Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #61 - De Hongerspelen

+9
Tachondar
morkreb
Moustache
Kauna
Hank1705
Mattio
Doctor
Telemachus (killer)
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 9]

201Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 9 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen di 22 mei 2012, 23:22

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

leuk geschreven einde, had het al zien aankomen dat ik niet meer kon winnen, maar schrik toch van de overwinning van het lijk.
Hoe heeft de wolf eigenlijk 2 doden in 1 nacht gemaakt?
gemist van topic do?

202Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 9 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen di 22 mei 2012, 23:35

Moustache

Moustache
Junior spammer

sjamaan wordt niet door de wolf gedood. De dood van de laatste wolf heeft tot gevolg dat de sjamaan eveneens uitgeschakeld wordt.

203Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 9 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen di 22 mei 2012, 23:54

Backslide

Backslide
Junior spammer

Lijk debby wint niet in haar eentje? Hangt er van af bij wie ze zich heeft aangesloten toch?

204Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 9 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen di 22 mei 2012, 23:56

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

oh, hahaha, dankjewel Moustache.

@Tach, zoals je kunt zien doodt het lijk iemand, doodt de wolf iemand, en sterft de sjamaan als wolfloos hulpje.

@Backslide, het lijk speelt in zijn eentje tegen zowel goedjes als slechtjes.

https://weerwolfenco.actieforum.com

205Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 9 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 23 mei 2012, 00:14

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

oh zoja

206Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 9 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 23 mei 2012, 01:01

morkreb

morkreb
Junior spammer

whaha, wow, ik wist niet dat het lijk kon lynchen Very Happy
weer wat geleerd.

207Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 9 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 23 mei 2012, 06:51

Debby

Debby
Senior spammer

Zodra alle wolven dood waren had ik de burgers mogen doden.
Toen Hank,de grafdelver dood ging,mocht ik ook gaan moorden.
Ik was dus eigenlijk van dat punt af,helemaal alleen. Sad

Wel grappig een dode die wint.

208Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 9 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 23 mei 2012, 08:27

morkreb

morkreb
Junior spammer

ik had eigenlijk ook nog wel op een geconverteerde wolf gerekend....

209Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 9 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 23 mei 2012, 08:49

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Indien het lijk wint zal de grafdelver delen in de overwinning.

Lijk Debby wint in haar eentje: gefeliciteerd!

Ik voel me weer buitengesloten Do Sad

Jeuj gewonnen Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 9 571163
Wel vreemd dat er geen geconverteerde wolf is, is die doodgegaan voordat ie kon veranderen of is er helemaal niet gebeten?
Toen ik dood was kwam ik niet in het dodenblok... dus twijfelde nog of Tachondar echt medium was of geconverteerd was, en daarnaast kon er ook niet uitgesloten worden dat Moustache gebeten was. scratch

Al met al leuke ronde Do!

210Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 9 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 23 mei 2012, 09:43

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Als iedereen er iets in ziet, wil ik wel de volgende ronde leiden. Smile Lang niet gedaan, maar één eer eerder en dat was erg leuk. Very Happy

Het nadeel is dat ik vaak in het weekend zaterdagavond niet kan updaten, maar een langere nacht eens in de week is niet zo erg, toch? Very Happy Ik heb al een heel erg leuk thema (dat ik nu even vergeten ben... :S )

Kusjes! :*

211Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 9 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 23 mei 2012, 10:53

Kauna

Kauna
Junior spammer

Mattio was gebeten maar die was er al snel uit dus helaas geen conversie. Was zeker een leuke ronde met goede verhalen!

212Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 9 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 23 mei 2012, 11:16

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik voelde me al geprikkeld, Kauna. Razz

EDIT: Spelleidster, als ik in de nacht van de conversie met iemand van huid gewisseld was, zou ik dan nog steeds zelf de geconverteerde zijn? Of mijn "slachtoffer"?

213Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 9 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 23 mei 2012, 20:08

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Goeie vraag Mattio, het staat niet letterlijk in de speluitleg, maar ik zou ertoe geneigd zijn om de conversie dan ook te verwisselen. Er wordt namelijk wel gezegd dat alle acties die die nacht op de huidenwisselaar worden uitgevoerd, in plaats daarvan naar de plaatsvervanger gaan, en andersom.
En leuk als je spelleidt Mattio. Als ik op een gegeven moment dood ga (en dat is geen aanmoediging medespelers!) wil ik wel een keer een zaterdagavond overnemen, hoewel ik dan wel eis dat iemand anders het tellen van de stemmen voor me doet Sad

https://weerwolfenco.actieforum.com

214Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 9 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 23 mei 2012, 23:35

Moustache

Moustache
Junior spammer

nee, een speler wordt gebeten, en niet een rol......

215Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 9 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 23 mei 2012, 23:56

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Dat klopt, maar het is ook de speler die wordt vermoord, en niet zijn rol. Er staat dat alle acties die op deze persoon worden uitgevoerd, in plaats daarvan bij die ander zullen gebeuren. Mattio wisselt van rol, wolven willen Mattio opeten --> Ik ga dood. Andersom, wolven willen mij opeten maar Mattio heeft met me gewisseld: Mattio gaat dood. Álle acties. Dus ook bijvoorbeeld van de jager lijkt me? En de conversiewolf.
Maar dat is dus wat mij logisch lijkt kijkende naar de uitleg. Er staat niet letterlijk bij welke actie wat gebeurt.

https://weerwolfenco.actieforum.com

216Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 9 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen do 24 mei 2012, 09:48

Moustache

Moustache
Junior spammer

lijkt me onlogisch. Daarom hou ik me als leider ook altijd verre van dat soort onlogische wisselingen en conversies. Zal ook nooit een rol als hacker opstellen....

217Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 9 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen do 24 mei 2012, 14:07

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

iedereen zijn eigen manier Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum