Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind.

+16
Stephen
stefan003
laura
Hank1705
artishocking
Moustache
Tachondar
Kauna
Miejster
graafoto
Debby
v8power
Mattio
morkreb
Backslide
Natjuh89
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 16 van 17]

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

morkreb schreef:
edit: wtf mattio, als er nog een burger ZOU zijn dan is dat uiteraard V8. De wolven reageren gewoon snel daarop in de hoop dat er wel iemand uit gaat ipv dat gelijk spel wordt stemt. Pfff ik zit echt in het verkeerde team mensen.

Daar heb je helemaal gelijk in. Het wijst eerder aan dat V8power goed is dan slecht... Dit is pas mijn derde ronde dat ik meespeel hè, beetje kalm aan met mij... Rolling Eyes

Ik ga mee op Graafoto.

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 16 3074240007_bf1bf7db98

Deze wolk, een cumulunimbus wolk, is van mij :p En doo? # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 16 129977

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Dorien schreef:
het lijkt mij heel sterk dat jij vannacht gaat worden opgegeten als ik de huidige stemverdeling zo eens zie Stephen Razz

Iedereen weet dat ik beul ben, dus burger. Alle burgers die op mij stemmen zullen dus op iemand anders stemmen. Als ik ervanuit ga dat alle weerwolven heel opzichtig hun stem op mij laten staan, en arti een weerwolf is, en dus dood, hoop ik dat er genoeg stemmen zijn op een ander om mij te kunnen redden.

artishocking

artishocking
Junior spammer

Stephen schreef:[
... hoop ik dat er genoeg stemmen zijn op een ander om mij te kunnen redden.

Hoe noemen ze dat ook alweer? Wishfull Thinking??? # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 16 953470

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

artishocking schreef:
Stephen schreef:[
... hoop ik dat er genoeg stemmen zijn op een ander om mij te kunnen redden.

Hoe noemen ze dat ook alweer? Wishfull Thinking??? # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 16 953470

Nee, dat is een korte broek en sandalen als het buiten vijf graden is.

artishocking

artishocking
Junior spammer

Wat vind je eigenlijk van onze wolk???

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Een beetje onheilspellend, doe mij maar die met dat hartje, als we dan toch samen gaan. Very Happy

Maar ik ga ervan uit dat zolang er nu nog niet meer wolven zijn dan burgers, ik deze stemronde overleef. Of er moet een hele domme burger tussen zitten.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Stephen schreef:Of er moet een hele domme burger tussen zitten.

# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 16 Hamburger-man-2802

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Mattio, +1

Backslide

Backslide
Junior spammer

+2

(gejat van dumpert?)

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

+3 xD

Debby

Debby
Senior spammer

Ach,de domste burger zit allang op de wolk. Crying or Very sad

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik geloof niet dat je die cumulunimbus zelf hebt getrokken, want je zit boven de wolken...
als je bij zo een wolk zit, heb je gegarandeerd zware storm op een boot :p
zo een wolk moet ik dus ook niet hebben als overledene :p

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik wel, vanboven lekker veel wind, en veel plaats, en lekker hoog^^

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

moet je wel héél ver van die wolk hebben afgezeten...
een cumulunimbus is gegarandeerd storm 0_o

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ah, ik zeg alleen dat ik er zo een wil, niet dat ik er onder wil hangen xD

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Als de verstandige burgers nu hun stem van beul Stephen af trekken, weten we direct wie de wolven zijn! Smile

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hank knabbelt nog even op een worteltje..
Ik wacht nog steeds op de ontknoping jongens.. na dat ene plaatje van Ellen verdenk ik Ellen & Mattio er licht van een koppel te zijn (die met spoed relatietherapie nodig hebben, dat wel.. Razz )

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik ben geen koppel...
Ik ben veel, en dat wil ik allemaal toegeven, maar op het moment ben ik alleen in love met mn eigen schat Tim.

Die wolk met dat hartje was voor de lol, omdat Mattio en ik elkaar zo op de hielen zaten, ook Mattio begreep dat Smile
Je opmerking, Hank, over de relatie therapie is wel mega grappig lol!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

het was dan ook niet echt een serieuze opmerking hoor, maar toch Razz

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

artishocking schreef:Die wolk met dat hartje was voor de lol, omdat Mattio en ik elkaar zo op de hielen zaten, ook Mattio begreep dat Smile

Op een gegeven moment wordt het ook gewoon te vermoeiend om achter elkaar aan te jagen... Rolling Eyes We weten nou allebei wel dat we de ander 'n wolf vinden... Laughing

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

jullie mogen wel elkaar eens wat aandoen hoor, ben hier niet voor niets gestorven zeg :p

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dus, 3 begin wolven, een sjamaan en een geconverteerde wolf? Na ff teruglezen (5 stemmen in 3 minuten) lijkt me dat een redelijk veilige conclusie.
Als dat zo is dan maken we zoiezo geen schijn van kans zelfs mochten 2 wolven een koppel zijn....
Vandaag eindverhaaltje? # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 16 86336

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Beul, Jager, evt. een koppel..

wil je zo graag w- vandaag klaar zijn Morkreb? scratch

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Volgens mij zijn er genoeg rollen om de weerwolven nog een dodelijke klap toe te brengen. Bring it!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 16 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum