Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #11 CSI Traviani

+7
morkreb
Hank1705
roger_ke
Kauna
Miejster
δόριεν
Debby
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 6]

26Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 20:46

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Het verhaal en onderzoek van Roger-ke doet vermoeden dat hij niet enkel gokt maar iets meer weet.
Ik volg
Sub-zero

27Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 21:22

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Debby schreef:Als profiler had zij een daderprofiel gemaakt.
"De dader is waarschijnlijk tussen de 12 en 79 jaar,met een aan obsessie grenzende fascinatie voor slachthuizen en/of horrorfilms."

..verrek... zo wordt je als toeschouwer gebombardeerd tot misdadiger? Razz
--als ik niet moet posten omdat het anders verwarrend wordt moet het even aangegeven worden mensen Twisted Evil --

28Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 22:10

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Je bent natuurlijk steeds welkom hank,
Je inzicht kan belangrijk zijn tijdens het onderzoek geek

29Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 22:21

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

alsof een tv-toeschouwer inzicht kan geven over een televisie-serie die al eerder opgenomen is confused

komt voor mekaar geek jocolor

30Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 22:24

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Moest je het nog niet weten, dit is geen tv serie of spelletje.
DIT IS ECHT affraid

31Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 22:27

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik het live kijk en dat tv-beeldscherm er gewoon uit is geknipt Very Happy
(dat ik gewoon door een vierkante doos kijk en het net lijkt of ik tv kijk... ook geen reclame gelukkig! Very Happy geluk bij een ongeluk Cool ) dat lijkt me een goed comprimis


EDIT: HAPPY BIRTHDAY MIEJSTER!!!!!! Very Happy

32Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 22:54

morkreb

morkreb
Junior spammer

Onze Patholoog Anatoom en Profiler mogen wel snel opschieten met stemmen Wink
En ja idd, gefeliciteerd Miejster! cheers

33Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 22:59

artishocking

artishocking
Junior spammer

Zo...dat was een vervelend virus dat ik op mn laptop had.. scratch
Het is nog niet optimaal, en de wekker gaat om 5 uur, dus ik heb er geen lange verklaring bij.
Ik heb alles wel 10x doorgelezen en ik ben tot de conclusie gekomen dat Sub-zeromijn stem krijgt.

34Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 22:59

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik verander op de valreep ook naar Subzero.

35Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 22:59

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

jongens jongens wat lastig is dit... ik was er vandaag niet maar ben gelukkig net op tijd om nog te stemmen.
Eens eventjes analyseren.
Het stemmen op subzero is hier duidelijk in de meerderheid. Morkreb was de eerste die dit zei en twee volgen. Subzero stemt direct terug wanneer morkreb zijn naam noemt. Dit terug-stemgedrag vind ik wat verdacht.
Drie opties:
a) subzero is wolf en beschuldigt gauw terug
b) subzero is geen wolf en weet dat morkreb er wel eens is
c) subzero is geen wolf en stemt zomaar iets
...tja. Daar schieten we niks mee natuurlijk.

Goed, wel weer genoeg geanalyseerd en voor profiler gespeeld.

Mijn stem gaat naar morkreb, om niet met de 'massa' mee te hoeven en me niet schuldig te hoeven voelen, blijkt sub straks een burger te zijn.
Duimen nu maar dat jullie toch goed zitten met subzero Rolling Eyes

https://weerwolfenco.actieforum.com

36Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 23:03

artishocking

artishocking
Junior spammer

Nog ff snel :

Gefeliciteerd Miejster

(Ik ook bijna.. Rolling Eyes )

37Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 23:05

Kauna

Kauna
Junior spammer

Het feestvarken pig : Van harte gefeliciteerd Miejster! cheers cheers cheers cheers cheers cheers

Ja, nog één nachtje slapen Artishocking. Droom lekker straks en niet te zenuwachtig zijn.

38Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 23:08

morkreb

morkreb
Junior spammer

ja hallo.... deze groep meestemmers is echt veel te groot voor de eerste ronde silent En ja natuurlijk! volgens de profiler meteen verdacht. Maar aangezien iedereen echt heel gezellig om precies 10:59 uur stemt heb ik niet eens de kans om mijn stem te herzien Crying or Very sad

39Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 23:11

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

whaha, om 22:59 nog 3 stemmen inderdaad Rolling Eyes dat is nog 'ns een deadline halen...

https://weerwolfenco.actieforum.com

40Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 23:27

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Deze zaak gaat niet vooruit... Hebben we een deadline voor onderzoek gehaald, en dan krijgen we natuurlijk weer geen feedback van buitenaf (Debby) Very Happy

41Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 23:28

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik ben normaliter helemaal geen meestemmer maar ik vond de info van Roger zeer overtuigend. Mocht het echter heel erg fout zijn dan weet ik mijn keus voor de volgende stemronde wel.



Laatst aangepast door Kauna op zo 22 aug 2010, 23:29; in totaal 1 keer bewerkt

42Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 23:28

Debby

Debby
Senior spammer

Nadat Roger_ke de haar had getest en Subzero terug was gegaan naar zijn werkplek,bleef het bij hem malen.
Hij twijfelde of hij die glans in de ogen van Subzero wel echt had gezien.
Hij riep de andere leden van het team bij elkaar en vertelde zijn bevindingen.
De meeste riepen meteen dat ze Subzero ook een vreemde snuiter vonden.
Een aantal zeiden dat dat normaal was voor een psychiater.
Maargoed de vreemde glans bleef doorspelen in Roger_ke's hoofd.
Hij deed nog wat testen,maar kwam steeds weer bij Subzero uit.
"Het kan me geen bal schelen wat de andere ervan vinden,maar in mijn ogen is hij de dader".
Hij besloot tijdens de pauze in de kantine stiekem wat Cyaankali in de melk van Subzero te doen.
Na de pauze ging iedereen weer aan het werk.
Dorien kwam er niet helemaal uit met haar daderomschrijving en ze besloot Subzero om hulp te vragen.
Op de werkplek van Subzero aangekomen,zag ze m op een kruk zitten met zijn hoofd en armen op zijn werkblad.
Dorien dacht dat hij sliep en porde m in zijn zij,waarop Subzero zijwaarts van zijn kruk viel.
Dorien slaakte een harde gil,sloeg daarna haar handen voor haar mond en zakte in elkaar.
Zo troffen de andere andere teamleden haar aan.

Deze dag hebben jullie Subzero vermoord.
Subzero was de Heks
De nacht valt voor de overige teamleden van CSI Traviani.
Deze nacht eindigt maandagavond 23:00

Ook hier nogmaals GEFELICITEERD MIEJSTER



Laatst aangepast door Debby op ma 23 aug 2010, 23:14; in totaal 2 keer bewerkt

43Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 23:30

Debby

Debby
Senior spammer

Hebben we een deadline voor onderzoek gehaald, en dan krijgen we natuurlijk weer geen feedback van buitenaf (Debby)


Ik ben wel snel,maar zelfs dat red ik niet binnen een minuutje Laughing

44Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 23:32

Kauna

Kauna
Junior spammer

Duidelijk geval van fout dus. Wat valt er nog meer over te zeggen!?
@Debby:Dat snappen we wel met al die wisselingen van stemmen. Overigens weer een leuk verhaal.

45Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 23:36

Miejster

Miejster
Senior spammer

Allemaal bedankt voor de verjaardagswensen!

On-topic: ik verander nooit van stem. Ik heb dit vele ronden geleden 1 keer gedaan (en toen terecht wegens fout typen Kauna - Karina) en ik lag er meteen uit. Dus veranderen van stem vind ik nu altijd verdacht. Leg maar eens aan een rechercheur uit dat je die verdacht vond en dan op het laatste moment toch iemand anders kiest... Ik heb jullie in het oog hoor! Very Happy

46Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani zo 22 aug 2010, 23:43

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Als je het niet zeker weet dan schrijf je dit ook duidelijk op.
Ik weet ook al wie mijn volgende stem zal krijgen.

47Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 00:43

Debby

Debby
Senior spammer

Artishocking (Ellen), GEFELICITEERD met je Verjaardag wijffie andijvie

48Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 00:57

Gast


Gast

en bedankt allemaal Suspect

pale ik zal nog eens een potje mee doen................

49Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 08:18

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Sorry sub zero,
Roger-ke kwam met overtuigend materiaal en er kwam geen verdediging van jou.

De volgende ronde zal ik in de eerste ronde niet voor jou stemmen om het goed te maken Laughing

50Ronde #11 CSI Traviani - Pagina 2 Empty Re: Ronde #11 CSI Traviani ma 23 aug 2010, 09:40

Kauna

Kauna
Junior spammer

En weer een nieuw feestvarken pig : van harte gegefeliciteerd met je 25e verjaardag Twisted Evil

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum