Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #26 - Wintersport

+12
karina
Natjuh89
laura
v8power
Debby
Backslide
Miejster
howlin graveyard
graafoto
morkreb
Kauna
δόριεν
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 10]

176Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 13:39

Backslide

Backslide
Junior spammer

Nou Dorien, eigenlijk kunnen we dat niet vergeten.
MAAR omdat je zo goed rijmt vergeven we je <3! haha

177Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 13:50

Debby

Debby
Senior spammer

Was t zo gezellig?

Goed gedaan medeburgertjes Sad

RIP Graaffie.

178Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 14:07

laura

laura
Spammer i.o.

shitters... maar gelukkig is het niet de ziener Very Happy

179Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 14:23

morkreb

morkreb
Junior spammer

Is graafoto's rol nou verhult of is ie echt groenteboer?

180Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 14:36

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Moest ik verhuld geweest zijn dan had ik het niet geweten toen ik mijn eigen dood op schreef.
Dus ik was echt de groentenboer...
Eens kijken hoe jullie het nu gaan aanpakken zonder jullie dagelijkse portie vitaminen.

181Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 14:44

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

he verdorie, nu gaat er natuurlijk ook geen wolf uit omdat graaf overdag doodgaat No

nu hoop ik maar dat ik snel gevonden wordt door de ziener, want heb niets te doen..
.. behalve hopen dat ik op een slechte rol stem Rolling Eyes

182Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 15:44

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Jeetje ik er niet uit.. werken mijn verbandjes ook zo goed bij mij?

RIP graaf.. heb hier wat vitaminepillen ingeslagen dus wie de dagelijkse porties van de Graaf gaat missen. Kom maar op mijn bankje zitten.

183Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 16:11

Debby

Debby
Senior spammer

Yep,kan ze je bijten.
Ziet nou niemand t.

Sorry heb liever de groenteboer in levende lijven dan de vitaminepillen.

184Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 16:15

Backslide

Backslide
Junior spammer

Omg, echt.. mijn theorieën kloppen ook echt niet hoor.. Maarja, ik ben volgens mij niet de enige die sommige tips enzo over het hoofd ziet x)

185Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 16:24

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

bijten??
Nee dat doe ik niet

186Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 16:26

Debby

Debby
Senior spammer

Niet bijten,maar goed ben je ook niet.

Dan ben je een hulpje van de wolven.

187Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 16:30

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

haha NOOIT
Ik bedoel het GOED

188Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 18:17

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik waag me niet meer aan de aanwijzingen lees ze toch verkeerd
sory graaf dacht ik dat je een slechte moest zijn en als groenteboer had ik je niet ingeschat
hmmm nog maar eens nadenken over een nieuwe theorie

@debby nee ik zie het niet .....

189Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 19:06

artishocking

artishocking
Junior spammer

Jensie, je bent een noordelaar...ken toch nie, Graaffie van de berg duwen... Shocked

190Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 19:11

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik heb zojuist nog eens doorgelezen en de hint van de ziener gezien cyclops Very Happy

191Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 20:59

Kauna

Kauna
Junior spammer

Sorry Graafoto, had niet het idee dat je de ziener was en vond je gedrag daarom ook verdacht maar had zeker niet ingeschat dat je de groenteboer was. Dat is samen met de weerhamster wel erg in het nadeel van de burgers dat die eruit zijn. Dan moet de ziener nu wel heel erg zijn (of haar) best gaan doen.
Voor Graafoto waren de rollen kennelijk al erg duidelijk en Morkreb heeft ook iets gevonden. Ik vind echter 14? blz lezen waarvan er een aantal vol nonsens staan niet erg saai. Nou ja, wie weet zet ik me er morgen wel eens even toe.

192Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 21:20

morkreb

morkreb
Junior spammer

klopt, is niet saai ^^

193Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 22:15

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha, ben het woordje 'niet' vergeten weg te halen. Ik vind het dus een behoorlijk lang, niet altijd even leuk om te te herlezen verhaal. Dit in tegenstelling tot Morkreb.

194Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 22:47

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

"Laat ons duimen voor een rustige nacht, ik wil morgen niet naar het ziekenhuis gaan, ook niet voor iets kleins" Jensie woorden galmden door de warme kamer, maar het leek erop dat deze niet gingen worden verhoord. Even later liepen onze wintersporters gezellig door de kille nacht, om een frisse neus te halen voor het slapengaan. De vrolijke bende maakte genoeg herrie om alle nachtelijke roofdieren op afstand te houden, en er werd heel wat afgelachen. "pas maar op bij dit stuk, riep Debby luid naar achteren" Het leek erop dat jensies wens in vervulling zou gaan, en inderdaad, er gebeurde niets. Hierna keerden ze allen samen terug naar de chalet, en gingen nog wat tijd doorbrengen in het bubbelbad. De sterkedrank vloeide rijkelijk, behalve voor de allerkleinsten, daar waakte juf kauna wel over. Ze had speciaal jip en janneke champagne meegebracht, en hank1705 en backslide snoepten er gretig van. Debby hield natuurlijk ook een oogje in het zeil, en even leek het er op dat die nacht ook helemaal niets ging ging gebeuren...

Tot plots

Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Wesley-sneijder-speelt-kabouter-wesley_5_460x0

Howlin had nog pannenkoeken zitten en ging deze vlug halen. Bizar toch dat er altijd vreemde dingen gebeuren als je alleen bent?

Krakend dat het vroor kwam de volgende dag, en heel even leek het alsof de nacht goed verlopen was, tot iemand als bij toverslag een visioen kreeg, en even later vond onze, tot dan toe vrolijke bende, het bevroren kadaver van Howlin.

Einde van de nacht.
De wolven eten Howlin, hij was ziener
Deze dag eindigt zondagavond 22:00u


Deze post werd medemogelijk gemaakt door Theneka



Laatst aangepast door Dorien op za 29 jan 2011, 23:03; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

195Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 22:58

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Geschreven uit de hemel

Damn you Wolven...
Het ziet er echt niet goed uit voor de burgers

196Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 23:01

Kauna

Kauna
Junior spammer

graafoto schreef:Geschreven uit de hemel

Damn you Wolven...
Het ziet er echt niet goed uit voor de burgers

Zeker niet, zo wordt het wel heel lastig.
En ben jij Morkreb niet kwijt op je wolkje want die schijnt hier stiekem van de jip en janneke champ te genieten. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet bij een spookje affraid

197Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 23:04

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

oeps foutje, morkreb is weer teruggestuurd naar z'n wolkje, en in plaats daarvan is Hank aan de j&j-champagne gegaan. Beter zo? Welterusten iedereen.
Ik moet heel de dag repeteren, maar kom om 22:00 weer het dagelijkse onheilsbericht brengen Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

198Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport za 29 jan 2011, 23:28

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

lap

199Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 00:13

v8power

v8power
Spammer i.o.

ok mensen ik weet het niet meer
r.i.p howlin
ik ga debby maar eens volgen dan kijken of we dan meer geluk hebben
mijn stem gaat naar jensie

200Ronde #26 - Wintersport - Pagina 8 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport zo 30 jan 2011, 11:37

Kauna

Kauna
Junior spammer

Mijn idee: Jensie

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum