Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #61 - De Hongerspelen

+9
Tachondar
morkreb
Moustache
Kauna
Hank1705
Mattio
Doctor
Telemachus (killer)
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 9]

76Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen zo 13 mei 2012, 15:45

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ok, hij wisselt dus niet permanent. Misschien moet ik een begrijpend leescursusje volgen ;-)

77Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen zo 13 mei 2012, 17:45

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

haha, nee, het is ook verwarrend. Je hebt de wisselaar (die permanent wisselt) en de huidenwisselaar, Mattio was huidenwisselaar.

https://weerwolfenco.actieforum.com

78Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen zo 13 mei 2012, 19:27

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

rip mattio, duimen maar dat de nacht beter brengt..

79Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen zo 13 mei 2012, 22:37

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Die nacht kwam geen van de overgebleven tributen veel aan slapen toe.

Morkreb was net van plan om een schuilplaats op te zoeken in het moeras waar hij zich sinds die dag ophield, toen er plotseling op verschillende plaatsen kokendhete geisers uit de grond spoten. Van schrik deinsde hij enkele stappen achteruit, en een fractie later werd er ook een dodelijke fontein wakker op het punt waar hij zojuist nog had gestaan. Zigzaggend en elke seconde bang dat het zijn laatste zou zijn - en van de vele wrede doden die je in de Arena kon sterven, was eentje door fatale brandwonden bepaald niet de prettigste - bewoog hij zich langzaam in de richting van de rand van het veld. Al snel had hij door dat er een korte trilling door de grond trok, vlak voordat die zich opende, en deze kennis redde zijn leven. Slechts eenmaal, toen er vlakbij hem 4 geisers tegelijk begonnen te spuiten, kon hij niet snel genoeg uitwijken en verbrandde hij een deel van zijn schouder. Met een laatste, enorme sprong wist hij zich in veiligheid te brengen, en Morkreb viel languit op de grond waar hij nog minutenlang lag uit te hijgen.

Miejster had een dag bovenop de gezonken Hoorn des Overvloeds doorgebracht, maar hoewel hij ruim voldoende eten en een uitstekende waterdichte slaapzak had, voelde hij er niks voor om nog langer hier voor levende schietschijf te zitten spelen. Hoewel de dichtstbijzijnde oever toch nog een meter of 300 verder was, wist hij dat er best wapens in de arena aanwezig zouden kunnen zijn die deze afstand moeiteloos overbrugden, en hij kon geen kant op. Als matige zwemmer en met een hoop bagage op de rug, had hij besloten om de overtocht 's nachts te wagen, omdat hij in het donker moeilijker te raken zou zijn.
Miejster ploeterde net een paar minuten door het ijzige water, toen dat om hem heen in beweging kwam, en hij zich plotseling in een school zeer hongerige vissen met vlijmscherpe tanden bevond. Paniekerig sloeg hij om zich heen, maar de beesten lieten zich niet afschrikken en al heel gauw voelde hij hoe ze zich in zijn tenen vast zetten. Koortsachtig dacht hij na. Er waren teveel vissen en de oever was te ver weg. Opeens herinnerde hij zich het flesje met dodelijk gif dat Debby tussen de spullen had gevonden, en dat hij in zijn zak had gestopt. Hoewel gif in de arena een omslachtiger en moeilijker te gebruiken wapen was dan bijvoorbeeld een knuppel (als je dicht genoeg bij een medetribuut in de buurt was om hem of zijn eten te vergiftigen, was je hoogstwaarschijnlijk ook dicht genoeg in de buurt om hem de hersenen in te slaan), had hij het toch bewaard. Terwijl er steeds meer vissen op zijn tenen begonnen te knagen, en een paar brutale zich al hadden vastgezet in zijn linkerschouder haalde Miejster het kleine flesje uit zijn zak, en liet een paar druppels in het water vallen. Het effect was dramatisch. Zodra een vis een fractie van het gif via zijn kieuwen binnenkreeg, ging er één stuiptrekking doorheen en daarna was het op slag dood. Binnen een paar tellen dreven er minstens 20 dode vissen om hem heen, en de rest trok zich terug. Vlug zette Miejster zijn tocht naar de kant door, waarbij hij om de zoveel tijd stopte om weer wat gif in het water te druppelen. Veilig bereikt hij de overkant.

Kauna was net ingedut toen ze een onheilspellend gerommel hoorde. Geschrokken sprong ze overeind en keek om zich heen. Hoewel ze niks zag, kon ze in dit bergachtige gebied geen enkele andere conclusie trekken: een lawine! Maar waar kwam hij vandaan? Tenzij er zich op dit moment vlakbij haar in de buurt nog een andere tribuut ophield, was de lawine voor haar bedoelt en zou ze sterven als ze niet in actie kwam. Zoekend keek ze om zich heen en zag een kleine grot in de rotswand tegenover haar. Toen ze hier aan was gekomen, had ze hem ook al gezien, maar was ze te moe geweest om te onderzoeken of het een geschikte schuilplaats was, of dat er bijvoorbeeld een kolonie bloeddrinkende vleermuizen in huisde. Nu had ze weinig keus. Ze greep haar spullen bij elkaar en dook erin. Nog geen 3 tellen later stortte er een vloedgolf aan stenen op de plek waar ze eerder had liggen slapen. Hoewel een aantal kleinere stenen de grot in rolde, en de opening daarvan bijna helemaal werd afgesloten, bleef Kauna ongedeerd.

Vroeg in de ochtend keken de Spelmakers elkaar gefrustreerd aan. Hoe hard ze ook hun best hadden gedaan, hoeveel rampen ze ook niet de arena in hadden gestuurd: alle tributen waren nog in leven en het volk morde. Als er niet gauw een flinke slachtpartij werd georganiseerd, zou de Hongerspelen dat zijn wat het absoluut nooit mocht zijn: saai.

EINDE VAN DE NACHT.
Er valt geen dode.
Deze dag eindigt maandagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

80Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen zo 13 mei 2012, 22:51

Debby

Debby
Senior spammer

Beter geen doden,dan een goede dode zeggen we maar.
Verder was t een rare nacht.

81Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen zo 13 mei 2012, 22:51

Moustache

Moustache
Junior spammer

Gelukkig, geen doden!!

Ondertussen had moustache een paar verlaten service-ruimten van vorige shows gevonden. Daarbij ook een plattegrond van de service-tunnels onder het speelveld, inclusief de bedrading. En een ''kedenk-kedenk'' in de verte deed moustache beseffen dat de spelmeesters en technici gebruik maakten van treinen om zich snel ondergronds te verplaatsen. Hmmmm, dat bood dus een uitmuntende sabotage-mogelijkheid. Deze hongerspelen zouden absoluut de spektaculairste ooit worden (en hopelijk ook de laatste). gnagna

82Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen zo 13 mei 2012, 22:58

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Sorry dat ik roet in het eten moet gooien Moustache, maar voor elke Hongerspelen wordt een gloednieuwe Arena gebouwd (later gaan rijke Capitool-toeristen hierheen op vakantie, leuke vakantiekiekjes en zo, 'kijk! ik en mijn gezin op de plek waar die en die werd afgeslacht!'). En de Spelmakers zitten veilig in een kamertje in het Capitool, alles gaat met computers. Ik weet het, het is gemeen, stelletje lafbekken.

https://weerwolfenco.actieforum.com

83Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen zo 13 mei 2012, 23:00

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik kijk nog steeds uit naar de waarnemer van district 7 0_o

84Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen zo 13 mei 2012, 23:52

morkreb

morkreb
Junior spammer

Eindelijk wat positiefs voor de burgers

85Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen ma 14 mei 2012, 06:45

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is een goede ontwikkeling. Nu nog eens een slechte eruit.

86Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen ma 14 mei 2012, 09:30

Moustache

Moustache
Junior spammer

De plaatselijke onderknuppels saboteren is natuurlijk ook prima. Een door en door verrot instituut als de hongerspelen verdient natuurlijk niet beter..... Alhoewel, toeristen??? Misschien toch maar een onvindbaar verstopplekje zoeken, de zuivering zien te overleven en met mijn BFG9000 de toekomstige toeristen zien te verschalken. Als we de hongerspelen zelf niet aan kunnen pakken, dan kunnen we toch zeker de verzekeringspremies torenhoog opjagen..... gnagnagna....

Maar geen idee wie ik moet stemmen, want voor de rest is het allemaal nog heel mistig voor me. Dus geheel random op miejster dan maar. Maar mocht ik nieuwe inzichten krijgen, dan wordt dit nog veranderd.

87Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen ma 14 mei 2012, 09:34

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Wel potvolpielekens! :O Niet aan Dorien doorgegeven dat ik een weekendje weg was... Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 629639 Grijp die aasgieren die mijn dood op hun geweten hebben! Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 929539

88Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen ma 14 mei 2012, 14:21

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik stem Kauna, na Mattio de tot nu toe meest gestemde persoon, dus nu de meest verdachte deelnemer.
(Je zou ook kunnen zeggen: de meest gevaarlijkste beroeps Suspect )

89Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen ma 14 mei 2012, 14:48

Debby

Debby
Senior spammer

Morkreb

90Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen ma 14 mei 2012, 15:08

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik twijfel tussen Kauna en Debby

91Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen ma 14 mei 2012, 17:07

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik heb de laatste rondes best wat tijd met kauna doorgebracht en ze is inderdaad een zeer geduchte speler
als ze goed was, zou ze (geloof ik toch na die rondes met haar) wat meer op de voorgrond komen, dus ik stem
op haar kauna

92Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen ma 14 mei 2012, 17:46

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha, de één beschuldigd met van teveel op de voorgrond en de ander van te weinig,heel leuk Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 829688 . Jongens ik moet ook gewoon af en toe werken.
Maar goed, ik weet eigenlijk gewoon niet op wie ik moet stemmen. Ik zie geen enkele hint (das niet nieuw) en kan er nog weinig van brouwen. Ik wacht even met stemmen want ik heb helemaal geen zin om eruit te gaan dus wie weet moet ik wel even een noodstem gaan plaatsen om op gelijkspel uit te komen.

93Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen ma 14 mei 2012, 18:02

morkreb

morkreb
Junior spammer

we zien ook geen hint van jouw Kauna. Je moet niet de boel omzijlen Wink
Mijn theorie is dat debby jouw heeft proberen te redden nadat jij twee stemmen had. Wat mij betreft nogal verdacht. Alleen die leugenwolf die in het spel zit werkt mijn eigen theorie een beetje tegen.... scratch

94Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen ma 14 mei 2012, 18:10

Debby

Debby
Senior spammer

Ik heb niemand geprobeerd te redden.
Behalve mezelf.

Ik stem op jou,omdat jij een in mijn ogen subtiele hint gaf,dat het voor de burgers eens goed was om eens geen dode te hebben.

95Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen ma 14 mei 2012, 19:09

morkreb

morkreb
Junior spammer

Debby schreef:Ik stem op jou,omdat jij een in mijn ogen subtiele hint gaf,dat het voor de burgers eens goed was om eens geen dode te hebben.
Waarom krijg ik dan het idee dat ik nu maar dood moet omdat ik vannacht door een of andere wonderbaarlijke kracht in leven bleef Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 86336

En ja ik zie een moordloze nacht, ZOIEZO, positief voor de burgers. Zeker na eerst 4 goeie gelynched zien te worden.

96Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen ma 14 mei 2012, 19:11

Kauna

Kauna
Junior spammer

morkreb schreef:we zien ook geen hint van jouw Kauna. Je moet niet de boel omzijlen Wink
Ik omzeil helemaal niets. Ik snap bijna nooit hints en ik geef ze bijna nooit, dat is toch echt geen nieuwtje of moet ik dat elke ronde opnieuw vertellen? Ik jou vooral mensen zwart maken en dat vind ik verdacht.

97Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen ma 14 mei 2012, 19:44

morkreb

morkreb
Junior spammer

Hahahahaha, heerlijk dit Razz
misschien ben ik wel een beetje gemeen nu ja, dat voelt ook wel eens goed voor de verandering. Aangezien we geen dorpsgek meer hebben om op te vertrouwen zal er toch iemand initiatief moeten nemen. (laat ik nou eens de ideale positie hebben om dat te kunnen doen)

En opnieuw geen hint van jouw kant maar een poging om de boel te omzijlen met een vergelijking naar de rest van de spelers. Tja sorry, het versterkt toch wel een beetje mijn vermoedens, bijna te mooi om waar te zijn. Ik ga mee op Kauna

ow btw, mocht je zelfs die, niet zo subtiele, hint van mij net hebben gemist dan zou ik alles nog maar eens doorlezen.

98Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen ma 14 mei 2012, 20:24

Kauna

Kauna
Junior spammer

Zo ken ik jou inderdaad niet. En jouw niet zo subtiele hint is voor mij nog te subtiel. Ik snap ze gewoon echt niet, sorry.
Ik blijf jou verdacht vinden dus ik stem Morkreb.

99Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen ma 14 mei 2012, 20:35

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mooi dialoog! Ik zie nergens een hint en ik heb er trouwens ook nog zelf geen gegeven. Ik kies in dit geval toch ook om op Kauna te stemmen.

100Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 4 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen ma 14 mei 2012, 20:51

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik zie een overduidelijk verband. cyclops

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum