Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk

+10
v8power
Roel
artishocking
Moustache
karina
graafoto
Debby
Kauna
Miejster
howlin graveyard
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 7]

151Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 7 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 04 aug 2010, 12:52

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik ook

152Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 7 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 04 aug 2010, 14:47

v8power

v8power
Spammer i.o.

@ artichock

heeft wel met vertrouwen te maken omdat de ziener al meteen zn werk kan doen
de eerste die ik doorkreeg was graafoto alleen kon ik die niet benaderen omdat hij moest kiezen in welk kamp hij wilde zitten
jou arti zag ik als tweede en dus kon ik met jou samenwerken omdat je gewoon burger was (de ziener zit niks extra s) en dat heb ik gedaan
natuurlijk wil iedereen er zo lang mogelijk inblijven en binnen jou rol heb jij het goed gespeelt
en ik binnen mijn rol heb duidelijk verkeert gegokt en daar kwam ik te laat achter

maar zo is het spel en dat is het leukste van het weerwolven

153Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 7 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 04 aug 2010, 15:14

Debby

Debby
Senior spammer

Tja,dat is het lot van de ziener.

Als iemand achteraf geconverteerd wordt,weet je t ook niet.
Dan ken je degene ook alleen als burger.

154Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 7 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 04 aug 2010, 16:46

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik speel ook wel een volgend ronde mee.
En volgens mij kiest een heks nergens voor, die is neutraal. Zo lees ik de regels in elk geval. Wat ik in de laatste regels alleen niet snap of het is anders, is dat de heks alleen de nacht bepaald waarin ze haar goede drankje gebruikt. Volgens mij hoort de heks elke nacht wie er gekozen is en bepaald dan of het drankje gebruikt wordt.

155Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 7 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 04 aug 2010, 17:40

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Wanneer begint ronde 10.
Voorstel als titel: Camping Del Sol
Of iets anders dat met vakantie te maken heeft.
Ik wil op reis Cool

156Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 7 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 04 aug 2010, 18:00

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik doe ook wel mee, maar alleen als het een iets actievere ronde wordt dan deze Razz
Overigens is de heks volgens mij gewoon burger hoor... Volgens mij valt er niets te kiezen wat kamp betreft. Wolven zijn toch niet voor niets blij als de heks eruit ligt Question

157Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 7 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 04 aug 2010, 18:31

Roel


Junior spammer

Ik doe ook wel weer mee Very Happy

158Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 7 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk wo 04 aug 2010, 22:51

karina

karina
Veelbelovend spammer

morkreb schreef:Ik doe ook wel mee, maar alleen als het een iets actievere ronde wordt dan deze Razz
Overigens is de heks volgens mij gewoon burger hoor... Volgens mij valt er niets te kiezen wat kamp betreft. Wolven zijn toch niet voor niets blij als de heks eruit ligt Question

Deze ronde waren de spelregels een tikkie anders:

Heks: heeft een neutrale rol ( dat wil zeggen ze moet een kant kiezen) Ik koos die van de ww, en daarmee kon ik mijn eigenschappen ten gunste van de ww inzetten. Maar ik behoefde niets te doen , want de burgers vlogen er harder uit dan ik voor mogelijk had gehouden.
Dus ja een heks is een burger, maar wel een die voor de ww kan werken. De ww zouden daar blij mee zijn.
Het is wel zo dat de heks niet weet wie de burgers zijn en ook niet wie de ww zijn.

Persoonlijke noot: ik vond de rol van heks veel en veel duidelijker en zeker leuker in de voorgaande rondes ( toen ze gewoon altijd een goede burger was)

159Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 7 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk vr 06 aug 2010, 20:37

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

De volgende rit vertrok in Cambrai en zou moeten finishen in Reims. De wedstrijdjury echter reed hopeloos verloren en kwam met zijn gezin terecht in een internetloos Rosée. Ow Hell. (Heb ik gevloekt (en mijn vrouw nog meer). Kon ik mijn verhaaltje niet meer afmaken en niet traviannen....
(Mijn vrouw heeft in die periode een mailtje en twee reminders van een editor mislopen voor een grote publicatie in een wetenschappelijk tijdschrift.))
Dus mijn verhaal is maar peanuts.

Maar daar ga ik dan....

De renners mochten over een relatief vlak peloton hun ronde vervolgen naar de hoofdstad van de champagne: Reims. Iedereen verwachtte een massasprint... Alhoewel met zo een uitgedund peloton, spreken we beter van een spurt.
Maar net als de vorige nachtetappe kwam niet iedereen ongeschonden uit deze rit.
Graafoto werd helemaal leeggedronken teruggevonden in de graanvelden in de buurt van Reims. In zijn lijf werden meerdere bijtsporen aangetroffen. Maar die kwamen van drie wolvenmonden in plaats van twee. Er moest dus een andere speler geconverteerd zijn.

Blablablab.

De wolven converteerden eerst Artishocking en waren zo met zijn drieën. Samen beschuldigden ze zichzelf van externe bloeddoping aan het lijf van Graafoto.

Dus hadden we Roel, Miejster en Arti als wolven tegen Karina en Moustache.
Wat velen niet wisten was dat Karina als heks gekozen had om het hulpje van de wolven te worden en dus enkel te overleven als de ww het spel wonnen.

Moustache was dus een vogel (met zijn cupido-vleugeltjes) voor de wolf.

---> Het spijt me deelnemers voor het abrupte einde van deze speelronde en ik maak dat wel eens goed met een nieuwe ronde.

Ik heb nu niet alle commentaren gelezen en zal verder niet veel meer uitweiden. Nu volgt enkel nog de rolverdeling.

conversiewolf roel
beul debby
grafrover graafoto
jager kauna (debby: dag en nacht)
heks karina (hulp van de ww)
ziener v8power
belleman artishocking (geliefde) (BM)
cupido - burger moustache
leugenwolf miejster (geliefde)
beschermengel daniël

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum