Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #26 - Wintersport

+12
karina
Natjuh89
laura
v8power
Debby
Backslide
Miejster
howlin graveyard
graafoto
morkreb
Kauna
δόριεν
16 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 10]

1Ronde #26 - Wintersport Empty Ronde #26 - Wintersport ma 24 jan 2011, 22:35

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Een gezond lichaam en een gezonde geest
Is jarenlang voor velen het motto geweest
Wijsheid vergaat niet en in het sneeuwseizoen
Gaan mensen dus graag sportief lopen doen
De piste af, de berg weer op
Heen en weer, non-stop
Sneeuw en ijs en klappertanden
Salto mortale en bevroren handen
Welkom op de piste! Kleurcodering zwart
De helling is steil, de grond erg hard
Zowel het ijs als jouw ski's zijn glad
Je riskeert misschien je leven, maar dan heb je ook wat!
_____________________

Snowboardjuf: kauna
Snowboardklasje: hank (hou svp rekening met zijn wortelallergie!), backslide, natjuh, laura, morkreb
Verhuur: miejster
Eigenaar verhuur: Debby
EHBO-post: Jensie, Artishocking
Skiërs: Graafoto, Howlin, V8power

Rollen die deel kunnen nemen:
Gewone wolf
Conversiewolf
Verhullende wolf
Leugenwolf
Sjamaan
Ketter
Ziener
Beul
Jager
Heks
Cupido
Beschermengel
Weerhamster
Groenteboer
Burger

Het is de 1e moordloze nacht.
Deze nacht eindigt dinsdagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

2Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport ma 24 jan 2011, 22:51

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik heb laatst een rare droom gehad. Ik zat in het wilde westen en er gebeurde daar rare dingen. Gelukkig was het maar een droom en zit ik nog midden in de sneeuw. Ik begin weer met een nieuw klasje, altijd even afwachten wat voor vlees we in de kuip hebben.

3Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport ma 24 jan 2011, 22:53

morkreb

morkreb
Junior spammer

Het is toch wel een beetje lekker weer op de piste he?! Very Happy
Ik kan niet skiën en snowboarden en heb geen zin om te rijmen dus volgens mij zit ik in het goeie klasje.

4Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport ma 24 jan 2011, 22:56

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja ik dacht wel dat jij daar op je plek zou zitten Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

5Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport ma 24 jan 2011, 23:06

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ja gewoon ff kijken op wie ik als eerste af mag sjeezen ^^

6Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport ma 24 jan 2011, 23:08

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

blijf maar een beetje bij mij uit de buurt als je wil.. weet niet of je het remmen al helemaal onder de knie hebt.

https://weerwolfenco.actieforum.com

7Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport ma 24 jan 2011, 23:13

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik zie dat ik skiër ben...
Ik heb nog nooit op de latten gestaan dus zie maar dat de hulpdiensten klaar staan. Embarassed

8Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport ma 24 jan 2011, 23:13

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

party time

9Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport ma 24 jan 2011, 23:14

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

graafoto schreef:Ik zie dat ik skiër ben...
Ik heb nog nooit op de latten gestaan dus zie maar dat de hulpdiensten klaar staan. Embarassed

niet voor niets ook maar direct een EHBO-post erbij gehaald =) ze zullen extra pleisters voor je inslaan

https://weerwolfenco.actieforum.com

10Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport ma 24 jan 2011, 23:14

Miejster

Miejster
Senior spammer

Jahhh, daar gaan we weer. Opnieuw een klasje sneeuwrebellen die aankomt. Als er deze keer eentje is die mijn materiaal stukmaakt, dan gaat die alles netjes betalen.
Ik heb nu gloednieuw materiaal van de allerbeste kwaliteit en ik behaalde een maandje geleden mijn getuigschrift van verhuurder en mijn brevet van 50m materiaal-in-de-sneeuw-opduiken. kortom, ik ben klaar voor een perfect seizoen in de verhuur. Hopelijk zijn er opnieuw enkele knappe meiden bij, het oog wil ook wat he!

11Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport ma 24 jan 2011, 23:18

Backslide

Backslide
Junior spammer

Nou miejster van mij zal je geen last hebben. Ik denk dat ik maar spijbel en een sneeuwpop ga maken. Dat is echt meer mijn ding!! x)

12Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport ma 24 jan 2011, 23:21

Miejster

Miejster
Senior spammer

Back, dat zal juf Kauna niet leuk vinden. Ze geeft hier nu al enkele jaren les en wordt aanzien als de lekkerste... ik bedoel beste juf van het hele skigebied.

13Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport ma 24 jan 2011, 23:22

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

laat kauna je maar niet horen..
maar een sneeuwpop vind ik een super idee!

https://weerwolfenco.actieforum.com

14Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport ma 24 jan 2011, 23:57

Backslide

Backslide
Junior spammer

Misschien dat ik dan tich nog even langskom *Stopt net een wortel in het hoofd van de sneeuwpop*. Zo die is af =) en waag het niet om hem omver te snowboarden!!

15Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport ma 24 jan 2011, 23:57

Debby

Debby
Senior spammer

Alles best Miejster,zolang de centen maar binnen blijven komen.
Moet wel mijn luxe leventje hier voort kunnen zetten.

Enne,ik bescherm mijn spullen,ze waren een rib uit mijn lijf.
Degene die wat stukmaakt krijgt zijn borg niet terug + een boete er overheen.



Laatst aangepast door Debby op wo 26 jan 2011, 14:06; in totaal 1 keer bewerkt

16Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 00:43

v8power

v8power
Spammer i.o.

pff skiër en hou niet eens van sneeuw dus skiën kan ik al helemaal niet
beloofd weer een leuke tijd te worden...
waar kan ik terecht voor de apres ski lijkt me beter

17Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 02:35

laura

laura
Spammer i.o.

ik hou niet van wintersport, wel van apres ski haha

18Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 07:15

Backslide

Backslide
Junior spammer

Waar bevinden wij ons eigenlijk? Ook wel leik om te weten (a)

En laura ik ga met je mee! Ook al vind ik die muziek 3x niks, maarja. Je moet wat doen hier Smile
we kunnen natuurlijk ook met z'n allen massaal sneeuwpoppen maken? Maar sommigen zullen wel weer te druk zijn/moeten werken =(

19Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 10:34

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Après ski zonder te hebben geskied? Watjes Rolling Eyes

https://weerwolfenco.actieforum.com

20Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 10:36

Kauna

Kauna
Junior spammer

Miejster schreef:Back, dat zal juf Kauna niet leuk vinden. Ze geeft hier nu al enkele jaren les en wordt aanzien als de lekkerste... ik bedoel beste juf van het hele skigebied.
Oh Miejster, gaan we weer zo beginnen. Gelukkig ken ik je al wat langer dan vandaag. Morkreb let maar niet op hem. Na 10 jaar zit hij nog steeds in het beginnnersklasje maar hij is wel heel gezellig. En Backslide, nu je hier toch bent en je sneeuwpop af is kun je ook net zo goed het eerste lesje meedoen. Het wordt echt leuk, dat beloof ik je!

21Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 10:41

Debby

Debby
Senior spammer

We gaan meedoen aan Oh Oh Tirol,haha.

Als jullie gedragen,nodig ik jullie uit om in mijn superdeluxe chalet op een aprés ski te komen.

22Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 14:12

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik en snowboarden Razz hahaha heb 1x op ski's gestaan in landgraaf snowworld Razz
maar jah wie niet waagt wie niet wint.
Ben blij dat ik in iedergeval snowboard les kan krijgen Razz

23Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 14:23

v8power

v8power
Spammer i.o.

@debby ik kom eraan stook het haardvuur maar lekker op

24Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 14:41

karina

karina
Veelbelovend spammer

Hoi allemaal

ff vlug een post. Doe het maar hier omdat iedereen hier kijkt. Mijn computer is kaduuk (heb nu tot vanavond de laptop van mijn zoon) Sorry dat ik niets meer heb laten horen, maar ik had niet verwacht dat mijn computer zolang zou wegblijven. Helaas het is niet anders.
Zodra ik mijn computer weer terug heb ben ik zeker weer van de partij.
Veel weerwolven plezier ondertussen.

groetjes en tot snel Karina

25Ronde #26 - Wintersport Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 15:11

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Doen wie de meeste sneeuwpoppen omver kan snowboarden?
*WHOP* das een cheers

(het ligt gewoon aan die wortel.. kan er verder ook niets aan doen geek )

grappig dat je het verzint Do.. mijn vader werkt namelijk met wortels Laughing

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 10]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum