Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #61 - De Hongerspelen

+9
Tachondar
morkreb
Moustache
Kauna
Hank1705
Mattio
Doctor
Telemachus (killer)
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 9]

126Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 16 mei 2012, 07:31

Debby

Debby
Senior spammer

Helaas voor jullie is Debby ook geen slechte.
Ik heb alleen de verkeerde keuze gemaakt.
Dus momenteel gooien jullie je eigen glazen in.

127Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 16 mei 2012, 08:47

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik denk eerder dat Debby de verkeerde keuze heeft gemaakt dan dat Moustache goed is scratch
Moustache dus Very Happy

128Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 16 mei 2012, 08:59

Debby

Debby
Senior spammer

Dat weet ik wel zeker.
En Kauna stond ook al hoog op mijn lijstje.

Ik ga mee voor Moustache

129Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 16 mei 2012, 09:05

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

scratch dan heb jij vast een ander lijstje dan ik heb, want op die van mij sta jij boven mij, en moustache onderaan.

lijstje hank:

130Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 16 mei 2012, 13:29

Miejster

Miejster
Senior spammer

Moustache schreef:Waarom leg je zo de nadruk op burgerstem? Maar Debby doet inderdaad heel verdacht, dus ik stem met je mee.
Ik geef gewoon een hint dat ik een burger ben, meer niet. Dus ziener... zie maar Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 17387

131Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 16 mei 2012, 13:33

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Moustache
iets zegt me dat er aan hem iets niet pluis is

132Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 16 mei 2012, 17:08

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Miejster schreef:
Moustache schreef:Waarom leg je zo de nadruk op burgerstem? Maar Debby doet inderdaad heel verdacht, dus ik stem met je mee.
Ik geef gewoon een hint dat ik een burger ben, meer niet. Dus ziener... zie maar Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 17387

Miejster maakt een grapje zeker? Razz
Dorpsgek ligt er uit, remember? Rolling Eyes

133Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 16 mei 2012, 20:57

Backslide

Backslide
Junior spammer

Tjaa lastig. Ik denk dat ik ook maar voorMoustache ga, dit omdat Kauna een keer op debby gestemd heeft (als ik me niet vergis) en ze was conversiewolf, geen leugenwolf

134Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 16 mei 2012, 21:59

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

De op 5 na laatste tribuut was dood en het pact van de Beroeps was verbroken. Op het moment dat Backslide het kanonschot hoorde dat Morkrebs dood bevestigde, besefte hij dan ook wat een gevaar hij als gewonde tribuut liep hier, dus hij sprong overeind en maakte dat hij wegkwam. Miejster wilde hem al achterna gaan toen hij zich bedacht. Door zijn verwonding was Backslide op dit moment niet de gevaarlijkste concurrent, maar messengooiende Debby. De allereerste nacht toen ze DrWho en Natjuh tegen het lijf waren gelopen, had hij met eigen ogen gezien hoe dodelijk goed de tribuut uit district 8 kon mikken. Dus knielde hij met een stalen gezicht -alsof de gedachte aan het eindigen van hun deal nog niet in zijn hoofd was opgekomen - bij Morkreb neer, trok zijn mes uit diens nek, kwam overeind, en stak in één vloeiende beweging Debby neer. Die staarde hem een moment in opperste verbazing aan, alsof haar hersenen nog niet wilden verwerken wat haar ogen al hadden geregistreerd. Toen gleed haar blik omlaag naar de heft van het mes dat uit haar borst stak en trok het eruit. Met haar geroemde precisie smeet ze het naar Miejsters hoofd - die maar net op tijd wist weg te duiken - en toen zakte ze in elkaar op de grond.
Een kanonschot klonk, en toen waren er nog maar 5 tributen van de 24 over.

EINDE VAN DE DAG.
De burgers lynchen Debbie, haar rol was gezegende en daarna lijk.
Deze nacht eindigt donderdagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

135Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen wo 16 mei 2012, 22:37

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik doe een oproep aan de goede burgers!

Miejster
Killerboth - zandmannetje
DrWho - cupido
Backslide
Mattio - huidenwisselaar
Morkreb - beschermengel
Debby - gezegende/grafdelver/sjamaan
Hank - gezegende/grafdelver/sjamaan
Kauna - conversiewolf
Natjuh - dorpsgek
Moustache - gezegende/grafdelver/sjamaan

dit allemaal staat vast, dat weet ik uit mijn bronnen
nu debby de gezegende was, lijkt het met dat we ofwel voor moustache ofwel voor hank moeten gaan

136Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen do 17 mei 2012, 09:57

Debby

Debby
Senior spammer

4-2 en toch dood?

Maar ik zei toch dat ik geen slechte was,eigen schuld.

137Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen do 17 mei 2012, 11:02

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

scratch inderdaad,4-2 en dan toch debby dood? leugenwolf en een niet/dubbel tellende stem?

138Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen do 17 mei 2012, 14:38

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik zie en tachondar en geen wolf staan in het lijstje van tach trouwens, betekent dat dat Tach wolf is? scratch

(niemand opgevallen dat ik vandaag jarig ben? Sad )

139Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen do 17 mei 2012, 16:56

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Shocked iemand hier kan niet tellen en diegene heet Dorien. Er is inderdaad een leugenwolf actief geweest maar dat maakte het een gelijkspel. Debby weer in het leven roepen kan ik doen als jullie daarvoor zijn, maar haar rol is dan al wel bekend. Shit, sorry Debby! Ik loop echt verschrikkelijk te kloten deze ronde.

https://weerwolfenco.actieforum.com

140Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen do 17 mei 2012, 17:15

morkreb

morkreb
Junior spammer

gefeliciteerd henk!!! cheers cheers cheers
En ik maar denken dat ik het allemaal uitgevogeld had.... Flauw hoor Dorien Razz
Het verloop van het spel is wel wat aangetast nu er wel veel informatie is vrijgegeven. Anders kan je deze nacht nog met Debby in leven doorspelen en zien wat er gebeurd met een eventueel eindverhaaltje. Ik voorspel nu uitstel van executie tenzij de er nog een goede burger ineens geniale krachten laat zien Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 86336

141Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen do 17 mei 2012, 18:11

Debby

Debby
Senior spammer

Gefeliciteerd Henk.

Geeft niet Dorien.

142Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen do 17 mei 2012, 18:15

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Gefeliciteerd Hank

143Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen do 17 mei 2012, 18:47

Kauna

Kauna
Junior spammer

Gefeliciteerd Hen, fijne dag gewenst.

144Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen do 17 mei 2012, 19:05

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:ik zie en tachondar en geen wolf staan in het lijstje van tach trouwens, betekent dat dat Tach wolf is? scratch

(niemand opgevallen dat ik vandaag jarig ben? Sad )

gelukkige verjaardag ^^

en denk je btw echt dat ik daar mijn eigen naam en rol invoeg...?
ik heb meerdere levenloze bronnen, zo weet je wel genoeg hea?

145Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen do 17 mei 2012, 22:57

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Geven doet het absoluut want het verloop van het spel is inderdaad aangetast. Een excuus is het niet maar een beetje een uitleg want dit is niet de eerste fout die ik maak deze ronde, hoewel de anderen niet zo ingrijpend waren. Ik slaap al ruim 2 maanden slecht en dat is erger en erger geworden. Sinds eergisteren toch maar aan de medicijnen, maar door het slaapgebrek heb ik nu het concentratievermogen van een zombie. Heb mezelf overschat, maar ik zal na deze ronde dus maar even geen spelleider meer zien tot ik op zijn minst weer aan 6 uur slaap per nacht kom, want heb gisteravond een lekker lopende ronde met actieve spelers redelijk in het honderd gestuurd. Ik heb Debby gevraagd of ze nog door wil spelen, of dood wil blijven maar heb geen reactie gehad. Deze nacht gaat maar even gewoon door.

Van harte gefeliciteerd Hank!

https://weerwolfenco.actieforum.com

146Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen do 17 mei 2012, 22:58

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

EINDE VAN DE NACHT.
Er vallen geen doden.


Verhaaltje typ ik morgen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

147Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen do 17 mei 2012, 23:51

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Miejster

als ik dus zie wat de rol van iedereen kan zijn, en gezien je stille optreden, stiller dan gewoonlijk, ben jij waarschijnlijk een wolf, mogelijk de leugenwolf

148Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen vr 18 mei 2012, 00:01

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mijn stille optreden heb ik al een tijdje geleden verklaard, ik ben op vakantie en kijk nu niet veel op de pc. En ik heb al gezegd dat ik een goeie ben. Hank's reactie is verduidelijk.
Tachondar is een wolf die me er de vorige nacht niet heeft kunnen uitspelen!

149Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen vr 18 mei 2012, 06:43

Moustache

Moustache
Junior spammer

Dit maakt de verwarring alleen maar groter.... jammer dat het zo slecht met je gaat. Debby, kom gauw trug, we hebben je nodig.....
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. iene-miene-mutte: miejster krijgt mijn stem.

150Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 6 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen vr 18 mei 2012, 08:26

Miejster

Miejster
Senior spammer

Inderdaad Mous, jij bent die andere wolf en jammer voor jullie is jullie rijk nu uit!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum