Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Weerwolven ronde 20: Prins Rodrick Drakenvuur

+9
Тхенекаъ
Debby
δόριεν
Miejster
laura
v8power
Hank1705
Natjuh89
Moustache
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 8]

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Ik stem Debby
Reden: ik voel me vandaag tegendraads. En misschien kan ik daar ook wel gelijk in hebben. Want wie zegt nou dat er twee weerhamsters zijn en geen twee gewone burgers bijvoorbeeld???

Debby

Debby
Senior spammer

Reden: ik voel me vandaag tegendraads. En misschien kan ik daar ook wel gelijk in hebben. Want wie zegt nou dat er twee weerhamsters zijn en geen twee gewone burgers bijvoorbeeld???

En dan zou je er alsnog maar gewoon een goeie uitstemmen?

Miejster

Miejster
Senior spammer

Voor mij lijkt dit simpel : sorry Djali maar jij bent een wolf.

laura

laura
Spammer i.o.

de goeie eruit stemmen he?? dat wijst maar eens aan wat jij dan bent!!

v8power

v8power
Spammer i.o.

mijn stem gaat naar djali

Gast


Gast

miejster toch, wie moet jou nou straks van de verdrinkingsdood redden?!
je gaat nog spijt krijgen van deze daad!

Debby

Debby
Senior spammer

miejster toch, wie moet jou nou straks van de verdrinkingsdood redden?!
je gaat nog spijt krijgen van deze daad!

MOI.

Ik red de burgers wel,voor zover ze niet kunnen zwemmen.
Wolven kunnen bij voorbaat al niet zwemmen,dus had hij toch weinig aan.

Gast


Gast

vooroordelen.. vooroordelen..
ik voel mij gestigmatiseerd Sad

morkreb

morkreb
Junior spammer

hahaha, ik ben veels te fanatiek, heb nu al spijt van mijn stem Razz

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Debby schreef:Moeten wij de wolven betere argumenten geven dan dit?
Jullie weten toch al wie de burgers zijn?
Jullie willen alleen de extra rollen weten,en als die niet bekend worden gemaakt is het ineens geen goed argument.

De burgers weten inmiddels wel beter.

Wat zou jij denken als je als burger niet in het burgerblok zit Neutral
Aan de ene kant het burgerblok, aan de andere kant het wolvenblok.

En dan verwacht jij van mij dat ik als niet-ziener zo even uitmaak welke nou de goeden zijn en welke nou de slechten.

Mij lijkt het alleen vanzelfsprekend dat ik een argument krijg waarom ik wel of niet op iemand moet stemmen, want 'ik heb een goede rol' dat kan iedereen wel zeggen.
En ik weet niet hoe het met jou zit, maar 'ik heb een goede rol' vind ik nou niet echt een stevig onderbouwd argument Laughing

Debby

Debby

Debby
Senior spammer

Klopt,maar ik ga ook niet iedereen alles vertellen natuurlijk.
Degene waarvan ik zeker ben dat zij burgers zijn,weten wel meer.

Moustache

Moustache
Junior spammer

Revenge of the Ducks

't Werd een met spanning beladen rit, de tweede dag. Wie was er toch schuldig aan alle onheil dat de party ondertussen al over zich heen gekregen had. Ze waen nog maar een dag de bewoonde wereld uit, en al drie leden begraven.....
Er werden dan ook niet veel kilometers gemaakt en al vroeg werd een nieuw kamp opgezet. In de verte waren de eerste drakengrotten te zien, op minstens één extra dagreis. Want de route werd steeds lastiger, op en neer, en af en toe afgronden langs het pad.
''Dit dal door, en dan zijn we bij de eerste drakengrotten'', zei Prins Roderick. ''Maar voor ik een draak kan benaderen om hem te hypnotiseren met mijn drakenfluitje, moet ik eerst een manier zien te vinden of hij niet doof is. Iemand een idee?''
''Nee, helaas uw prinselijke hoogheid, geen enkel idee hoe we een draak op doofheid moeten testen''.
''Nou, dan het eten maar. Wie helpt er mee Wervelwind te slachten, zodat v8power weer kan koken?''
''Ja, stom dat we daar niet aan gedacht hadden. We zijn de bewoonde wereld uit, dus er zijn hier ook geen boeren met kippenschuren'', zei Debby. Wel zag ze een paarhonderd meter verderop een beekje met daarin een paar eenden.
''Maar ik weet wel wat'', riep Djali. ''Ik ben niet voor niets beestmeester. Ik kan een eend in de braadpan praten''.
''Wat kun je?'' Verbazing alom.
''Zoals ik zeg, ik kan een eend in de braadpan praten. Wedden dat het me lukt?”
Djali liep er behoedzaam naar toe en begon bezwerende gebaren te maken en een eendachtig gekwaak te produceren. Na een tijdje had ze contact met een paar eenden. Deze kwamen het water uit en liepen haar snaterend achterna. Richting kamp. Toen ze dicht genoeg genaderd waren riep Djali: ''pak ze, snel''. V8power en Theneka grepen en hadden er beide één beet. Deze werden snel de nek omgedraaid, geplukt en samen met wat verzamelde kruiden in de braadpan van v8power gedaan. Zo was er toch nog een smakelijke maaltijd voor de party, en was het leven van Wervelwind weer een dag gered.
Iedereen was smakelijk aan het eten, tot opeens Djali begon te rochelen en rood aanliep. Een botje was blijven steken. ''Sla Djali op de rug''. Werkte niet. ''Hou haar op kop!'' Hank, die uitzonderlijk sterk was, pakte Djali bij de benen en tilde haar bij op. Ondertussen werd ze weer op de rug geslagen. Helaas, vergeefse moeite. Djali stierf enkele minuten nadat ze had gegeten van de eend die ze als beestmeester had gehypnotiseerd.
In de Hoge Sfeer der Goden, de etherische wereld, grijnsde de Grote Woerd tevreden voor zich uit. Hij had eindelijk wraak kunnen nemen op dat schepsel dat zich beestmeester noemde.....
''En het is jouw schuld'', barstte Morkreb in woede uit. Hij pakte zijn hittebestendige schild, haalde uit, en sloeg Hank zo hard als hij kon op het hoofd. Zonder wat te zeggen zakte Hank in elkaar: dood.

Zo waren er weer twee doden te betreuren. En zo werd de party kleiner en kleiner en daarmee slonken ook de kansen van prins Roderick om zijn queeste te voltooien.

Begin van nacht 3
Djali wordt er uit gestemd. Hank wordt vermoord door de beul, morkreb.
De nachtrollen zijn weer aan de beurt. . Tot woensdagavond 22.00 uur de tijd.

Debby

Debby
Senior spammer

Toch die verhullende wolf aan het werk geweest,dit hadden we echter al voorspelt.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Gelukkig.. Wervelwind heeft het nog een keer overleeft

Evil or Very Mad Wie hem ook maar op wil eten krijgt met een boze spook te maken Evil or Very Mad

@ djali.. THX dat je een eend in de braadpan kon praten.. Smile

Weer 2 dooien :O OMG als het zo door gaat zijn we snel klaar he :O

RIP OF JEEH ik weet het niet Sad

morkreb

morkreb
Junior spammer

erg voorspelbaar, niets aan toe te voegen Razz

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hieperde piep hoera V8power 49 Jaar Smile

Moustache

Moustache
Junior spammer

Voordat dit helemaal volgespamd wordt: Jacqueline, van harte namens ons allen.

v8power

v8power
Spammer i.o.

dank jullie allemaal zal nu vandaag wat minder on zijn
voor de doden in het spel r.i.p
kom op burgers we gaan er voor

Miejster

Miejster
Senior spammer

Proficiat Jacqueline!

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

van harte gefeliciteerd, vachtje

v8power

v8power
Spammer i.o.

iedereen hartelijk dank voor alle kaarten, wensen enz voor vandaag kom ik niet meer on ga me wijden aan mn feest

Moustache

Moustache
Junior spammer

Nou, ik had er graag een mooi en spectaculair einde aan willen breien, maar helaas, wordt ik verkouden en wil ik alleen nog maar naar bed.....

Enfin, een samenvatting van de laatste loodjes:
Deze nacht eten de wolven miejster op. Miejster is een gewone burger. De burgers zijn inmiddels al verenigd tot een blok, en eten v8power op. V8power is leugenwolf. Hiermee zijn alle wolven uit het spel, allen de apostaat is nog over, maar die kan geen burgers doden. De burgers hebben gewonnen.

De rolverdeling:
natjuh – jockey jager
hank - spierbundel en een greintje verstand gewone weerwolf
v8power - kokkie en muzikant bij het kampvuur leugenwolf
laura - empathisch wonder ziener
miejster – zorro burger
dorien/djali – beestmeester verhullende wolf
debby - algemeen assistent weerhamster
theneka – voetbalcoach beschermengel
artisjocking - handige jongen wraakengel
graafoto – groentje weerhamster
morkreb – asbestos beul
howlin - ontslagen hofnar apostaat
Prins Roderick en Wervelwind spelen zichzelf.

Vervolg van het verhaal: Prins Roderick gaat met de overlevenden verder op expeditie. De eerste drie drakengrotten worden afgekeurd. Dit omdat daar de wapenuitrusging liggen van de drie oudere broers van prins Roderick. De vierde grot probeert hij en o wonder, de draak raakt gehypnotiseerd, en nadat Prins Roderick zijn metgezellen betaald heeft, en ze op het paleis heeft uitgenodigd, vliegt hij huiswaarts op de rug van de draak. Hij heeft de queeste volbracht, en zal over een jaar of 10 zijn vader opvolgen als koning.
Wervelwind wordt meegenomen terug de bewoonde wereld in, vindt een nieuwe jockey en samen winnen ze vele prijzen op de paarderennen. Hij ontmoet vele merries en zijn nakomelingen zijn talloos.
De overlevende partymembers gaan op zoek naar nieuwe avonturen om te beleven.
Sorry dat het zo met een kater moet aflopen, maar veel inspiratie heb ik niet op het moment.

Ik heb één foutje gemaakt. Op een gegeven moment had ik medelijden met de burgers, omdat ze in één klap drie mensen verloren. Had ik toen geweten dat Debby alles al in kaart had gebracht, had ik Laura (de ziener) niet de hint gegeven dat er twee weerhamsters waren. Anders was alles anders gelopen. Dus het is min of meer mijn schuld dat jullie verloren hebben, wolfjes.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ MOUSTACHE..

Toppie verhaal erg leuk;)

Veel beterschap:)

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hmm da's wel jammer ja.

Burgerblok was wel héél erg snel gevormd zeg! we hadden geen kans ^^ hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?
Gefeliciteerd.

En wat ben ik toch een geweldige eendenfluisteraar, heb altijd al geweten dat dit in me zat, mooi dat ik het op de laatste avond van mijn leven eindelijk aan de buitenwereld heb kunnen tonen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

En Moustache beterschap!

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum