Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Avontuur op Zee (weerwolven ronde 35)

+16
artishocking
Debby
Backslide
δόριεν
Kauna
Natjuh89
Miejster
laura
Stephen
v8power
Roel
karina
graafoto
Hank1705
Tachondar
Moustache
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 13]

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

oh, enne, vandaag precies een jaar geleden is dit forum in gebruik genomen! Avontuur op Zee (weerwolven ronde 35) - Pagina 3 919314

https://weerwolfenco.actieforum.com

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

lol, gefeliciteerd iedreen ^^

Moustache

Moustache
Junior spammer

DE ROLLEN ZIJN VERDEELD!!!!! IEDEREEN DIE ER RECHT OP HEEFT, HEEFT TOEGANG TOT ZIJN OF HAAR BOARD GEKREGEN.
VEEL PLEZIER.

Gast


Gast

leuk ik heb wel zin in een reisje.
Voor de liefhebbers heeft natjuh overigens een uitstekend middeltje tegen zeeziekte bij zich, dan weten jullie het even.

Debby

Debby
Senior spammer

Zolang het maar niet zo afloopt als met het cruiseschip van vorige week,vind ik alles best.
Maar ik hou het middeltje van Natjuh in mijn achterhoofd.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Goed gekookt v8 Smile Ga zo door...
Btw waar varen we ongeveer?????

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

We vertrokken uit Lissabon, dat is Spanje
en ik dacht dat we in de richting van Engeland gingen. Dus
we hebben ook al 2 dagen tegenwind gehad, en ik denk dus nog steeds voor de Portugese kust ^^
Al is 10 zeemijl, zelfs met tegenwind, best zéér weinig vooruitgang 0_o

Succes iedereen btw

Roel


Junior spammer

Nou, ik heb er zin in Very Happy lange tijd geleden voor mij.

Kan ik me dan ook kandidaat stellen voor Burgemeester? Ik weet eigenlijk niet of het handig is of juist niet maar ja Razz

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Uhm, Mensen voor drankjes voor katers, zeeziekzijn, misselijkheid of weet ik veel wat voor problemen :p.. Kunnen jullie altijd bij mij terecht Smile zoals djali al gezegt had.. Dus kom gerust langs..

Moustache

Moustache
Junior spammer

Tachondar schreef:We vertrokken uit Lissabon, dat is Spanje
en ik dacht dat we in de richting van Engeland gingen. Dus
we hebben ook al 2 dagen tegenwind gehad, en ik denk dus nog steeds voor de Portugese kust ^^
Al is 10 zeemijl, zelfs met tegenwind, best zéér weinig vooruitgang 0_o

Succes iedereen btw
Ik heb deze trip ook gekozen vanwege de tegenwind.

Men bleef daarna door tegenwind bij de Torre de Belém hangen en de eerste vaartuigen bereikten pas op 28 mei volle zee. De vloot was zo groot en langzaam dat het twee volle dagen duurde voordat alle schepen uitgevaren waren.

Dus 17 dagen om van Portugal weg te komen.....

Gast


Gast

ehh... ik zit net te denken hè, zijn dit niet ook de maanden waarin de wereld wordt geacht te vergaan? scratch is het dan wel verstandig, met zo'n schip de zee op?

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Deze reis heeft echt bestaan dan?

Janruben1


Poging tot spammer

Hey,

Dit is de eerste keer dat ik hier aanmee doe, is dit spel hetzelfde als weerwolven normaal? En maakt het wat uit wat voor persoon ik ben?

Ik ben wel Soldaat:)

Groet,

Jan

v8power

v8power
Spammer i.o.

lees de beschrijving onder uitleg even door speluitleg en vooral veel on line zijn helpt echt

Gast


Gast

Nee de rol die je binnen het thema hebt maakt weinig uit, die is om de boel een beetje aan te kleden. Het spel lijkt wel wat op het 'normale' spel ja, maar er zijn wel véél meer rollen, en sommige rollen werken wat anders. Ik raad je aan even te kijken welke rollen mee kunnen doen (moustache heeft een lijstje gegeven) en die eventjes door te lezen in de speluitleg. En voor vragen kun je natuurlijk ook altijd even moustache een pm sturen.

v8power

v8power
Spammer i.o.

roel wil wel burgemeester zijn van mij mag het mits je regelmatig on komt omdat je stem van doorslag kan zijn

Backslide

Backslide
Junior spammer

Nieuwe ronde begint en; m'n internet ligt er uit "-_- ik kan dit posten via een hele omslachtige manier. Anyway ik probeer online te komen als ik weer internet heb. Ik vind het zwaar irritant! Ze zijn hier bezig met de weg, waarschijnlijk verkeerde kabel geraakt!
Tot een keer!!

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik heb al een mooie koers bepaald samen met onze kapitein.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

let's get this party started Smile
(do leuk plaatje trouwens Suspect nu sta je er 2 keer op --> kijk maar naar mijn plaatje Razz)

Kauna

Kauna
Junior spammer

v8power schreef:roel wil wel burgemeester zijn van mij mag het mits je regelmatig on komt omdat je stem van doorslag kan zijn
Ik vind ook dat degene die voor burgemeester gaat veel online moet kunnen zijn, anders werkt het niet.

Gast


Gast

Hank1705 schreef:let's get this party started Smile
(do leuk plaatje trouwens Suspect nu sta je er 2 keer op --> kijk maar naar mijn plaatje Razz)
Jack Cool

Hm, stelt niemand anders zich kandidaat voor het burgemeesterschap? Ik geloof niet dat ik bezwaar heb tegen Roel, maar de keus uit één is wel heel erg karig.

Debby

Debby
Senior spammer

Ik stel me dan ook wel een keer kandidaat.
Al ben ik dan wel bang voor een hele snelle dood.

v8power

v8power
Spammer i.o.

menu van de dag

voor de lunch kunnen de restjes van gisteren worden gegeten
zelfbediening in de kombuis

diner
kop vissoep
stoofschotel met bonen en rijst
sinaasappel en appel als toetje

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

mmm dat is een stevige lunch. Ik begin maar met het schrobben van het dek.

Roel


Junior spammer

v8power schreef:roel wil wel burgemeester zijn van mij mag het mits je regelmatig on komt omdat je stem van doorslag kan zijn

Ik kan vaak online zijn, ook op school bijv. En ik ben altijd wel even online na 6-8 uur tot een uur of 10-half 11. En dat is vaak het einde van een dag.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum