Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies

+11
basserbas
graafoto
Snuffles
Stefan003(spel)
Backslide
Miejster
Djali
Doctor
Mattio
Tachondar
Hank1705
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 15 van 24]

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

============================================================================


Hoi hoi,
Even een berichtje van de spelleider. Denk erom dat dit wel een spel blijft, en een spel doe je om te spelen (en het liefst om te winnen natuurlijk). In je enthousiasme ga je dan wel eens iets verder dan soms wenselijk is, en de grens leg ik persoonlijk bij het delen van PM's tussen jou en de spelleider. Je mag uiteraard vertellen wat je wilt wat erin staat, maar ze letterlijk kopieëren of printscreenen is een stap te ver, als je begrijpt wat ik bedoel.

Dit is omdat iedereen natuurlijk de PB's die ik hen heb gestuurd hier neer kan gooien, maar dan is de lol van het spel eraf, snap je? Smile
Ik wil het spel graag voor iedereen leuk houden. Dus nogmaals: informatie die je hebt delen mag, je mag zelfs zeggen wat je wilt eigenlijk, dat maakt het spel juist leuk. Maar: letterlijk PM's van de spelleider citeren of op andere manier letterlijk weergeven mag niet.

Verder wil ik jullie lekker je gang gaan, ik hoop dan ook dat ik verder niet hoef in te grijpen =D


============================================================================

Djali

Djali
Spammer i.o.

* knikt braaf * oké Hank, sorry Hank Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 15 953470 we zullen het niet meer doen Hank!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik zal er nu overigens geen verdere consequenties aan verbinden, omdat het ook niet in de spelregels stond. (Daar gaan we wel werk van maken ná de ronde ;p )
Alles wat is gebeurd, is gebeurd. Mochten er vanaf nú mensen zijn die het vanaf dit moment in deze ronde tóch wel doen, dan kan ik overwegen mensen uit het spel te schrijven. Nu is dat dus nog niet aan de orde, ga dus gerust verder met spelen. ^_^

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik heb in dat geval alles geknipt

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Prima!

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Zotte boel hier zeg, wat een levendigheid ^^

Kijk natjuh, ik zou ook kunnen een pb van onze spelleider citeren, maar dat ga ik dus niet doen (zou het eigenlijk sowieso niet doen, vind ik ook nog randje van te ver :p ) maar er zit effectief een leugenwolf in. Iedereen zal wel al doorhebben nu dat ik een dubbelrol heb, en die ene heb ik wijselijk benut en zo te weten gekomen dat de leugenwolf erin zit. Ik geloof jou van je gemaskerde wolf, maar jij wil mij maar niet geloven Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 15 629639

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Wie is er nou verknipt? Jullie of de man die ons in deze simulator stopte? Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 15 17387

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Jullie, omdat jullie je in de simulator laten stoppen  Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 15 17387

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Na die klap van de reus begon ik al twijfels te krijgen of dat wel zo goed idee was..

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Wat als de welp Debbie vermoorden in nacht 2 en Djali (de heks)  Debby weer tot leven heeft gewekt?
En wat als wel de wolven in nacht 2 Snuffles hebben vermoord.
Dan klopt Djali haar verhaal van het redden. Dan klopt Natjuh haar verhaal van moord door de wolven maar niet kunnen zien wie.

Toch?

Djali

Djali
Spammer i.o.

Stefan003(spel) schreef:Wat als de welp Debbie vermoorden in nacht 2 en Djali (de heks)  Debby weer tot leven heeft gewekt?
En wat als wel de wolven in nacht 2 Snuffles hebben vermoord.
Dan klopt Djali haar verhaal van het redden. Dan klopt Natjuh haar verhaal van moord door de wolven maar niet kunnen zien wie.

Toch?
Dit zou kunnen inderdaad... ik weet het oprecht niet! Enige dat ik weet is dat Debby dood was en dat ik haar een trechter in de mond heb gedouwd, er een drankje in heb gegoten, nog een minuutje of 10 moest reanimeren en snel weer ben weg geglipt toen ze begon te ademen (graag gedaan trouwens). Ik ging ervan uit dat ze door de wolven was opgegeten maar als dit niet kan door Debby’s rol dan moet er inderdaad wat anders zijn gebeurd. Dit bevestigt dan inderdaad ook dat dat Natjuh zag dat snuffles de wolvenlunch was.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Blijf ik toch raar vinden, want dan zou het welpje de rol van Debby moeten achterhaald hebben en haar gekozen hebben om op te eten ipv snuffels van wie de rol er toch overduidelijk stond?

kga ondertussen de rest eens nalezen hier, want er is precies wat gebeurt?

Even om zeker te zijn.. het is nacht nu e?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ja! Tot 22u30 Smile

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Vannacht sterft..... helemaal niemand. De 6e dag begint en duurt tot vrijdag 22uur. Jullie mogen stemmen. Vandaag begint het te sneeuwen en vriezen.

Verhaaltje komt later, ik heb nu even geen tijd om te schrijven.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

De 3e nacht op rij dat de laatste wolf niemand doodt? 0_o Wat the fuck gebeurt er hier eigenlijk. Of houdt de wolf zich gewoon steeds koest?

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Joechei, joechei, we zijn er allemaal weer bij! Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 15 829688

Ik ontsluit wederom de stemming, maar ditmaal met meer zekerheid dan gisteren. Mijn stem gaat naar de enige persoon van wie ik 100% zeker weet dat ze vannacht niets in haar schild heeft kunnen voeren: Debby. Ze heeft volgens mijn lijstje steeds braaf meegestemd en was een van de laatsten die op Basserbas stemden. Alleen onze Yeti Graafoto stemde later dan zij op Bas. Dat er vannacht wederom geen dode viel, is voor mij persoonlijk het laatste bewijsstuk. Hopelijk kunnen we met Debby's dood eindelijk de deur van deze simulatie in het slot laten vallen. Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 15 953470

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik wil een verhaaltje Mad

In ieder geval wel goed nieuws dat er niemand sterft... maar toch raar?
Zouden we toch met met enkel goedjes overblijven en zit Hank ons nu tegen elkaar op te zetten door de sim niet te stoppen?
Of heeft Mattio daar iets ontdekt?
Ik geloof dat Mattio de mogelijkheid heeft om het bovenstaande te doen, maar vind het raar dat Stefan Debby zo probeerde te verdedigen dan.
Kunnen we toch nog met een slechtje + wolf zitten?

Ga hen eerst zichzelf laten verdeden, toch nog tijd genoeg om te stemmen

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

aan de andere kant is het ook mogelijk dat Debby het slachtoffer was en dat Mattio haar dus beschermt heeft...
(bedenk dit nu net)

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Er kunnen geen 2 personen zijn met de uitdrukkelijke kracht van beschermen Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 15 953470

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Tachondar schreef:Er kunnen geen 2 personen zijn met de uitdrukkelijke kracht van beschermen Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 15 953470

Beschermengel en Slotenmaker?

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

]Mattio
Slotenmaker en wolf? Of wolf en goed in liegen? Ik weet het niet maar een stem op Debby is mij een stem te veel.

Als ik nog op tijd ben, veranderd naar Djali



Laatst aangepast door Stefan003(spel) op vr 02 maa 2018, 22:27; in totaal 3 keer bewerkt

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Pfffff jeetje mina, dit is echt lastig... potverdorie.. er is iemand doe ons gigantisch in de maling aan het nemen is..
De enige doden die we hebben is snuffles en graafoto van de burgers
dag 1 gelijke stemming ( geen gesjoemel met de stemming
Nacht 1 Graafoto buiten orc dood
Dag 2 Gelijke stemming (geen gesjoemel met de stenming
Nacht 2 snuffels dood ( gegeten door de wolven )
DAG 3 Basserbas er uitgestemd ( gesjoemeld met de stemming )
Nacht 3 Geen doden ( graafoto buiten geweest ) gehoord na zijn tip en contact gezocht.
Dag 4 Backslide gaat dood ( geen gesjoemel )
Nacht 4 geen dode
Dag 5 Graafoto laat het leven ( geen gesjoemel )
Nacht 5 geen dode 

Volgensn Tachondar zit er een leugenwolf in.. 
Er is gesjoemeld met de stemming op dag 3 
Mogelijkheden
1. Adelijken
2. Leugenwolf
3. mattio stemde anders

Djali geeft aan debby gered te hebben.. ze kan volgens zeggen niet vermoord worden door de wolven.. De welp is een hele kleine kans mogelijk dat dat die haar vermoord heeft.. ondanks dat ze toen nog geen tips had gegeven.. Maar gokken kan altijd.. 

Mattio geeft aan debby vannacht te hebben opgesloten... 
Zodat zei geen activiteit kon gaan ondernemen en er is idd geen dode gevallen.. 

Steffan daar in tegen beschermt debby tegen het uitstemmen.. Maar wat voor belangrijke rol moet ze dan wel niet hebben, want heb nog niks vernomen van een ziener of dorpsgek..

tachondar daar in tegen geeft aan dat er een leugenwolf in zit.. ( nog steeds geloof ik dit niet ivm geen dode bij gelijke stemming ) Adelijke mogen never nimmer iets zeggen over hun rol als adelijken vandaar dat we er niks van hebben gehoord. 

Djali geeft aan iemand beschermt te hebben en tot leven heeft gewekt wat kan lijden tot heks.. ( waarom dan nog geen doodsdrankje gebruikt )

Tachondar roept nu weer er kunnen geen 2 personen zijn met de uitsrukkelijke kracht van beschermen...

Pfffffff Please kom met wat goeda zodat we goed kunnen stemmen

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

killerboth schreef:aan de andere kant is het ook mogelijk dat Debby het slachtoffer was en dat Mattio haar dus beschermt heeft...
(bedenk dit nu net)

Wie zou Debby nog aan willen vallen nu iedereen weet dat haar snachts niets kan gebeuren door de wolven?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Tachondar schreef:Er kunnen geen 2 personen zijn met de uitdrukkelijke kracht van beschermen Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 15 953470
Kan je dit verduidelijken met wie er dan opgesloten heeft gezeten???

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Stefan003(spel) schreef:
Tachondar schreef:Er kunnen geen 2 personen zijn met de uitdrukkelijke kracht van beschermen Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 15 953470

Beschermengel en Slotenmaker?

Uitdrukkelijke kracht van beschermen (en dan heb je ook nog opsluiten wat beschermend kán zijn)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 15 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum