Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk

+10
v8power
Roel
artishocking
Moustache
karina
graafoto
Debby
Kauna
Miejster
howlin graveyard
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 7]

101Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk vr 30 jul 2010, 15:30

artishocking

artishocking
Junior spammer

Hank1705 schreef:gebruik je wel het juiste wc-papier?

*denkt aan reclame* 'Wees lief voor je billen'

Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Houtenwcpapier

Tnx voor de tip Smile
Je zadel er mee inwikkelen helpt anders ook prima!!!

102Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk vr 30 jul 2010, 16:02

Kauna

Kauna
Junior spammer

artishocking schreef:
Kauna schreef:welkom V8,het is hier reuzegezellig en niemand die je van de weg wilt rijden enzo.En als de rest zo door gaat halen ze de Alpen niet eens, laat staan Parijs.

Aaah kom op, we kunnen best wel wat ''Divine Intervention'' gebruiken, ik fiets me rot en heb er zere billen van gekregen Laughing .
Ja dat is nu een beetje te laat, (bijna?) alle divine intervention die in het spel zat, zit nu hier op een wolkje, sorry.

103Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk vr 30 jul 2010, 16:27

karina

karina
Veelbelovend spammer

Ik weet het ook niet meer hoor , Sad
Ik sluit me maar aan ( zij het node) bij Hanks woorden:
citaat Hank
dit zat er natuurlijk aan te komen, 2 redelijke goede rondes voor de burgers, dan moet er natuurlijk wel een super ronde komen voor de wolfjes... goed bezig wolfjes.. komop burgers, het is nog niet te laat-
En dat laatste vingers cross maar.

104Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk vr 30 jul 2010, 16:30

artishocking

artishocking
Junior spammer

Kauna schreef:
artishocking schreef:
Kauna schreef:welkom V8,het is hier reuzegezellig en niemand die je van de weg wilt rijden enzo.En als de rest zo door gaat halen ze de Alpen niet eens, laat staan Parijs.

Aaah kom op, we kunnen best wel wat ''Divine Intervention'' gebruiken, ik fiets me rot en heb er zere billen van gekregen Laughing .
Ja dat is nu een beetje te laat, (bijna?) alle divine intervention die in het spel zat, zit nu hier op een wolkje, sorry.

Laughing Daar heb je zelf ook aan meegewerkt...kijk maar naar dat engeltje naast je op de wolk met 1 oog cyclops tongue

105Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk vr 30 jul 2010, 21:21

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

artishocking schreef:
Hank1705 schreef:gebruik je wel het juiste wc-papier?

*denkt aan reclame* 'Wees lief voor je billen'

Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Houtenwcpapier

Tnx voor de tip Smile
Je zadel er mee inwikkelen helpt anders ook prima!!!


dacht eerder aan deze:Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Page-k_01

106Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk vr 30 jul 2010, 23:45

Kauna

Kauna
Junior spammer

artishocking schreef:
Kauna schreef:
artishocking schreef:
Kauna schreef:welkom V8,het is hier reuzegezellig en niemand die je van de weg wilt rijden enzo.En als de rest zo door gaat halen ze de Alpen niet eens, laat staan Parijs.

Aaah kom op, we kunnen best wel wat ''Divine Intervention'' gebruiken, ik fiets me rot en heb er zere billen van gekregen Laughing .
Ja dat is nu een beetje te laat, (bijna?) alle divine intervention die in het spel zat, zit nu hier op een wolkje, sorry.

Laughing Daar heb je zelf ook aan meegewerkt...kijk maar naar dat engeltje naast je op de wolk met 1 oog cyclops tongue

Ik constateer alleen maar feiten lol!

107Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk za 31 jul 2010, 00:10

artishocking

artishocking
Junior spammer

@ Kauna

Hahaha lol!

Ik ook hoor zie het zielige arme engeltje met 1 oog Laughing
Maar alle gekheid op een wolkje....jullie zijn nu goddelijke wezens, dus we kunnen heel graag als het niet te veel moeite is alstublieft wat goddelijke interventie gebruiken Wink in deze moeilijke tijden. Very Happy

108Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk za 31 jul 2010, 12:49

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik denk dat de ww de spelleider vermoord hebben tijdens de nacht...

109Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk za 31 jul 2010, 13:39

Debby

Debby
Senior spammer

Het zal wat zijn zeg,dat ze de spelleider hebben opgegeten. Laughing
Ineens een heel ander spelverloop.

110Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk za 31 jul 2010, 13:51

artishocking

artishocking
Junior spammer

Misschien moeten we een zoekactie op touw zetten, want ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat hij ook niet reageert op PM's
Het blijft raar stil overal...vreemd hoor Rolling Eyes

111Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk za 31 jul 2010, 15:06

v8power

v8power
Spammer i.o.

mensen mensen let toch eens op wij geven aldoor al door wie de wolven zijn maar jullie luisteren niet...

over de spelleider die zit in de ardennen en verwachtte internet te hebben maar dat zal wel niet gelukt zijn
dus jullie zullen het moeten afwachten

112Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk za 31 jul 2010, 16:18

karina

karina
Veelbelovend spammer


Medeburgers : bekijk het van de sunny zijde
We leven allemaal nog tot onze gewaardeerde spelleider terug is of een internet verbinding heeft.


113Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk za 31 jul 2010, 17:04

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

@ burgers: gebruik je tijd om eens goed na te denken.. dat is wel nodig haha Razz

maar je komt toch zonder wonden in de hemel?
dus niets geen cyclops , en ook geen pirat .. beter nadenken jullie Laughing

114Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk zo 01 aug 2010, 17:21

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mijn record was een 24-urenwedstrijd, maar nu breek ik alle records hoor... maar het belangrijkste is, i'm still alive!

115Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk zo 01 aug 2010, 18:41

Roel


Junior spammer

Pff het einde komt maar niet in zicht. Ik wist dat het een lange rit werd, maar het duurt iets langer als ik verwachtte... Over hoeveel km zijn we bij de finish? O een eindsprint zit er bij mij niet in... *zucht*

116Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk zo 01 aug 2010, 19:04

karina

karina
Veelbelovend spammer

@ Roel..fffffffffff een sprint, nee ik ook niet echt meer. Ik wil de rit uitzitten ? heb net een red bull op = een van de sponsors < Want als ik stop met fietsen krijg ik nooit voldoende bonuspunten om voldoende premies/ bonussen in te zamelen voor mijn droonmfiets. Wink
Want de voorwaarde was : dat ik op deze fiets de ronde van Frankrijk zou uitrijden. Ik behoef geen wedstrijd te winnen, wel elke rit uitrijden en als ik dat doe krijg ik gedurende 25 jaar elke fiets ( van een bekend merk) die ik voor mijzelf wil. En Roel weet je dat leek mij wel een goede deal, dus zodoende, maar een sprint?, nee, ik probeer je bij te houden en wie weet je wel ........ Laughing Ik ben taaier dan je denkt en ik zelf gedacht had.
Dus doe je best Roel, dan doe ik dat ook

117Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk zo 01 aug 2010, 22:21

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Misschien is het een idee om de klassementstruien maar even te verdelen.
Geloof dat artishocking de Gele trui heeft?
Wie heeft de witte?
En de groene?
En de Bolletjes?

118Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk zo 01 aug 2010, 22:43

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Howlin gaat op twee servers in het geel en heeft ook de bolletjes Smile

of bedoelde je dat niet soms?

https://weerwolfenco.actieforum.com

119Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 02 aug 2010, 10:45

Moustache

Moustache
Junior spammer

inderdaad had hij geel.... Misschien moeten we de wedstrijdleiding een gele kaart geven. Bovendien, deze etappe duurt wel erg lang, en beginnen we volgens mij in rondjes te fietsen. Dezelfde berghelling kom ik nu al voor de vierde maal tegen....

120Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 02 aug 2010, 11:29

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

afstappen jongens, tijd voor een limonade-met-koekjes-pauze. Jullie hebben nu wel lang genoeg in rondjes gefietst, de EHBO-posten grijpen in.
Paar uurtjes pauze om bij te komen, wellicht duikt in de tussentijd de wedstrijdleiding nog op.

https://weerwolfenco.actieforum.com

121Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 02 aug 2010, 12:22

Debby

Debby
Senior spammer

Nu ben ik blij dat ik van mijn fiets geschoten ben haha.
Ik laat het wel even regenen van,jullie beginnen last te krijgen van oververhitting en uitdroging.

122Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 02 aug 2010, 15:13

karina

karina
Veelbelovend spammer

owh ik voel mijn benen bijna niet meer, ik ben blij met de ingelaste pauze. Water graag en een masseur Smile
PFFFFF deze ronde is veel zwaarder dan ik ooit had kunnen bedenken Wink

123Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 02 aug 2010, 18:15

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Nu begint het echt wel irritant te worden, het is als onderhandelen met een Multihunter na een ban, er komt nooit een deftig antwoord en het duurt eeuwig en eeuwig

124Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 02 aug 2010, 18:18

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

graafoto schreef:Nu begint het echt wel irritant te worden, het is als onderhandelen met een Multihunter na een ban, er komt nooit een deftig antwoord en het duurt eeuwig en eeuwig

mijn respect voor jou is zojuist een beetje gegroeid Smile
nooit geweten dat MH zijn zo zwaar was?

125Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 5 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 02 aug 2010, 18:25

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dorien schreef:Howlin gaat op twee servers in het geel en heeft ook de bolletjes Smile

of bedoelde je dat niet soms?

Razz geloof niet dat jij iets van wielersport snapt Razz

Gele trui: Algemeen klassement. Iedereen doet hieraan mee. Hij/Zij die bovenaan het klassement staat, dus die (tot dan toe) het snelste heeft gereden/ in de minste tijd, draagt de gele trui.
Witte trui: Jongerenklassement. Zelfde regels als Algemeen klassement, maar dan voor renners tot (en met) 25 jaar.
Groene trui: Puntenklassement. Punten te behalen met tussensprints en eerste 10* renners die binnenkomen.
Bolletjestrui. Bolletjesklassement. Punten te behalen met Cols*², aantal punten verschillend per Categorie- Col.

* Bij benadering.
*² Bergen.

Je begrijpt.. dit doe ik dus uit m'n hoofd. Mocht je het nog niet snappen zoek je het maar op met wikipedia ofzoiets Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum