Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #11 CSI Traviani

+7
morkreb
Hank1705
roger_ke
Kauna
Miejster
δόριεν
Debby
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 6]

51Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 09:43

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ellen, van harte gefeliciteerd! cheers

https://weerwolfenco.actieforum.com

52Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 09:44

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

oh, enne... subzero, wat een gruwelijk gebeuren in dit moordonderzoek. Lijken zien, is onderdeel van mijn werk, maar vermoorde collega's vinden. *snik* Ik ga even op bed liggen met een aspirientje denk ik.

https://weerwolfenco.actieforum.com

53Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 10:59

morkreb

morkreb
Junior spammer

Hmmm, tja Dorien bombardeerde nieuwkomers volgens mij standaard tot ww, maar Debby is natuurlijk Dorien niet....
Beetje jammer toch dat we nu meteen de heks eruit hebben gestemt, sorry Steven.

Gefeliciteerd Ellen! cheers cheers cheers

54Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 11:05

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

morkreb schreef:Hmmm, tja Dorien bombardeerde nieuwkomers volgens mij standaard tot ww, maar Debby is natuurlijk Dorien niet....

da's niet waar! Shocked ik doe het willekeurig. Ik heb maar één keer gesmokkeld omdat het me leuk leek om Stefan en Gert als beschermengel en ziener te laten samenwerken. Was benieuwd wat daar uit zou komen Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

55Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 12:17

morkreb

morkreb
Junior spammer

hahaha, ontmaskerd Razz
Nee sorry Dorien geintje, dat was echt niet aanvallend bedoeld of zo hoor. Ik had gewoon zo'n gevoel...
Maar ik heb het ff nagezocht en gedubbelcheckt en ik neem dus mijn beschuldiging weer in hoor.
Maar toch, 2 van de 3 keer zo lang ik met jullie mee mag spelen en jij spelleider hebt willen uitoefenen.

Ronde #6 Eerste potje morkreb: Morkreb was conversiewolf
Ronde #7 Eerste potje Debby: Debby was conversiewolf
Ronde #8 Eerste potje Daniel: rol kan ik niet terugvinden Embarassed maar zal dan wel burger zijn geweest aangezien die hebben gewonnen.
Eerste potje Artishocking: beschermengel

het zal wel hebben geholpen dat ik zelf een van die spelers ben geweest met als eerste potje een ww-rol, volgende keer toch maar eerst dubbelchecken voordat ik ga beschuldigen.... Sad

56Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 14:36

artishocking

artishocking
Junior spammer

@ Subzero..

Er is altijd iemand als eerste de sjaak...en nu ben jij dat helaas... Razz
Trek het je niet aan...je zal heus wel gewroken worden hihi.

Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties!!!

57Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 16:47

Gast


Gast

nou ja maakt ook niet uit. zo gaat het spel nou eenmaal. heb er genoeg mee gedaan. ookal doe ik niet meer mee aan jullie gedrag kan ik wel zien wie hier de grote boze wolf is. (ook als psychiatrische geest) het is net als poker Cool

helaas anders had ik nu mijn drankje kunnen gebruiken op .......

nou dit spookje gaat weer verder met travian. ik hoor wel wanneer het afgelopen is Wink

58Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 16:48

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

is goed hoor morkreb Razz ik denk op zich wel dat het als beginner goed is om weerwolf te zijn - zo heb je een paar mensen om te overleggen als je het eventjes niet weet. Maar ik kies het er niet op uit.

Bah, wat een verschrikkelijke zaak dit. Nu lijkt het er zelfs op dat één van onze eigen mensen de dader is...
meerderen zelfs, want ik blijf erbij dat dit niet het werk van één iemand is.

https://weerwolfenco.actieforum.com

59Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 17:50

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dorien schreef:is goed hoor morkreb Razz ik denk op zich wel dat het als beginner goed is om weerwolf te zijn - zo heb je een paar mensen om te overleggen als je het eventjes niet weet. Maar ik kies het er niet op uit.

Bah, wat een verschrikkelijke zaak dit. Nu lijkt het er zelfs op dat één van onze eigen mensen de dader is...
meerderen zelfs, want ik blijf erbij dat dit niet het werk van één iemand is.

Je bent wel erg goed op de hoogte
..jammer genoeg gebeurd het meeste achter de schermen..
Dorien mag ik weten hoe je je onderzoek verricht?

60Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 17:56

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Je bedoelt het opstellen van een profiel?

https://weerwolfenco.actieforum.com

61Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 20:05

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Proficiat nog met 25 worden.

Ik ga niet zeggen dat het me spijt subzero, maar ik moest gokken. Dat is altijd zo in de eerste ronde.
Dat ik een mooi verhaaltje schrijf betekent niet dat iedereen me moet volgen, vooral de laatste minuut voor eindtijd niet!

62Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 20:41

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik snap ook niet dat meteen iedereen meestemt scratch De eerste effectieve nacht kunnen toch pas nachtrollen worden ingezet of heb ik wat gemist? Bijvoorbeeld ziener kan toch niet al iemand zien in de moordloze nacht?

63Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 20:51

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

volgens mij wel morkreb. Alleen de weerwolven kunnen niks in de eerste nacht (incl conversiewolf).
Maar misschien werkt het bij Debby anders dan bij mij.

https://weerwolfenco.actieforum.com

64Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 21:45

Debby

Debby
Senior spammer

Nee,hier hetzelfde.
De nachtrollen mogen wel,alleen de ww mogen niet moorden.

65Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 22:09

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ja, en als iemand dan met een soort van bewijs komt, lijkt het erop dat die persoon meer weet.
Maar het blijft de eerste ronde toch gokken en zelden gaat dat goed. En ik ga voorlopig niet meer volgen tenzij ik zelf die persoon al verdacht vond.

66Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 22:39

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

aan alle jarigen: nog een late proficiat van mijentwege

now let's kick some wolf ass

67Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 23:09

Debby

Debby
Senior spammer

Nadat de broeders van de geneeskundige dienst het lichaam van Subzero hadden weggedragen,begon iedereen Roger_ke uit te foeteren.
Hoe kon het zo zijn dat hij de vreemde haar matchte met het dna van Subzero.
"Sorry"zei Roger_ke,"Ik heb te snel mijn conclusie getrokken.
"Zo heb ik het je toch niet geleerd"zei Graafoto.
"Ik heb je verteld dat het allemaal preciesie werk is".
Roger_ke kreeg een rood hoofd en riep terug "En waar was jij dan,ik heb je om hulp gevraagd,maar je had het zoals gewoonlijk te druk met te eigen zaakjes".
"Hoho,ik heb ook mijn eigen onderzoeken te doen,he jongeman" begon Graafoto terug te schreeuwen.
"Mensen,mensen,geen ruzie aub"schreeuwde howlin graveyard,"We hebben belangrijkere zaken te regelen dan dat we ruzie gaan maken".
"Ja,idd" zei Kauna,we moeten de moord onderzoeken,voordat ie nog een keer toeslaat of toeslaan.
Iedereen gaf ze gelijk en begaf zich terug naar de werkplek.
Roger_ke besloot na 5 min zijn excuses aan te gaan bieden aan Graafoto,want hij zag in dat hij fout zat.
Hij liep naar de werkplek van Graafoto,maar trof m niet daar.
"Nou ja,dan ga ik eerst maar even wat nieuwe glaasjes halen voor onder de microscoop",dacht hij.
Aangekomen bij het magazijn zag hij dat de deur op een kier open stond.
"Da's vreemd,die deur hoort afgesloten te zijn als er niemand in is".
Hij opende de deur verder en knipte het licht aan.
Daar lag Graafoto met een gapend gat ter hoogte van de keelstreek.

Graafoto is vermoord,hij was de beschermengel.
Langzaam werd t weer dag.
Deze dag eindigt dinsdag 23:00

68Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 23:14

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Net een 3 tal minuten geleden dacht ik nog bij mezelf, oei ik ben het volgende slachtoffer en ik heb iemand anders beschermd, stom.
En kijk, mijn voorspelling komt nog uit Sad

Maar uit mijn graf kan ik nog een hint meegeven door wie ik vermoord ben.
Het was ..........
Een weerwolf affraid

69Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 23:24

Kauna

Kauna
Junior spammer

Daar zullen die haren dan wel mee matchen.
Wat een vreselijk drama. Sad
Ik denk echt dat ik ander werk ga zoeken. (en nooit meer treinreizen maak, uberhaupt geen vakantie meer!)

70Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 23:32

Miejster

Miejster
Senior spammer

Owww, de beschermengel weg (rest in peace graafoto!)... Nog een moord extra om te onderzoeken met ons team en wie kan ik nog vertrouwen?

71Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 23:43

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Shocked
Ik weet het dat we hier met lijken werken, maar als probie zijnde is het nog altijd wennen, vooral als het mensen betreft die je kent.

De nieuwe haren heb ik getest en ze zijn afkomstig van hetzelfde type beest, maar het DNA is niet helemaal identiek. Er is dus sprake van meerdere losgeslagen beesten.

72Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 00:07

artishocking

artishocking
Junior spammer


Na de eerste observatie ben ik tot de conclusie gekomen dat het gat in de hals van Graafoto een bijtwond is, aangebracht door een dier....hmmzzz
We zitten dus aardig op 1 lijn ...

73Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 00:11

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dorien schreef:volgens mij wel morkreb.
haha, ook leuk dat ik dat ook weet Wink

Hmmm, nog een moord, en nog wel in het lab.... Als adviseur adviseer ik, eh... tja... eh... hmmm een gapend gat ter hoogte van de keelstreek. Dat was vorige keer ook al meen ik. Ik adviseer iedereen in de directe omgeving om de benodigde veiligheidsmaatregelen te nemen voor de nek.

Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Lange%20nekken1

74Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 00:14

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

artishocking schreef:
Na de eerste observatie ben ik tot de conclusie gekomen dat het gat in de hals van Graafoto een bijtwond is, aangebracht door een dier....hmmzzz
We zitten dus aardig op 1 lijn ...

Hallo, ik had al gezegd dat het een weerwolf was.
clown

O, ja.
ik moet zwijgen, ik ben dood Laughing

75Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 3 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 08:54

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

arme graafoto, wat een verschrikkelijk einde!

..en wat moeten wij nu? iemand nog diepgaande en goed onderbouwde theorieën? ik niet Shocked

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum