Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk

+10
v8power
Roel
artishocking
Moustache
karina
graafoto
Debby
Kauna
Miejster
howlin graveyard
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 7]

126Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 02 aug 2010, 19:27

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Het is misschien een strategie van de weerwolven.
De spelleider doden en dan wachten tot we 1 voor 1 sterven van ouderdom.

Damn, dan ben ik 1 van de eerste om te gaan Sad

127Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 02 aug 2010, 22:01

morkreb

morkreb
Junior spammer

Lol, heb ik zojuist dat hele verhaal gelezen om erachter te komen dat het nog niet afgelopen is Exclamation
Ik wil mijn mountinebike wel even aan een van jullie uitlenen hoor. Misschien rijd dat als verandering zoderect als jullie weer van start gaan wat beter. Wil um wel weer snel terug want hoe moet ik anders m'n eigen conditie een beetje bij houden.... Cool

128Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 02 aug 2010, 23:48

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik heb een tentje opgeslagen op een klein veldje langs de weg.
Ik ga ff een beetje uitrusten hier...
Er liggen nog meer luchtbedjes te wachten op vermoeide fietsers..wees welkom!! Very Happy

129Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 03 aug 2010, 00:02

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik ga het vliegtuig morgen nemen en ik ben er even tussenuit. Hopelijk wacht iedereen nog 10 dagen, dan kan ik gewoon weer voortdoen hier...

130Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 03 aug 2010, 07:54

artishocking

artishocking
Junior spammer

Dit spel gaat echt nergens heen...
Wat doen we...wachten we nog 10 dagen tot iedereen er weer is...?
Ik ben bang dat als de 1 terug is, de volgende weer weg gaat.
Of eindigt deze race onbeslist???

131Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 03 aug 2010, 11:45

v8power

v8power
Spammer i.o.

er is bij howlin zeker iets mis geen idee wat
mischien even een nieuwe spelleider aanstellen

132Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 03 aug 2010, 12:11

artishocking

artishocking
Junior spammer

Een nieuwe spelleider is een goed idee V8..maar er gaan ook mensen op vakantie, die nog in DIT spel zitten..
Dorien, wat vind jij??

133Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 03 aug 2010, 13:26

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Een nieuwe spelleider aanstellen lijkt mij de beste optie.
Dit hebben we al eens gedaan op het oude dundayin forum dus het is best mogelijk.
Als Dorien niet kan stel ik mij best kandidaat.

Want zoals het er nu aan toe gaat kan het nog lang duren.
Ook niet slim om voor te stellen om spelleider te zijn als je weet dat je na enkele dagen op vakantie gaat.

134Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 03 aug 2010, 13:51

Miejster

Miejster
Senior spammer

Okido, beste weerwolfspelers. Tijd om hier wat vaart achter te zetten want binnen 1u moet ik de trein halen en ik had het spel toch graag klaar tegen dat ik vertrek. Niet mijn bedoeling om de pret hier te gaan verbrodden, maar als je het volgende leest :

De wolven hebben deze nacht Graafoto vermoord. Ik ben de leugenwolf en Roel is de conversiewolf. Roel heeft deze nacht Artishocking geconverteerd. Arti is burgemeester, belleman en geliefde van mij. Wij zijn na deze nacht met 3 wolven en winnen het spel aangezien we in de meerderheid zijn en overdag nog een burger vermoorden.
Graafoto is grafrover maar is helaas dood.

Tot binnenkort! Love you all!

135Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 03 aug 2010, 13:53

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ow ja, Roel heeft de Ronde Van Frankrijk gewonnen in Parijs, Arti en ik zijn geliefden en hebben wel wat beters te doen dan fietsen! Very Happy

136Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 03 aug 2010, 15:15

Roel


Junior spammer

Yeah gewonnen Very Happy

En ja we wonnen met ww zeker. Ging heerlijk, iedereen met een belangrijke rol vloog er vrij snel uit.

En Gert een fijne vakantie Wink

137Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 03 aug 2010, 15:21

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

zo kan het ook Razz

gefelici wolfjes, maar weten we zeker dat we niet iemand over het hoofd zien...?

138Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 03 aug 2010, 15:49

Debby

Debby
Senior spammer

- Roel ==> Conversiewolf
- Debby ==> Beul
- Graafoto ==> Grafdelver
- Kauna ==> Jager
- Karina ==> Heks
- V8Power ==> Ziener
- Artishocking ==> Burgemeester/Belleman/Geliefde (geconverteerd)
- Moustache ==> Cupido
- Mjiester ==> Leugenwolf/Geliefde
- Daniel ==> Beschermengel

Nu issie compleet.



Laatst aangepast door Debby op di 03 aug 2010, 21:08; in totaal 2 keer bewerkt

139Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 03 aug 2010, 16:55

Kauna

Kauna
Junior spammer

hahaha, hebben we daar nou al die dagen op moeten wachten.
Wolfjes, gefeliciteerd!
Eén van de twee (karina of Moustache) zal nog cupido moeten zijn anders zouden er geen geliefden zijn.

140Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 03 aug 2010, 20:05

Moustache

Moustache
Junior spammer

Moustache was Cupido, dus goed gezien. Zo te zien klopt de redenatie. Er zijn er vier dood (allen burgers). Dus 6 over, waarvan 2 wolven en 1 geconverteerde wolf. De volgende die dood gaat is weer een burger, dus 2 burgers, 2 wolven en een geconverteerde wolf blijven over....

Moustache pakt zijn fietsje en rijdt zo snel als hij kan weg om zijn vege lijf te redden.... Onderweg passeert hij Contador en de Gebroeders Schleck, en nog sneller gaat hij. De Ferrari met Schumacher erin passeert hij en nog sneller... Een bugatti Veyron wordt gepasseerd... nog sneller......

141Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 03 aug 2010, 20:07

karina

karina
Veelbelovend spammer

Ha ha: Karina was de heks die zich bij de ww had aangesloten Laughing . Goed gegokt dus van mij.
Ik heb toch wel degelijk een hint gegeven omtrent mijn rol:> sponsor red bull <


Feli wolven.

Ik wens iedereen een hele fijne vakantie.


met veel : sunny drunken Sleep geek
Tot over een paar weekjes

142Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 03 aug 2010, 20:34

Kauna

Kauna
Junior spammer

karina schreef:Ha ha: Karina was de heks die zich bij de ww had aangesloten Laughing . Goed gegokt dus van mij.
En sinds wanneer sluit de heks zich bij de ww aan? Nu kun je al helemaal niemand meer vertrouwen, pfff. affraid
Ik heb geen zin om het uit te rekenen maar de conversie was nog niet rond (was pas de 2e nacht) en artishocking wist nog van niets en was bm. Had dan bv ook Roel eruit gestemd kunnen worden tijdens de lynch? En had dat nog invloed gehad op het spel? Waarschijnlijk weinig met zo'n overlopende heks maar goed! Even om nog wat verwarring te zaaien. bounce

143Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 03 aug 2010, 21:26

artishocking

artishocking
Junior spammer

Artishocking was Burgemeester, Belleman, Geliefde...en ook nog geconverteerd... Very Happy
Pfff wat een hoop rollen zeg....
Miejster en ik waren de geliefden...en we hebben natuurlijk wel bedacht hoe we dit spel samen konden winnen
Goed gespeeld en gefietst iedereen!! cheers

144Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 03 aug 2010, 22:58

Roel


Junior spammer

Kauna schreef:
karina schreef:Ha ha: Karina was de heks die zich bij de ww had aangesloten Laughing . Goed gegokt dus van mij.
En sinds wanneer sluit de heks zich bij de ww aan? Nu kun je al helemaal niemand meer vertrouwen, pfff. affraid
Ik heb geen zin om het uit te rekenen maar de conversie was nog niet rond (was pas de 2e nacht) en artishocking wist nog van niets en was bm. Had dan bv ook Roel eruit gestemd kunnen worden tijdens de lynch? En had dat nog invloed gehad op het spel? Waarschijnlijk weinig met zo'n overlopende heks maar goed! Even om nog wat verwarring te zaaien. bounce

Als jullie mij er nu zouden uitstemmen, dan zou het wel degelijk invloed hebben gehad. Maar omdat de ww's met 3 zijn en burgers met 2, gebeurd dat natuurlijk niet. Als jullie mij er gisteren uitstemde dan had ik geen conversatie kunnen doen. Dat deed ik in de laatste nacht (nu zeg maar). En omdat Gert en Arti samenwerkte kreeg ik te horen van Gert dat als ik Arti converteer we zeker winnen. Dus wonnen we Very Happy

145Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 03 aug 2010, 23:34

karina

karina
Veelbelovend spammer

Kauna schreef:
karina schreef:Ha ha: Karina was de heks die zich bij de ww had aangesloten Laughing . Goed gegokt dus van mij.
En sinds wanneer sluit de heks zich bij de ww aan? Nu kun je al helemaal niemand meer vertrouwen, pfff. affraid
Ik heb geen zin om het uit te rekenen maar de conversie was nog niet rond (was pas de 2e nacht) en artishocking wist nog van niets en was bm. Had dan bv ook Roel eruit gestemd kunnen worden tijdens de lynch? En had dat nog invloed gehad op het spel? Waarschijnlijk weinig met zo'n overlopende heks maar goed! Even om nog wat verwarring te zaaien. bounce

Tja de vorige ronde was ik ook de heks en pro voor de burgers, toen ik deze keer kon kiezen, dacht ik dat het wel zo eerlijk was om nu een pro ww heks te zijn.

Maar ik ben het met je eens Kauna als je stelt dat je niemand weer kunt vertrouwen in dit ww spel: de zogeheten neutrale staan niet perse aan de kant van de burger.

146Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 03 aug 2010, 23:45

Moustache

Moustache
Junior spammer

Roel schreef:
Kauna schreef:
karina schreef:Ha ha: Karina was de heks die zich bij de ww had aangesloten Laughing . Goed gegokt dus van mij.
En sinds wanneer sluit de heks zich bij de ww aan? Nu kun je al helemaal niemand meer vertrouwen, pfff. affraid
Ik heb geen zin om het uit te rekenen maar de conversie was nog niet rond (was pas de 2e nacht) en artishocking wist nog van niets en was bm. Had dan bv ook Roel eruit gestemd kunnen worden tijdens de lynch? En had dat nog invloed gehad op het spel? Waarschijnlijk weinig met zo'n overlopende heks maar goed! Even om nog wat verwarring te zaaien. bounce

Als jullie mij er nu zouden uitstemmen, dan zou het wel degelijk invloed hebben gehad. Maar omdat de ww's met 3 zijn en burgers met 2, gebeurd dat natuurlijk niet. Als jullie mij er gisteren uitstemde dan had ik geen conversatie kunnen doen. Dat deed ik in de laatste nacht (nu zeg maar). En omdat Gert en Arti samenwerkte kreeg ik te horen van Gert dat als ik Arti converteer we zeker winnen. Dus wonnen we Very Happy
Conversie is toch een moeilijk begrip.....

147Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 04 aug 2010, 00:41

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik had net het graf van V8Power geroofd maar dat had dus toch niks meer geholpen.

Goed spel Weerwolven.

148Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 04 aug 2010, 11:04

v8power

v8power
Spammer i.o.

ha ik had dus toch gelijk wat jou betreft artichock
je heb me er bewust uit gestemt toen had ik door dat je de geliefde was van een wolf
ik vertrouwde je en heb misgegokt
roel wist ik al zeker dat ie wolf was had ik ook al aangegeven
de andere keuze ging nog tussen moustache en miester en die wist ik niet
en die van de heks met de samenwerking snap ik niet helemaal want grafrover en heks zijn neutraal als beiden zich aansluiten bij de wolven word het voor de burgers wel heel moeilijk
zal dat nog eens nalezen

wolven goed gedaan gefeliciteerd

@howlin waar blijf je nu.....


149Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 04 aug 2010, 11:57

artishocking

artishocking
Junior spammer

Nee je hebt niet helemaal gelijk...wij wilden jou er graag inhouden.. Very Happy
Maar dat ik de geliefde was van een wolf dat klopt...
Wij wilden het spel graag smane winnen...dusse sorry voor het misleiden...maarja wat wil je, met een leugenwolf als partner. pirat
Ik denk niet dat het iets met vertrouwen te maken heeft, maar meer met ,het op een bepaalde manier spelen van het spel
Zo ben ik de vorige keer te grazen genomen door Linda...ze wilde met mij samenwerken...maar lokte me uit de tent..
Ach zo is het spel, iedereen speelt toch om er zo lang mogelijk in te blijven??

150Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 6 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 04 aug 2010, 12:07

Debby

Debby
Senior spammer

Wie is er nog over om een nieuw potje te starten?

- Debby
1. Artishocking
2. V8Power
3. Kauna
4. Graafoto
5. Morkreb
6. Roel



Laatst aangepast door Debby op wo 04 aug 2010, 19:23; in totaal 3 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum