Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #26 - Wintersport

+12
karina
Natjuh89
laura
v8power
Debby
Backslide
Miejster
howlin graveyard
graafoto
morkreb
Kauna
δόριεν
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 10]

51Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 21:04

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ze zijn niet cruel Surprised En cuwl is mijn manier van cool ^^
Had je vast nog niet door heh Laughing !

52Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 21:06

Miejster

Miejster
Senior spammer

Debby schreef:Ik maak cupcakes Idea
Welke cup?

53Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 21:52

Debby

Debby
Senior spammer

D van Debby

54Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 22:30

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Door gezond enthousiasme en frisse moed
Gingen de snowboardleerlingen heel erg goed
Kauna vol trots op haar jonge pupillen
Tot ze achter zich flink hoorde gillen
Een tsunami van sneeuw naderde in sneltreinvaart
Veegde bomen en struiken geheel van de kaart
'Oeps,' zei Graafoto met een rood hoofd
'Geloof dat ik dat was... zal het niet meer doen, beloofd!'
Ze bekwamen van de schrik en ach, niemand was gewond
Dus zie je wel: sporten is gezond!

Einde van de moordloze nacht.
deze dag eindigt woensdagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

55Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 22:35

Debby

Debby
Senior spammer

Op rijm en het is geeneens Sinterklaas.

56Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 22:39

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja en ik weet dat het sinterklaas-rijm-gehalte erg hoog ligt.
Maar het is een excuus om het literaire niveau laag te mogen houden, sorry ^^

https://weerwolfenco.actieforum.com

57Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 22:40

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

In maart ga ik met school op wintersport..Razz gelukkig is graaf der niet bij:P anders veroorzaakt hij maby nog wel een lawine Razz

Voor de rest krijg ik het snowboarden wel onder de knie:P
Doe mij nu maar ff een lekker een dagje apress ski drunken

58Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 23:07

Debby

Debby
Senior spammer

Vind het wel knap hoor,dat je alles op rijm doet.
Zelf ben ik daar zooooooo slecht in.
Vond het al verschikkelijk met surprises.

59Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport di 25 jan 2011, 23:52

Miejster

Miejster
Senior spammer

Debby schreef:D van Debby
Shocked

60Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 00:07

artishocking

artishocking
Junior spammer

Petje af voor onze rijmelaar hoor!
Er staat inmiddels een mooi bankje naast de EHBO post voor de lawine makers.

Very Happy

61Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 07:42

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik voel mij aangesproken Laughing
Ik zal maar mooi op het bankje komen zitten.
Lijkt mij veiliger.

62Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 09:47

Kauna

Kauna
Junior spammer

Wegens levensgevaarlijk gedrag op de piste stem ik op Graafoto
Dit is verder op niets gebaseerd. Zoals een ieder uit de vorige ronde weet: hints zijn aan mij niet besteed want ik zie ze toch niet. Very Happy
Ik ga er overigens wel mijn best voor doen hoor.

edit: stem aangepast



Laatst aangepast door Kauna op wo 26 jan 2011, 16:24; in totaal 1 keer bewerkt

63Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 11:48

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Lap, ik zie cyclops dat je mijn tips niet begrijpt. Crying or Very sad

Ik hoor in het goede kamp.

64Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 12:23

morkreb

morkreb
Junior spammer

Hoewel ik snap wat je bedoeld Steve kan ik dat dus echt niet uit dat plaatje op maken hoor scratch

65Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 13:29

v8power

v8power
Spammer i.o.

gelukkig geen slachtoffers door al dat sneeuw
verder zie ik de hints ook niet of denk me suf omdat ik denk dat het een aanwijzing is om er dan helemaal niet meer uit te komen...
mijn stem gaat naar morkreb
zoals altijd de eerste dag volledig random

66Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 14:05

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

graafoto schreef:Lap, ik zie cyclops dat je mijn tips niet begrijpt. Crying or Very sad

Ik hoor in het goede kamp.

ik ken je rol en zie de hints niet. Alles nog maar eens nalezen dan.

https://weerwolfenco.actieforum.com

67Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 14:06

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mijn plaatje had dan ook niks met mijn rol te maken enkel over het feit dat ik niet kan skiën.
Voila, plaatje terug beter aangepast.

68Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 14:07

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik weet het nog niet hoor...even denken nog.

69Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 14:09

Debby

Debby
Senior spammer

Ik denk dat ik de hint zie cyclops

Pfff,vind het erg moeilijk om een stem te geven nu.
Maar ik stem op.... uhm Natjuh89
Geheel random,iene miene mutte gedaan.



Laatst aangepast door Debby op wo 26 jan 2011, 14:17; in totaal 4 keer bewerkt (Reden : foutje)

70Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 14:10

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

hahaha, ik geloof dat ik hem nu ook wel zie ja Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

71Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 14:39

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Miejster schreef:Back, dat zal juf Kauna niet leuk vinden. Ze geeft hier nu al enkele jaren les en wordt aanzien als de lekkerste... ik bedoel beste juf van het hele skigebied.

Ik stem Miejster omdat hij een lekkere brok ziet in onze juf. Hij verdoezelt de waarheid met een simpele horizontale streep.

72Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 15:07

morkreb

morkreb
Junior spammer

hahahahaha, ik zie anders ook wel wat in die lekkere chick die daar ondertussen bij de verhuur staat te rommelen Very Happy

73Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 15:08

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

heren toch, hou je een beetje in willen jullie Rolling Eyes
vrouwen zijn geen lustobjecten hè

https://weerwolfenco.actieforum.com

74Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 15:12

Miejster

Miejster
Senior spammer

Onze juf IS ook een lekkere brok, maar dan op de manier hoe mannen praten. Je hoeft in deze woordspeling verder niks te zoeken.

Ik stem op GRAAFOTO (sorry, maar het knopje om alles in vet te zetten zie ik hier nergens. Dit is geen tip of zo, het is gewoon verdwenen...) Mijn redenen : als ervaren skiër weet ik dat lawines zeer gevaarlijk zijn. Als je dit zomaar veroorzaakt ben je toch al verdacht. Daarnaast zie ik naar je avatar en die ziet er duister en bizar uit. De tekst die ik er naast zie is misschien de tip : <== Dit is een realistisch plaatje. Realistisch dat je een conversiewolf bent? Toch teveel dingen die hier 'zomaar' staan. En wat we in de vorige ronde zegden : een wolf geeft geen tips, wordt nu misschien door graafoto gebruikt om veilig te staan? Het is een groot vraagteken, maar jij bent het meest verdacht van allemaal.



Laatst aangepast door Dorien op wo 26 jan 2011, 15:12; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : opgelost ;-))

75Ronde #26 - Wintersport - Pagina 3 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport wo 26 jan 2011, 15:27

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik wilde eigenlijk Jensie gaan stemmen maar nu zit ik te twijfelen....
Dat plaatje is nogal verwarrend graafoto, niet bepaald aantrekkelijk zeg maar

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum