Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies

+11
basserbas
graafoto
Snuffles
Stefan003(spel)
Backslide
Miejster
Djali
Doctor
Mattio
Tachondar
Hank1705
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 19 van 24]

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ah, zo zat dat dus. Er zijn dus 2 slotenmakers. Spijtig voor mattio, maar ik zal ook mijn best doen om nog steeds mensen af the schilden.
Dat betekent dus dat zoals miejster zegt, er ergens nog een wolf zit. En zou er dan.toch geen lijk zijn? Of werd die succesvol gehinderd vannacht.

Is mattio effectief door een wolf of lijk aangevallen eigenlijk? Mogen we het verhaaltje letterlijk opvatten, hank?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Oeii das idd niet best.. 
Nog een wolf en een lijk.. pfff het wordt nu toch echt wel lastig... zit er wel een lijk in of is de wolf zo goed geweest.. Je kan natuurlijk niet altijd jezelf beschermen.. Dus er zit nog een slotenmaker in.. Kom op burgers we moeten goed gaan handelen om te kunnen winnen..

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Alleen nog over 
Tachondar
Killerboth
Miejster
Steffan
Debby
Natjuh

Wie o wie is de laatste wolf..  Evil or Very Mad
Mattio claimde dat debby opgesloten zat.. en er was geen dode.. als weerhamster kan ze niet gegeten worden.. Maar als weerwolf ook niet.. Heeft ze dan stefan zo overtuigd dat ze weerhamster was.. 
Hmmmz heel moeilijk dit.. ik ga het allemaal nog ff overdenken..

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Wauw Natjuh, er is zo vaak gezegd wat Debby en ik zijn van elkaar waardoor ik 100% zeker weet wat haar rol is en nog probeer je Debby verdacht te maken?
Het zou me niet verbazen als jij de laatste wolf bent en Debby weg wilt hebben.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

2 Slotenmakers verklaard wel waarom er zo weinig doden waren.
1 doden ipv 2.. Zat er 1 moordenaar opgesloten of juist een slachtoffer opgesloten.. Moeilijk

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Je moet de verhaaltjes niet letterlijk nemen Tach, die zijn puur fictief en daar stop ik verder geen hints in. Het enige wat parallel loopt tussen de verhaaltjes en het spel is wie er dood gaat.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik maak haar niet verdacht ik ben hardop aan het nadenken.. 
Weerhamster kan niet gegeten worden maar en volgens matio was ze opgesloten in de nacht.. Ik kan je 100 % vertellen dat ik geen wolf ben en ook geen lijk.. Maar als je me nog steeds niet wil geloven is dat prima.. Dan dood je maar een onschuldige burger..

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Gelukkig dood ik niemand anders en als een ander met een beter idee komt ben ik voor. Maar ik blijf je verdacht vinden. Als je nou denkt dat ze een lijk is kan ik het begrijpen maar jij blijft haar rol als hamster is twijvelde trekken.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik denk mee met de mensen en denk dat er meer aan de hand is.. Want er wordt ergens gelogen en bedrogen.. 
Want het is allemaal raar.. 
Als ik alles op een rijtje zet wat ik vaker heb gedaan blijft het raar dat de leugenwolf niet actief is.. 
Dat ik geen getuige kon zi jn van de moord op snuffels is helaas pech.. Op dag 3 is er is gesjoemel geweest op de stemming toen basserbas er uit ging.. 
Djali gaf aan dat debby zo dood was als een pier en haar gered heeft confused  Hoe dan??? Was een goede leugen.. Vandaar dat ik d8 dat ze de laatste wolf was.. Maar ze bleek grafdelver die een lijk kan aanmaken.. Nu is Mattio dood waardoor er maar 1 dode is waardoor ik denk dat het lijk er niet in zit.. Omdat er elke x niemamd dood ging Kan door de slotenmaker zijn.. Maar de huidenwisselaar kan om de nacht wisselen daarna moet die rusten.. Er is hier iemand die goed is in het spelenn van een burger en die een wolf is.. Pfffff wat een rot spel is het af en toe ook.. 
Killer geeft aan goed te zijn
Tach geeft aan goed te zijn
stefan geeft aan goed te zijn
Miejster heeft de welp er uitgestemd
Natkuh geeft aan goed te zijn
Debby geeft aan goed te zijn..
er is nog 1 wolf. Mijn scenario wat ik roep is dar er een wolf cupido is!!! en dat het goed slecht koppel wil gaan winnen.. En ik gok er op dat miejster de laatste wolf is met cupido krachten 

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Grote tekst was niet bedoelt maar op de telefoon doet ie soms raar confused

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Misschien moeten we weer gaan kijken bij diegenen die stemden op de grafdelver. Het kan best zijn dat het lijk ondertussen had uitgedokterd wie hij moest moorden om aan de slag te kunnen (als er al een lijk inzit). Twee slotenmakers en, mijn beschermende functie kunnen ervoor hebben gezorvd dat de grafdelver niet eens de kans meer had om nog een lijk te maken als er geen slachtoffers snachts vielen. In ieder geval ging natjuh rap mee met killer om te stemmem. Ze roept hier het meest van al haar onschuld, in de bedoeling om mss onschuldig eruit te blijven zien. En ze blijft soms vreemde dingen zeggen, zoals dat er adellijken inzitten of debby verdacht blijft.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Ik kan Natjuh haar redenering wel volgen ivm de adelijken
Enkel gesjoemeld in de stemming toen er een wolfje uitging en die was toch niet meer te redden
Ik hoop ook dat Natjuh niet bluft, maar wie dan wel

Volgens mij zoeken we idd nog 1x wolf + 1x lijk nu
Killer - Tach - Stefan - Miejster - Natjuh - Debby
Wordt wel gevaarlijk zo
6 spelers waarvan 2 slechte?
hopelijk 2 rollen die ons nog kunnen redden (grootste gevraar is als deze bluffen en/of een ervan dus een lijkje is en ons niet meer veilig kan stellen)
worst case scenario is inderdaad het goed-slecht koppel

PS, kan een lijk gekoppeld worden door een cupido?

Natjuh geef ik het voordeel van de twijfel
Debby vertrouw ik niet echt want ze zou tot lijk kunnen gemaakt zijn door Djali in nacht 2 (als deze hierover niet gelogen heeft, maar ergens vermoed ik dat dit dus een leugen was) - vandaar ook twijfel en bij deze er nog niet uit
Stefan beschermt haar, maar wat als ze bij de start elkaar konden vertrouwen maar een van hen nu inderdaad slecht is? + Stefan geeft aanleiding om te geloven dat Debby ons op zen minst een gelijkstand kan bezorgen zolang het lijk eruit gaat
Blijven Tach en Miejster over, waarvan ik hoopte dat zij onze redder waren maar waarvan ik nu vrees dat Tachonder een lijk is

Miejster

Miejster
Senior spammer

Tachondar en Debby waren opgesloten. Hoe ik dat weet... rarara... Als je op mij stemt heb je niet door welke rol ik heb, alhoewel dat toch duidelijk is?

Ik ben geen wolf en ook geen cupido. Ik ben ook geen deel van een koppel. Ik wist dat Mattio goed was. Natuurlijk heb ik hier nu helemaal niks aan.

Eigenlijk kan iedereen hier goed aan het liegen zijn... Debby en Tach zaten opgesloten toen Mattio is vermoord. Ik ga eerst jagen op die moordenaar. Stefan heeft een link met Debby, dus die laat ik (nu) met rust. Blijven Killer en Natjuh over. Die hebben blijkbaar vertrouwen in mekaar...

Ik heb het minst goede gevoel bij Natjuh


Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Zeer jammer dit.. Der zit een wolf onder jullie pas op.. Ik ben het niet. Hoop dat de burgers gaan winnen maar door mij er uit te stemmen gaan we dit niet redde

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Om jouw vraag te beantwoorden Killerboth, ja een lijk kan gekoppeld zijn. Wanneer iemand tot lijk wordt geconverteerd sterft deze wel eerst, maar zie het maar zo dat de geliefde hem/haar nooit dood ziet, en dus ook niet sterft aan liefdesverdriet.
In dat geval zal het lijk nog steeds met zijn/haar geliefde moeten winnen.

Debby

Debby
Senior spammer

Natjuh blijft mij verdacht maken terwijl mijn rol inmiddels duidelijk is.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Pfff vermoeiend dit.. ik maak niemand verd8.. Maar jullie komen er zelf achter.. Kom op burgers.. Kill die laatste wolf en helaas ben ik dat niet..

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Miejster schreef:Tachondar en Debby waren opgesloten. Hoe ik dat weet... rarara... Als je op mij stemt heb je niet door welke rol ik heb, alhoewel dat toch duidelijk is?

Ik ben geen wolf en ook geen cupido. Ik ben ook geen deel van een koppel. Ik wist dat Mattio goed was. Natuurlijk heb ik hier nu helemaal niks aan.

Eigenlijk kan iedereen hier goed aan het liegen zijn... Debby en Tach zaten opgesloten toen Mattio is vermoord. Ik ga eerst jagen op die moordenaar. Stefan heeft een link met Debby, dus die laat ik (nu) met rust. Blijven Killer en Natjuh over. Die hebben blijkbaar vertrouwen in mekaar...

Ik heb het minst goede gevoel bij ]Natjuh



Prima als jij wil aangeven dat jij de slotenmaker bent wie is dan die laatste wolf...
Ik wil best mijn stem van je afhalen maar dat heeft geen zin want ik ben toch al de gene die dood gaat.. Maar ik probeer hier een oplossing te zoeken om de burgers te laten winnen..

@ debby als ik jou verd8 wil maken waarom stem ik dan niet op jou..

Killer heeft aangegeven dat hij de jager is door te hinten met de loop..
Tachondar blijkt aan te geven dat hij wijze burger is en een schild kan gebruiken wat kan duiden op  beschermengel / slotenmaker
Miejster blijkt aan te geven dat hij weer de slotenmaker is..
Debby weerhamster / zielsverwant met Stefan
Stefan geeft aan te geven groenteboer / zielsverwant met debby
Natjuh geeft aan ooggetuige en seccrestaris..

Dus wie is er hier goed in het verdedigen van zijn rol
Ik ga alleen de feiten na wat er allemaal gezegt is voordat diegene dood ging..
Wil niemand verdacht maken maar net wat ik zeg diegene die nog wolf is die is goed bezig met het bespelen van ons allemaal..

Dan blijf ik bij het feit dat alleen dag 3 gesjoemeld is met de stemming Misschien zijn er wel 2 adelijken ipv 3, misschien is het wel een leugenwolf en maskerwolf samen.. Misschien zit er wel een cupido in..
Er is zoveel misschien.. waardoor het zo lastig is om die laatste der uit te halen.. Maar prima.. Chappo voor de laatste wolf of goed slecht kopper die er in zit.. Want ik kan jullie vertellen door mij te doden is dit niet de laatste dag en zeker niet de laatste nacht..
Maar dat is aan jullie.. Succes burgers.. en ik hoop dat we nog kunnen winnen maar zoals het er nu uit zit is dat niet het geval.. Crying or Very sad Sad Crying or Very sad Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 19 629639 Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 19 304463

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Ik vrees dat we hier in de fout gaan, maar als Natjuh haar rollen echt zijn kan haar dood misschien toch nog tot een doorbraak leiden Cool

Natjuh, rust in vrede, ik zal je proberen te wreken

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Killer dankje wel voor het vertrouwen.. !!! Ik voel helaas al de doodsteek ik ga alvast op zoek naar een wolkje

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sad  rip mijzelf.. zeg niet dat ik jullie niet heb gewaarschuwd.. Spijtbetuigingen hoef ik niet.. Moge de burgers nog winnen

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

"Ik snap niet wat er met Mattio gebeurd kan zijn." zei Debby, toen ze eenmaal weer binnen waren van de zoektocht naar Mattio. "Nou, dat is toch logisch?" zei Natjuh. "We hebben nog steeds een wolf in ons midden!" en ze keek vreemd naar Debby. "En ik weet best dat jij dat bent Debby!" "Er is helemaal geen reden om Debby te wantrouwen!" zei Stefan, "Als er iemand van ons hier níét de wolf is, dan is het Debby wel."
Miejster besloot zich ook in de discussie te mengen. "Nou.. dat weet ik nog zo net niet hoor," zei hij. "Ieder van ons kan die wolf zijn, dus waarom Debby niet?" Tachondar voegde zich ook in de discussie. "Vergeet je niet iets Miejster? Het was Debby die als eerste werd aangevallen door een wolf... en daar zijn meerdere mensen bijgeweest. Dus dat lijkt me duidelijk. " beargumenteerde deze. "Bovendien vind ik dat Natjuh zich de laatste tijd een beetje vreemd gedraagd..." Natjuh reageerde niet op Tachondar, maar in plaats daarvan op Debby. "En toch weet ik dat het Debby moet zijn!" zei ze, en ze gaf Debby een duw. "Hé joh, doe eens normaal!" zei Debby, en ze duwde Natjuh terug. Van het een kwam het ander, en op een gegeven moment stond iedereen aan elkaar te duwen en te trekken, tot het nootlot toesloeg: Wie uiteindelijk de noodlottige duw uitdeelde weet niemand, maar feit is wel dat Natjuh achterover viel met haar hoofd op de punt van de tafel, en ze zou nooit meer wakker worden..
Ze bleef gewoon zoals ze eruit zag, al vonden ze wel een notitieblokje en een verrekijker in haar binnenzakken. Stefan zuchtte diep. "Wanneer vinden we nou eens die verdomde wolf?" zei hij, voordat ze Natjuh een begrafenis gaven naast het blokhutje.

Natjuh laat het leven vandaag, haar rollen waren Secretaris & Ooggetuige. De 7e nacht begint, en duurt tot maandag 22u
Ik moet maandagavond werken, en heb geen idee tot hoelaat dat kan duren. Hoe laat het verhaaltje met de nachtinformatie komt durf ik niet te zeggen, maar het kan ergens tussen 22u en 2u 's nachts zijn bij wijze van spreken.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

wat een lugubbere dood auw

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

maar toch nog iemand die met ere begraven wordt in de verhaaltjes van hank Rolling Eyes

Sorry Natjuh, ik had je liever nog in leven gehad

Debby

Debby
Senior spammer

Sorry Natjuh

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 19 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum