Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #61 - De Hongerspelen

+9
Tachondar
morkreb
Moustache
Kauna
Hank1705
Mattio
Doctor
Telemachus (killer)
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 9]

151Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen vr 18 mei 2012, 08:55

Debby

Debby
Senior spammer

Ik heb geen igm gehad,maar ik wil nog wel meespelen om de wolven eruit te krijgen hoor.
Als dat nog mag?

152Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen vr 18 mei 2012, 09:09

morkreb

morkreb
Junior spammer

ja natuurlijk mag dat debby Very Happy

153Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen vr 18 mei 2012, 10:45

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Nog bedankt voor de felicitaties iedereen! Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 571163

Do, rot voor je dat je zo slecht slaapt :/
Dat het verloop van deze ronde is aangetast, ok, het zij zo, maar ik denk niet dat iemand hier jou ook maar iets verwijt nu ze de reden kennen.
Petje af voor je dat je nog zo netjes kan typen met zo weinig slaap Very Happy

Ik hoop voor je dat die medicijnen werken en dat je binnenkort weer gewoon de uitgeslapen (uitgeslapen? euh... nachtbrakende) Do bent die we kennen Wink

Overigens stem ik Miejster

154Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen vr 18 mei 2012, 14:08

Debby

Debby
Senior spammer

Ik stem Miejster



Laatst aangepast door Debby op vr 18 mei 2012, 19:58; in totaal 2 keer bewerkt

155Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen vr 18 mei 2012, 14:50

morkreb

morkreb
Junior spammer

burgers, is het niet een beetje vreemd dat iedereen miejster stemt? Razz

156Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen vr 18 mei 2012, 15:05

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ergens ben ik het wel eens met morkreb en om toch
nog van invloed te zijn op de stemming stem ik Tachondar.

157Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen vr 18 mei 2012, 19:21

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik zeg niet dat het niet vreemd is, maar ik hoop dat Tach goed is en goed zit met Miejster..
.. feit is dat we aan een verdeeld kamp helemaal niets hebben, omdat de wolfen dan altijd het voordeel hebben met de leugenwolf.
Dus waarschijnlijk is Backslide sowieso een slechte, omdat hij op deze manier alleen de wolven helpt.

158Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen vr 18 mei 2012, 19:51

Kauna

Kauna
Junior spammer

morkreb schreef:burgers, is het niet een beetje vreemd dat iedereen miejster stemt? Razz
En is het niet een beetje vreemd dat een dode zich in de stemming mengt?

159Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen vr 18 mei 2012, 20:27

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

dat ook ja Razz

160Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen vr 18 mei 2012, 20:40

Debby

Debby
Senior spammer

Het is een hele vreemde ronde.

Dit lijk is uit de dood herrezen en spreekt ook (kan t nog vager?)

161Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen za 19 mei 2012, 00:32

Miejster

Miejster
Senior spammer

Inderdaad een zeer vreemde ronde... Iemand beschuldigd een overduidelijke wolf en stemt dan plots op een burger... ik begrijp het niet. Ofwel zijn er nu een overtal van slechten (vb nog 2 wolven EN een slechte EN een geconverteerde. ) In het andere geval zijn de burgers slecht bezig. Nu ja, ik sterf, dus daar gaat jullie laatste kans!

162Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen za 19 mei 2012, 10:12

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ook iets misgegaan met die pm dus? iemand anders die niet gekregen dan xD Debby speelt weer meer dus, welkom terug. Heb een logee en als die over een half uur weg is, schrijf ik de verhaaltjes die ik jullie schuldig ben, maar zal nu kijken (wil er iemand met me meetellen??) wie er dood is.

https://weerwolfenco.actieforum.com

163Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen za 19 mei 2012, 10:15

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

De burgers lynchen GRAFROVER Miejster.
Deze nacht eindigt vanavond om 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

164Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen za 19 mei 2012, 14:05

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

In ieder geval balen dat het geen slechte rol is.. :/
Miejster, ik denk dat je het zelf ook wel weet, maar Grafrover is neutrale rol.. dus je had zowel goed als slecht kunnen worden.

165Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen za 19 mei 2012, 14:36

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

grafrover kan een gelynche burger zijn plaats innemen, dus eigenlijk behoren ze eerder tot het goede kamp
dit is balen

goed dan wordt het backslide

166Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen za 19 mei 2012, 16:17

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Tachondar schreef:grafrover kan een gelynche burger zijn plaats innemen, dus eigenlijk behoren ze eerder tot het goede kamp
dit is balen

goed dan wordt het backslide

zou kunnen inderdaad, maar dat wil niet zeggen dat ze niet slecht kunnen worden?
gelyncht=overdag, dus als we eindelijk een wolf eruit zouden halen dan zou die zo maar vervangen kunnen worden
dus in die redenering zijn ze weer eerder slecht dan goed Rolling Eyes

ik zei toch dat grafrover neutraal is?
hij staat ook niet voor niets bij de neutrale rollen Wink

jij wijst trouwens wel erg makkelijk mensen aan om te lynchen..
hebben we te maken met een wolfje dat zich voordoet als medium? (of medium was)

167Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen za 19 mei 2012, 18:32

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

nee hoor, heb een steek laten vallen, maar ga er maar op aan dat ik een goede ben

168Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen za 19 mei 2012, 19:38

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik heb toch gezegd dat ik een goede ben. Als je al meer dan 1 ronde meegespeeld hebt, dan weet je toch ook dat ik niet lieg. Maar ja, als je niet wil winnen, ... Very Happy

169Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen za 19 mei 2012, 22:14

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Na zijn mislukte poging tot het doden van Debby, trok Miejster zich terug in het woud-gedeelte van de arena. Als Beroeps had hij weliswaar gerekend op alle rijkdommen van de Hoorn des Overvloeds om hem te voeden en bewapenen gedurende zijn verblijf in de arena, maar dat betekende niet dat hij niks wist van overleven zonder deze spullen. Per slot van rekening, als je vanaf je 4e werd opgeleid om mensen te schieten, dan leverde konijnen schieten weinig problemen op.
Een groter probleem bleken de Spelmakers. De afgelopen 24 uur was er geen enkele dode gevallen, en in het Capitool raakte men verveeld, dus hadden de Spelmakers koortsachtig vergaderd en besloten om één van de oude, maar altijd werkende trucs uit te halen.
Aan het einde van de avond had Miejster zich net neergezet en een klein vuurtje gemaakt, toen er een konijn langs kwam huppelen. 'Nee maar, dag kleine vriend,' zei Miejster opgetogen. Hij pakte zijn pijl en boog en wilde net schieten, toen er nog meer konijnen langs kwamen. Eigenlijk was het meer rennen dan huppelen. Hazen, slangen, hagedissen, eekhorens. Het bos kwam tot leven en elk dier haastte zich weg, zonder zich iets aan te trekken van de aanwezigheid van natuurlijke doodsvijanden om zich heen. Miejster sprong overeind, wetend dat zo'n massale volksverhuizing maar één ding kon betekenen: vuur. Hij had de conclusie nog niet getrokken, of hij kon het ook horen. Een ruisend geluid als dat van de zee, alleen dan constant, en doorspekt met knetteren en knappen. Miejster begon ook te rennen.
Niemand kan sneller rennen dan een vuur in een heerlijk droog bos en algauw hijgden de vlammen in zijn nek en prikte de rook in zijn longen. Miejster begon te hoesten en merkte hoe zijn pas onwillekeurig vertraagde. Net toen hij op wilde geven, zag hij water glinsteren. De rivier! Met nieuwe energie zette hij een eindsprint in, en net op tijd plonsde hij de rivier in die een beschermende barrière tussen hem en het vuur vormden. Rust kreeg hij niet, want nog geen twee tellen later zag hij hoe enkele tientallen meters stroomopwaarts een tribuut tot precies dezelfde route was gedwongen. Voor Hank was de situatie nog penibeler geweest, en hij gooide zichzelf letterlijk het water in. Toen hij weer bovenkwam, vond zijn blik die van Miejster.

In hun bewegingen vertraagd door het water, ontspon er zich een bijzonder gevecht tussen de twee verbeten tributen. Allebei waren uitgeput door hun wedloop met het vuur, en beiden hadden door hun verblijf in de arena al diverse verwondingen opgelopen. Even leek het erop dat Miejster de overhand zou krijgen, maar Hank greep de steen - degene die Mattio vele dagen geleden het leven had gekost, en die hij bij zich had gehouden - en sloeg Miejster ermee op het hoofd. Die zakte in versuft in elkaar, en Hank duwde zijn hoofd onder water. Vlak voordat Miejsters verwoede pogingen om los te raken stopten, voelde Hank opeens een stekende pijn in zijn borst. Terwijl de Beroeps uit district 1 verslapte en op de stroming wegdreef, kleurde het water rondom Hank roder en roder. In de laatste seconde van zijn leven had Miejster zijn mes in de borst van zijn belager geplant. En zo klonken er niet één maar twee kanonschoten die nacht.

EINDE VAN DE NACHT.
Hank wordt opgegeten door de wolven.
Zijn rol was grafdelver.
Deze dag eindigt om 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

170Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen zo 20 mei 2012, 06:47

Moustache

Moustache
Junior spammer

Tachondar. Zonder verdere verklaring.....

171Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen zo 20 mei 2012, 08:44

Debby

Debby
Senior spammer

Moustache,eeen zekere slechte volgens Tachondar's lijst.
Wat hij alleen kon weten als hij in contact stond met de dorpsgek



Laatst aangepast door Debby op zo 20 mei 2012, 22:25; in totaal 2 keer bewerkt

172Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen zo 20 mei 2012, 11:59

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Moustache is de sjamaan dat is nu wel duidelijk

173Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen zo 20 mei 2012, 12:30

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik had wel op een iets meer spectaculaire dood gehoopt Sad
Maar: wel een Beroeps gedood Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 17387

174Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen zo 20 mei 2012, 12:34

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Sorry Hank, maar je hebt inderdaad wel een Beroeps gedood.

https://weerwolfenco.actieforum.com

175Ronde #61 - De Hongerspelen - Pagina 7 Empty Re: Ronde #61 - De Hongerspelen zo 20 mei 2012, 12:59

Backslide

Backslide
Junior spammer

Sorry Moustache maar volgens mij zijn ze aardig zeker van hun zaak



Laatst aangepast door Backslide op zo 20 mei 2012, 20:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum