backslide.

djali – v8power (1) laura (2) hank (3) graafoto (4)kauna (5)
kauna – meijster (1)
hank – backslide (1) djali (2) artisjocking (3)

Djali gaat dood, artisjocking pleegt zelfmoord als geliefde.


nacht 3
kauna (groenteboer) is dodelijk
roel verandert in een weerwolf.
dag 4
nacht 4
dag 5
nacht 5

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ja, ik vond het anders ook best een leuke ronde, ook eens leuk met nieuwe rollen voor me
zoals de medium, lijk en grafdelver, want deze waren nog onbekend voor me. Maar goed, veel hebben we er ook niet van
gezien. Ondanks alles had het een immens prachtige ronde kunnen zijn als er niet steeds zoveel tegenslag voor
je was geweest :/
Ik kan wel begrijpen dat je soms de haren uit je hoofd kon trekken ><
Ik genoot wel vooral van de verhalen Wink

Moustache

Moustache
Junior spammer

oja, de burgers hebben gewonnen. Gefeliciteerd.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ten eerste wil ik zeggen dat we duidelijk hebben aangegeven in het wolvenblok dat we moustache totaal niks kwalijk nemen en dat er niemand hier schuldig aan was..

Ik wil jullie graag de reden vertellen waarom IK uit het wolvenblok ben gestapt.. zonder dat het iemand zijn fout is... En ik er zelf vrijwillig voor heb gekozen.!!

Ik kwam er achter dat er iemand op het wolvenforum kon die totaal niet bij de wolven hoorde..
Ik heb hier direct een melding van gemaakt bij de spelleider...
De volgende dag zag ik nog steeds dat hij op het wolventopic kon komen en heb dus iedereen een pm gestuurd in het wolvenblok dat ze niks moesten neerzetten dat er dus iemand op het wolvenblok kon en dus zo alle informatie kon lezen wie we waren en wat we gingen doen...
Dankzei dat hebben we elkaar allemaal toegevoegd op msn.. en zo met elkaar overlegd..

We hebben het er met moustache overgehad dat we graag een herindeling van de rollen wouden omdat het niet meer eerlijk zou zijn omdat iemand zoveel rollen al wist... Maar helaas dat kwam er niet.. Moustache kwam met de oplossing dat diegene als wolf mee zou doen.. en dat onze conversiewolf dus niks meer kon doen.. plus het nadeel dat diegene ook op het burgerforim kon enzo de ziener kon zien.. Wat voor ons ook het nadeel gaf dat we zelf niet konden beslissen of de ziener dood ging de jah of de neej.. enzo het lot al beslist was... Wij gingen hier niet mee akkoord en zeiden dus dat we graag een herindeling van de rollen wouden.. en dat we dan zonder moordloze nacht en nieuwe verkiezingen verder gingen.. en dat de burgemeester zou blijven wie der gestemd was... Maar helaas we kregen het allemaal niet voor elkaar... Dus op het moment heb ik besloten om uit het spel te stappen.. en zo volgden er meerdere mensen..

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is voor iedereen waarom ik uit het spel ben gestapt.. Want ik houd van een eerlijk spel!!

En neem dan ook totaal NIEMAND iets kwalijk.!!!!!!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum