Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #26 - Wintersport

+12
karina
Natjuh89
laura
v8power
Debby
Backslide
Miejster
howlin graveyard
graafoto
morkreb
Kauna
δόριεν
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 10]

26Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 15:12

artishocking

artishocking
Junior spammer

Halloo, daar ben ik weer, net op tijd voor de nieuwe ronde.
Ik had het even TE druk hoor.

Wolfjes gewonnen vorige potje? gefeliciteerd nog.

Ik kan niet skieën dus ik doe wel alleen de apres ski drunken

27Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 15:15

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

jij blij dat je alleen de EHBO hoeft te doen Razz

zozo.. goed voorbereid hoor geek

28Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 16:00

Backslide

Backslide
Junior spammer

lalala,, *komt net terug van het snowboardlesje van kauna*
Nog even mijn sneeuwpop bewond... WAT!! WIE HEEFT DIT GEDAAN?!

Crying or Very sad

Zijn er ooggetuigen van de moord deze eerste nacht? Mijn sneeuwpop?!



Laatst aangepast door Backslide op di 25 jan 2011, 16:16; in totaal 1 keer bewerkt

29Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 16:13

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Backslide schreef:
Zijn er ooggetuigen van de eerste moord deze nacht? Mijn sneeuwpop?!

hoeveel moorden komen er deze nacht dan..?
Hm.. volgens mij weet jij dus iets wat wij niet weten.. Suspect

30Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 16:16

Backslide

Backslide
Junior spammer

Omg *facepalm*
Zal de volgende ronde even iets beter mijn zinnen formuleren. Is ook nog maar mijn eerste ronde heh ^^

31Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 16:36

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Back, tip voor jou: volg de voetsporen in de sneeuw, die leiden vast naar de dader van dit brute misdrijf.

https://weerwolfenco.actieforum.com

32Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 16:43

morkreb

morkreb
Junior spammer

Het verbaasd me echt dat ik niet de enige ben die niet kan skiën of snowboarden....
Naja, is hier ook een ALBERT HEIJN in de buurt? ik heb zin in een extra tussendoortje Very Happy (appeltaartje hmmm)

33Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 16:46

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Appeltaart staat hier naast mij. Albert Heijn heb ik nog niet gevonden hier...

haha, de reacties zijn inderdaad erg enthousiast. Bezorg ik jullie allemaal een onverwachte vakantie, is het nog niet goed Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

34Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 17:13

morkreb

morkreb
Junior spammer

jij ook al aan de appeltaart? Gaat zeker goed komen deze ronde cheers

35Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 17:14

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

appeltaart vind ik persoonlijk lekkerder dan mensen, weet niet hoe het met de rest zit...

https://weerwolfenco.actieforum.com

36Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 17:34

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ hank.. Razz wij hadden een spelletje op de xbox die dus ook aan het snowboarde is en dat je ook sneeuwpoppen moet zoeke Razz en die doen dan pompompompompomperdepom Razz Hahahah lol Razz en natuurlijk kapot make;)

37Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 17:46

Backslide

Backslide
Junior spammer

Wat heeft iedereen toch tegen sneeuwpoppen Embarassed ze zijn toch cuwl!
Volgende ronde gaan we opzoek naar de sneeuwpoppenhaters Surprised!

En appeltaart is inderdaad erg lekker Do ^^

38Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 18:24

laura

laura
Spammer i.o.

mijn appeltaart is de beste, maar ik vind appelkruimelvlaai echt helemaal lekker!!! damn heb zin in een stukje nu

39Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 18:28

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

appelkruimeltaart van de hema! I love you
en ja zelfgemaakte mag ook natuurlijk, maar bovenstaand voor mensen die in een luie bui zijn. Like me.

https://weerwolfenco.actieforum.com

40Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 18:32

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

laura schreef:mijn appeltaart is de beste, maar ik vind appelkruimelvlaai echt helemaal lekker!!! damn heb zin in een stukje nu

no way, mine is better

41Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 18:39

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Maby kunnen jullie ze bakken en ons laten proeven dan geven wij wel een oordeel welke lekkerder is Wink Niet zeggen welke dan van jullie is he Razz

42Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 19:01

morkreb

morkreb
Junior spammer

lmao, way offtopic Razz
Het ging mij natuurlijk volledig om de appeltaart van AH maar ik neem aan dat nu na al dat lekkers niemand mij nog serieus neemt Sad

43Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 19:15

artishocking

artishocking
Junior spammer

Heel erg offtopic maar wel erg lekekr, appeltaart, geurig en warm uit de oven. xxxx

44Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 19:17

Miejster

Miejster
Senior spammer

Kauna schreef:
Miejster schreef:Back, dat zal juf Kauna niet leuk vinden. Ze geeft hier nu al enkele jaren les en wordt aanzien als de lekkerste... ik bedoel beste juf van het hele skigebied.
Oh Miejster, gaan we weer zo beginnen. Gelukkig ken ik je al wat langer dan vandaag. Morkreb let maar niet op hem. Na 10 jaar zit hij nog steeds in het beginnnersklasje maar hij is wel heel gezellig. En Backslide, nu je hier toch bent en je sneeuwpop af is kun je ook net zo goed het eerste lesje meedoen. Het wordt echt leuk, dat beloof ik je!
klopt volledig lief Kaunaatje! Ik heb mijn diploma gehaald van skimonitor voor de beginners (Sten-bocht) (en dat is in RL ook zo :-))

45Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 19:28

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Backslide schreef:Wat heeft iedereen toch tegen sneeuwpoppen Embarassed ze zijn toch cuwl!
Volgende ronde gaan we opzoek naar de sneeuwpoppenhaters Surprised!

En appeltaart is inderdaad erg lekker Do ^^

precies! Ze zijn CRUEL Evil or Very Mad (beter spellen volgende keer, maar ik zie het door de vingers deze keer)

en verder is appeltaart indd zalig I love you
appelkruimel is ook lekker.. en die appelkruimelvlaai moet nog lekkerder zijn geek

46Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 19:51

Debby

Debby
Senior spammer

Ik maak cupcakes Idea

47Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 19:58

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Voila, mijn avatar weer even aangepast naar het onderwerp.
<== Dit is een realistisch plaatje

48Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 20:10

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

hank, wijsneus, hij probeerde helemaal geen cruel te zeggen Razz

Uhh Graafoto... misschien is het voor jou verstandiger op een bankje naast de EHBO-post te gaan zitten en daar te blijven? Voor je eigen en andermans veiligheid?

https://weerwolfenco.actieforum.com

49Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 20:33

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik denk dat ik net mijn eerste lawine veroorzaakt heb Shocked

Sorry pale

50Ronde #26 - Wintersport - Pagina 2 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 20:59

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

graafoto schreef:Voila, mijn avatar weer even aangepast naar het onderwerp.
<== Dit is een realistisch plaatje

ben jij de grafrover?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum