Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Weerwolven ronde 20: Prins Rodrick Drakenvuur

+9
Тхенекаъ
Debby
δόριεν
Miejster
laura
v8power
Hank1705
Natjuh89
Moustache
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 8]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik zal kijken of ik ergens kippen kan vinde.. Anders moet ikz e maar even uit een schuurtje halen.. De hele tijd langoren eten is ook niks;)

Gast


Gast

kippen uit een schuurtje? en de eigenaar van dat schuurtje dan?? en dan bedoel ik eigenlijk met name de enorme herdershond van de eigenaar van dat schuurtje???
*zucht* Ik word wel vegetariër..



Laatst aangepast door Djali op ma 29 nov 2010, 16:55; in totaal 1 keer bewerkt

v8power

v8power
Spammer i.o.

mischien kunnen we daar gezamelijk met de eigenaar van het schuurtje de maaltijd gebruiken dan is iedereen weer blij en mogen we mischien wel in de stal slapen
stelen ben ik niet zo n voorstander van

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik heb mijn reddersbrevet? En ik ga mijn redder aan zee brevet ook halen in een maandje of 2 xD

Gast


Gast

Da's mooi, dan red jij Howlin en ik Miejster of andersom? Da's beter dan in je eentje er twee te moeten redden hè ^^ dan heb je je handen al vol.

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Met jou hulp lukt het wel Smile

Miejster

Miejster
Senior spammer

Djali schreef:Da's mooi, dan red jij Howlin en ik Miejster of andersom? Da's beter dan in je eentje er twee te moeten redden hè ^^ dan heb je je handen al vol.
Ik heb tijdens mijn opleiding ook mijn reddersbrevet gehaald, dus ik kan ook nog helpen. Maar als ik zou verdrinken ben ik blij dat ik op jou kan rekenen! Dank je!

Gast


Gast

oh kijk, onderwaterhoogspringen en een reddersbrevet is natuurlijk een uitstekende combinatie. Maar mocht het nodig zijn dan zal ik niet aarzelen hoor.

morkreb

morkreb
Junior spammer

argh, verhaaltje! ik wil weten of ik nog leef! bounce

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dorien, Debby en Miejster in de buurt, dus kans op verdrinking is klein Very Happy

laura

laura
Spammer i.o.

en ik ben er ook nog!

Moustache

Moustache
Junior spammer

Tweede nacht.

Net voor de avondschemering begon klonk een kreet van verrassing: ''Aaaaah, ze bestaan echt!!'' Debby staarde met wijdopen ogen naar het westen, waar in de verte een grote schaduw over de bergkam vloog. ''Een Draak.....''.
Maar de draak verdween achter de bergkam voor de anderen hem konden zien en aangezien ze drukker bezig waren met irrelevante zaken als gestolen kippen die lekkerder zouden zijn dan eerlijk gevangen langoren en zwemmen in troebel water, werd de uitbarsting van Debby snel weer vergeten. V8power zong een liedje bij het kampvuur, en geleidelijk aan zocht iedereen zijn tentje op, behalve degene die de wacht zouden houden.
Toch was de sfeer die avond niet helemaal jofel geweest, bedacht Prins Roderick zich. Er werden boze blikken op mensen geworden, af en toe een snauw. Niemand had zich op zijn gemak gevoeld. Daar moest hij wat aan doen, maar wat.... eerst maar een nachtje over slapen.

Rond 4 uur in de nacht was het de beurt aan Natjuh om twee uur wacht te lopen. ''Potverdorie, dat heb ik weer: de hondenwacht''. Natjuh nam de opdracht serieus en liep diverse rondjes om het kamp. Niets. Toen ging hij zitten op een boomstronk, met uitzicht over het kamp en de directe omgeving. Een geruis, hij wilde zich omdraaien, maar een klap op zijn hoofd maakte daar een einde aan. Hij zakte in elkaar en bleef voor dood liggen. Even later werd hij verward, en met een splijtende koppijn, wakker. ''Wat was er gebeurd? Wie had dat gedaan?.... Artisjocking, die had hem de hele tijd al zitten sarren.'' Zo dacht hij.Natjuh strompelde naar de tent van Artisjocking, pakte zijn mes, ging naar binnen en stak, stak, stak en..... viel zelf ook dood neer....

Door het rumoer werden de anderen wakker. Snel werd een fakkel aangestoken, zodat de ravage in de tent van Artisjocking in ogenschouw genomen kon worden. Een gruwelijk tafereel. Het lijk van Natjuh boven dat van Artisjocking, in een grote plas bloed.
''Waar is Graafoto?'' Vroeg de Prins zich af, want voor de rest is iedereen er. De tent van Graafoto bleek nog dicht te zijn. De Prins opende het doek, zag onder een leren deken een menselijke vorm: Graafoto. Hij gaf er een por tegen aan: ''heee, wakker worden!''. Maar Graafoto reageerde niet. ''AAAH'', riep howlin, ''Hij is ook dood!'' En hij had gelijk, Graafoto was al koud en stijf, vermoedelijk aan het begin de nacht al gestorven.
''Dit is verschrikkelijk, wat nu?''
''We moeten de schout waarschuwen''
''Nee, we moeten door, draken zoeken''
''Maar moeten we ze eerst niet begraven?''
''En de doodsoorzaak vaststellen''
''En hun geld natuurlijk verdelen, want Artisjocking had een mooi gevulde buidel''
Na veel vijfen en zessen werd besloten de doden na het ontbijt een mooie passende begrafenis te geven. Rond klokke elf waren de tenten opgeruimd, de paarden gezadeld en de pakpaarden bepakt, en toog de uitgedunde party verder richting het centrum van de Drakenbergen. Het begin was stil, ieder was bezig met zijn eigen gedachten. Wervelwind liep als pakpaard achteraan, en als paarden konden huilen, dan had hij dat zeker en vast gedaan, want Natjuh was een goede baas voor hem geweest en wat had hij met veel plezier langoren helpen vangen. Nu was hem een heel ander lot beschoren (namelijk hoofdgerecht bij het avondeten, want wie heeft nu wat aan een depressief paard...).

Begin van dag 2
De wolven vermoordden natjuh. Natjuh was de jager.
Natjuh vermoord Artisjocking. Artisjocking was wraakengel.
graafoto was weerhamster en werd gezien door de ziener.
Stemmen tot dinsdagavond 10 uur. Aangezien dat mijn schaakavond is, kan het verhaal wat later komen.



Laatst aangepast door Moustache op ma 29 nov 2010, 22:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast


Gast

Goed, dan is dat probleem dus van de baan. Blijft over bedolven door lawine, vermoord door bloeddorstige vijanden, vergiftigd door slechte kookkunst, verzengd door drakenvuur, opgenhaald door drakenklauwen, opgegeten door drakentanden, neergemept door drakenstaart.
Iemand daar nog oplossingen voor? cheers Ik zal m'n drakenvrije vestje maar vast aandoen zeker...

Gast


Gast

Oh shit, die optie bestond dus ook nog... r.i.p. Natjuh, Artishocking en Graafoto! (of is wraakengel slecht? scratch ga het even nakijken)

Debby

Debby
Senior spammer

Damn,1 nacht 3 burgers eruit. Shocked Sad

laura

laura
Spammer i.o.

ik stem djali



Laatst aangepast door laura op ma 29 nov 2010, 22:37; in totaal 2 keer bewerkt

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nou he Sad Wat een super kort rondje...

En dan wervelwind ook nog het hoofgerecht...:O Laat hem niet lijden als die dood word gemaakt... En vertel hem dat ik op mijn wolkje nog een plaatje heb voor hem Crying or Very sad

Gast


Gast

nou hè, wat een bloedbad! Shocked bah Sad

morkreb

morkreb
Junior spammer

Nooooo!!!!!!
Dat wil zeggen dat we in één klap 3 goeien kwijt zijn lol en ik mijn rol heb verlult lol, ik moet even spoedig overleggen met de ziener!!!! Neem please contact op.
Ik zet vandaag mijn beul krachten in, dan weet iedereen dat ook meteen Very Happy Hij staat nog even op miejster maar zoals gezegt moet nog even overlegt worden. (je hebt nog ergens een kans om wat in te brengen) pfff, en nu? scratch



Laatst aangepast door morkreb op ma 29 nov 2010, 22:55; in totaal 1 keer bewerkt

laura

laura
Spammer i.o.

waar staat dan dat je je rol heb verlult?

morkreb

morkreb
Junior spammer

hahahaha, debby heeft zich ook gewoon bij de hele groep voorgedaan als weerhamster? Of graafoto stiekum overgeslagen? Very Happy

edit: ja duh, niet op het forum natuurlijk. Maar je weet nu wat ik ben dus we gaan winnen Very Happy

laura

laura
Spammer i.o.

sneeuw!!!



Laatst aangepast door laura op ma 29 nov 2010, 22:36; in totaal 1 keer bewerkt

v8power

v8power
Spammer i.o.

jemig wat een nacht 3 burgers eruit r.i.p allen
zo moet het dus niet dit gaat niet goed zo
en wervelwind eten we niet op die heeft zijn diensten wel bewezen en mag best verdrietig zijn
ik zorg voor wat extra hooi en wortels

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ v8 thx Very Happy

Maby kan wervelwind helpen zoeken... naar de slechten Want hij heeft een hele goeie neus... Smile Dus kom op burgers!!!!!!!!!!

laura

laura
Spammer i.o.

toch niet.... excuus verkeerde informatie



Laatst aangepast door laura op ma 29 nov 2010, 22:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum