Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #11 CSI Traviani

+7
morkreb
Hank1705
roger_ke
Kauna
Miejster
δόριεν
Debby
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 6]

76Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 12:07

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Het is weer niet simpel. Ik probeer hier een beeld te krijgen van de daders, maar bij gebrek aan getuigen, lukt mij dit niet. Op basis van de beetgrootte en de haren die gevonden worden en heel wat opzoekwerk tracht ik wel iets neer te kliederen, maar. Momenteel heb ik eerder iets wat lijkt op een .... wolf.
Iemand al een visioen gehad of een nare droom waarin hij/zij iets meer denkt te weten? Neem dan vlug contact op met het bureau.

77Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 13:26

morkreb

morkreb
Junior spammer

moeten we niet stemmen? scratch

78Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 13:38

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

..ja, maar ik heb geen idee, bang dat ik iets verkeerds roep en dat de rest me volgt.

goed, ik zal het spits dan wel afbijten met kauna. Waarom? Ehh. Omdat zij zelf al aangaf ondanks de jarenlange samenwerking met Artishocking toch geen 'Arti' te mogen zeggen. Een intuïtief gevoel van Artishocking geen vriendschappelijke band met kauna op te bouwen?

Kortom, ik heb geen idee.
___

stem gewijzigd naar: Roger
Zie motivatie hieronder.



Laatst aangepast door Dorien op di 24 aug 2010, 22:00; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

79Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 14:07

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik vermoed dat de meeste het volgen wel een beetje zat zijn, ik wel overigens.Ik ga dus ook niet mee met Dorien Laughing
Theorieen:
Roger- verdacht door zijn niet handige actie. Waarbij ik wel moet zeggen dat ik Subzero zelf ook al verdacht vond omdat hij direct terugstemde op Roger. Dat is meestal een wolvenactie. Dus dat zou Roger juist weer helpen.
Blacknight- we horen wel erg weinig van hem.
Miejster - stemde op Graafoto die er vervolgens uitvliegt. Maar als ww weet hij dat er naar zijn stemgedrag gekeken wordt, dus ook niet heel aannemelijk.
En dan de massa volgstemmen op Subzero, dat is ook nooit een goed teken. In mijn ogen maakt dat Roger en Artishocking verdacht. (Morkreb stemt als eerste, niet persé verdacht, Graafoto is al hemelen en ik weet dat ikzelf geen ww ben maar snap wel dat anderen daar anders over kunnen denken Sad ). Dan komt dus Roger 2x op mijn lijstje voor.
Dan ga ik daar dus voorlopig maar eens voor: Roger

80Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 16:02

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

ik ga voor Dorien
reden:
Stemde als allerlaatste de vorige ronde op morkreb. Terwijl die stem er helemaal niets meer toe deed. Subzero was reeds onterecht aan de galg gepraat. Maar ook Kauna's stem deed er niet zo veel toe.

81Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 16:09

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik stemde niet op subzero omdat ik het idee had dat dit massastemmen niet goed kon zijn. Ik wilde niet met de massa mee en stemde dus op iemand die (onbewust?) oorzaak was, degene die het eerst op subzero stemde.

https://weerwolfenco.actieforum.com

82Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 17:20

morkreb

morkreb
Junior spammer

Hmmm, nee ik denk niet dat we Roger moeten hebben... Dat zou die "niet handige actie" wel heel dom maken. Ik weet het niet en blijf even onpartijdig. Geen advies van deze adviseur deze keer, ik ga voor Howlin

83Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 17:47

Kauna

Kauna
Junior spammer

Die 'on? handige' actie van Roger heeft dus nogal wat gevolgen. Want het stemgedrag van een boel mensen is er door bepaald door ofwel juist mee te stemmen ofwel er juist niet in mee te gaan.

84Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 20:08

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Ik had verwacht dat ik meer stemmen zou krijgen na mijn zogenoemde "onhandige" actie.
Ik ben dan ook blij dat alleen Kauna op dit moment mijn kop er wel af zou kunnen bijten Razz (sorry voor de woordspeling).

Ik heb geen idee wie te stemmen, dus ik stem op de stilste:
Black Knight met pas 2 posts deze ronde.

85Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 20:29

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

@ Roger, ik heb geen tijd om hier steevast te komen posten Laughing

Hierdoor stem ik dus op Roger

86Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 20:32

Kauna

Kauna
Junior spammer

roger_ke schreef:Ik had verwacht dat ik meer stemmen zou krijgen na mijn zogenoemde "onhandige" actie.
Ik ben dan ook blij dat alleen Kauna op dit moment mijn kop er wel af zou kunnen bijten Razz (sorry voor de woordspeling).
Je straalt wel van de onhandige opmerkingen deze ronde affraid

87Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 21:46

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hallo beste CSI'ers, even een zeer belangrijke mededeling van jullie rechercheur. Vooreerst wens ik mijn nevenberoep bekend te maken, ik ben buiten de weekuren ook wel priester. Dit betekent dat ik wijwater over het hoofd van een wolf mag gieten. Wel, ik giet wijwater over het hoofd van Morkreb. Nu afwachten wat er staat te gebeuren.

Uiteraard heb ik dan nog mijn stem. Vreemd toch dat leugenwolf Morkreb zijn maatje Roger probeert te beschermen:
"Hmmm, nee ik denk niet dat we Roger moeten hebben... Dat zou die "niet handige actie" wel heel dom maken. "Dit is voor mij dus ook voldoende om Roger te nomineren. Voor alle duidelijkheid : ik volg niet de stemmen van anderen die op Roger stemmen, maar een wolf die zo een uitspraak maakt...

88Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 21:59

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

oeh, wijwater! Onze zogenaamde priester lijkt erg zeker van zijn zaak. Daarom verander ik mijn stem in Roger.

https://weerwolfenco.actieforum.com

89Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 22:16

Kauna

Kauna
Junior spammer

Miejster schreef:Hallo beste CSI'ers, even een zeer belangrijke mededeling van jullie rechercheur. Vooreerst wens ik mijn nevenberoep bekend te maken, ik ben buiten de weekuren ook wel priester. Dit betekent dat ik wijwater over het hoofd van een wolf mag gieten. Wel, ik giet wijwater over het hoofd van Morkreb. Nu afwachten wat er staat te gebeuren.
Kijk een priester die zeker van zijn zaak, is dat is heel mooi. Leuke bijbaan, ik vermoed dat iedereen wel een bijbaan heeft, de vraag is alleen welke!
Misschien moeten we dan inderdaad maar even afwachten voordat we weer allerlei akties beginnen. Want Debby zal toch bekend moeten maken of hij inderdaad een ww is.



Laatst aangepast door Kauna op di 24 aug 2010, 22:19; in totaal 2 keer bewerkt

90Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 22:16

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja daar heb je een punt. Maar aangezien mijn vorige stem nogal willekeurig was, heb ik nu tenminste iets dat onderbouwt is.

https://weerwolfenco.actieforum.com

91Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 22:20

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik neem aan dat we daar de tijd voor krijgen want dit heeft nogal een impact. Sowieso de wetenschap dat Miejster priester is.

92Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 22:24

artishocking

artishocking
Junior spammer

Miejster schreef:Hallo beste CSI'ers, even een zeer belangrijke mededeling van jullie rechercheur. Vooreerst wens ik mijn nevenberoep bekend te maken, ik ben buiten de weekuren ook wel priester. Dit betekent dat ik wijwater over het hoofd van een wolf mag gieten. Wel, ik giet wijwater over het hoofd van Morkreb. Nu afwachten wat er staat te gebeuren.

Uiteraard heb ik dan nog mijn stem. Vreemd toch dat leugenwolf Morkreb zijn maatje Roger probeert te beschermen:
"Hmmm, nee ik denk niet dat we Roger moeten hebben... Dat zou die "niet handige actie" wel heel dom maken. "Dit is voor mij dus ook voldoende om Roger te nomineren. Voor alle duidelijkheid : ik volg niet de stemmen van anderen die op Roger stemmen, maar een wolf die zo een uitspraak maakt...

Ik ben helemaal niet van het meestemmen,dat heb ik al eens eerder duidelijk gemaakt.
Ik trek mijn eigen conclusies.
Ik vind dat Miejster al mooi onder woorden heeft gebracht waarom mijn stem naar Morkreb gaat.
Hij lijkt idd iemand te beschermen...



Laatst aangepast door artishocking op di 24 aug 2010, 22:28; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : verkeerd gedaan...my bad)

93Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 22:32

morkreb

morkreb
Junior spammer

Mocht ik dood gaan, dan wil ik wel een leuk verhaaltje hoor Miejster Razz

94Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 22:38

Miejster

Miejster
Senior spammer

No problem Morkreb, Debby zal wel aan iets aan het verzinnen zijn. Very Happy

95Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 22:59

Kauna

Kauna
Junior spammer

artishocking schreef:
Ik ben helemaal niet van het meestemmen,dat heb ik al eens eerder duidelijk gemaakt.
Ik trek mijn eigen conclusies.
Ik vind dat Miejster al mooi onder woorden heeft gebracht waarom mijn stem naar Morkreb gaat.
Hij lijkt idd iemand te beschermen...
Even voorop: van mij mag je hoor. Wat maakt dat je op Morkreb stemt? Als Miejster het goed heeft, is hij al dood en als Miejster er naast zit is de kans erg groot dat hij een goede rol heeft en dus misschien Roger wel terecht beschermt. Hier zit nog een erg grote 'als' in maar toch Very Happy

96Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 23:10

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

artishocking, mocht morkreb wolf zijn dan is hij door het drankje van miejster al dood en heeft op hem stemmen niet zo heel veel effect meer Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

97Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 23:10

Debby

Debby
Senior spammer

Wederom een probleem.
Vanwege het late stemmen,kan ik het slachtoffer niet bereiken,of hij zijn rol wil uitvoeren.

98Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 23:15

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

oh shit, jager of zo? Surprised

https://weerwolfenco.actieforum.com

99Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 23:18

morkreb

morkreb
Junior spammer

wat getypt maar weet niet of ik dat wel mocht Rolling Eyes



Laatst aangepast door morkreb op di 24 aug 2010, 23:19; in totaal 1 keer bewerkt

100Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 4 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 23:18

Kauna

Kauna
Junior spammer

dat kan niet, die moet zijn slachtoffer van te voren bekend maken. En gaat de actie van de priester voor onze lynch Twisted Evil

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum