Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Weerwolven ronde 20: Prins Rodrick Drakenvuur

+9
Тхенекаъ
Debby
δόριεν
Miejster
laura
v8power
Hank1705
Natjuh89
Moustache
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 8]

Moustache

Moustache
Junior spammer

Mededeling van huishoudelijke aard:
Het duurde even voordat ik doorhad hoe ik spelers aan de diverse groepen moest toevoegen. Dorien speelt verder onder de naam djali.

We beginnen met een dag. Jullie mogen stemmen tot morgenochtend 11 uur, maar door goddelijk ingrijpen van bovenaf zal vermoedelijk niemand sterven. Wel als één van de bijzondere rollen tot actie overgaat, dan is de macht van de goden beperkt.

Moustache

Moustache
Junior spammer

Het ontbijt had eigenlijk niemand lekker gesmaakt. Alhoewel de meesten de overleden werkloze voetbalcoach niet zo goed kenden, had hij de afgelopen dagen toch een onuitwisbare indruk gemaakt door zijn bijzonder irritante en betweterige manier van doen. Ook was hij depressief gebleken, vanwege zijn werkloosheid, zijn vrouw had hem verlaten, zijn team haalde zonder hem de ene overwinning na de andere, zijn kinderen waren als zakenman en bankdirecteur hem totaal vergeten, en zijn hond was overgelopen naar de teef van de buurvrouw. De avond tevoren had hij ook meer gedronken dan goed voor hem was
Rond de klok van tien waren de paarden gezadeld en een paar ezels droegen de bagage. 't Reizen ging met de ezels niet zo snel, maar in ieder geval was het beter dan lopen.
Prins Roderick's gedachten schoten terug naar de avond ervoor. De herbergier had sterke verhalen verteld. ''Draken zijn eigenlijk buideldieren'', debiteerde hij, ''en verre familieleden van de befaamde vleesetende kangoeroe. Door hun menu krijgen ze veel goud binnen (gouden kiezen van opgegeten reizigers bijvoorbeeld) en dat gaat om de eierschaal zitten. Zo leggen ze eieren van goud en die bewaren ze in hun buidel tot de jonkies uitkomen op de nacht van de derde Maan na de vierde Zon in het teken van de Ramshoorn''.
''Dat zal allemaal wel'' had hij nog geschamperd, maar zeker was hij er niet van. En nog minder zeker was hij over wat dit voor invloed zou hebben op zijn partymembers.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Moustache schreef:Mededeling van huishoudelijke aard:
Het duurde even voordat ik doorhad hoe ik spelers aan de diverse groepen moest toevoegen. Dorien speelt verder onder de naam djali.

We beginnen met een dag. Jullie mogen stemmen tot morgenochtend 11 uur, maar door goddelijk ingrijpen van bovenaf zal vermoedelijk niemand sterven. Wel als één van de bijzondere rollen tot actie overgaat, dan is de macht van de goden beperkt.

dat betekent dus dat er sowieso niemand sterft, tenzij de beul in actie komt? scratch

dan stem ik maar vast: laura aangezien ik niet weet of ik vanmiddag nog on kom, en ik morgen een verjaardag heb van m'n vader, dus dan waarschijnlijk helemaal niet meer online
(compleet willekeurig natuurlijk)

Gast


Gast

Geen moordloze nacht dus? Is wel nadeel voor de ziener dan Sad

Hmm... stemmen... oei. Mijn stem gaat naar Howlin en zal even geniaal onderbouwd zijn als Hanks stem. Niet dus.

morkreb

morkreb
Junior spammer

Moustache schreef:Jullie mogen stemmen tot morgenochtend 11 uur, maar door goddelijk ingrijpen van bovenaf zal vermoedelijk niemand sterven.
Ok, dus als ik het goed begrijp is dit een moordloze dag voor de moordloze nacht? scratch

Gast


Gast

ja zoiets scratch

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

een keer een andere wending aan het spel is ook leuk... Dan blijven we nog een keer alert hahah Razz

dan zal ik mijn stem ook uitbrengem...

Mijn stem gaat naar HANK1705
gewoon een random stem...

Debby

Debby
Senior spammer

Aangezien het toch niet uitmaakt.

Miejster dan maar een keertje.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Natjuh89 schreef:een keer een andere wending aan het spel is ook leuk... Dan blijven we nog een keer alert hahah Razz

dan zal ik mijn stem ook uitbrengem...

Mijn stem gaat naar HANK1705
gewoon een random stem...

Laughing 2 verschillende spelletjes wel van mekaar gescheiden houden he I love you

morkreb

morkreb
Junior spammer

hmmm ok, naja zal ik ook maar stemmen Very Happy Natjuh89

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

het is de fout van de coach:

ik stem theneka

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer


@ hank...
Ik houd de spelletjes wel gescheiden hoor Wink this een random stem Smile...

v8power

v8power
Spammer i.o.

hmmm dit gaat erg snel en nu ben ik er vanavond niet (feest) en morgenvroeg niet aanspreekbaar
dan nu maar vast mn stem
mijn stem gaat naar ,volkomen random,debby

verder heb ik mn kruidenbuidel meegenomen en zal ik onderweg eetbare planten verzamelen voor de maaltijden een aanvulling van vlees is welkom natuurlijk dus schroom niet een konijntje of iets anders te schieten zodra je ze ziet
laten we het wel bij kleine beesten houden andes gaat er te veel tijd in het koken zitten

Debby

Debby
Senior spammer

schroom niet een konijntje of iets anders te schieten zodra je ze ziet

Wat ben jij slecht zeg,da's hartstikke zielig. Sad
Konijntjes zijn lief!



En als je nog niet bent overtuigd ....

v8power

v8power
Spammer i.o.

@ debby er zal toch gegeten moeten worden lijkt me maar kan natuurlijk ook een maaltijd zonder vlees doen

Gast


Gast

Laat onze vega drakentemmer maar op de worteltjes knabbelen die oorspronkelijk voor het konijntje bedoeld waren. Hou je van wortels Theneka? Debby mag vast ook wel eentje ^^

artishocking

artishocking
Junior spammer

Mijn stem gaat naar Theneka, want hij is leuker als spook What a Face
geen echte reden, maar wel een leuke.. Razz

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb inne minne mute gedaan en ik kwam uit op Debby,
Stomme reden maar ik zou het anders toch niet weten.

laura

laura
Spammer i.o.

ik zeg theneka en waarom? geen idee

morkreb

morkreb
Junior spammer

Doet theneka eindelijk eens mee, wordt ie er gewoon keihard uitgestemt?

Debby

Debby
Senior spammer

Blijkbaar vind men m echt als spook leuker. Shocked

Moustache

Moustache
Junior spammer

Begin van nacht 1

De eerste etappe van de reis naar het binnenste van de Drakenbergen verliep redelijk voorspoedig. Ondanks het geroddel, gekwebbel, verwijten en beledigingen van de partymembers onderling konden ze toch flink wat kilometers maken.
Hank beschuldigde Laura van de dood van Lodewijk Von Gool, de werkloze voetbalcoach. Djali verdacht Howlin ervan hem het laatste zetje te hebben gegeven. Natjuh vond hank weer verdacht, en Debby dacht hetzelfde over Miejster. Morkreb wees met zijn vinger naar Natjuh. Howlin, artisjocking en Laura vonden elkaar in de verdenking van Theneka, terwijl graafoto en v8power vuile blikken wierpen op Debby.
Klepperdeklepklep, Natjuh de jockey kwam weer aangereden met een langoor in zijn handen en wierp het naar kokkie v8power. De derde al vandaag. Honger hoefden ze bij het avondmaal in ieder geval niet te lijden.
Tijdens een rustmoment in de vroege middag had Prins Roderick meer dan genoeg van het gekrakeel. ''Stil allemaal'', riep hij, en dankzij dat hij zijn prinselijke zweepje liet klappen had hij meteen alle aandacht.
''Het is de schuld van niemand van ons. Of eigenlijk van iedereen. Zijn jullie helemaal vergeten dat hij de laatste dagen zo dronken was dat we hem op zijn paard moesten vastbinden, omdat hij er (net zoals woensdag) van af zou vallen? Bovendien had hij een kamer op de derde verdieping, met een balkondeur, maar zonder balkon. Hij heeft gisteravond zo veel gezopen dat hij vannacht de deuren met elkaar verwisseld heeft en naar buiten is getuimeld. Als er iemand schuld heeft, dan is het de herbergier, omdat die de balkondeur niet op slot had gedaan. Of wij allemaal, omdat wij hem gisteravond weer veel te veel hebben laten drinken.''
''En wie zegt dat dan wel?'' monkelde Theneka uitdagend.
''Dat zeg ik, prins Roderick Drakenvuur, jullie toekomstige koning'', zei prins Roderick. Meteen toen hij dat zei leek hij een handbreedte groter te zijn geworden en zijn gezicht toonde één en al vastberadenheid. De party viel stil. Na een moment zei v8power: ''uiteraard, uwe prinselijke genadigheid, u heeft helemaal gelijk'', en anderen stemden er mee in, zelfs Theneka mompelde iets als: ''vergeving, uwe prinselijke hoogwaardigheid, ik zal niet meer aan uw inzichten twijfelen''.
Klepperdeklepklep, Natjuh de jockey kwam weer aangereden met een langoor in zijn handen en wierp het naar kokkie v8power. De vierde vandaag. Kende hij geen rust?
''Doe eens kalmer aan'', riep prins Roderick naar Natjuh, ''je rijdt dat paard nog kreupel en dan moet je de rest van de reis lopen.''
''Nee hoor'', riep Natjuh vanuit de verte, ''Wervelwind wil dat zelf, maakt u zich maar geen zorgen''.

Drie langoren later was het tijd gekomen bivak te maken, te tenten op te zetten en de maaltijd te bereiden. De taken werden verdeeld, een aantal bouwden de tenten, een aantal verzorgden de paarden, een paar sprokkelden hout en kokkie ging met kruiden en langoren druk aan de weer.
''Ik wil geen langoor, want ik ben vegetariër'', riep Debby.
''Maar je zult toch moeten eten, en veel anders hebben we niet, want Natjuh heeft niets anders gejaagd''.
''Maar langoren zijn vlees, en ik ben vegetariër''
''Zal wel.... wat eten langoren zelf dan?'' Theneka.
''Groente uiteraard, wat dacht jij?''
''Nou, dan zijn we er toch uit. Langoor is ingedikte groente, dus als je langoor eet, eet je dus gewoon groente!'' Theneka weer.
Tegen zoveel logica kon Debby niet op, en 't viel best wel mee, want v8power was een goede kok. En ook een goede muzikant, want terwijl er twee de afwas deden en er twee wacht liepen speelde v8power op haar reisharp.

Einde van de eerste dag en begin van de nacht. Er is niemand gestorven. Het is nu aan de nachtrollen. De nacht duurt tot maandagavond 22.00 uur.

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Rare dingen:
Miejster en theneka stemden niet.
Theneka haalt drie stemmen en Debby twee.
Er wordt niemand gelyncht, en er is geen heks onder ons die iemand kan in leven houden. Dan moet de leugenwolf nu reeds zijn gave gebruikt hebben om Theneka te redden.
Tenzij Theneka en/of Miejster hun stem wel doorgegeven hebben aan Moustache en wij dat niet weten. Al bij al weet ik nu niet of het burgerblok tevreden moet zijn met deze ontwikkeling.

Debby

Debby
Senior spammer

Howlin,deze dag was een moordloze dag.
Er mocht gestemd worden voor de fun.

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Heel rare dingen...
Mag ik ineens mijn excelletje trug leegmaken
(alhoewel: mss verraadt dit stemgedrag al veel)

overigens: ik dacht moordloos, omdat er geen slachtoffer was.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum