Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #26 - Wintersport

+12
karina
Natjuh89
laura
v8power
Debby
Backslide
Miejster
howlin graveyard
graafoto
morkreb
Kauna
δόριεν
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 10]

76Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 15:30

Gast


Gast

Laughing

77Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 15:34

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik twijfel nog, het is moeilijk zonder pm-en, maar ik stem op Natjuh..na veel 5-en en 6-en..

78Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 16:07

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Miejster je bevestigt mijn vermoeden door te stemmen op onze Nostradamus. Graafoto moet blijven leven. En jij hebt er blijkbaar alle baat bij dat Graafje sterft.

@Graaf: mooie tip
@de rest: stem wijs, niet iedereen heeft een even goede kijk op de toekomst als Nostradamus

79Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 16:17

Debby

Debby
Senior spammer

Oh Nostradamus met zijn groene broek........ Stond m goed.

Maar ben het eens 100% eens met Howlin.



Laatst aangepast door Debby op wo 26 jan 2011, 16:18; in totaal 1 keer bewerkt

80Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 16:17

Kauna

Kauna
Junior spammer

graafoto schreef:Lap, ik zie cyclops dat je mijn tips niet begrijpt. Crying or Very sad

Ik hoor in het goede kamp.

Zoals ik dus al zei:ik zie die dingen echt niet. Maar ik ga het geheel nog weer eens doorlezen. Maar als je bedenkt dat ik van de ong 10 hints van Djali er na heel veel lezen eentje uithaalde bied dat weinig perspectief.

Na wat leeswerk en vooral het idee van de anderen, verander ik mijn stem in Natjuh. Geen onderbouwing behalve dat anderen al op haar gestemd hebben en ik altijd vind dat er iemand uit moet om op die manier duidelijkheid te krijgen.

81Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 16:33

laura

laura
Spammer i.o.

iene miene mutte en ik heb haast dus ik stem natjuh

82Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 17:18

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik ga voor Howlin!
Waarom: Omdat het woensdag is!

83Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 18:07

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

briljante theorie backslide, ik kom bijna in de verleiding mee te gaan...

https://weerwolfenco.actieforum.com

84Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 18:19

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Als jullie doorgaan met stemmen op mij dan gaat er samen met mij nog een kop rollen.... Hoop dat de tip zo duidelijk is.. Denk maar aan de history;)

85Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 18:49

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

MIJN STEM GAAT NAAR HANK

86Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 19:29

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik moet vanavond oppassen en weet niet precies hoe laat ik terug ben. Verwacht wel om half 11 klaar te zijn, maar vergeeft u mij als het een uurtje langer blijkt te zijn. Deadline voor stemmen blijft gewoon staan.

https://weerwolfenco.actieforum.com

87Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 20:10

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik weet het niet. Speel op veilig en ga voor Jensie

88Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 20:42

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik mag hopen dat niet alle haat op mij gericht is, en hoeveel rondes duurt het voordat je een keer NIET op mij stemt Natjuh? Razz
't Is trouwens overgekomen Smile

Ik stem Morkreb, gewoon omdat zijn naam in 't rood staat.. dat is samen met je bankrekening één van die 2 dingen die nooit in het rood mogen staan.. Wink
(En verder vertrouw ik het niet helemaal.. 't lijkt wel of Morkreb en Graafoto van account gewisseld hebben scratch )

89Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 21:28

Miejster

Miejster
Senior spammer

howlin graveyard schreef:Miejster je bevestigt mijn vermoeden door te stemmen op onze Nostradamus. Graafoto moet blijven leven. En jij hebt er blijkbaar alle baat bij dat Graafje sterft.

@Graaf: mooie tip
@de rest: stem wijs, niet iedereen heeft een even goede kijk op de toekomst als Nostradamus

Howlin, ik mag met niemand PM'en dus ik probeer gewoon de tips te snappen. Ik ben blijkbaar de enige die een ander vermoeden heeft. Ik begrijp trouwens dat Nostradamusgedoe niet. Plots gaat iedereen zeggen dat je Graafje niet mag vermoorden?
Je zegt dat ik er baat bij heb om Graafje te doen sterven? Moest ik weten wat hij is, dan zou ik weten of ik er baat bij heb. Maar blijkbaar laat jij uitschijnen dat je alles weet. Daar kan ik dan ook mijn conclusies rond maken... Soit, ik blijf bij mijn standpunt, ik laat me niet beïnvloeden door deelnemers waarvan ik niet zeker ben welke rol ze zijn, goed of slecht. stel dat ik dan toch fout gok en dat jij gelijk hebt, tja that's the game zeker? Maar blijkbaar stemt iedereen op iemand anders. Toch straf he als alleen wolven een blok hebben. Er wordt hier deftig heen en weer gelogen en mensen worden beïnvloed. Nice game Howlin (en anderen)! Kom op burgers!

90Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 21:56

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik stem op Morkreb...
reden?
Omdat ik toch niemand anders kan bedenken.

91Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 21:57

morkreb

morkreb
Junior spammer

tssss, hebben jullie mijn hints dan echt niet gelezen? scratch

92Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 22:16

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ hank..

NIemand had nog op je gestemd dus jah:P en is mijn vaste ritueel Wink Smile Niks ernstigs hoor;)
Maar jah ik zal helaas er aan gaan heb 4 stemmen.. en het is tijd geweest Sad

93Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 22:18

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

@ Miejster: niet zo fel van je afbijten he. Ik ga ervanuit dat je uit de hints de rol kan afleiden en Graafje heeft er een hele mooie gezet. En daardoor is het mij duidelijk dat Graafje een bedreiging kan zijn voor een drietal. Wie dat drietal is, is mij een raden. En dat doe ik op basis van stemgedrag.
(Google is a great help.)

94Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 22:25

Kauna

Kauna
Junior spammer

@howlin: Staat er ergens dan dat het een drietal is of is dat de laatste rondes gewoonte? Of lees ik weer niet goe? Of weet jij meer dan ik?

95Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 22:26

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

@ morkreb: dat je graag appeltaartjes eet wel ja
@ Kauna: ik ga daarvan uit omdat dat zo ongeveer de spelregels zijn bij een kaartspelletje Weerwolven van Wakkerdam

96Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 23:03

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ hank..
BTW vorige potje heb ik ookniet op jou gestemd:P je had toen al een stem Razz En ik stem alleen op jou als je nog geen stem hebt :p haha Smile

97Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 23:08

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik moest toch iets realistisch verzinnen om te halen? Maar iedereen was het er wel mooi ff volledig mee eens! Very Happy Tis maar ff dat je het weet ^^

98Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 23:27

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

het niveau van de discussie neemt spectaculair toe, we zitten nu alweer op appeltaart!

Moet morgen vroeg op en het is toch nog lang geen sinterklaas dus:

*pats!* Een enorme sneeuwbal raakte morkreb midden in het gezicht. Hij hoestte en spuugde een mondvol uit, en keek toen woest om zich heen: welke onverlaat had dit op zijn geweten?! Backslide was net met één voet uit z'n snowboard geschoten en probeerde uit de spagaat te komen waar hij in was geraakt. Geen tijd voor sneeuwballen dus. Laura en Hank zoefden triomfantelijk de heuvel af, dus zij ook niet... Natjuh floot een liedje, en was toevallig héél erg druk met het vastmaken van haar veters (die vreemd genoeg helemaal niet los waren).
'Aha!' Morkreb graaide een flinke hoop sneeuw bij elkaar en smeet die naar Natjuh, die prompt in een sneeuwpop veranderde.
'Hé!' gilde ze verontwaardigd en ze dook op morkreb. Die probeerde van haar weg te rennen maar vergat dat hij op een snowboard stond, wat resulteerde in een zeer oncharmante glijpartij de helling af. Natjuh volgde en begon hem in te peperen.

*plop*
Morkreb verdween kopje onder in de sneeuw.
*plop*
Natjuh verdween kopje onder in de sneeuw.

In eerste instantie keken de anderen lachend toe, maar toen na een minuutje nog niemand boven kwam, begrepen ze dat er iets mis moest zijn. Tijdens hun sneeuwballengevecht waren ze blijkbaar terecht gekomen in een verraderlijke plek met drijfsneeuw.
De EHBO-mensen kwamen aan rennen met touwen en een zoektocht werd gestart. Na een kwartiertje dreggen werden Natjuh en morkreb eindelijk gevonden, maar het was al te laat...

'Neeeeee!' jammerde miejster, toen hij het afschuwelijke nieuws hoorde. '2 Doden op de piste? We gaan vast failliet...' Nog veel groter werd zijn ontreddering toen hij hoorde wie de ongelukkigen waren. Miejster trok lijkbleek weg en zakte in elkaar. Morkreb en hij waren buitengewoon goeie vrienden geweest.
Nog geen uur later werd miejster ergens in een ravijn dood aangetroffen. De arme man had het verdriet niet aangekund.

Einde van de dag.
Morkreb wordt gebeuld door Natjuh
Hij was weerhamster.
Zijn geliefde miejster was leugenwolf.
Natjuh wordt gelynchd
Zij was beul
Deze nacht eindigt donderdagavond 22:00u


Zo, jullie maken er direct wel een bloederige zooi van zeg Shocked
dag 1 al drie doden. Dat begint goed.

https://weerwolfenco.actieforum.com

99Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 23:29

laura

laura
Spammer i.o.

wow veel doden... even kijken ...

WAT?! 2 goede en 1 slechte eruit??!!! shitters

RIP morkreb
RIP natjuh
RIP miejster

100Ronde #26 - Wintersport - Pagina 4 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 23:32

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ach jah niet slecht van me zelf.. Smile had gezegt dat er koppen zouden gaan rollen als ik dood zou gaan en heb noggelijk ook.. Gelukkig ook een wolf erbij joehoe Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum