Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind.

+16
Stephen
stefan003
laura
Hank1705
artishocking
Moustache
Tachondar
Kauna
Miejster
graafoto
Debby
v8power
Mattio
morkreb
Backslide
Natjuh89
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 14 van 17]

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Kon je geen originelere dood bedenken? :p
Een fenikshapje? XD

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

artishocking schreef:Yeaaah...een slechte ketter eruit..
Rip Tachondar, ik hoop dat je bij de spookjes op het wolkje mag

Achja, mijn rol stelde toch niet zo heel veel meer voor als ik me niet meer kon voordoen als priester. Wat ik enkel nog had kunnen doen was dienen als opoffering voor in de toekomst een mogelijke weerwolf te redden. Tot mijn spijt had ik geen contact met een weerwolf en liep als een blinde rond. Ik zou dus ook willen dat jullie niet de twijfels over Artishocking en Mattio laten beïnvloeden doordat ik een slechterik was...
Zie het nu eerder aan als uitstel op de keuze van wie jullie als slecht en wie jullie als goed aankeuren. Zelf had ik persoonlijk geen idee.

Schuif eens op Jeroen en Backslide, ik wil mijn stukje wolk nu ook ^^

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik denk dat enkel de wolfjes zelf weten wat ze moeten doen deze ronde, maar met de ketter hebben we toch al 1 slechte gevonden.
Kunnen we eigenlijk nog winnen?
Als ik goed tel is er nog een conversiewolf, leugenwolf, verhulde wolf en de sjamaan uitgaande van een normale spelverdeling.
O en inmiddels zal er dan ook al iemand geconverteerd zijn dus dat maakt 5 slechten als ik goed tel.
Wink

Moustache

Moustache
Junior spammer

En dan weten we nog niet wat xjero3n was, want dat was in nevelen gehuld. Dus misschien is toch één van de wolven eruit, want met 5 slechten en 4 goeien zou het dan toch al afgelopen moeten zijn?

Backslide

Backslide
Junior spammer

*kijkt boos naar Tachondar*
achja jij koos er ook niet voor!
*knuffelt Tachondar*

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

De ketter eruit, dat is mooi! Smile We zullen zien wat deze nacht brengt.

Ik verwacht niet dat ik vannacht gedood wordt. De wolven weten nu wel dat als ze mij doden, het Arti ook haar hoofd zal kosten.

(Ps. Ik heb absoluut niets persoonlijks tegen je hoor, Arti, je lijkt me een aardige meid... Wink # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 14 953470 )

Kauna

Kauna
Junior spammer

Als dat al zo zou zijn, nemen ze dat misschien wel op de koop toe? En wat mij betreft zou het net zo goed nog andersom kunnen zijn, ik vind beide verhalen nog steeds niet overtuigend.

Eindelijk een slechte eruit, tenminste één die we weten.

artishocking

artishocking
Junior spammer

Mattio schreef:De ketter eruit, dat is mooi! Smile We zullen zien wat deze nacht brengt.

Ik verwacht niet dat ik vannacht gedood wordt. De wolven weten nu wel dat als ze mij doden, het Arti ook haar hoofd zal kosten.

(Ps. Ik heb absoluut niets persoonlijks tegen je hoor, Arti, je lijkt me een aardige meid... Wink # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 14 953470 )

Laughing Weet ik toch, het is maar een spel.. Laughing

Maar Mattio..denk je echt dat de wolfjes jou over zouden slaan?
Ik Vind het een hele gedurfde uitspraak die je hier doet, je zou de wolven nog op een idee kunnen brengen.
Ze kunnen de weerhamster zelf niet doden he...dus als je jou opvreten en jij schiet mij, doden de wolven er 2 in 1 klap.

Nou, voordat dit misschien mijn laatste nacht is, ga ik snel even de nurgels voeren Smile

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik baal hier een beetje van want nu stemt iedereen mee op Tachondar en zijn die wolven nog niet te onderscheiden. Sad

update:
V8power
Tachondar Ketter
Kauna
Moustache
Artishocking
Mattio
Miejster
Graafoto
Backslide priester
Debby ziener
xJero3n ?
Stephen
Hank weerhamster
Morkreb

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik heb een redelijk vermoeden van 2 burgers naast mezelf. En ook een sterk vermoeden van 2 wolven of slechte rollen.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Harry die zich opgelaten voelt omdat tante Margot, die een pesthekel heeft aan Harry, komt logeren. Hij ziet vreselijk tegen haar bezoek op. Dan krijgt hij een brief van school, waarin staat dat de derdejaars van Zweinstein een paar keer per jaar naar het nabije toverdorpje Zweinsveld mogen, mits ze hiervoor toestemming krijgen van een ouder of voogd. Harry besluit zijn oom Herman Duffeling te chanteren door te zeggen dat hij zich alleen maar zal gedragen tijdens het bezoek van tante Margot als oom Herman het formulier ondertekent, en oom Herman lijkt hem inderdaad wel toestemming te willen geven als Harry belooft zich te gedragen. Maar tante Margot laat zich zó laatdunkend uit over Harry en Harry's ouders, dat hij de controle over zijn toverkracht verliest. Hij doet haar in zijn woede per ongeluk opzwellen en rent kwaad van huis weg.
Eenmaal weg van huis gaat Harry op een stoeprand zitten om na te denken over wat hij net heeft gedaan. Hij is ervan overtuigd dat hij van school zal worden gestuurd omdat hij (zij het onbedoeld) magie heeft gebruikt en dus de wet heeft overtreden die stelt dat minderjarigen geen magie mogen gebruiken. Terwijl hij hierover zit te piekeren heeft hij het gevoel dat hij in de gaten gehouden wordt. Hij ziet iets naar hem gluren. Hij schrikt en trekt zijn toverstaf. Doordat hij zijn toverstok uitsteekt, komt de Collectebus, een tovenaarsvervoermiddel, hem ophalen. Deze Collectebus roep je namelijk op door je toverstaf uit te steken. In de Collectebus ontdekt hij dat Sirius Zwarts, de gevaarlijke ontsnapte gevangene die Harry al op het Dreuzeljournaal had gezien, in werkelijkheid een duistere tovenaar en volgeling van Voldemort is, en uit de tovenaarsgevangenis Azkaban ontsnapt is.

Later besluit Harry de bus te nemen naar de Lekke Ketel aan de Wegisweg te laten brengen. Daar aangekomen wordt hij tot zijn verbazing opgewacht door de Minister van Toverkunst, Cornelis Droebel. Harry weet nu helemaal zeker dat hij in de problemen zit, maar tot zijn verrassing is Droebel niet eens kwaad op Harry, hij vertelt hem slechts dat zijn tante weer "lekgeprikt" is en haar geheugen is gewist zodat ze zich niets meer van het voorval herinnert. Droebel lacht Harry's zorgen over zijn ongeoorloofd spreukgebruik weg en vertelt Harry dat hij in de Lekke Ketel kan blijven tot het nieuwe schooljaar begint.
Harry wacht in de Lekke Ketel totdat Ron, diens familie en Hermelien komen. Harry vangt een gesprek op tussen Rons ouders waaruit blijkt dat Sirius Zwarts het op Harry heeft gemunt. Harry schrikt er niet heel erg van, omdat hij ervan overtuigd is dat Zweinstein de veiligste plek ter wereld is. Maar het was niet de veilige plek voor MIEJSTER Deze word opgegten door de wolven zijn rol was GROENTEBOER Einde van de nacht 4 begin van dag 4… U mag weer stemmen!!!!!! tot 22:00 uur

morkreb

morkreb
Junior spammer

kanonne, dit wordt bizar.

v8power

v8power
Spammer i.o.

r.i.p miejster

Backslide

Backslide
Junior spammer

Heb ik Tachondar weggejaagd met mijn geknuffel :'(?

artishocking

artishocking
Junior spammer

RIP Miejster

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik snap er niets van... Was dit nacht vier? Ik dacht dat het nacht drie was en in die nacht kan de groenteboer niet worden opgegeten... scratch

Maar ik weet wel waar de schuldige te vinden is. Mijn stem (tromgeroffel) gaat uit naar Artishocking.

Arti, stem jij even op mij? Dat is goed voor de kijkcijfers - een één-op-één confrontatie, vlak voor de slechterik het loodje legt. Smile

Laatst aangepast door Mattio op ma 09 mei 2011, 13:22; in totaal 1 keer bewerkt

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik had dit verwacht... De ziener eruit nadat haar rol bekend werd bij jullie-weten-wel-wie en ik eruit de nacht na dat mijn rol brokken had kunnen maken en dat ook nadat jullie-weten-wel-wie mijn rol wist. Succes burgers, jullie weten 1 wolf te vinden. Laatste kans om daar iets aan te doen...

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ mattio het klopt helemaal.. Eerste moordloze nacht... Dan nacht 2 word debby gegeten.. Dan nacht 3 word backslide opgegeten en nu nacht4 word miejster opgegeten

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Natjuh89 schreef:@ mattio het klopt helemaal.. Eerste moordloze nacht... Dan nacht 2 word debby gegeten.. Dan nacht 3 word backslide opgegeten en nu nacht4 word miejster opgegeten

En ik in nacht 5! # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 14 829688

Wacht - dat is niet leuk hè? scratch

*Hopelijk word ik niet opgegeten in nacht 5! silent *

Beter? Very Happy

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ok, als we je voor die tijd ophangen, hoef je niet bang te zijn opgegeten te worden: Mattio.
Stem gewijzigd. Zie verderop

Laatst aangepast door Moustache op ma 09 mei 2011, 12:22; in totaal 1 keer bewerkt

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Lief van je, Moustache. # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 14 953470

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik ben de draad kwijt.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

morkreb schreef:Ik ben de draad kwijt.

Als dat een hint is, is het een heel diepe... scratch

morkreb

morkreb
Junior spammer

Whaha, nee geen zorgen, ik heb nog helemaal geen hint gegeven ^^
Als je er graag een wilt hebben dan moet je maar ff pb'tje sturen.
Arti is dus slecht, moustache gaat lekker mee, waarschijnlijk nu 4 tegen 4, sorry ik ben gewoon een beetje de draad kwijt denk.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Sorry, ik stuur geen PB's meer... Heb wel gemerkt hoe verkeerd dat uit kan pakken... silent Ik mag toch helemaal geen PB sturen om om een hint te vragen? Anders: stuur 'm gerust - van mij hoef je niet meer hints, lijkt me... Wink En dat ik nog leef, lijkt me ook een duidelijk teken.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 14 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Permissies van dit forum: