Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #11 CSI Traviani

+7
morkreb
Hank1705
roger_ke
Kauna
Miejster
δόριεν
Debby
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 6]

126Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 6 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani do 26 aug 2010, 00:11

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ita all in the game Wink

127Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 6 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani do 26 aug 2010, 00:18

Miejster

Miejster
Senior spammer

Arti is een wolfje! Daaaaag wolfje!

128Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 6 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani do 26 aug 2010, 00:27

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Na nachten van overwerken kwam Dorien moe maar tevreden uit haar kantoor aanzetten. 'Ik ben eruit jongens!' zuchtte ze. 'Gezien de afkomst, het geslacht en de leeftijd van de doden... de manier van moord en de grote hoeveelheid bloed, kan de moordenaar niet anders dan een shockerend type zijn. Een gevaar voor de mensheid als dat los rond blijft lopen.'
'Alarmerend Razend Type Inderdaad,' beaamde Miejster. 'Tijd om een einde te maken aan die gruwelijke moorden!'

https://weerwolfenco.actieforum.com

129Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 6 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani do 26 aug 2010, 01:32

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Artischocking gaat eraan Twisted Evil

Dorien heeft hier een geweldige analyse gedaan Razz

130Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 6 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani do 26 aug 2010, 12:40

Gast


Gast

zoo gaat ie wel heeeel snel Laughing
eerst 3 doden op 1 dag, vervolgens killed een wolf de sjamaan. Laughing
go burgers go!!

131Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 6 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani do 26 aug 2010, 12:52

Debby

Debby
Senior spammer

Nadat Black Knight bij iedereen DNA had afgenomen en deze had opgestuurt naar een bevriende laborante van een ander CSI team,wachtten zij met smart op de uitslag.
Alleen Artishocking stribbelde een beetje tegen tijdens de afname en was erg nerveus.
Opeens rinkelt de telefoon en Black Knight spoed zich erheen.
Na 5 minuten hangt hij de telefoon op en loopt weg.
"Wat gaat hij nou doen" vraagt Dorien aan Miejster.
"Geen idee,hij heeft wel meer van die rare dingen".
Na 5 minuten komt Black Knight terug met een bijl.
"Ik heb zojuist de uitslag terug gekregen van 't lab.
"De moordenaars waren 100% weerwolven en inmiddels weet ik dat er onder ons nog maar 1 weerwolf is.
Hij pakt zijn bijl op en loopt richting Artishocking.
"Dit beste mensen,is de laatste weerwolf binnen ons team".
Artishocking wilde wegrennen,maar Miejster en Dorien pakten haar vast.
Samen zette zij haar op een stoel en bonden haar vast.
"Zo weerwolfje,wij gaan ervoor zorgen dat jij nooit meer iemand kwaad doet".
Hij tilde zijn bijl op en met 1 vloeiende beweging onthoofde hij Artishocking.
Dorien belde een lijkschouwer en de broeders van de geneeskundige dienst.
Nadat de lijkschouwer alles had afgerond namen de broeders van de geneeskundige dienst haar hoofd en haar lichaam mee,waar inmiddels allemaal weerwolfharen tevoorschijn waren gekomen.
Artishockings lot werd de verbrandingsoven.

Artishocking was de Conversiewolf (of conversatiewolf)

"Zo" zei Miejster tegen Dorien en Black Knight,"Het heeft even geduurt en wat onschuldige slachtoffers gekost maar,we hebben het overleeft".
Hij zocht alle onderzoeksmappen en bewijsmaterialen bij elkaar en stopte ze in een doos.
Deze bracht hij naar de opslagruimte van documenten.
Op de doos schreef hij.

CASE CLOSED

(De burgers hebben deze ronde gewonnen,met sluw spel.Hierbij hebben zij alle doden burgers gewroken)



Laatst aangepast door Debby op do 26 aug 2010, 21:51; in totaal 2 keer bewerkt

132Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 6 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani do 26 aug 2010, 13:00

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

damn, wrong bet

Ik moest wel iets proberen en dacht dat Dorien een weerwolf was.
Maar uit mijn fouten heb ik nu geleerd. Ik twijfelde tussen artishocking en Dorien (laatstgenoemde kan dat bevestigen) en koos voor Dorien die het spelletje handig meespeelde.
Volgende keer gok ik op twee paarden en stuur ik beide dezelfde pm. Het enige wat niet mocht gebeuren is gebeurd: de ww had trek in howlin....

133Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 6 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani do 26 aug 2010, 13:27

artishocking

artishocking
Junior spammer

@ Howlin : Ik ben ook flink om de tuin geleid en goktte verkeerd... Rolling Eyes
Maar dat maakt het juist zo leuk..

Hulde goed gespeeld, burgertjes!!! cheers
Ik draag mijn verlies met trots.

134Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 6 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani do 26 aug 2010, 17:19

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

En hulde voor de dappere verliezers Smile

ja jammer howlin, ik moest wel eventjes lachen toen ik je berichtje las. Geheel per ongeluk gaf ik toen artishocking het idee dat jij beul was. Oops, I did it again Twisted Evil vond het een leuk potje!

En dank aan de daadkrachtige beul en gehaaide priester natuurlijk!

https://weerwolfenco.actieforum.com

135Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 6 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani do 26 aug 2010, 17:32

Miejster

Miejster
Senior spammer

Yup, t was weer eens in orde!

136Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 6 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani do 26 aug 2010, 21:38

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Nogmaals hulde aan Dorien voor het sluwe spel bounce

137Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 6 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani do 26 aug 2010, 21:38

morkreb

morkreb
Junior spammer

haha, het was ook een vlug potje!
Ik had eerlijk gezegd helemaal niet gedacht dat er nog een sjamaan in het spel zou zitten. Denk 2 ww's waarvan eentje conversie dus eigenlijk 3 tegen 7 zou een aardige verhouding moeten zijn. Maar dat het 4 tegen 6 was, was toch wel verrassend. Overigens levert die sjamaan heerlijke extra speltactieken, die moesten we er maar in houden dacht ik zo! cheers

Ik kan er nog steeds niet bij dan mijn medeww'tje me niet geloofde.... Sad

138Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 6 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani do 26 aug 2010, 21:49

Debby

Debby
Senior spammer

Overigens heeft t mede ww-tje wel een conversatie uitgevoerd,op Miejster wel te verstaan.
Maar de dag had de laatste wolf al uitgeschakeld voordat het proces voltooide.

139Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 6 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani do 26 aug 2010, 22:16

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik was op de hoogte van die conversie maar had uitgerekend dat miejster nooit op tijd zou kunnen veranderen Wink anders hadden miejster, blackknight en ik op artishocking gestemd en had ik blackknight gevraagd om miejster eruit te beulen - zonder miejster daarvan op de hoogte te brengen natuurlijk.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum