Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #11 CSI Traviani

+7
morkreb
Hank1705
roger_ke
Kauna
Miejster
δόριεν
Debby
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 6]

101Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 23:20

Debby

Debby
Senior spammer

"Oh nee,niet weer he" riep Kauna
"We lopen achter de feiten aan"zei Morkreb.
"Net als we een stapje dichterbij komen,slaat hij/slaan ze weer toe".
De heren van de geneeskundige dienst kwamen binnen en legden Graafoto op een brancard.
Hierbij klapte zijn hoofd om,zijn hoofd bleek nog maar met een pees aan zijn hals vast te zitten.
De dames slaakten een gil.
Een aantal heren stonden onderling te smoezen.
"Waar hebben jullie t over"vroeg Artishocking.
"Wij denken dat de dader of daders zich hier onder ons moet bevinden",zei Miejster.
"Ja,maar wie dan,ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die dit zomaar kan doen",riep Dorien.
"Oh nou,ik heb wel een idee hoor"zei Miejster.
"In mijn ogen is het Roger_ke,het is allemaal zijn schuld".
"Eerst de verkeerde analyse geven en daarna is hij de eerste die Graafoto vind".
"Da's mij net effe iets te toevallig,volgens mij heeft hij m vermoord".
"Hmm,daar zit wat in",zei Artishocking
Ze pakte haar scalpel en sneed Roger_ke open.
"Neeeee",riep Roger_ke "Jullie zitten ernaast,ik ben maar een simpele Jager.
"En als ik dan toch doodga,neem ik jou mee,Kauna".
Ineens begon Morkreb erg hard en eng te lachen.
"Wat een stelletje losers zijn jullie toch".
Hierop pakte Miejster een flesje en gooide dat tegen Morkreb.
"Zo,aanpakken ik vertrouwde je vanaf het begin af aan al niet".
Er klonk een gil en Morkreb begon te schuimen,totdat er nog maar een klein plasje schuim op de grond achterbleef.
"Zo"zei Miejster "Die zijn we kwijt,da's 1,nu die andere nog".

Deze nacht stierven er 3 leden van t CSI Traviani team.
Te weten Roger_ke,hij was de jager,Kauna,zij was het Medium en Morkreb,hij was de leugenwolf

Deze dag eindigt gruwelijk.
Het is nu weer nacht.
Deze nacht duurt tot woensdagavond 23:00.

(Hij had t al eerder doorgegeven,herinnerde ik me opeens.Hij had m verandert omdat zijn eerste slachtoffer al dood was.)

102Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 23:26

morkreb

morkreb
Junior spammer

gniffel Very Happy
Erg goed gespeeld Miejster, lijkt me een recordpoging Exclamation
En helemaal voorspeld! DE reden dat ik niet op Roger wilde stemmen maar blijkt dat dat stomme jachtgeweer toch de goeie kant op stond. Heerlijk, ik heb me kostelijk vermaakt vanavond terwijl ik toch echt mijn hertentamen zou moeten leren voor donderdag.... Sad Razz

103Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 23:32

Kauna

Kauna
Junior spammer

beetje jammer maar er is in elk geval een ww uit!

104Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 23:36

Miejster

Miejster
Senior spammer

1 wolf eruit, maar daarna een verkeerde gok gemaakt. Sorry Roger, maar Morkreb's uitleg was te verdacht. En Kauna... wow, 't gaat weer erg hard!

105Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 23:38

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

go miejster! Cool

https://weerwolfenco.actieforum.com

106Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 23:39

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Kom er bij Roger en Kauna, we maken er hier een feest van in de hemel What a Face
morkreb, moesten ze geen plaats meer hebben in de hel, hebben we hier nog wel een plaatse in onze hemel zoo voor een wolfje hoor clown

107Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 23:44

morkreb

morkreb
Junior spammer

lol, nee dank je, ik zit hier prima Twisted Evil

108Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani di 24 aug 2010, 23:47

Gast


Gast

owww oowww had gewoon naar mij geluisterd he!! Sad
zie hier: direct eerste potje, 1e stem ronde zat ik al goed.
jmmr dat ik het niet kon afmaken. What a Face

109Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani wo 25 aug 2010, 13:26

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

ja sorry subzero dat ik je eruit heb gegooit en al helemaal sorry kauna Razz

Het gaat echt super hier Rolling Eyes

110Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani wo 25 aug 2010, 14:43

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik snap iets niet, ik was een bescherm Engel.
Nu ben ik dood, in de hemel... dus een Engel.
Waarom ben ik dan mijn beschermkrachten kwijt Sad

111Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani wo 25 aug 2010, 15:32

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

You have to walk among them to protect them, zoiets?

112Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani wo 25 aug 2010, 17:18

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

je mag mij best nog eventjes komen beschermen hoor Graafoto. Misschien heb ik het wel hard nodig vannacht Rolling Eyes

https://weerwolfenco.actieforum.com

113Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani wo 25 aug 2010, 17:29

morkreb

morkreb
Junior spammer

haha, pessimist Wink

misschien moeten engelen gewoon kiezen tussen krachten of vleugels...
Ik vond je vleugels niet lekker dus heb je krachten maar op het menu gezet. Very Happy

114Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani wo 25 aug 2010, 17:59

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

niks pessimist, realist.

Och och was het maar vast 23:00u en wist ik wat mijn lot was... Shocked

ondertussen zal ik nog maar 'ns aan mijn daderprofiel gaan sleutelen. Ik moet zeggen dat dat preciezer en preciezer wordt. Hij is nu nog maar van toepassing op 3 mensen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

115Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani wo 25 aug 2010, 22:04

morkreb

morkreb
Junior spammer

Is het jullie ook opgevallen dat Miejster stiekum wat met onze spelleidster heeft? Very Happy

116Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani wo 25 aug 2010, 22:11

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

doden houden hun mond wolfje, ook over geheime verhoudingen Rolling Eyes

https://weerwolfenco.actieforum.com

117Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani wo 25 aug 2010, 23:25

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Die klotewolf heeft waarschijnlijk de spelleidster gekeeld. Ik zal je wel vinden, ik ruik je walgelijke lichaamsgeur tot hier.

118Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani wo 25 aug 2010, 23:39

Debby

Debby
Senior spammer

Nadat de lichamen waren weggehaald door de broeders van de geneeskundige dienst,bleven de overige teamleden verslagen achter.
"Mijn god",zegt Dorien,"Is dit echt allemaal vandaag gebeurt".
"Ja"zegt Miejster "Dat waren 3 doden op 1 dag.
"Maar we hebben er iig 1 wolf uit".
"Zal dit nu het einde zijn van deze serie moorden",vraagt Dorien zich af.
"Ik heb geen idee",zegt Howlin.
"Onze beiden laboranten zijn dood,maar ik heb tijdens mijn opleiding zijdelings ook wat te maken gehad met de physica,dus ik kan ook kijken of de DNA matched".
Howlin besloot naar beneden te gaan om DNA af te nemen bij Kauna,Roger_ke en Morkreb.
Om dit te vergelijken.
Echter na een half uur is hij nog niet terug,dus besluit Artishocking een kijkje te nemen.
Daar treft ze Howlin aan met doorgebeten keel en ze rent hard terug naar boven.

Deze nacht is Howlin vermoord,Howlin was de Sjamaan.
Deze nacht is weer voorbij.
De dag breekt aan en deze duurt tot donderdagavond 23:00.



Laatst aangepast door Debby op do 26 aug 2010, 12:56; in totaal 2 keer bewerkt

119Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani wo 25 aug 2010, 23:40

Miejster

Miejster
Senior spammer

morkreb schreef:Is het jullie ook opgevallen dat Miejster stiekum wat met onze spelleidster heeft? Very Happy

Nope? Leg eens uit...

120Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani wo 25 aug 2010, 23:41

Debby

Debby
Senior spammer

Ja,verklaar u nader.

121Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani wo 25 aug 2010, 23:45

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Yiiiihaaaa, burgers for the win!
Kom op mijn lieve medeburgertjes, pak die rottige conversiewolf! Twisted Evil

ik stme Artishocking!
wie stemt er met mij mee?

p.s.
Howlin, beste, ik ben géén conversiewolf
Artishocking, schat, ik ben géén sjamaan.
Twisted Evil

https://weerwolfenco.actieforum.com

122Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani wo 25 aug 2010, 23:50

morkreb

morkreb
Junior spammer

Miejster schreef:Nope? Leg eens uit...
ja wat denk je Very Happy

pfff, ik ben wel verrast dat moet ik je toegeven....
nog 5 spelers en de sjamaan kan er niet eens een ww'tje uit te pakken krijgen? Shocked
owja, en wil m'n medewolfje dan is ff uitleggen waarom ik niet meer geloofwaardig schijn te zijn Razz

123Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani wo 25 aug 2010, 23:53

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik was blijkbaar geloofwaardiger Rolling Eyes

maar ik moet eerlijk zijn: deze ronde werd medemogelijk gemaakt Howlin de sjamaan die - helaas voor hem - mis gokte. Dank u, wij staan voor eeuwig bij je in het krijt hiervoor.

https://weerwolfenco.actieforum.com

124Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani wo 25 aug 2010, 23:59

artishocking

artishocking
Junior spammer

Dorien schreef:Howlin, beste, ik ben géén conversiewolf
Artishocking, schat, ik ben géén sjamaan.
Twisted Evil

Daar kwam ik te laat achter ja, hahaha...jokkebrok Razz
Laughing

125Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 5 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani do 26 aug 2010, 00:04

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

sorry cheers

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum