Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk

+10
v8power
Roel
artishocking
Moustache
karina
graafoto
Debby
Kauna
Miejster
howlin graveyard
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 7]

76Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 09:04

Kauna

Kauna
Junior spammer

*ahum, verkeerd gegokt dus, sorry Debby. Nou renners succes dan verder, wij volgen het wel vanaf ons wolkje.
@ Debby, je bent niet de enige die het niet zo lang volhoud hoor ik ben ook meestal snel de klos. Laten we het er maar op houden dat ze ons vrezen Twisted Evil *

77Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 10:24

Debby

Debby
Senior spammer

*ahum, verkeerd gegokt dus, sorry Debby. Nou renners succes dan verder, wij volgen het wel vanaf ons wolkje.

Deja vu !!!!! Very Happy

78Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 12:27

Roel


Junior spammer

Moustache schreef:Nou, vreemd is dat toch... kauna stemt bij de laatste stemronde v8power, en wordt een kopje kleiner gemaakt, en onderwijl schiet ze Debby dood....
Verder hoor ik overal wolvengehuil, en zelfs meehuilers in het peloton, gezien het voorgaande....

Ik denk dat ik kauna maar volg, en v8power stem.


Moustache, je hebt denk ik haast gelijk zeg. Alhoewel de kans bestaat dat Kauna fout zat ook aanwezig is, maar ik ga deze keer zeker mee. Ook omdat er bij andere haast niets bekend is.
Mijn stem gaat dus naar V8power.

79Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 16:01

v8power

v8power
Spammer i.o.

oeps 2 stemmen al dit gaat niet goed
@moustache de enige reden waarom ik een stem van kauna kreeg is omdat ik meestemde met de groep en ik dat nooit doe
ik heb al uitgelegt waarom ik dat deed,en om nu op mij te stemmen kauna is dood dus is v8power een wolf is wel heel doorzichtig zelfs wolven maken niet zulke fouten

@roel debby was geen burgemeester maar artichocking die heeft de beslissende stem dus mischien toch nog eens alles doorlezen
een burgemeester heeft alleen nut als de stand gelijk is dan heeft de burgemeester de beslissende stem wie er dood gaat

80Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 19:03

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hmmmmn, enkele vreemde vaststellingen :

2 stemmen voor V8 en daarna niemand meer die stemt...

V8 lijkt me inderdaad verdacht want ze antwoord, maar ze stemt niet. Daniel indachtig ga ik nu eens niet stemmen op V8. Misschien is ze wel een belangrijke rol?

Laat me eens stemmen op iemand die heel stil blijft... en enkel en alleen daarom al...


Graafoto Misschien een wolfje die afwacht wat de rest gaat doen?

81Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 19:59

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik vond dat ik me moest verdedigen op de verdachtmakingen en dat heb ik gedaan
reden waarom ik nog niet gestemt heb is omdat ik het nog niet weet wie ik moet stemmen
ik heb een aantal verdachten maar meer ook niet en ik zou niet graag een burger eruit stemmen
dus ik wacht nog even

82Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 21:02

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik ben misschien stil met een hele goede reden.
En om even niet zo raar over te komen als Daniel zal ik de reden wel zeggen.
Ik heb gisteren een auto ongeval gehad en heb pas nu terug internet toegang.
Aangezien de tegenpartij weggevlucht is en en snel voertuig mij laat denken aan een V8power motor stem ik dus ook voor u.

83Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 21:02

karina

karina
Veelbelovend spammer

Rolling Eyes pff wat is dit moeilijk.
Ik ga maar stemmen op Roel
Reden : geen ,het is een pure GOK.
Ik weet het echt niet.

84Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 21:22

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ook ik heb het deze ronde erg moeilijk gehad met mijn stem.
Eerlijk gezegd twijfel ik nog steeds
Mijn stem gaat naar Karina
En om Karina even te quoten :Reden : geen ,het is een pure GOK.


85Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 21:33

v8power

v8power
Spammer i.o.

nu ben ik helemaal perplex......

@graafoto hoop dat met jou zelf alles goed is en dat ze de dader van de auto snel pakken
ok dan nu mijn theorie
ik denk dat roel en moustache geliefden zijn en dat 1 van beiden een wolf is dat zou hun stemgedrag verklaren
mijn stem gaat daarom nu naar roel

86Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 22:56

v8power

v8power
Spammer i.o.

hmmm ziet er niet best uit
jammer ik had nog veel kunnen betekenen

87Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 23:02

Kauna

Kauna
Junior spammer

v8power schreef:jammer ik had nog veel kunnen betekenen
Haha, van dat soort mensen hebben we er hier op het wolkje al een heleboel.

88Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 23:24

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Het peloton was al danig uitgedund. Niets te dopinggevallen, buiten tijd of valpartijen. Deze editie was veel bloederiger dan andere edities. Maar nu konden de renners nog eens onder de beschermende vleugels van de zon hun traject van Wanze naar Arenberg fietsen. Op het programma stonden een aantal kasseistroken die gekend zijn van de kasseiklassieker Parijs-Roubaix. Heel wat renners steigerden bij de bekendmaking van het parcours. Maar de Tour is de Tour. En kasseirijden is nu eenmaal één van de disciplines die uitmaken van het moderne wielrennen. Gelukkig regende het niet en had het de vorige dagen ook niet geregend. De Hel lag er dus droog bij waardoor ze een stuk minder gevaarlijk was. Maar door alle moto's en auto's die net voor de renners reden werd er zo veel stof opgegooid dat je er spontaan stoflongen van zou krijgen. Over de zichtbaarheid spreken we al helemaal niet, want nihil.

De rit van vorige nacht zat nog vers in het geheugen. Kauna en Debby die de eindmeet nooit haalden, want door hun medevluchters als lunch genuttigd. Maar wie? Er ontstonden twee kampen binnen het peloton: de ene groep was er niet zo zeker van, de andere groep dacht dat v8power wel meer moest weten over de slachtpartij van gisteren. Waarschijnlijk had ze er wel iets mee te maken. Roel, graafoto en Moustache gingen even achter het peloton rijden en beraamden een plan om v8power in de graskant te rijden. Al was het maar om haar even te doen schrikken. Ze repten zich naar de spits van het peloton en toen ze naast hun slachtoffer kwamen glimlachten ze even naar elkaar. Net voor ze de kasseistrook van Sars-et-Rosières links zouden opdraaien, boden ze nog een drinkfles aan aan v8power. Gewillig nam ze deze attentie in ontvangst, want haar mond was immers kurkdroog van al het stof. Wat ze echter niet verwacht had, gebeurde amper 20 meter verder. Roel draaide net voor haar de flauwe linkse bocht richting kasseistrook op en ging vol in de remmen. v8power moest snel handelen, maar met een drinkfles in de hand lukt dat niet zo goed. Komt daarbij dat Moustache en graafoto haar nog een zetje gaven. Bulderlachend keek het olijke trio toe hoe v8power tegen de grond kwakte.
Maar er was meer: tijdens de val was de drinkfles eerst op de grond gevallen en haar voorwiel viel zijwaarts op de harde kop vcan de fles. De carbonspaken versplinterden en een fractie van een seconde later viel v8 met haar hals op zeven versplinterde spaken. Haar halsslagader werd op drie plaatsen geperforeerd, terwijl de andere spaken kebab maakten van haar slokdarm en luchtpijp. Verzwolgen in een grote stofwolk verdronk v8power in haar eigen bloed en bereikte nooit de streep in Arenberg.

De burgers lynchten v8power. Zij was de ziener.
Start van nacht 3. De spelers met een nachtrol mogen in actie komen. De nacht eindigt vrijdagavond 22:59:59 (hoop ik: want ik vertrek moregn op reisje naar de Ardennen en heb daar normaliter internettoegang.)



Laatst aangepast door howlin graveyard op do 29 jul 2010, 23:54; in totaal 1 keer bewerkt

89Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 23:33

v8power

v8power
Spammer i.o.

ok kauna daniel en debby maak maar ruimte ik ben onderweg

90Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 23:41

karina

karina
Veelbelovend spammer

@ Howlin. mooi verhaal
Wel een zeer bloederig gebeuren.


Maar welke rol had V8 power? Question Ik kan die nergens lezen. Mag die niet verhuld worden ? Rolling Eyes

91Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 23:46

v8power

v8power
Spammer i.o.

geen idee of het verhuld is dus ik zeg nog maar niks

92Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 23:56

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Vergetelheidje van mijnentwege. Bericht is ondertussen aangepast.
En ja, in mijn bovenkamer kan het er soms behoorlijk rood aan toe gaan.

93Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk vr 30 jul 2010, 00:26

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Nu vraag ik mij af of er nog veel burgers over blijven???
Het gaat een korte ronde worden op deze manier en zonder ziender en beschermengel gaat het nog moeilijk worden No

94Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk vr 30 jul 2010, 01:04

Debby

Debby
Senior spammer

ok kauna daniel en debby maak maar ruimte ik ben onderweg

Kom er maar bij V8.
We hebben al een plekje vrijgemaakt.
Het word wel een beetje krapjes,maar t kan nog net.

@Graafoto,ik wens je veel sterkte met de afhandeling van het ongeval.
Hopelijk heb je geen lichamelijk letsel.

95Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk vr 30 jul 2010, 07:33

artishocking

artishocking
Junior spammer

Hallo allemaal

Ik wilde hier even melden dat ik door een brakke internet verbinding gisterenavond niet online kon komen.
Ik wilde wel graag Smile want wat moeten jullie zonder je burgemeester Very Happy maar door werkzaamheden lag alles op zn gat.
Het spijt me dat ik er niet kon zijn voor mensen die eventueel op mij rekenden of op mij aan het wachten waren Neutral
Jammer dat we nu ook de ziener zijn verloren, maar ik hoop dat je liefdevol word opgevangen op je wolkje.

En nu ga ik maar even mn nieuwe gelzadel op mn fiets zetten want ik heb wel zere billetjes.

Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Gelzadel

96Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk vr 30 jul 2010, 09:27

Kauna

Kauna
Junior spammer

welkom V8,het is hier reuzegezellig en niemand die je van de weg wilt rijden enzo.En als de rest zo door gaat halen ze de Alpen niet eens, laat staan Parijs.

97Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk vr 30 jul 2010, 09:55

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ow, dat gaat hard zo..... De burgers zorgen voor meer slachtoffers dan de wolven.... Sad

98Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk vr 30 jul 2010, 11:55

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

- dit zat er natuurlijk aan te komen, 2 redelijke goede rondes voor de burgers, dan moet er natuurlijk wel een super ronde komen voor de wolfjes... goed bezig wolfjes.. komop burgers, het is nog niet te laat-

berichtje van een toeschouwer.

99Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk vr 30 jul 2010, 14:45

artishocking

artishocking
Junior spammer

Kauna schreef:welkom V8,het is hier reuzegezellig en niemand die je van de weg wilt rijden enzo.En als de rest zo door gaat halen ze de Alpen niet eens, laat staan Parijs.

Aaah kom op, we kunnen best wel wat ''Divine Intervention'' gebruiken, ik fiets me rot en heb er zere billen van gekregen Laughing .

100Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 4 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk vr 30 jul 2010, 15:17

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

artishocking schreef:
Kauna schreef:welkom V8,het is hier reuzegezellig en niemand die je van de weg wilt rijden enzo.En als de rest zo door gaat halen ze de Alpen niet eens, laat staan Parijs.

Aaah kom op, we kunnen best wel wat ''Divine Intervention'' gebruiken, ik fiets me rot en heb er zere billen van gekregen Laughing .

gebruik je wel het juiste wc-papier?

*denkt aan reclame* 'Wees lief voor je billen'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum