Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #11 CSI Traviani

+7
morkreb
Hank1705
roger_ke
Kauna
Miejster
δόριεν
Debby
11 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 6]

1Ronde #11 CSI Traviani Empty Ronde #11 CSI Traviani vr 20 aug 2010, 23:14

Debby

Debby
Senior spammer

Het CSI team word bijeen geroepen omdat er een erg verdachte moord is gepleegd.
Iedereen moet paraat staan voor de dingen die komen gaan.
Het is een ingewikkelde zaak dus ze zullen alle hulp nodig hebben.

Als rechercheur Miejster aankomt op de plaatsdelict,zie hij dat forensisch arts Kauna al bezig is met het onderzoeken van het lichaam.
"Hoe staat het ervoor"vraagt hij Kauna.
"De doodsoorzaak heb ik nog niet voor 100% vastgesteld,maar de modus operandi is vrijwel gelijk aan de eerdere moorden van deze week".
'Het enige verschil is dat bij dit slachtoffer de keel lijkt doorgesneden,zo niet doorgebeten".
"Ik denk dat we te maken hebben met een seriemoordenaar".
Miejster tilt het witte laken op en gruwelt even.
Het slachtoffer was volledig leeggebloed.
"Als dat is doorgesneden is het wel met een verschikkelijk kartelmes gedaan,je hebt gelijk het lijkt het meest op tanden".
"Ik heb het tijdstip van overlijden vastgesteld op 23:00 de vorige avond.
"De Rigor mortis is volledig ingetreden".
"Alleen 1 ding klopt er niet"zegt Kauna "De daders zijn waarschijnlijk later nog een keer teruggekomen,want het slachtoffer is verplaatst,getuige de livor mortis.
De broeders van de geneeskundige dienst waren inmiddels gearriveerd en begonnen het lichaam zorgvuldig in te pakken.
In een lijkzak werd het lichaam op de brancard gelegd en vervoert naar het mortuarium,waar de patholoog anatoom Artishocking en haar team verder onderzoek zal verrichten.

De eerste nacht gaat nu in.
Deze nacht duurt tot zaterdagavond 23:00
Dit wordt een moordloze nacht.

Ik ga nu de rollen verdelen.

Het SCI Traviani-team bestaat uit.

- Forensisch-technisch rechercheur Miejster
- Forensisch analist/onderzoeker Graafoto
- Forensisch arts Kauna
- Patholoog Anatoom Artishocking
- Adviseur forensisch onderzoek Morkreb
- Assistent Forensisch analist/onderzoeker Roger_ke
- Profiler Dorien
- Psychiater Subzero
- Compositietekenaar howlin graveyard
- Proces- of kwaliteitsmanager Black Knight



Laatst aangepast door Debby op di 24 aug 2010, 23:23; in totaal 4 keer bewerkt

2Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani vr 20 aug 2010, 23:33

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Getverdegetver alweer zo'n vreselijke moord. Dit zijn de momenten waarop ik mij afvraag hoe ik ooit dit beroep heb kunnen kiezen...
Goed, voor nu mogen de heren rechercheurs hun geleerde hoofden over deze zaak breken. Ikzelf zal pas echt nodig zijn wanneer de daders in de boeien moeten worden geslagen... hopelijk vlug!

De plaats delict heb ik zorgvuldig afgezet? Ja prima, dan zal ik nu al dat nieuwsgierige publiek eens op afstand gaan houden terwijl anderen hier bewijsmateriaal verzamelen.

Miejster, kauna, succes ermee, ik ga even een frisse neus halen en weg uit dit slachthuis.

https://weerwolfenco.actieforum.com

3Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani za 21 aug 2010, 00:26

Gast


Gast

eehhh is nou een van de onderzoekers van deze moord nou de dader lol!
scratch

jaahh leuk bedacht Laughing

4Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani za 21 aug 2010, 00:30

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Profiler?
*vraagt zich af wat in vredesnaam haar functie is*
oh wacht, is dat niet dat je een profiel van de dader moet opstellen? leuk als het een beest is Laughing

https://weerwolfenco.actieforum.com

5Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani za 21 aug 2010, 08:06

Debby

Debby
Senior spammer

Profiler?
*vraagt zich af wat in vredesnaam haar functie is*
oh wacht, is dat niet dat je een profiel van de dader moet opstellen? leuk als het een beest is

Dat is jouw functie idd.
Nu de rollen verdelen,want ik was gisteren een klein beetje in slaap gevallen.

6Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani za 21 aug 2010, 09:49

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ok, mijn team is samengesteld. De taken zijn verdeeld. Nu afwachten wat de eerste resultaten zijn en dan kan ik serieus beginnen aan het ophelderen van deze bizarre moord.

'Arti (want na jaren samenwerken mocht Miejster haar Arti noemen), geef me als de bliksem de juiste bloedgroep van het slachtoffer! Vergeet niet te controleren op DNA ter hoogte van de wonde. Het lijkt zowaar op een bijtwonde, maar van welk dier?'

'Kauna, wat denk je ivm het verplaatsen van het slachtoffer? Bij de vorige moorden gebeurde dit niet...'

'Graafoto, start maar te graven in je profielen. Ik wil zo snel mogelijk alle info ivm mogelijke grootte, gewicht, kortom alles wat je kan denken over de dader/daders dan kan ik howlin aan het werk zetten'

Damn, die dader moet gestopt worden!

7Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani za 21 aug 2010, 10:53

Kauna

Kauna
Junior spammer

Miejster schreef:
'Kauna, wat denk je ivm het verplaatsen van het slachtoffer? Bij de vorige moorden gebeurde dit niet...'
Dat lijkt me nou net een taak voor Dorien, onze profiler. Ik constateer alleen maar dat het lichaam verplaatst is. Maar het lichaam is niet lang nadat de dood was ingetreden verplaatst. Misschien kan Artisschocking (werkt ook al lang maar het haar samen maar mag ECHT geen Arti zeggen) kijken naar vezels ed om te achterhalen waar dit slachtoffer mogelijk overleden is.

8Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani za 21 aug 2010, 12:34

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Ik heb wat onder de nagels aan haren gevonden.
Na een snelle kijk onder de microscoop leken deze haren afkomstig van een of andere wilde hond soort. Ik zal in de literatuur gaan zoeken welke hond soort het zou kunnen zijn.

9Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani za 21 aug 2010, 13:06

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Jongens, ik heb een nachtje doorgetrokken en een voorlopig profiel van de dader op gesteld. Het is niet veel, maar we doen het met wat we hebben:

Het gaat hier om meerdere daders, mogelijk drie of vier. Na een grondige analyse van het plaats delict ben ik tot de conclusie gekomen dat we - met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid - kunnen stellen dat de daders niet jonger kunnen zijn geweest dan 12 en absoluut niet ouder dan 79.
Geen van hen heeft valt flauw bij het zien van bloed en mogelijk hebben ze een aan obsessie grenzende fascinatie voor slachthuizen en/of horrorfilms.
Met het plegen van deze moorden maken zij misschien een ziekelijke fantasie waar.
Vreemd is het gebrek aan voet- en vingerafdrukken. We hebben hier te maken met pro's. Er is tot nog toe geen enkel menselijk dna of een clue gevonden.

...Komen we op het probleem van al die korte, grijze haren die het team op en rond het plaats delict hebben gevonden.
Hoewel de haren op dit moment voor onderzoek in het lab zijn, heeft Roger al geconcludeerd dat het vermoedelijk om een of ander beest gaat.
Zal ik daar dan ook maar direct een profiel van opstellen?

*gaap*
En nu een bak koffie.

https://weerwolfenco.actieforum.com

10Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani za 21 aug 2010, 16:04

Kauna

Kauna
Junior spammer

@Miejster
Inmiddels is duidelijk dat het slachtoffer overleden is aan de snede (beet?) in zij nek. Er is duidelijk sprake van moord. Deze persoon was niet dronken of geïntoxiceerd.
Het tijdstip van overlijden is vastgesteld op gisteren tussen 22.00 en 24.00 uur.
Het moordwapen is nog steeds niet helemaal duidelijk daarvoor zijn sporen naar het lab verstuurd.

11Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani za 21 aug 2010, 16:10

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hé leuk, eindelijk eens een fijne horror-serie Twisted Evil .
Hier ben ik de komende tijd wel even zoet mee. Ik ga geen enkele aflevering missen! Very Happy

___________________________________________________________________________________________

Henk.
Fanatieke Horror-serie fan. (TV-toeschouwer Razz)

(Dit houd dus in dat ik niet meespeel, ook geen rol heb, maar het wel op de voet volg What a Face )

12Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani za 21 aug 2010, 16:20

morkreb

morkreb
Junior spammer

lol, als je het op de voet volgt, moet het ook prima lukken om mee te spelen volgens mij Razz
Als Adviseur, adviseer ik om het forensisch onderzoek naar de gevonden haren prioriteit te maken.

13Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani za 21 aug 2010, 16:42

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Ik heb contact opgezocht met externe forensisch instituten en heb vele data binnen gekregen van hondenharen.
De haren die wij vonden, komt het best overeen met de soort: Canis lupus mogollonensis.
Wel heel vreemd is dat onder een bepaald licht, de haar dikker lijkt te worden.

14Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani za 21 aug 2010, 23:00

Debby

Debby
Senior spammer

Nadat Artishocking een telefoontje had gepleegd naar Miejster,stond deze binnen 5 minuten in het mortuarium.
Artishocking bevestigde de conclusie van Kauna dat de persoon de vorige avond tussen 22:00 en 0:00 uur vermoord is,gezien de etensresten in de maag van de overledene.
"Ook zijn er rond de wond DNA sporen van een slijmerige substantie gevonden,deze zijn voor onderzoek naar Graafoto gestuurd.
"Roger_ke heeft de sporen onder de nagels onderzocht en dat DNA bleek afkomstig te zijn van iets wat veel lijkt op een Canis lupus mogollonensis.
"Maar er schijnt iets vreemd met de haren aan de hand te zijn,dus deze worden nog nader onderzocht".
"Hmm" zegt Miejster "Wat kun je me vertellen over de PD"? (Plaats Delict)
"Nog niet zoveel"zegt Artishocking "Dat wordt ook nader onderzocht aan de hand van vezels die zijn gevonden op de kleding van het slachtoffer".
"Maar ik kan je al wel vertellen dat de PD een andere is dan de vindplaats van het slachtoffer".
Dorien kwam binnen om haar bevindingen te melden aan Miejster.
Als profiler had zij een daderprofiel gemaakt.
"De dader is waarschijnlijk tussen de 12 en 79 jaar,met een aan obsessie grenzende fascinatie voor slachthuizen en/of horrorfilms."
"Ook is het zeer waarschijnlijk dat het hier een groep of een secte betreft".
"Oke"zegt Miejster "Bedankt voor het resultaat,maar hier schieten we niet enorm veel mee op".
Hierop besloot Miejster naar Subzero te lopen en hem te vragen of hij of zijn collega psychiaters al eens eerder te maken hebben gehad met zo'n bizarre moord.
"We hebben wel vaker rare moorden gehad,maar dit betroffen dan rituele moorden,maar zoals deze moorden hebben we ze nog nooit gehad".
"Ik kan me dan ook niet voorstellen dat een mens zoiets kan aanrichten".
Samen met Morkreb bekeek hij nogmaals het tot nu toe gevonden bewijsmateriaal.
"Het is nog erg Karig"zei Morkreb.
Howlin Graveyard had inmiddels een compositietekening van het slachtoffer gemaakt,want het was nog niet bekend wie het slachtoffer was.
Er was bij het slechtoffer niks gevonden wat hun vertelde wat de identiteit van het slachtoffer was.
Ook had niemand hem opgegeven als vermist persoon.
Black Knight besloot de compositietekening te vergelijken met foto's uit de database en m te verspreiden als een opsporingsbericht via de media.
Dan moet toch wel iemand het slachtoffer herkennen en hun wat nodige informatie kunnen verschaffen.

Deze nacht was een moordloze nacht.
De dag gaat nu in.
Deze dag eindigt op zondagavond 23:00
Jullie mogen stemmen.

15Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani za 21 aug 2010, 23:34

Miejster

Miejster
Senior spammer

Iedereen kent ondertussen mijn starttechniek. Wie niet van zich laat horen, krijgt mijn stem. In dit geval gaat het over een derde van alle deelnemers, dus ik kan zelfs nog ruim kiezen wie ik mijn stem geef...

Daarom gewoon de eerste uit het lijstje die nog niks van zich liet horen... Graafoto

16Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani za 21 aug 2010, 23:35

Kauna

Kauna
Junior spammer

Hoezo karige resultaten? Dit is geen tv waarin het allemaal in een uurtje opgelost is. Labtesten doen er lang over. En we hebben toch al best wat dingen gevonden?

Nu dan kan het gokken in het wilde weg weer beginnen.... BlackKnight Maar toegeven Graafoto is ook een goede kandidaat, hij had er enorm veel tijd voor maar is er vervolgens niet,mmm nog eens over nadenken.



Laatst aangepast door Kauna op zo 22 aug 2010, 23:00; in totaal 1 keer bewerkt

17Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani za 21 aug 2010, 23:45

Debby

Debby
Senior spammer

Het profiel is erg algemeen,dus schieten jullie niet al te veel mee op.

Overigens heeft Artishocking een probleem met haar computer,dus hoop dat dat snel is opgelost.

18Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 00:09

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik weet het ook niet zo goed.... silent
Geen idee waarom maar als adviseur adviseer ik voor Subzero. Wat moeten we nou met een Psychiater voor het onderzoek? scratch

19Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 00:18

Gast


Gast



hmmm daar moet ik eens goed over nadenken. mssn dat je wel even bij me langs kan komen Morkreb dan kan je je gevoelens even kwijt.
Ik wil je best wel helpen als je ergens mee zit. lucht je hard en mssn dat ik je kan helpen. spreek uren zijn van 09:00 tot 17:00.
- ik doe zowel aan groepstherapie als individuele therapie.

20Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 00:22

artishocking

artishocking
Junior spammer

Hallo vriendjes en vriendinnetjes..daar ben ik weer Cool
Mijn laptop is ziek, maar ik heb nu even de beschikking over de pc..
Ik ga eerst alles even goed lezen, voordat ik aan stemmen ga denken Very Happy

21Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 00:46

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Vooruit mensen, denk aan de reputatie van ons team, deze moord moet opgehelderd worden Exclamation
Ik zal er persoonlijk op toekijken Twisted Evil

Er zit dus een rat in het team, maar wie? Volledig willekeurig : Dorien
Ik stem vandaag al, omdat ik morgen mogelijk niet op tijd terug ben.

22Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 01:57

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Sorry beste collega's ik had een dagje verlof en was met mijn gezin naar de Efteling, natuurlijk nu net de batterij van mijn mobiel plat.
Ik ben net thuisgekomen en heb het slijm onderzocht.
Het blijkt kwijl te zijn van een wolfachtig dier.
Ik heb even in de bibliotheek gedoken en nu blijkt dat er al dergelijke zaken voorgekomen zijn in het verleden.
Onlangs nog in een Hotel, een school tijdens een reunie, een ingestorte treintunnel en ook tijdens de laatste toer zijn er dergelijke moorden voorgevallen.
Toen bleek het om bovennatuurlijke wezens te gaan, 1 overlevende stamelde iets van een Weerwolf maar die zit nu opgesloten in de psychiatrie.
Bizar allemaal.
Ik zal nu nog even wachten met stemmen, ik heb nog tijd om alles na te lezen.
Nu ga ik even bij mijn kindjes, ze beschermen tegen de stoute weerwolven.

23Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 13:53

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

niet simpel die eerste stem

ik heb even het team bekeken en
- Assistent Forensisch analist/onderzoeker Roger_ke

ik kies voor Roger_ke aangeizen hij de assistent is. De echte hebben we dan nog mocht mijn keuze verkeerd zijn

24Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 18:11

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

In het begin wil ik het liefst zo simpel mogelijk dus al de inactieve er uit stemmen.
Nu is er niemand inatief Crying or Very sad
Dus dan komt het uit op simpel denkwerk.
Dorien heeft de gehele nacht door gewerkt.
Nacht= weerwolventijd...
Alleen hun ik haar ook een ronde dus stem ik haar er nog niet uit.
Meedoen met de rest gaat ook niet want iedereen stemt verschillend. Mad
Black Knight bij gebrek aan een betere keuze.



Laatst aangepast door graafoto op zo 22 aug 2010, 20:45; in totaal 1 keer bewerkt

25Ronde #11 CSI Traviani Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 20:42

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Door het verhaal van weerwolven kwam ik op het idee om de betreffende haren onder licht te houden welke typisch is voor het maanlicht.
Dit heb ik gedaan door een stralingsbron, die dezelfde golflengtes uitzend als de zon, op een bolvormig stenen voorwerp te laten vallen, waarin ik relief heb aangebracht.
Deze reflecteerde licht en dit specifieke licht heb ik laten vallen op de haar.

Erg opvallend was dat de haar van 3 cm naar 5 cm groeide en een soort van glans op zich kreeg.

Tijdens mijn experimenten kwam subzero binnen lopen.
Toen hij in het maanlicht keek, zag ik een glans in zijn ogen.
Toen hij zag dat ik keek, draaide hij zich snel om en snelde de gang in. Hij riep nog na dat ik iets nuttigs met mijn tijd moest doen in plaats van vreemde, nog nooit uitgevoerde experimenten uit te voeren.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 6]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum