Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind.

+16
Stephen
stefan003
laura
Hank1705
artishocking
Moustache
Tachondar
Kauna
Miejster
graafoto
Debby
v8power
Mattio
morkreb
Backslide
Natjuh89
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 15 van 17]

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

*daalt ff af naar Dorien, aka The Zijlijnwolf, en lacht met haar om het spel*

en nee Backslide, je joeg me niet weg, had ff een onschuldige middag bij de zijlijnwolf uit verveling ^^
*stijgt op naar de wolk - vraag niet hoe een dode ex-ketter vliegt - en neemt naast Backslide plaats*

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Tachondar schreef:*daalt ff af naar Dorien, aka The Zijlijnwolf, en lacht met haar om het spel*

en nee Backslide, je joeg me niet weg, had ff een onschuldige middag bij de zijlijnwolf uit verveling ^^
*stijgt op naar de wolk - vraag niet hoe een dode ex-ketter vliegt - en neemt naast Backslide plaats*

Volgens mij hebben Dorien en jij aardig wat af te lachen om deze ronde... Ik denk dat iedereen wel het gevoel heeft dat er achter de schermen heel wat speelt... Laughing

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Mattio schreef:
Tachondar schreef:*daalt ff af naar Dorien, aka The Zijlijnwolf, en lacht met haar om het spel*

en nee Backslide, je joeg me niet weg, had ff een onschuldige middag bij de zijlijnwolf uit verveling ^^
*stijgt op naar de wolk - vraag niet hoe een dode ex-ketter vliegt - en neemt naast Backslide plaats*

Volgens mij hebben Dorien en jij aardig wat af te lachen om deze ronde... Ik denk dat iedereen wel het gevoel heeft dat er achter de schermen heel wat speelt... Laughing

lol, best wel, maar dat zal wel bij iedereen het geval zijn die van de zijkant toekijkt in elke ronde :p

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Het is ook gewoon veel leuker om spelleider te zijn... Dan weet je alles, nu weet ik na vier nachten nog niks... Crying or Very sad

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ooit wordt ik ook wel spelleider

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Tachondar schreef:ooit wordt ik ook wel spelleider

Als dat gebeurt, vlucht ik naar Zwitserland. silent

Geintje.

Echt... Was een grapje... Wink

Geloof me nou... pale

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

:'(:

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Of Arti nu wel of niet een weerhamster is weet ik niet, dus voor het geval dat Arti de waarheid spreekt stem ik beter op iemand anders.
Mattio heeft al een verdachte zet gedaan door berichten rond te sturen maar beweerd de jager te zijn...
Moeilijke keuze maar het word dus alles of niks...
Tegen beter weten in stem ik op Mattio



Laatst aangepast door graafoto op ma 09 mei 2011, 12:20; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Stemaanpassing)

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

*Schraapt wat wolkjes bij elkaar en gaat er gezellig op liggen*

The show must go on! Ik eis veel bloed :p

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ja die laatste stem was voorspelbaar, ik zou alleen dus echt niet weten wie die laatste wolf nu dan is. Rolling Eyes
afgelopen nacht ook weer eens verkeerd gegokt dus aan mij hebben jullie toch niks....



Laatst aangepast door morkreb op ma 09 mei 2011, 13:31; in totaal 1 keer bewerkt

artishocking

artishocking
Junior spammer

Wat een verrassing , al die stemmen op mij...
Nou mijn stem is ook geen verrassing...of toch wel?
Ik wacht nog even met stemmen om de spanning erin te houden

v8power

v8power
Spammer i.o.

mijn stem gaat naarstephen

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat hele Arti/Mattio verhaal blijft vaag en ik weet nog steeds niet wie daar nu één grote leugen vertelt en wie niet... of beiden niet?
Ik zit ook nog een beetje met een koppel wat er mogelijk nog inzit en zich verdacht stil houdt. Ik ga daarom mee voor Stephen dan lost er misschien al één probleem op en hopelijk 2 als het een goed/fout of fout/fout koppel is.



Laatst aangepast door Kauna op ma 09 mei 2011, 12:23; in totaal 1 keer bewerkt

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik zit nu al de hele tijd te tobben, over mijn stem op Mattio, als hij nu echt de jager is dan is het afgelopen met ons, dus ik verander mijn stem op iemand voor wie er nog niet gekozen is volgens mij, Stephen, van hem heb ik in deze ronde nog niet veel gehoord en het is net van de stille dat je moet oppassen.
Eens moeten we eens een wolfje mee hebben hé.

Moustache

Moustache
Junior spammer

't Ziet er naar uit dat je toch opgegeten wordt, mattio, want ik ga mee op Stephen. Had het je graag anders gegund.....

artishocking

artishocking
Junior spammer

Voelen we de bui al hangen?
Stephen it is...

Ik zou graag een dramatische sterfscene met jou beleven,Mattio, maar NU nog niet.Razz

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Jongens, ik vraag jullie met klem om niet op mij te stemmen. Ik ben aan niemand gekoppeld, en ik ben geen wolf. Ook geen slechte rol. Kijk eens naar mijn stemgedrag, dan zul je het zien. Ik moet toegeven dat ik verder weinig argumenten heb om te bewijzen dat ik burger ben. Maar als je naar mijn sporadische posts kijk zul je zien dat ik in ieder geval niet bepaald onrust of verwarring probeer te zaaien, en je zou verwachten dat ik dat zou willen doen als ik weerwolf was geweest...

Mijn stem gaat naar Artishocking. Ik heb van verschillende mensen gehoord dat Arti niet helemaal een zuiver spelletje speelt. Hoewel ik momenteel ook niet bepaald veel vertrouwen heb in Mattio ben ik nog steeds eerder geneigd te denken dat het Artishocking is.


Mijn stem gaat naar graafoto



Laatst aangepast door Stephen op ma 09 mei 2011, 16:26; in totaal 1 keer bewerkt

morkreb

morkreb
Junior spammer

Whaha, jahoor, 5 stemmen op stephen, alsof hij slecht is nu # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 15 86336
Als er nog een domme burger zit tussen jullie zou ik ff wakker worden.

artishocking

artishocking
Junior spammer

Stephen schreef:Mijn stem gaat naar Artishocking. Ik heb van verschillende mensen gehoord dat Arti niet helemaal een zuiver spelletje speelt.

Dat zijn er wel meer hoor..maar laten we niet vergeten dat het maar een spel is he? # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 15 86336

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Volgens mij zit er één domme burger tussen. Verder zijn het weerwolven die mij er graag uit hebben.

Ik hoop dat mijn vermoeden correct is, en ik vraag alle burgers die op mij stemmen met klem hun stem terug te veranderen.

Ik ben de beul. En ik gebruik mijn kracht op Artishocking. Natjuh mag het mooi verwerken in het verhaal, ik wens je succes daarmee. Het lijkt me een beetje gek als Harry Loena doodt. Wink

En nu heel hard hopen dat Arti een wolf is, en dat alle burgers het licht zien, en mij niet alsnog dood krijgen in deze stemronde!


Overigens is voor een eventuele beschermengel nu het moment om mij te beschermen! Ik ben de enige die vanacht sowieso wordt opgegeten, waarvan je zeker weet dat ik burger ben!

artishocking

artishocking
Junior spammer

Misschien gaan we dan wel samen dood..ook leuk toch?
Ik zoek alvast een mooie wolk in de wolkencatalogus voor ons Smile

# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 15 Wolkenx

Hoe vind je deze Stephen? Daar passen we makkelijk samen op...



δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Stephen schreef:Overigens is voor een eventuele beschermengel nu het moment om mij te beschermen! Ik ben de enige die vanacht sowieso wordt opgegeten, waarvan je zeker weet dat ik burger ben!

het lijkt mij heel sterk dat jij vannacht gaat worden opgegeten als ik de huidige stemverdeling zo eens zie Stephen Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik vind deze ook mooi ♥
Maar die had ik eigenlijk gereserveerd voor mijn dramatische dood samen met Mattio

# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 15 Indewolken

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

artishocking schreef:Ik vind deze ook mooi ♥️
Maar die had ik eigenlijk gereserveerd voor mijn dramatische dood samen met Mattio

# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 15 Indewolken


Weet ik toch. Ik kom je wel opzoeken als je collega's me opgepeuzeld hebben. Smile En we bellen hè? Wink

Dat V8power op Stephen stemt en er 20 minuten later binnen 3 minuten nog 4 stemmen op hem bijkomen vind ik aardig verdacht. Stephen heeft zich naar mijn weten niet vreemd gedragen...

Maar hij toont zich de beul te zijn, dus diegenen met een goed hart zullen hun stem wel aanpassen. Ik wel in ieder geval en nu Arti (vrij zeker) uit de weg is, gaat mijn stem naar V8Power. Ik heb het idee dat het plotselinge stemmen op Stephen op haar instructie gebeurde.



Laatst aangepast door Mattio op ma 09 mei 2011, 13:34; in totaal 1 keer bewerkt

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik betwijfel dat er nog een andere burger in het spel zit. V8 als cupido zou wel een mooie verrassing zijn of zo ^^
Als jij Arti beult, stephen, dan is het misschien slimmer om een ander te stemmen. Graafoto bijvoorbeeld. Cool

edit: wtf mattio, als er nog een burger ZOU zijn dan is dat uiteraard V8. De wolven reageren gewoon snel daarop in de hoop dat er wel iemand uit gaat ipv dat gelijk spel wordt stemt. Pfff ik zit echt in het verkeerde team mensen.

ownee, ik zit nog verkeerd naar de tijden te kijken ook, het bewijs dat er niet zo veel meer valt te doen gok ik zo. Ik stem Graafoto. Denk niet dat ik nog online ben voor het verhaaltje dus ben benieuwd.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 15 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum