Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #26 - Wintersport

+12
karina
Natjuh89
laura
v8power
Debby
Backslide
Miejster
howlin graveyard
graafoto
morkreb
Kauna
δόριεν
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 10]

201Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 12:34

Backslide

Backslide
Junior spammer

Dan ga ik maar mee in Jensie,,
was al eerder mijn idee, toen bleek dus dat graafoto niet zo'n hele goede keus was voor de lynch!

202Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 15:04

laura

laura
Spammer i.o.

ik stem Jensie

203Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 17:11

artishocking

artishocking
Junior spammer

Het ziet er idd niet best uit voor de burgers, en ik zie het ook niet snel veranderen.

Komop Burgers...

Wij hebben het gezellig op de wolkenweide hoor...Morkreb..wil je even de wolkentoetjes doorgeven..
dan schenk ik nog wat bubbeltjes in...hahha
(in de hemel is geen bier, maar wel champagne haha)

204Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 18:50

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Nee als de burgers hun eigen mensen eruit gaan stemmen Wink
Heb al eerder in deze discussie laten vallen dat ik NIET bijt

205Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 19:47

v8power

v8power
Spammer i.o.

mischien bijt je niet maar eet je vervolgens wel mee als het word aangeboden
ik bijt niet zegt dus niet zoveel
verder sta ik gerust open voor suggesties maar de koers die ik nu ga doen brengt ons mischien iets verder
de wolven zijn al weer met 3 en dus het word nog moeilijk genoeg

206Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 19:50

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

voor jouw info V8 ik ben een GOEDE moet ik nog duidelijker zijn Wink

207Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 20:03

Debby

Debby
Senior spammer

Maar wel een meestemmer met degene die de andere burgers er al uit hebben gestemt.
Naar mijn idee verschuil je je daar wel achter.

Ik stem ook Jensie

208Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 20:55

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

eerlijk gezegd vind ik jullie stuk voor stuk verdacht bloeddorstig. Theorie of niet, er moeten en zullen koppen rollen. Tssss. Wat een wolven-mentaliteit.

https://weerwolfenco.actieforum.com

209Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 20:56

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

*port arti van haar wolkje af*

Opschuiven jij, ik wil ook kijken Smile

Hay allen cheers

210Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 21:22

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

*schuift vlug een wolkje eronder opdat arti zacht valt*

Hoi =)

https://weerwolfenco.actieforum.com

211Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 21:23

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ah, arti blijft wel zweven hoor :p
maar toch lief dat je aan haar arme staartebeentje denkt :p

212Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 21:36

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

zo ben ik he

https://weerwolfenco.actieforum.com

213Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 21:41

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

idd Smile mocht hier nu wel of niet zinloos gespamd worden? :p

214Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 22:13

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

eigenlijk niet, maar als je zorgt dat Stefan je niet betrapt dan zullen er geen verdere sancties volgen Smile

ik zal zo gaan schrijven

https://weerwolfenco.actieforum.com

215Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 22:52

morkreb

morkreb
Junior spammer

Geen bier in de wolken?! Sad Nou bij mij wel hoor. Gisteren een voldoende teruggekregen op een van m'n tentamens. Nog nooit zo blij geweest met een 6,5. Uiteraard even flink gevierd en de stad in geweest. Very Happy

Ik denk dat ik voor de wolven ben deze ronde Wink

216Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 22:54

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik altijd :p Go do, schrijf dat verhaal! dan kunnen we slapen :p

217Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 22:59

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Uit de hemel
Ik heb Dorien een beetje bezig gehouden dus het verhaaltje heeft eventjes vertraging door mij.

Sorry daarvoor Embarassed

218Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 23:00

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Niemand wist precies waarom, maar opeens had iedereen ruzie met Jensie. Misschien had te maken met het feit dat ze almaar probeerde iedereen in het gips te stoppen (zelfs hanks bloedneus van die ochtend, had ze zo geprobeerd op te lossen, het blauwe gips kleurde wel mooi paars toen), maar het was een feit dat niemand haar opeens meer echt aardig vond. Dat werd pas echt duidelijk toen debby een kop warme chocolademelk over Jensies hoofd goot. Wat niemand had verwacht, was dat Jensie een enorme chocolademelk-allergie bleek te hebben. Ze werd lijkbleek, toen knalrood, toen weer lijkbleek, toen wit/rood geblokt, en toen kreeg ze een anylfactische shock en was de EHBO-post plotseling onbemand.
'Zut alors!' was debby's commentaar. 'Dat was m'n bedoeling nu ook weer niet...'

'Och,' zei kauna vergoelijkend. 'Zo erg is het nu ook weer niet.'
'Ach nee', viel backslide haar bij. 'We redden het ook wel zonder EHBO-post'
'Da's waar,' Debby haalde opgelucht adem. 'Ik voelde me wat lullig, maar ik zie opeens in dat het allemaal zo erg niet is.'
V8power en Hank keken wantrouwend van de een naar de ander, en voelden zich wat ongemakkelijk worden.

'Over allergieën gesproken...' kauna keek in Hanks richting. 'Wat was het ook weer, worteltjes toch?'
'Klopt,' zei Hank achterdochtig. 'Hoezo?'
'Wat gebeurt er dan eigenlijk?'
'Ongeveer hetzelfde als met Jensie...' Hank schuifelde onopvallend achteruit, bij de anderen vandaan.
'Wortel-hapje voor Hank!' zei backslide blij, en hij haalde een wortel achter zijn rug vandaan en propte hem in Hanks mond. Die begon in een even hoog tempo als jensie van kleur te verschieten, hoewel hij duidelijk meer oranje werd dan rood. En zo ging Hank heen.
V8power probeerde de anderen nog van zich af te slaan, maar kreeg daar de kans niet meer toe omdat ze toch al hadden gewonnen... Debby stond nog wat verbaasd van zichzelf, want ze had haar evil-kant eigenlijk nog niet ontdekt tot dit moment.

EINDE VAN HET SPEL
De wolven winnen.
De burgers lynchen Jensie, zij was een gewone burger
de nacht begint en Debby verandert in een wolf, dit betekent dat de wolven hebben gewonnen.


Hmm, volgende keer met een heks ipv beul? Of geen sjamaan erin?
Het blijft een probleem xD



Laatst aangepast door Dorien op zo 30 jan 2011, 23:13; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

219Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 23:02

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Jeuuuj, wolfjes ftw Very Happy

Ty do voor de fantastische activiteit/ronde^^

220Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 23:02

Debby

Debby
Senior spammer

Geeft niet Graaffie Wink

Uhm,moet ik nu blij zijn,of niet. Shocked

221Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 23:07

Backslide

Backslide
Junior spammer

I'm sooooo sorry Hank:$

first round/first win Smile

222Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 23:45

Backslide

Backslide
Junior spammer

Nog even zeggen wat de rollen waren van de overgebleven spelers? Of doen we daar hier niet aan ^^

223Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport ma 31 jan 2011, 11:09

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik was de jager en hadden jullie mij gedood dan had ik backslide gedood
goed gedaan wolven

224Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport ma 31 jan 2011, 12:27

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

verdomme ik, dat ik de tactiek van graafoto zelf niet bedacht had
Ik heb hem aan de galg gepraat en de wolven lachten lekker mee (en al zeker de sjamaan)

225Ronde #26 - Wintersport - Pagina 9 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport ma 31 jan 2011, 12:30

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Het was idd best grappig om te zien :p

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum