Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind.

+16
Stephen
stefan003
laura
Hank1705
artishocking
Moustache
Tachondar
Kauna
Miejster
graafoto
Debby
v8power
Mattio
morkreb
Backslide
Natjuh89
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 17 van 17]

Miejster

Miejster
Senior spammer

Als ik alles opnieuw lees dan moet het nu toch stilaan beginnen dagen... Kom aan seg burgers!

morkreb

morkreb
Junior spammer

Wat wil je dat ik er nu nog van maak dan ow grote Miejstro? Very Happy
Ik zit nog stiekum te wachten tot een van de wolfjes z'n stem aan past # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 17 953470

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

gaat een beetje moeizaam hier he? scratch

https://weerwolfenco.actieforum.com

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Harry koopt zijn schoolspullen en gaat na een week naar Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus. Er is weer een nieuwe leraar Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Remus Lupos. Professor Lupos wordt Harry's favoriete leraar. Hij leert Harry een Patronus op te roepen om Dementors (bewakers van Azkaban, die al je geluk wegzuigen) op afstand te houden. Deze Dementors zijn ook op alle toegangspoorten van Zweinstein gestationeerd, om de school te beschermen tegen Sirius Zwarts. Tijdens het schooljaar ziet Harry een paar keer een grote, zwarte hond, het duistere wezen wat hij ook al zag toen hij wegliep van huis, vlak voordat hij bijna werd overreden door de Collectebus. Volgens professor Zwamdrift, zijn lerares Waarzeggerij, betreft het de Grim, het ergste voorteken van de dood.
Tijdens een bezoek aan Zweinsveld komen Harry, Ron en Hermelien erachter dat Sirius Zwarts een vriend was van de vader van Harry, James Potter, en dat hij James en Lily Potter zou hebben verraden aan Heer Voldemort. Dit heeft ervoor gezorgd dat Heer Voldemort beide ouders van Harry kon vermoorden, en ook kon proberen Harry te vermoorden.
Als een leerling van Zweinstein in de Ochtendprofeet gelezen heeft dat Sirius Zwarts niet ver van Zweinstein gesignaleerd is, stijgt de spanning in en rond Zweinstein. Als Harry, Hermelien en Ron op een gegeven moment teruglopen van een bezoek aan hun vriend Hagrid sleurt dezelfde hond die Harry al een paar keer eerder had gezien Ron mee naar de Beukwilg. Onder de wilg blijkt een geheime gang te zijn en ze lopen daar met zijn allen in om Ron te redden. Aan het eind van de gang komen ze in een huis. Daar ziet Harry dat Sirius Zwarts een faunaat blijkt te zijn, die zich kan veranderen in een hond. Even later komt ook professor Lupos. Hij blijkt aan de kant van Zwarts te staan. Dit verbaast Harry, Hermelien en Ron.
Eerst denken ze dat Lupos ook een verrader is, totdat Zwarts en Lupos het uitleggen. Ze leggen uit dat niet Zwarts de ouders van Harry aan Heer Voldemort, heeft verraden, maar ene Peter Pippeling. Pippeling is ook een faunaat, en een oude vriend van James en Sirius. Hij heeft net gedaan alsof Zwarts hem opgeblazen heeft door zijn wijsvinger af te snijden en dat stukje vinger achter te laten op de plaats van de explosie, zodat iedereen dacht dat dat alles was wat er van hem was overgebleven. Vervolgens transformeerde hij zichzelf in een rat en vluchtte. De hele tovenaarsgemeenschap is hier ingetrapt. Zwarts heeft dus meer dan tien jaar in Azkaban gezeten voor een misdaad die eigenlijk door Pippeling is gepleegd. De rat van Ron, Schurfie, blijkt Peter Pippeling te zijn. De hond word door Stepehen aangestuurd om Artischocking Dood te maken/beulen omdat de beul er van overtuigt is dat ze slecht is. haar rol was LEUGENWOLF.
DE WOLVEN RUIKEN HUN OVERWINNING OP DE DAG.. EN ZETTEN GEZAMENLIJK HUN TANDEN IN STEPHEN… DIE DUS DE BEUL WAS..
Waarom heb ik zo lang gewacht.. Razz de wolven waren er van overtuigd dat er een koppel in zat Razz, en ik wou de beul zijn kracht laten gebruiken, want iedereen heeft een speciale rol gekregen.. zonder het maar te gebruiken.. Behalve mattio die was zo lekker wispelturig om het elke keer te veranderen:P samen met Morkreb die vaak zichzelf beschermde en moustache ook een keer Razz dan zal ik jullie verder niet in spanning houden  hier heb je de rolverdeling  Voor de rest van de mensen die graag alles verder willen lezen post ik de rest in een ander bericht 

V8power Conversiewolf.
Kauna Sjamaan
Moustache Verhullende wolf
Artischocking Leugenwolf
Graafoto – Valse engel / geconverteerde wolf 
Mattio Jager -
Stephen Beul
Morkreb Beschermengel
Tachondar Ketter
Backslide Priester
Hank Weerhamster
Debby Ziener –
xJero3n Heks
Miejster groenteboer

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

lol, wat een nederlaag zeg :p
en hebben de goeden alweer verloren XD

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Haha, het klopt dat ik voortdurend wisselde... Razz

Eerst Tachondar, geloof ik...
Toen werd het Morkreb...
De dag daarna Backslide...
Weer een dag later Artishocking... En die wilde maar niet dood... -_-'

Een bijzonder verwarrende ronde. Smile Grappig om te zien dat de mensen die ik het serieust heb verdacht wolven bleken, goed voor je zelfvertrouwen... Razz

Strak geleid Natjuh! Smile Goed gespeeld iedereen! Very Happy (Met name Arti natuurlijk - jou PM ik nooit meer...)

v8power

v8power
Spammer i.o.

yessss gewonnen al was ik ervan overtuigt dat er een koppel inzat omdat we in de meerderheid waren
maar wat natjuh zegt klopt ook er zijn verder geen krachten gebruikt
leuk dat ze de burgers toch nog een kans gaf en ons wolven verder liet zoeken naar het koppel

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Thx mattio:)

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Op naar het volgende potje :p

artishocking

artishocking
Junior spammer

Sorry Mattio, en ook Debby, en iedereen die ik tegen de schenen heb geschopt.

De leugenwolf zijn heeft het slechtste in mij bovengebracht, en ik heb er idd flink op los gejokt.
Bedankt iedereen voor de leuke ronde..
Ik ben niet altijd zo'n jokkert hoor, dat zou te voorspelbaar zijn Razz

Kauna

Kauna
Junior spammer

artishocking schreef:
Ik ben niet altijd zo'n jokkert hoor, dat zou te voorspelbaar zijn Razz
Toch vind ik dat je er verdacht goed in bent.. en niet voor de eerste keer. Twisted Evil

Leuke ronde. Jammer dat iedereen die ik zag, er de volgende dag zo ongeveer uit lag.

artishocking

artishocking
Junior spammer

Volgens mij was ik toen ook een leugenwolf, Kauna Twisted Evil

Debby

Debby
Senior spammer

Mijn fout was idd je te vertrouwen.
Waar ik nu ook van heb geleerd.
Houd iedereen op afstand en vertrouw niemand.

Moustache

Moustache
Junior spammer

Goed gespeeld wolfjes!!!!
Artisjocking is als laatste gezien door de sjamaan (want toen kwam kauna pas bij ons in het wolvenblok) en ze sneuvelde inderdaad op de drempel....

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ben toch een klein beetje teleurgesteld... Ik bleef maar op Arti stemmen omdat ik wist dat er iets niet klopte na de dood van debby en nadat ik maar niet vermoord werd in het begin. Ik wist het zeker dat Arti een wolf of minstens een slechte was. Jammer genoeg volgde me bijna niemand en dat nadat de ziener zegt dat ik een goeie ben... Er zat er niet eentje te slapen maar er was er geen enkele wakker... jammer.

Ik heb het moeilijk om toe te geven, maar de wolven hebben goed gespeeld (lees: hebben nu toch eens alle geluk van de wereld gehad...)

Kauna

Kauna
Junior spammer

Miejster schreef:Ben toch een klein beetje teleurgesteld... Ik bleef maar op Arti stemmen omdat ik wist dat er iets niet klopte na de dood van debby en nadat ik maar niet vermoord werd in het begin. Ik wist het zeker dat Arti een wolf of minstens een slechte was. Jammer genoeg volgde me bijna niemand en dat nadat de ziener zegt dat ik een goeie ben... Er zat er niet eentje te slapen maar er was er geen enkele wakker... jammer.
Vanuit je eigen perspectief gezien, is het gedrag van anderen niet altijd te begrijpen en dat maakt dit spel soms ook zo verrassend. Omdat je goed bent wil dat nog niet zeggen dat je ook weet wie slecht zijn.

artishocking

artishocking
Junior spammer

Natjuh bedankt voor de leuke ronde.

Het is waar dat ik achter de rol van Debby ben gekomen.
De rest was een gok.
Omdat Debby duidelijk wilde dat Miester werd gegeten dachten mijn medewolven en ik : misschien beter van niet.
En vanaf die tijd is er niets tot weinig met de speciale rollen gedaan...terwijl ik toen al duidelijk te kennen had gegeven dat ik de boel aan elkaar loog als leugenwolf.
Geen goede rol voor mij hoor Embarassed
Ik heb deze ronde wel fel gespeeld, sorry dat ik op tenen heb getrapt.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

houd je dan niet van mij? Sad

artishocking

artishocking
Junior spammer

Tuurlijk wel!!! # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 17 86336

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Laughing

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

gelukkig maar Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 17 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum