Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #26 - Wintersport

+12
karina
Natjuh89
laura
v8power
Debby
Backslide
Miejster
howlin graveyard
graafoto
morkreb
Kauna
δόριεν
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 10]

126Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport do 27 jan 2011, 21:36

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik vraag mij af hoe deze ronde zal verlopen.
Vele rollen zijn intussen bij mij al gekend vooral door enkele tips.
Alleen jensie haar rol is nog onduidelijk, ik vermoed beschermengel omdat ik die nog niet gevonden heb.
Als ze inactief is lopen we wel meer gevaar Surprised

127Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport do 27 jan 2011, 21:42

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Jenny gaat komen hoor

https://weerwolfenco.actieforum.com

128Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport do 27 jan 2011, 22:07

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Ik ben er hoor mensen. Ik zit hard te werken op mijn EHBO post en er gaan dus veel langs me heen.
de verbandjes liggen allemaal klaar dus ik ben gereed voor mijn eerste patient..Wink

129Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport do 27 jan 2011, 22:10

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

De zon ging onder
Debby blij:
Dag voorbij
Eindelijk vrij!

Mensen moe
Door sneeuwgedoe
Aan de wijn
Nu après ski
Oh wat fijn!
Is wintersport

Glühwein voor één
Warme choc voor ander

Geroep uit de hoek
Artishocking is zoek
Zoeken en vinden
Arti op de grond
Beademing van EHBO
Mond-op-mond
Heeft niet gebaat...
Gestikt in de wijn
Veel te laat
Niet fijn

Einde van de nacht
De wolven eten Artishocking op.
Arti was Cupido.
Deze dag eindigt vrijdagavond 22:00u


Ik ga morgen uit (met theneka Razz) maar zal proberen voordat ik ga nog even online te komen. Mocht het niet lukken, dan zal ik zaterdagochtend niet ál te lang uitslapen maar jullie zo gauw mogelijk komen verblijden met meer dood en verderf. Leuk spel is dit toch.

https://weerwolfenco.actieforum.com

130Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport do 27 jan 2011, 22:13

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

oh, en excuus voor mijn Jip-en-Janneke-taal-gedicht xD

https://weerwolfenco.actieforum.com

131Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport do 27 jan 2011, 22:25

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Debby schreef:Beetje jammer dat Jensie zich weer eens heeft ingeschreven en vervolgens weer niks meer laat horen.
Speel dan gewoon niet mee,je benadeelt je team op deze manier.
Wat je ook bent,dat maakt niet uit.

(Maakt 't de volgende stemronde wel weer erg gemakkelijk,natuurlijk Razz )

Jammer dat de boel opgestookt word.. maar had het prive ff druk met ziek zijn en een ziek kindje en daarnaast ook nog werken.
Maar ik ben er hoor! Kindje is naar zijn vader dus alleen nog met mezelf te maken Wink

Ik zal mijn rol goed gaan vervullen op dit uur van de dag. Smile

132Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport do 27 jan 2011, 22:27

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ja, het is erg...
Ik heb vandaag de tip gekregen dat er iets persoonlijks moet in staan Laughing

Momenteel is het 3-1 voor de wolfjes... maar we gaan door hé mannen. (en vrouwen natuurlijk)
De sfeer is natuurlijk gebroken op de apres ski.

Rust in vrede Arti, een wereld zonder liefde is niet waard om in te leven.
De burgers zullen daarom wraak nemen en hopen zo de liefde in onze harten terug te laten bloeien.

133Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport do 27 jan 2011, 22:28

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

och och wat een tips toch allemaal Rolling Eyes

https://weerwolfenco.actieforum.com

134Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport do 27 jan 2011, 22:29

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Ik zie dat ik alleen op de EHBO post zit nu Arti weg is... mond op mond kon haar niet meer redden. Het is nu dus noodzakelijk denk ik om mij te sparen. Want wie gipst er anders jullie gebroken botjes in? Wink

135Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport do 27 jan 2011, 22:31

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

dat doe ik wel. Nooit gedaan maar zo moeilijk zal het toch niet zijn lijkt me?

https://weerwolfenco.actieforum.com

136Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport do 27 jan 2011, 22:32

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Dan moet ik je nog wel het een en ander bij gaan leren denk ik. We gebruiken speciaal gips in de koude. En .. er mogen kleurtjes worden uitgekozen!
Roze is het meest op voorraad natuurlijk Wink

137Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport do 27 jan 2011, 22:34

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

*breekt haar (rechter, anders is het onhandig) arm*

Blauw graag!

https://weerwolfenco.actieforum.com

138Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport do 27 jan 2011, 22:37

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Jeetje ik beloof weer eens wat.. ff spitten.. en ja hoor heb nog wel een klein stukje...

Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Gips

Ik zie dat je blij bent?
Ga je nu de anderen langs om je gips te laten tekenen?

139Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport do 27 jan 2011, 22:52

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Sowieso!
Dat is hartstikke tof cheers

toen ik 3 jaar brak ik m'n arm, maar dat was niet leuk want toen had ik nog zo'n bedje met spijlen. Ik was net groot genoeg om er zelf uit te kunnen klimmen, maar door het gips lukte dat niet meer en moest ik 's ochtends wachten tot m'n broer me eruit kwam helpen xD Da's frustrerend hoor, als hartstikke grote peuter die al bijna naar school mag. Roze gips toen, trouwens.

https://weerwolfenco.actieforum.com

140Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport do 27 jan 2011, 23:15

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

In geval van nood... Ik heb medische kennis en diploma EHBO en HBO.
Ik wou altijd al vroedvrouw worden.
Gips zetten lukt mij ook wel.

141Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport do 27 jan 2011, 23:35

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

altijd handig een vroetvrouw achter de hand te hebben. Je weet nooit he? Ga jij maar verbandjes scheuren graaf

142Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport do 27 jan 2011, 23:35

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Kijk oude tijden zijn betere tijden.. roze!!!

143Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport do 27 jan 2011, 23:42

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik vond het appeltaart thema toch iets prettiger ^^
Dat was iets waar ik wel vrolijk van word als je er over na gaat denken.

owja, Jip-en-Janneke-taal-gedicht was top Very Happy

144Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport vr 28 jan 2011, 00:37

Debby

Debby
Senior spammer

Mijn stem gaat alsnog naar Jensie

Ook al probeert ze nu ineens massaal de schade in te halen.

En het was geen gestook hoor.
Was een terechte opmerking.
Die al vaker is gemaakt.

145Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport vr 28 jan 2011, 09:54

Kauna

Kauna
Junior spammer

Begrijp ik eindelijk een hint wordt die persoon gebeuld. Weet ik weer niet veel.

Ik had me ook voorgenomen op Jensie te stemmen omdat zeer de afgelopen dagen niet was en dat dus gewoon het makkelijkste zou zijn. Want verder het idee heb dat iedereen speciale rollen heeft die ik nog niet zie. Maar ja, als Graafoto meldt hij denkt dat zij de beschermengel is, vind ik dat ook niet zo'n goed plan.

Misschien eerst maar weer een lesje voor onze beginnners. Misschien kan Graafoto even uit de buurt blijven dan dat is dan wel saai maar wel veiliger.

146Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport vr 28 jan 2011, 10:49

Debby

Debby
Senior spammer

Tja,je verdient je vleugels of niet. Idea

Maargoed,ik hoop niet dat ze t is.

147Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport vr 28 jan 2011, 12:01

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hank1705 schreef:Dan stemmen jij en Miejster Natjuh terug naar de aarde, deal? Very Happy

hahaha kon dat maar.. Vind het wel lief van je Wink

148Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport vr 28 jan 2011, 12:29

laura

laura
Spammer i.o.

ik stem, ik stem op.... ik weet het nog niet...

149Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport vr 28 jan 2011, 12:46

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik denk dat ik meega met Debby en stem dus op Jensie
helaas de rest van de dag weg en kan dus niet afwachten wat voor reacties er nog komen.


Edit: Niet dus, heb mijn stem veranderd



Laatst aangepast door Backslide op vr 28 jan 2011, 20:31; in totaal 1 keer bewerkt

150Ronde #26 - Wintersport - Pagina 6 Empty Re: Ronde #26 - Wintersport vr 28 jan 2011, 16:06

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Jensie is duidelijk de beschermengel niet dus er is kans dat ze een "slechte" is.
Met het risico dat ik vanaf morgen zelf mijn verband moet leggen als ik val.
Jensie

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum