Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Weerwolven ronde 20: Prins Rodrick Drakenvuur

+9
Тхенекаъ
Debby
δόριεν
Miejster
laura
v8power
Hank1705
Natjuh89
Moustache
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 8]

Debby

Debby
Senior spammer

Daar heb jij weinig schuld aan Mous.

Ik had voordat Graafoto werd omgebracht,de meeste rollen al in kaart,omdat ik als een malle op zoek ben gegaan naar de ziener.
Met de mededeling dat de ziener mij niet mocht zien,omdat ik anders het leven zou laten.
Hierdoor wist ik al dat Morkreb,Miejster,Arti,Natjuh en Theneka goed waren.
Maar geen ziener tussen.
Laura gaf mij daarna antwoord en ik zei haar dat ik vermoedde dat zij de ziener was,wat bleek te kloppen.
Die nacht zag zij Graaffie,die ook weerhamster bleek te zijn.
Wat mij in een lastige positie bracht,omdat men dacht dat ik dus de leugenwolf was.
Ik heb moeten ouwehoeren (laat ik het netjes zeggen) als brugman,alvorens men mij min of meer weer geloofden.
Djali gooide nog bijna roet in het eten door Theneka vals voor te lichten.
Maar uiteindelijk geloofde hij mij ook.
Wat resulteerde in de dood van Djali en Hank.
Howlin had mij ook gezegd burger te zijn,dus we twijfelden nog tussen hem en Miejster.
Omdat Howlin zijn rol niet bekend wilde maken nadat Morkreb al had aangegeven dat hij de beul was,bleef Miejster als goede over.
Et voila,het hele blok compleet.

Je verhalen waren leuk om te lezen Mous.
Je hebt je vuurdoop met glans doorstaan.

Beterschap Mous.



Laatst aangepast door Debby op wo 01 dec 2010, 22:16; in totaal 1 keer bewerkt

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Maar ik gezien dan? Want iedereen stemde plots op mij terwijl ik op zich - bij mijn weten - niks raars heb gedaan, behalve tegen Theneka zeggen dat ik een goedje was.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Miejster

Miejster
Senior spammer

Leuke foto Do!

Leuk verhaal Mous!

Mooie overwinning burgers!

Jammer dat ik nog opgegeten ben door de jarige V8. Maar het kan maar gesmaakt hebben voor je verjaardag!

Debby

Debby
Senior spammer

Dat kwam omdat jij zo enthousiast wilde dat Morkreb,Miejster zou beulen,Dorien.
Terwijl wij al bijna zeker wisten dat Miejster goed was.

Daarbij kwam dat er toen al weinig slechten over waren.
Vandaar de stemmen op jou en het beulen van Hank.

Dit was in eerste instantie een gok,maar dat vermoeden ontstond omdat natjuh er als eerste uitvloog.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Laughing maar dat wilde ik helemaal niet xD
dat was dan toch echt een misinterpretatie van jullie kant, jammer dat de consequenties dat niet uitwezen.. ^^
Was misschien ook niet handig van me, maar heb dit later ook uitgelegd. Met het 'go morkreb' doelde ik op zijn beul-zijn, niet op zijn beschuldiging van miejster (was me eerlijk gezegd niet eens zo concreet opgevallen dat hij die beschuldigde, haha)

Dankje Miejster.

https://weerwolfenco.actieforum.com

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

@ Debby: ik heb je nooit gezegd dat ik burger was. Jij polste of ik de ziener was en ik antwoordde van niet, maar vulde aan dat ik ook geen ww was. Dus heb ik niets voorgelogen. (zo ben ik nu eenmaal)

Ook aan morkreb antwoordde ik dat ik geen wolf was, maar liet het achterste van mijn tong niet zien. Hoe kon ik nu weten of hij de beul was?

Ik hoopte dat morkreb mij eigenlijk zou beulen, dan bleven er nog twee wolven over. Ik had mijzelf graag opgeofferd.

En ja, dat burgerblok was inderdaad heel snel gevormd. Wel sneu dat er geen conversiewolf bij zat.

laura

laura
Spammer i.o.

beterschap moustache!! dit was een leuk potje!!

artishocking

artishocking
Junior spammer

Yeaahhh..gefeliciteerd V8 jocolor flower

En gefeliciteerd burgertjes met de overwinning king

Beterschap Moustache (het lijkt erop dat ik je kom vergezellen in de ziekenboeg) pale

morkreb

morkreb
Junior spammer

hahahaha Very Happy heerlijk.
Ik verdacht miejster bij die beschuldiging echt. Dat ging namelijk gepaard met het feit dat Debby op dat moment in een dodelijk situatie zat en ik vrij zeker was dat zei mij een aantal rollen had voorgelogen op de eerste dag. Ellen en Deb waren lekker fanatiek maar vervolgens nadat er 3 dooien waren onstonden de twijfels en directe verdenkingen. Al snel werd ik van alle kanten vertelt dat ik mis zat ^^ Leuk was daarbij dat miejster vervolgens het ideale afweer was. De rest was ontzettend voorspelbaar. Dorien die mee stemde, Hank en Howlin die even hebben gewacht met stemmen en daarna V8 die HEUL onopvallend de leugenwolf bleek toen eindelijk miejster met ons mee stemde. Heb genoten. Bedankt moustache. Wie doet het volgende potje?

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Tenzij zich iemand anders meldt, wil ik wel (moet dan nog wel even over een thema nadenken Razz). Zolang ik niet ben opgenomen kan ik best dagelijks een verhaaltje schrijven en zoals het er nu op lijkt word ik dat voorlopig niet dus da's fijn ^^.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Miejster

Miejster
Senior spammer

Opgenomen? Huh, heb ik iets gemist?

Een mogelijk thema : Sneeuwstorm?

v8power

v8power
Spammer i.o.

@moustache van harte beteschap

@miester in mijn beleving was jij ziener of beschermengel met de meeste kans op ziener ,laura was een complete verrassing voor mij, en ik was als enige wolf over dus hoopte ik er nog een dagje bij trekken maar dat is niet gelukt

@ burgers klasse gespeelt jullie waren zo snel een blok wat me verbaasde maar vedient gewonnen

Debby

Debby
Senior spammer

morkreb schreef:Nooooo!!!!!!
Dat wil zeggen dat we in één klap 3 goeien kwijt zijn lol en ik mijn rol heb verlult lol, ik moet even spoedig overleggen met de ziener!!!! Neem please contact op.
Ik zet vandaag mijn beul krachten in, dan weet iedereen dat ook meteen Very Happy Hij staat nog even op miejster maar zoals gezegt moet nog even overlegt worden. (je hebt nog ergens een kans om wat in te brengen) pfff, en nu? scratch

Staat op pagina 7,Miejs. Wink

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dat is overigens een aangepaste tekst Razz

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Stoute do :p

Debby

Debby
Senior spammer

Dorien schreef:Tenzij zich iemand anders meldt, wil ik wel (moet dan nog wel even over een thema nadenken Razz). Zolang ik niet ben opgenomen kan ik best dagelijks een verhaaltje schrijven en zoals het er nu op lijkt word ik dat voorlopig niet dus da's fijn ^^.

Als jij het volgende potje wilt leiden,graag.

laura

laura
Spammer i.o.

ik meld me alvast aan Very Happy

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

@ Dorien... ben jij dat op die foto.
@ allen, ik doe het volgende potje zeker terug mee bounce

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik doe ook mee voor het volgend potje Wink

Debby

Debby
Senior spammer

Ik ook offcourse.

Moustache

Moustache
Junior spammer

ik ook!!

Miejster

Miejster
Senior spammer

graafoto schreef:@ Dorien... ben jij dat op die foto.
Yup thats Do!

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

ik schrijf me ook trug in

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik ook

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ja dat ben ik Graafoto.

Bedankt voor het starten van de inschrijving Debby!

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum