Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Avontuur op Zee (weerwolven ronde 35)

+16
artishocking
Debby
Backslide
δόριεν
Kauna
Natjuh89
Miejster
laura
Stephen
v8power
Roel
karina
graafoto
Hank1705
Tachondar
Moustache
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 13]

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat schiet lekker op, zo wordt het wel moeilijk voor de ww. En kennelijk speelt (speelde) er iets in het ww blok?

En nu gaan wij dus leuk een burgemeester kiezen. Avontuur op Zee (weerwolven ronde 35) - Pagina 5 829688



Laatst aangepast door Kauna op di 24 mei 2011, 22:28; in totaal 1 keer bewerkt

Moustache

Moustache
Junior spammer

gaan we verder met de burgemeestersverkiezing......

Al drie doden, met alleen de burgemeestersverkiezing al....



Laatst aangepast door Moustache op di 24 mei 2011, 22:30; in totaal 1 keer bewerkt

Debby

Debby
Senior spammer

Hmm,dan kloppen de verhoudingen nu helemaal niet meer,lijkt me.

Gast


Gast

tja alle kandidaat staande burgemeesters doen nog mee dus mijn stem blijft gewoon staan op Roel denk ik maar.

maar dat lijkt me wel een heel ingewikkelde goed-slechtverhouding dan.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik stem voor Debby, een ervaren speler en volgens eigen zeggen een gewone burger die tijd over heeft. Dat is mooi. En we vinden wel uit of ze eerlijk is.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik snap er zeg maar even helemaal niets meer van confused

laura

laura
Spammer i.o.

ik snap er ook niks meer van, kennelijk is er echt iets gaande daarzo....

Gast


Gast

nee ik snap het allemaal ook even niet meer, maar blijkbaar is het mogelijk om door te spelen zonder die 3 slechten..

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha, kun je je voorstellen hoeveel er inzitten? Ik snap er ook niets van maar we gaan maar gewoon door want kennelijk kan dat.



Laatst aangepast door Kauna op di 24 mei 2011, 22:53; in totaal 1 keer bewerkt

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

nou ja dat kan ik nog best begrijpen, want in principe zijn het 2 wolfjes en 1 hulpje, dus naar de verwachting is er nog een conversiewolf over

maar wat de aanleiding is zou ik wel graag willen weten

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik ook wel maar ik ben bang dat als we dat weten we niet meer door kunnen spelen. en ik vind het verhaal wel erg leuk.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik vind het erg jammer, ben ook een klein beetje boos op de mensen die er uit zijn. Misschien was er een hele goede reden voor.
Moustache, zou je ons meer informatie kunnen verschaffen? We tasten nogal in het duister.

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ok, een korte uitleg is op zijn plaats. Iemand had medium als rol. Die kan met de doden spreken. We hadden een apart ''dodenboard'' gemaakt. Er ging helaas iets mis met de permissies. Daardoor kon het medium ook het wolvenboard en het burgerboard zien. Dat was niet de bedoeling. Als gevolg daarvan het medium aan het wolvenpack toegevoegd en de conversiewolf teruggezet naar gewone wolf. Deze nieuwe wolf had beloofd info uit het burgerboard niet te misbruiken. Daar gingen er een aantal niet mee accoord. En die zijn dan gedeserteerd en van het schip weggezwommen.
Het is niemands schuld, maar als je de beslissingen van de spelleider niet accepteren kunt, dan moet je niet meedoen. De wolven hebben het nu moeilijker gekregen, maar de overgebleven wolven hebben een spoedcursus liegen en converteren gehad, dus het is nog speelbaar.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mous, thx voor de toelichting. Ik ben ook eerder voorstander om gewoon voort te spelen na deze toelichting. Iedereen kan een fout maken en als die wolf de info niet gebruikt om een voordeel te behalen (nu ja voordeel terwijl er 3 slechten uitzijn?) moet dit toch wel kunnen. Misschien kan de spelleider die wolf in het oog houden en ingrijpen als die toch zou gebruik maken van zijn kennis? Lijkt dat geen goed idee?

een klein beetje muiterij op een avontuur op zee houdt de beste zeebonken niet tegen!

Gast


Gast

En natuurlijk is het wel mijn schuld dat dat medium toegang had tot het ziener- en wolven-topic, dus dat spijt me, maar er is nu weinig meer aan te doen. Ik hoop dat de rest wel goed verloopt.

Het was in ieder geval een enerverende dag... wie verstrekt nu trouwens anti-zeeziektepilletjes nu natjuh dat niet meer kan doen?

Miejster

Miejster
Senior spammer

Gewoon effe voor de vorm :

Begint de 'moordloze nacht' nu en duurt die tot morgenavond?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Spookje Natjuh zegt Smile De pillen staan op mijn kamer.. Deze mag jij uitdelen.. aan de mensen die ziek zijn geworden...
Natjuh gaat nu op haar wolkje zitten...!!!!

Moustache

Moustache
Junior spammer

Miejster schreef:Gewoon effe voor de vorm :

Begint de 'moordloze nacht' nu en duurt die tot morgenavond?
nee, de burgemeestersverkiezing loopt tot woensdagavond 22.00 uur, en daarna begint de eerste nacht. Vanwege de examenkandidaten onder de deelnemers beginnen we rustig.....

Gast


Gast

en dat wordt gewaardeerd, dankjewel.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik stem ook voor Debby als burgemeester, wel jammer dat er nu al 3 uitliggen.

laura

laura
Spammer i.o.

ik stem voor debby

Miejster

Miejster
Senior spammer

Debby is steeds een goede keuze!

Roel


Junior spammer

Uuh, dit gaat lekker zo, lol. Al 3 wolven dood Razz

Kauna

Kauna
Junior spammer

In elk geval is nu duidelijk wat er gebeurd is, beter dan alleen maar wat vaag gedoe. Wel jammer en ik hoop dat degenen die eruit zijn een volgende ronde weer gewoon meedoen.
Dus op voor de burgemeester... wie dat ook mag worden.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik stem Roel, een burgemeester-verkiezing hoort altijd spannend te blijven tot het eind ;D

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum