Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Weerwolven ronde 20: Prins Rodrick Drakenvuur

+9
Тхенекаъ
Debby
δόριεν
Miejster
laura
v8power
Hank1705
Natjuh89
Moustache
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 8]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

debby ik zal voor jou wel even kijken bij de tuintjes die ik een paar km verder heb gezien... Mischien hebben ze daar wel lekkere groenten... En mischien kan ik ook nog wel brood krijgen bij het schuurtje die bij de tuintjes staat..

De langoren hebben heerlijk gesmaakt.. Ik zal ook maar is even kijken of ik een ree of een wild zwijn kan schieten en zal kijken voor een koe waar we heerlijke melk van kunnen krijgen Wink
Zo wervelwind is nu lkkr aan het grazen en zal heerlijk gaan slapen morgen heeft hij dan weer genoeg energie om te gaan jagen..

Gast


Gast

Konijn, konijn en nog meer konijn... bah, ik lust geeneens konijn! Natjuh, kun je alsjeblieft een enorme lasagne schieten of zo? En Hertog 3 chocolade-ijs als toetje?

laura

laura
Spammer i.o.

lekkere chocolade muffin!!!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

houdt dus in moordloze dag ipv moordloze nacht... scratch

morkreb

morkreb
Junior spammer

gniffel, moeten we die met of zonder ijskast schieten?

Debby

Debby
Senior spammer

Jah lekker brood,of ...... patatjes Laughing

Miejster

Miejster
Senior spammer

Djali schreef:@Arti, bij ons heet het toch echt reddend zwemmen hoor, m'n broer heeft de certificaten nog op zijn kamer hangen dus weet het vrij zeker ^^
Ik ben leerkracht sport en bij ons is het ook reddend zwemmen.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

krijgen theneka en miejsters eigenlijk ook een gele kaart omdat ze niet gestemd hebben of geld dat deze keer niet?

..heeft ze die foto niet gewoon gefotoschopped? Suspect

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ow sorry dat ik niet gestemd had, maar ik had toch duidelijk gemeld dat ik niet thuis was voor zondagavond 20u. Ik had dus GEEN stem doorgegeven aan de spelleider.

But no problem, ik ben er nu!

Gast


Gast

morkreb schreef:gniffel, moeten we die met of zonder ijskast schieten?

tuurlijk niet sufferd, je weet toch dat die beschermd zijn?

Gast


Gast

Miejster schreef:
Djali schreef:@Arti, bij ons heet het toch echt reddend zwemmen hoor, m'n broer heeft de certificaten nog op zijn kamer hangen dus weet het vrij zeker ^^
Ik ben leerkracht sport en bij ons is het ook reddend zwemmen.

cheers
moet zich inhouden om nu niet als een dwarse puber triomfantelijk 'zei ik het niet?!' te roepen

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

ff update:

hier ben ik dus :p (sorry, kwas dus vant weekend thuis, geen internet) en dankzij do ben ik dus hier terug, zij herinnerde mij dat ik mij had ingeschreven Smile mijn excuses dus aan jullie allen voor mijn inactiviteit.

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ik heb rekening gehouden met verminderde activiteit in het weekend van een paar trouwe deelnemers en derhalve de verhaallijn enigzins aangepast.
In Trans-Horizonte komen geen koijnen voor trouwens. Wel langoren die in de verte iets weg hebben van konijn, maar langere oren hebben en niet hun eigen uitwerpselen opeten. Natjuh kan alleen langoren jagen, omdat die de oren in de lucht steken bij onraad (dom) en Natjuh ze gebukt op het zadel zo van de grond plukt. Probeer een voorstelling te maken hiervan.

Gast


Gast

hahaha Laughing

morkreb

morkreb
Junior spammer

Doen konijnen dat echt? scratch

Gast


Gast

Nee nog veel beter, ze stampen flink hard op de grond zodat je precies weet waar ze zijn Smile

artishocking

artishocking
Junior spammer

Djali schreef:
Miejster schreef:
Djali schreef:@Arti, bij ons heet het toch echt reddend zwemmen hoor, m'n broer heeft de certificaten nog op zijn kamer hangen dus weet het vrij zeker ^^
Ik ben leerkracht sport en bij ons is het ook reddend zwemmen.

cheers
moet zich inhouden om nu niet als een dwarse puber triomfantelijk 'zei ik het niet?!' te roepen


Bron Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwemmend_redden

Zwemmend redden (in de volksmond reddend zwemmen) is een speciale zwemtechniek die men onder andere leert bij een reddingsbrigade, met als doel iemand uit het water te kunnen redden in een levensbedreigende situatie.

Voor de ongelovigen hier nog een link.

http://www.gzvw.nl/index.php?view=content&id=41




morkreb

morkreb
Junior spammer

nou ik doe lekker eigenwijs en vind het reddingszwemmen. tongue

Miejster

Miejster
Senior spammer

artishocking schreef:
Bron Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwemmend_redden

Mjah, als Wikipedia je bron is... dan ben ik het nog niet zo zeker. Laughing

Debby

Debby
Senior spammer

Yeah,die heb ik ook bijna allemaal gehaald.
Op kloswerpen na.
Maarja,dat was vals,ik gooide m tegen de duikplank.

Gast


Gast

Reddingszwemmen mag ook ja ^^ en toch vind ik reddend zwemmen het beste.. =)

Ach, da's nog altijd beter dan bovenop het hoofd van de drenkeling toch Debby? Als ik eens dreig te verdrinken mag je komen redden hoor, diploma of geen diploma.

Debby

Debby
Senior spammer

Is goed Dorien.

Ik kan t wel hoor.
Maar idd,ik gooide m hoger omdat ik m niet in de drenkeling zijn gezicht wilde gooien.
Hij moest ook met een boog worden geworpen,maarja welke debiel zet me dan ook onder een duikplank. Mad

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

scratch scratch scratch

LASAGNA???????? Hertog chocolade ijs???????????? Chocolade muffin??????????? Patatjes????????????

scratch scratch scratch

Ik weet niet in welke tijdperk jullie leven maar ik ken het niet...

scratch scratch scratch

HET WORD GEWOON EEN LANGOOR...

morkreb

morkreb
Junior spammer

Nou ik lees net dat die dingen hun eigen shit herkauwen dus doe mij maar een lekker kippenboutje of zo Razz

v8power

v8power
Spammer i.o.

@morkreb voor kip heb ik ook nog wel een lekker recept dus als we er 1 tegenkomen kan die meteen in de pan

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum