Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk

+10
v8power
Roel
artishocking
Moustache
karina
graafoto
Debby
Kauna
Miejster
howlin graveyard
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 7]

51Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 00:00

Debby

Debby
Senior spammer

Ja das beetje jammer.
Maarja,wat heb je aan een beschermengel die er toch niet is.

52Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 00:09

v8power

v8power
Spammer i.o.

verdarre de beschermengel eruit
@ daniel als je je opgeeft wees dan ook wat aktiever zeker bij een belangerijke rol als beschermer
geef het anders aan de spelleider door als het je zelf niet lukt

53Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 00:36

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hmmm, beschermengel... ik moet me helaas aansluiten bij V8. Jammer dat je op deze manier eruitvliegt.

54Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 01:52

karina

karina
Veelbelovend spammer

Erg jammer en balen dat we de beschermengel kwijt zijn. cry:

@ Daniel, waarom heb je niet gereageerd op onze vraag naar wat concretere uitleg dan alleen : je moet mij niet dood maken?
Verder ben ik het wel eens met hetgeen V8 er over zegt.

55Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 10:30

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ja, wat ik nog meer zeggen dan dat anderen al gedaan hebben? Ook ik snap niets van een speler met zo'n rol die niets van zich laat horen. Maar de ww zullen erg blij zijn.
Het enig voordeel dat ik kan vinden is dat hij toch dood gegaan zijn gegaan door inactiviteit en er tenminste niet een andere onschuldige is gelynched.

56Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 10:54

Debby

Debby
Senior spammer

Precies,daarom was het deze ronde erg makkelijk om te stemmen.

Door te zeggen dat hij burgers kon helpen,had hij wss deze nacht opgevreten geworden.
Bescherming had ie niet kunnen geven,als je er niet bent.
Dus dan maar de inactieve speler eruit,dan hebben wij als burgers iig geen actieve burger eruitgestemd.

57Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 12:35

daniel


Aankomend spammer

Het spijt me dat ik me heb opgegeven voor dit potje, ik had me niet gerealiseerd dat ik een paar drukke dagen zou hebben, en was op deze dagen een beetje ook vergeten hier te kijken.
Ik hoop dat jullie niet al te boos op me zijn. (A)

Maargoed, ik had jullie gewaarschuwd. En ik ga niet en plein public vertellen wat ik ben.

Burgers, veel succes komende dagen!

58Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 12:35

daniel


Aankomend spammer

Debby schreef:Precies,daarom was het deze ronde erg makkelijk om te stemmen.

Door te zeggen dat hij burgers kon helpen,had hij wss deze nacht opgevreten geworden.
Bescherming had ie niet kunnen geven,als je er niet bent.
Dus dan maar de inactieve speler eruit,dan hebben wij als burgers iig geen actieve burger eruitgestemd.
Ik had al wel verteld wie ik zou gaan beschermen komende nacht hoor. Razz

59Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 13:02

Roel


Junior spammer

Ik vind dat Daniel misschien niet slim (genoeg) heeft gespeeld. Maar zie het argument, inactiviteit. Tja, hij was er een dagje niet. Maar de groep volgende stug, zonder zelf even na te denken. Het is niet zo dat nu de Daniël stemmers meteen verdacht zijn, ik denk dat ze het gewoon deden om zelf niet verdacht over te komen als Daniel werd 'gered'.

60Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 13:11

Debby

Debby
Senior spammer

Maargoed, ik had jullie gewaarschuwd. En ik ga niet en plein public vertellen wat ik ben.

Dat snap ik.
Maar het had anders geweest als je meteen erbij op iemand anders had gestemd.
We zaten allemaal te wachten op een teken van jou,vandaar dat vrijwel iedereen erbij had gezet dat we de stem zouden veranderen,desnoods.

61Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 13:17

v8power

v8power
Spammer i.o.

de eerste dag stemmen is altijd een gok en wil iedereen zo veilig mogelijk doen
daniel was druk en niet in de gelegenheid om on te komen en daarom kreeg hij zoveel stemmen
verder in het spel loop je dan niet zo snel in de gaten maar in het begin wel omdat iedereen muv de wolven blind moet stemmen
verder was daniel behoorlijk vaag toen hij wel on was en ik begrijp dat je je rol niet op het forum kunt zetten maar er je kunt toch bepaalde hints geven
iedereen roept direct maak me niet dood jullie maken een fout
dus ik heb er wel degelijk over nagedacht

62Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 13:30

Debby

Debby
Senior spammer

Mee eens V8Power.

Daarom zeg ik "Als hij gewoon meteen had gestemd toen hij zijn bericht plaatste,had het wss anders gegaan".
Maarja,het is nu eenmaal gebeurt,laten we ons nu concentreren op de echte weerwolven.

63Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 15:36

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

wil iedereen met een nachtrol nog even zijn/haar taak vervullen als zij dat nog niet deden of nodig vinden? We zijn nu in nacht 2.

64Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 16:32

artishocking

artishocking
Junior spammer

Iedereen heeft wel een beetje gelijk in dit verhaal..
Maar ik ben het met Debby eens...
Het is gebeurd, en laten we ons nu concentreren op wie ernog in het spel zitten.
Doe je best iedereen Very Happy

65Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 21:30

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

De renners bevinden zich al op de Stockeu en moeten straks nog, op weg naar Spa, door de donkere bossen van de Côte du Rosier. Succes allemaal.

66Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 22:19

Miejster

Miejster
Senior spammer

Voor wie deze hellingen niet kent... De Stockeu is echt een beest van een helling, zeer steil. De Rosier ligt mij als krachtmens veel beter 4500m klimmen, maar geen zware hellingsgraad. Ideaal voor de buitenplaat als je wil wegrijden. Reeds enkele keren beklommen en echt een mooie helling.

67Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 22:57

Kauna

Kauna
Junior spammer

Nou, kom op dan gaan we ervoor! Ik ga voor de ritzege Very Happy

68Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 23:06

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

's Avonds laat verlieten de renners het Jubelpark in Brussel en zetten koers naar Spa. Geen makkelijk rit, want er stonden deze nacht heel wat bosrijke hellingen op het programma.
Het is en blijft de Tour de France en iedereen wil snel fietsen. Vandaar dat men alle fietsonderdelen die op zich niet nodig zijn, van zijn fiets demonteerde en de prullenbak inkieperde. Dat deze ronde ook 's nachts verderging, was geen excuus om fietslampen en dynamo's op de fietsen te laten. Gelukkig was bijna iedereen zo slim om zonder zonnebril te fietsen.
De ganse rit waagden de renners hun kans op de Waalse wegen. Het parcours was immers helemaal niet vlak en de wind zat in de rug: een groot voordeel voor de vluchters. Er woedde een verbeten strijd op de flanken van de Stockeu, maar niemand geraakte echt weg uit het peloton. Boven op het plateau was het even naar adem happen en de tegenstand monsteren. Toen het rondje blufpoker en aftasting bijna ten einde was demareerde een eerste renner en raasde als een bezetene de duistere helling af. Helemaal niet verantwoord. Maar als je wil winnen dan moet je mee zijn. De eerste tegenaanval was een feit en ietwat later sloot er nog een duo aan. Met zijn vieren reden ze weg van de anderen en reden eigenlijk wel een beetje onverantwoord blindelings de hellingen op en af. Of hadden ze nachtzicht???
Op de flanken van de Côte du Rosier bleef het kopgroepje mooi bijeen en ze zouden spurten voor de ritzege in Spa.
Raar was de aanblik van de achterblijvers toen bij aankomst in Spa de winnaar van de pelotonsprint als derde het podium op mocht. Er waren immers vier renners weggereden...

Blijkbaar had er zich in de nachtelijke schaduw onder de dennentakken van de Rosier een drama afgespeeld. Twee renners hadden het gemunt op Kauna. Het is te zeggen renners... Een coureur scheert toch zijn benen en deze twee renners waren plotseling volledig behaard en wierpen hun fiets (want fietsen konden ze niet meer door de rare anatomie die ze plotslings verkregen hadden) langs de kant van de weg. Kauna was al voorbereid op een dergelijke actie en had net voor de start van de rit een pistool meegenomen. En ze was niet de enige renner die haar voorzorgen had genomen.
Toen beide weerwolven op haar afrenden nam ze vliegensvlug het pistool uit haar achterzak en vuurde tweemaal naar de aanvallende beesten. Maar de weerwolven waren opmerkelijk snel in hun reacties, niettegenstaande hun logge lichaam. Ze sprongen beide een kant op en tussen hen in werd Debby dodelijk getroffen door twee kogels die een fractie van een seconde ervoor nog in het magazijn van Kauna's pistool zaten. De eerste kogel raakte haar recht in haar rechteroog en de tweede kogel had helemaal geen genade: hij doorboorde de hartspier van Debby die net de beklimming van de Rosier verwerkte aan 178 slagen per minuut.
Het bloot gutste uit het frêle lichaam van Debby terwijl haar bijl een laatste fonkeling gaf in het zwakke maanlicht. En met dit beeld op haar netvliezen gebrand viel Kauna in de klauwen van de weerwolven die zich snel even "bevoorraden".

Deze nacht was Kauna de lunch van de weerwolven.
In een poging tot lijfbehoud, vermoordde ze Debby.
Kauna was dus de jager, terwijl Debby de beul was.

De renners starten onmiddellijk richting Arenberg. De beruchte kasseienrit....
Dag 2 eindigt donderdagavond 22:59:59

Laat het stemmen maar beginnen.



Laatst aangepast door howlin graveyard op wo 28 jul 2010, 23:35; in totaal 1 keer bewerkt

69Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 23:21

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hallelulia... (Howlin mooi verhaal trouwens) beschermengel, beul en jager... het gaat verdorie hard deze keer. Effe alles rustig opnieuw lezen en er eens over slapen voor ik een stem uitbreng.

70Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 23:32

Debby

Debby
Senior spammer

Damn alweer de Sjaak. Crying or Very sad

71Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 23:38

v8power

v8power
Spammer i.o.

2 burgers eruit Shocked
dit gaat niet goed zo
debby en kauna rust zacht

72Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 23:50

Roel


Junior spammer

Uh dit is niet echt goed... Ik vind het eerlijk gezegd ook niet slim om je vizier op Debby te hebben, ze was juist gekozen tot burgemeester... (ik weet niet of het iets uit maakt, speel voor de eerste keer met een burgemeester)

73Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 28 jul 2010, 23:52

karina

karina
Veelbelovend spammer

pale dit is niet goed. Arme Kauna en arme Debby.

@ Howlin: een prachtig maar vreselijk verhaal.

74Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 00:00

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ai...De beruchte kasseienrit!!
Dat word zere billen dames en heren!!
Gelukkig zit er bij mij wel wat vet op Razz

@ Howlin : Goed verhaal Very Happy

Lieve Debby en Kauna rust in vrede Sad

75Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 3 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk do 29 jul 2010, 01:16

Moustache

Moustache
Junior spammer

Nou, vreemd is dat toch... kauna stemt bij de laatste stemronde v8power, en wordt een kopje kleiner gemaakt, en onderwijl schiet ze Debby dood....
Verder hoor ik overal wolvengehuil, en zelfs meehuilers in het peloton, gezien het voorgaande....

Ik denk dat ik kauna maar volg, en v8power stem.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum