Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Weerwolven ronde 20: Prins Rodrick Drakenvuur

+9
Тхенекаъ
Debby
δόριεν
Miejster
laura
v8power
Hank1705
Natjuh89
Moustache
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 8]

Debby

Debby
Senior spammer

Ik ga voor Djali

Ik weet dat Miejster goed is en ze wilt hem er wel heel graag uithebben,gezien haar reactie op het bericht van Morkreb



Laatst aangepast door Debby op di 30 nov 2010, 08:03; in totaal 2 keer bewerkt

Gast


Gast

yes, iets concreets, dat kunnen we nu wel gebruiken xD go morkreb!

artishocking

artishocking
Junior spammer

Djali schreef:Oh shit, die optie bestond dus ook nog... r.i.p. Natjuh, Artishocking en Graafoto! (of is wraakengel slecht? scratch ga het even nakijken)

Nee de wraakengel is neutraal...

Wraakengel:
De wraakengel waakt over een zelfgekozen personage. Wanneer dit personage sterft zal hij wraak nemen. Dit zal publiekelijk vermeld worden wanneer het gebeurt.
De moordenaar van het personage zal deze wraak in twee fasen ondergaan.
Fase 1: De moordenaar verliest zijn kracht en stemrecht.
Fase 2: De derde nacht na het uitroepen van de wraak zal de moordenaar sterven.
Mocht de wraakengel sterven voor de moordenaar sterft zal deze laatste niet sterven en zijn stemrecht terugkrijgen.
Mocht de beschermeling van de wraakengel sterven door de wolven zal een willekeurige wolf vervloekt worden, mocht de beschermeling gelyncht worden zal een willekeurig persoon die op hem stemde vervloekt worden.
De wraakengel kan wanneer hij wil een personage opgeven dat hij beschermt, dit hoeft niet voor een bepaald tijdstip te gebeuren.

Ik had een hoop voor de burger kunnen betekenen...jammer hoor. Sad

@ Laura...waarom gooi je de rol van Debby te grabbel op het forum???
Zo werkt het niet helemaal in het spel geloof ik.
Wij verraden geen rollen, zelf niet als we ''dood'' zijn. Sad
Misschien moet je nog maar eens even hier lezen :

https://weerwolfenco.actieforum.com/weerwolven-f1/speluitleg-weerwolven-van-wakkerdam-t65.htm

Sorry, ik wil niet hard over komen, maar ik vind het echt een beetje jammer.. Sad



Laatst aangepast door artishocking op ma 29 nov 2010, 23:00; in totaal 1 keer bewerkt

morkreb

morkreb
Junior spammer

pffff, dit is echt nog nooit gebeurd bij mij, drie personen die mij dezelfde rol aan proberen te praten scratch

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Arti en graaf ook R.I.P voor jullie!!

Hebben jullie ook al een lkkr wolkje uitgezocht'???????

Anders heb ik nog wel plaats.. Want v8 zorgt wel voor wervelwind gelukkig Smile
Mischien kan wervelwind jullie ook nog wel naar de kippen toe brengen vraag hem en hij weet de weg... I love you

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik stem op Djali

Edit: Dankzij uitleg van verschillende kanten, sorry djali.



Laatst aangepast door Theneka op di 30 nov 2010, 11:19; in totaal 1 keer bewerkt

Debby

Debby
Senior spammer

Stem maar allemaal op mij.
Zullen jullie zien dat ik niet lieg.

Enne Theneka,dat heb ik je zelf verteld he. Rolling Eyes
Overigens ook bedankt voor het bekend maken van mijn rol in het spel.

Goh,wat zullen jullie zuur zijn straks en excuses moeten maken,heerlijk.

Gast


Gast

Theneka verzekerde mij goed te zijn - ga er nu voor het gemak dan maar even vanuit dat dat klopt - en ik hoor van verschillende kanten dat Debby heeft geclaimd weerhamster te zijn... dus tenzij dit een heel ingenieus plan van de wolven is ('kom, we roepen met z'n allen dat Debby dat heeft gezegd!') lijkt het mij duidelijk Debby.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Overleden

En deze nacht hield ik mij eens op de achtergrond.
Terug even smeken bij god of ik terug mag komen, ik was immers een brave Hamster Laughing

Debby

Debby
Senior spammer

Theneka verzekerde mij goed te zijn - ga er nu voor het gemak dan maar even vanuit dat dat klopt - en ik hoor van verschillende kanten dat Debby heeft geclaimd weerhamster te zijn... dus tenzij dit een heel ingenieus plan van de wolven is ('kom, we roepen met z'n allen dat Debby dat heeft gezegd!') lijkt het mij duidelijk Debby.

Is geen plan van de weerwolven,anders zou jij dat moeten weten. Wink

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ik moet even een kleine toevoeging doen, en dit is dat jullie zelf ook hadden kunnen verzinnen (als jullie niet zo druk waren met pogingen om een kipmenu samen te stellen in plaats van een langoormenu): er zijn elf rollen en er waren twaalf spelers.

Debby

Debby
Senior spammer

Thanks Mous.

Blijkbaar was dit nog niemand verder opgevallen.

morkreb

morkreb
Junior spammer

Mij iig niet Razz
Maar ik moet mijn mening van gisteren een beetje bij stellen ben ik bang.
Mijn stem gaat naar djali vanwege lekker enthousiast meestemmen Very Happy

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Stem veranderd Smile

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Dat had ik al wel gezien Smile van de rollen...

Debby

Debby
Senior spammer

Ik wist het omdat er 2 dezelfde rollen meespeelden. Wink

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

waarom stemt iedereen nu weer op djali dan? Rolling Eyes

kan iemand dat ff uitleggen? scratch

eerst werd er gezegd 'na van verschillende kanten informatie te hebben gekregen stem ik Debby'
en later werd dit veranderd in ' " Djali'

wat is het nou Suspect

Debby

Debby
Senior spammer

Duidelijk niet Debby,want Debby is goed. Razz

morkreb

morkreb
Junior spammer

Debby scheen zich voor te doen als weerhamster wat volgens velen van ons nogal duidelijk leek op een wolf. Echter zijn we zojuist tot de conclusie gekomen dat niet alleen wolven maar ook burgers zich voor kunnen doen voor een andere rol (zoals weerhamster Rolling Eyes ) met het gevolg dat ik mijn stem heb herzien naar een ander Wink

Gast


Gast

Hmm en dan stemt iedereen opeens op mij? scratch ingewikkeld.

Ik hoef Miejster er helemaal niet uit te hebben hoor, ik was alleen blij met een concrete aanwijzing in de vorm van morkreb=beul. Voelde me een beetje hopeloos na deze bloederige nacht, de opmerking 'go morkreb' sloeg op het gedeelte dat er tenminste iets duidelijk werd, niet op het 'ik beschuldig miejster' gedeelte. Zoals iedereen kan zien heb ik dan ook niet op Miejster gestemd maar op Debby.
Er riepen immers verschillende mensen dat zij had gezegd weerhamster te zijn terwijl die net gesneuveld was. Dan is het toch niet vreemd dat ik op Debby stem? En bij gebrek aan Debby wordt het maar Djali want dat lijkt toch eigenlijk ook best op elkaar? ^^
Ik ga m'n stem maar eens heroverwegen dan. Miejster is goed, Debby is goed, iedereen is goed. Wie niet? Sad

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Maar goed, men draait er nog steeds omheen Rolling Eyes
Jullie stemmen met zo'n 4 man op Djali, want Debby beweert goed te zijn.

ECHTER, NIEMAND KOMT MET STEVIGE ARGUMENTEN

zijn die er niet?

Op dit moment zie ik geen reden waarom ik de rest zou moeten volgen, voor hetzelfde geld zijn jullie 3 wolven en een apostaat Suspect

morkreb

morkreb
Junior spammer

Zou ik ook zeggen Henk Wink Naja, ik mag dan mijn stem hebben aangepast, mijn toegeving dat ik beul ben staat nog steeds.

v8power

v8power
Spammer i.o.

kijk eindelijk iemand die ook duidelijkheid wil
heb de verwikkelingen gevolgd en ook sommige dingen gelezen die nu weer weg zijn
ik wil best volgen in jullie stem maar verschaf dan ook een reden waarom
ik wacht dus nog even af

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

morkreb schreef:Zou ik ook zeggen Henk Wink Naja, ik mag dan mijn stem hebben aangepast, mijn toegeving dat ik beul ben staat nog steeds.

Dat kan zo zijn, maar dan kun je toch ook met argumenten komen? Rolling Eyes

Debby

Debby
Senior spammer

Moeten wij de wolven betere argumenten geven dan dit?
Jullie weten toch al wie de burgers zijn?
Jullie willen alleen de extra rollen weten,en als die niet bekend worden gemaakt is het ineens geen goed argument.

De burgers weten inmiddels wel beter.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum