Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk

+10
v8power
Roel
artishocking
Moustache
karina
graafoto
Debby
Kauna
Miejster
howlin graveyard
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 7]

26Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 10:57

Debby

Debby
Senior spammer

Laat ik dan eens als eerste mijn stem uitbrengen en wel op Daniel
Dit omdat hij/zij niet gestemd heeft voor de burgemeester.
En zich verder ook nog niet heeft gemeld.

(Mocht er een goede reden zijn voor t niet stemmen,kan ik m nog herzien)

27Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 12:46

Kauna

Kauna
Junior spammer

Daar ben ik het helemaal mee eens, tot die tijd is het Daniel.
*dit laat ik vervallen omdat ik er door het massa stemmen erg aan ga twijfelen.



Laatst aangepast door Kauna op di 27 jul 2010, 14:13; in totaal 1 keer bewerkt

28Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 12:54

Moustache

Moustache
Junior spammer

Niet stemmen lijkt me een goede reden om op iemand te stemmen, dus Daniël dan maar.

gewijzigd wegens stemverandering.



Laatst aangepast door Moustache op di 27 jul 2010, 14:46; in totaal 1 keer bewerkt

29Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 13:04

artishocking

artishocking
Junior spammer

Daar ga ik in mee...het lijkt me de beste oplossing om nu voor Daniël te kiezen

30Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 13:24

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik ga mee in de stem voor daniel
we zijn al niet zoveel en niet stemmen is een goede reden
@danielik sta open voor verandering als je een goede reden hebt

31Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 13:27

daniel


Aankomend spammer

Sorry, ik was gister de hele dag afwezig.
(ik moest een Andy-Schleck outfit scoren Razz)

Maar ik raad jullie ten zeerste af om op mij te stemmen voor de lynch. Ik kan helaas niet zeggen waarom, omdat dat waarschijnlijk mijn leven zou kosten, maar toch zou ik niet van mijn advies afwijken.

32Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 13:30

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mijn redenering van de burgemeester die als eerste dood gaat klopt niet echt nu ...
Had ik maar voor Daniel gekozen.
Ik zeg geen sorry want diegene die hier niet elke dag komt koersen kan nooit deze proloog winnen.

33Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 13:33

Debby

Debby
Senior spammer

Hmm,ja dat je afwezig was,was ons al opgevallen hoor.
Maargoed,geen goede reden?
Ik blijf bij mijn stem dan.

34Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 14:12

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik vind het verdacht dat we ineens met zijn zijn allen (en daar ben ik er zelf ook 1 van) zo snel op Daniel stemmen. Over het algemeen is dat in deze fase van het spel een goede aanwijzing dat we verkeerd zitten want behalve de ziener en de ww weet niemand nog iets. Dus die 2 ww lachen zich waarschijnlijk suf nu. Het vervelende is dat ik niet veel aanwijzingen heb op wie ik dan moet stemmen.
Ik laat in elk geval mijn stem op Daniel vervallen.
En over wie verbaas ik me nu het meest dat ze zomaar meestemt: V8power. Mijn stem gaat dus naar haar.

35Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 14:44

Roel


Junior spammer

Ik vind het ook vrij raar. Omdat hij niet stemde of iets. Ikzelf zou het ook niet weten. Maar het lijkt me sterk dat Daniel een ww is. Oké het kan, zie vorige ronde Razz Mijn stem gaat naar: Graafoto

36Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 14:46

Moustache

Moustache
Junior spammer

hmmmm zo maar een opmerking die hout snijdt... Dus vervang ik daniël door onze burgemeester, Artishocking.

37Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 14:59

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

tsja,
als daniel wil blijven leven, dan zal hij toch wat mensen moeten overtuigen
Het blijft er niet al te rooskleurig uitzien

38Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 15:10

v8power

v8power
Spammer i.o.

@ kauna ik begrijp je vebazing ik brul aldoor dat meestemmen geen zin heeft omdat we dan er meestal een burger uitgooien
meestemmen heb ik ook alleen maar gedaan om dat daniel niet on was en hij er dan net zo goed uit kon zijn
ik wil best anders stemmen maar de reden van daniel verander je stem anders ga ik dood en dat is een fout is me te vaag

39Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 16:23

artishocking

artishocking
Junior spammer

Moustache schreef:hmmmm zo maar een opmerking die hout snijdt... Dus vervang ik daniël door onze burgemeester, Artishocking.



Je mag me niet he??? Laughing


De reden waarom ik Daniel stemde is vanwege de afwezigheid...beter iemand eruit die inactief is dan een speler.
Ik wil mn stem best herzien bij een goede reden.

40Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 17:20

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dan is het grote wachten nu op iets meer info van Daniel! En ik ben het met een ieder eens dat alleen maar zeggen "stem niet op mij" nog niet erg overtuigend klinkt.
Om te beginnen zou hij zelf eens kunnen stemmen!

41Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 18:18

karina

karina
Veelbelovend spammer

@ Kauna, goed gesproken, Ik zou ook wel willen waarom heeft Daniel nu niet heeft gestemd. Dat had hij toch wel kunnen doen. Vreemd gedrag ! Mijn stem gaat dus naar Daniel >Mits hij met een overtuigende reden komt<

42Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 19:34

Miejster

Miejster
Senior spammer

Je maakt inderdaad rare bokkesprongen Daniel. Je krijgt dus ook mijn stem. Bye the way, ik ben gisteren de hele dag in de buurt van oa Cancellara, Pettachi, Barredo, Roelandts, Roger De Vlaminck, Jan Janssen, Johan Museeuw, Ludo Dierckxsens en Lucien Van Impe geweest.Ze waren op het criterium bij ons in de stad. Volgens mij geen voldoende reden om even niet hier te zijn.

43Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 19:35

Miejster

Miejster
Senior spammer

daniel schreef:
Maar ik raad jullie ten zeerste af om op mij te stemmen voor de lynch. Ik kan helaas niet zeggen waarom, omdat dat waarschijnlijk mijn leven zou kosten, maar toch zou ik niet van mijn advies afwijken.
Misschien dringend tijd om WEL te zeggen waarom, want je zorgt er zelf voor dat het er beroerd uitziet. Op dit moment zal het ook je leven kosten, dus...

44Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 19:37

Debby

Debby
Senior spammer

Jah,donderdag zijn ze hier.
Misschien dat ik effe ga kijken.

45Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 21:30

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

tsja,

begin ik al te schrijven of niet?
ik wacht nog even af....

46Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 22:22

Kauna

Kauna
Junior spammer

22:59:59 staat toch? Wie weet waar sommigen nog mee komen??

47Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 22:25

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

ik sta al te popelen.
Maar misschien krijgen jullie het verhaaltje pas morgenvroeg te lezen Wink

48Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 22:27

Debby

Debby
Senior spammer

Nee,niet doen.
We willen m vanavond. Sad

49Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 22:34

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

je hebt geluk dat ik nog de beelden van de tweede officiële overwinning dit seizoen van rsca moet zien

50Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk - Pagina 2 Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 23:55

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Na het gekke bochtenwerk over veel te smalle straten in Nederland en het ontwijken van verkeersremmers, verkeersdrempels, rotondes en andere paalachtige objecten langs de weg kon het peloton zich een weg banen naar Brussel. Er was heel wat ongenoegen binnen het peloton en iedereen had wel ergens een verdachte voor de "aanslag" op Blackknight, de ooit zo bewierookte beloftevolle renner die een paar uur eerder aan stukken gereten teruggevonden was.
Al gauw werden een aantal renners ei zo na in de grachten gereden. Maar er kwam een vorm van eensgezindheid in het peloton. Een paar renners gingen met elkaar praten en overtuigden elkaar van de gevaarlijke rol van een bepaald renner.
Tijdens de massaspurt werd daniel dan ook volledig van de weg gereden. Niettegenstaande hij een leuk renner was die de spanning altijd even weg kon krijgen uit de groep, wilde nagenoeg iedereen hem liever kwijt. Daartoe reden ze hem één na één aan tot hij in volle spurt uit zijn klikpedaal losschoot en met volle vaart tegen het Atomium aanreed. De knal was zo zwaar dat het monument op zijn grondvesten daverde. Toen een beduusde daniel terug rechtkrabbelde kwam met een luid gekraak de bovenste van de ijzerelektronen los van zijn steunpunten en viel recht op de snelste spurter van het peloton.
Bij een aantal renners kwam een schim van een glimlachje op hun mondhoeken, want er kwam geen engeltje het slachtoffer ophalen. Maar de glimlach was sneller verdwenen dan hij verschenen was, toen bleek dat daniel op eigen houtje zijn weg verderzette naar de het Walhalla.
Daniel was immers een erg drukbezette beschermengel.

De Tour zet zich verder naar de Ardennen, maar dan tijdens de tweede nacht. Einde van de nacht: woensdag 22:59:59.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum