Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd. Ronde 93: Herinschrijving

+6
Hank1705
Djali
graafoto
Miejster
Mattio
Debby
10 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Welkom!

Ik ben de Doctor. Voor het het eerst in duizenden jaren zoek ik niet zelf naar een compagnon.

Ik open de Tardis voor jullie inschrijving op dit wonderlijke forum. Wie wilt er mee op een reis door de tijd en de ruimte???


Pas wel op, de cybermen en Daleks zijn op me aan het jagen. Dus het kan een gevaarlijke reis worden...


Inschrijving tot 1 December 22:00

de ronde begint daarna


Backslide
Debby
Djali
Graafoto
Hank
Koenbus
Mattio
Miejster
Tachondar



Laatst aangepast door DrWho op zo 03 dec 2017, 12:48; in totaal 5 keer bewerkt

Djali

Djali
Spammer i.o.

Sub-scribe. Sub-scribe. SUB-SCRIBE

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ma-maar spammail enzo Sad

Oke ik maak wel een ww map aan, zeg maar hoi 100 mailtjes Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd. Ronde 93: Herinschrijving 17387

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Present!

Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd. Ronde 93: Herinschrijving Geronimo

Djali

Djali
Spammer i.o.

Hank1705 schreef:Ma-maar spammail enzo Sad

Oke ik maak wel een ww map aan, zeg maar hoi 100 mailtjes Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd. Ronde 93: Herinschrijving 17387

Je kunt ook aangeven dat je geen mails wilt ontvangen behalve als je een Pm krijgt hè Smile

Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd. Ronde 93: Herinschrijving 7bda8110

Miejster

Miejster
Senior spammer

Yes, ik ben nog op tijd voor de reis door tijd en ruimte!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Oh, ik dacht dat je met "subscribe" bedoelde een mail ontvangen als in dit topic gepost wordt als geheugensteuntje Razz

Debby

Debby
Senior spammer

Ik doe mee

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

helemaal klaar voor

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik verwacht wel heel veel verwijzingen naar de serie, Doc!

Miejster

Miejster
Senior spammer

Morgen beginnen we! Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd. Ronde 93: Herinschrijving 829688 Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd. Ronde 93: Herinschrijving 829688 Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd. Ronde 93: Herinschrijving 829688 Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd. Ronde 93: Herinschrijving 829688 Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd. Ronde 93: Herinschrijving 829688 Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd. Ronde 93: Herinschrijving 829688 Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd. Ronde 93: Herinschrijving 829688

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hey, ho! Let's go! Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd. Ronde 93: Herinschrijving 17387

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Vol verwachting klopt mijn hart. Very Happy

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Nog niets? Surprised

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Doc je hebt Debby nog niet aan je lijstje bovenaan toegevoegd

Miejster

Miejster
Senior spammer

tik tak tik tak... de reis begint... ;-)

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik ben nog op mijn werk dus stiekem tik ik het volgende in mijn smartphone....
Ik ben klaar voor de start.

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ik ben er klaar voor Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd. Ronde 93: Herinschrijving 571163

Koenbus


Beginnend spammer

Hey,

Backslide vroeg of ik op dit forum mee wilde doen met WvW, dus bij deze. Is er nog plek? ^^

Koen

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Natuurlijk is er nog plek. Ik post iets na 22 uur mijn eerste verhaal. Daarna rij ik even van werk naar huis. wanneer ik eindelijk thuis ben stuur ik iedereen zijn rol door en plaats ik iedereen in de juiste blokken.

Djali

Djali
Spammer i.o.

Welkom Koen! Leuk dat je meedoet!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Welkom Koen! Smile

Ik zal vermoedelijk morgen pas mn rol en het verhaal kunnen lezen, morgen om 6.15 mn nest uit om van 8.30 tot 17.00 een EHBO cursus te volgen Smile

Koenbus


Beginnend spammer

Ok top! Heb het een jaartje of 3/4 geleden vrij fanatiek gespeeld, ben benieuwd of ik het nog in me heb Smile

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

4 jaar geleden fanatiek weerwolven? Was er dan nog een forum fzo? :p

Koenbus


Beginnend spammer

Op het travian forum en IRC-chat. Zag hier in de banner al een verwijzing naar dat forum; misschien dat ik met een enkeling hier ook daar heb gespeeld (onder de naam naaml00s en/of trancefan). Was destijds veel animo voor, met potjes tot 25 spelers, maar bloedde helaas dood. Leuk om te zien dat het hier weer op wordt gepikt.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum