Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind.

+16
Stephen
stefan003
laura
Hank1705
artishocking
Moustache
Tachondar
Kauna
Miejster
graafoto
Debby
v8power
Mattio
morkreb
Backslide
Natjuh89
20 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 17]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Graag wil ik even mededelen dat ik niet goed ben in verhalen Wink en dat ik daarom knip en plak werk heb gedaan van internet af, wat ook samenvatting zijn van Harry Potter.. Let niet op schrijffouten en leestekens etc Razz

Ik moet nog ff w8 tot ik moderater ben.. Razz

Maar de mensen die mee doen zijn

V8power
Tachondar
Kauna
Moustache
Artischocking
Mattio
Miejster
Graafoto
Backslide
Debby
xJero3n
Stephen
Hank
Morkreb

De rollen die mee kunnen doen zijn :
Ziener
Burger
Beul
Heks
Groenteboer
Beschermengel
Priester
Valse engel
Jager
Cupido
Weerhamster
Sjamaan
Gewone wolf
Leugenwolf
Conversiewolf
Verhullende wolf
Ketter
Apostaat

Ik heb de rollen verdeeld Smile Alleen moet nog wachten totdat ik moderater ben Smile Alvast krijgen jullie van een verhaal..

Harry Potter neemt jullie allemaal mee op avontuur.. We gaan beginnen bij de steen der wijzen en eindigen met de relieken des dood. We verlaten dreuzelland en komen zo in de tijdsgeschiedenis van Harry en zijn vrienden terecht. Ik wens jullie allemaal veel plezier op deze reis door Harry Potter zijn wereld. Harry, ron en hermelien zullen jullie hierbij helpen om alles goed te laten verlopen.. Dus bang hoef je niet te zijn.. Of toch wel?!. Iedereen maakt kennis met elkaar maar waren toch een beetje bang voor wat er gebeuren zal.. V8power was zo schrikachtig dat ze vlak achter Tachondar ging staan voor als er wat engs aan kwam en ze dacht dat hij haar we kon helpen. Waarop Debby antwoord, V8 doe toch is normaal je hoeft nergens bang voor te zijn, er is niks aan de hand. Maar wat debby niet zag was dat hank, morkreb en graafoto een grap met haar gingen uithalen en een slang op haar nek leggen. Debby schreeuwde het uit, en sprong Moustache in de armen. De rest van de groep begon helemaal te bibberen van angst, waar door perkarmentus verscheen en iedereen een drankje gaf om te kalmeren. Hij sprak tot de groep dat Harry hun mee zou nemen in het leven van Harry Potter. Hij gaf Harry een zakje en er werd met stof geblazen.. Perkarmentus zei wees niet bang alles komt goed..

De moordloze nacht duurt tot morgenavond 21:00 uur Als alles goed is ben ik dan moderater



Laatst aangepast door Natjuh89 op zo 01 mei 2011, 22:15; in totaal 2 keer bewerkt

Backslide

Backslide
Junior spammer

Weinig kans dat xJero3n echt op tijd terug is, maar komt vast wel goed Smile
Ik mag toch ook zijn stem uitbrengen als hij dat via een smsje laat weten?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ back.. als je mij dan ff een pm stuurt dan zet ik het er wel in.. Smile

Backslide

Backslide
Junior spammer

Okay, komt helemaal goed Smile

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Maar we beginnen toch met een moordloze nacht... IK weet niet wanneer hij der is? En ik moet toch wachte dat ik mod ben Wink Smile

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik stem Dorien!

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

hahahaha jah hoor.. Hij stemt wel weer op de zijlijn wolf Razz

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

<--- Kijk, een toverdrankje! Wat zal ik ermee doen? Very Happy

It was a student who gave me Francis. One day I came down to my office, and there was a bowl with only a few inches of clear water in it. And there was a flower petal floating on the water. Before my eyes it started to sink, and just before it hit the bottom, it transformed into a wee fish. It was a beautiful piece of magic, wondrous to behold.
[Horatius Slakhoorn]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Zie tekst boven Smile aangepast

v8power

v8power
Spammer i.o.

zie je wel debby allemaal weer grapjassen hier in toverland
ik blijf wel op mn hoede ,ben toch al zo schrikachtig

Debby

Debby
Senior spammer

Ik ben schouwer en Transformagiër
Tevens lid van "de Voorhoede"
Mijn naam is : Nymphadora Tops

Ach ja,ik pak ze wel terug,als ze het 't minst verwachten.
Ik kan van gedaante veranderen,namelijk.


Overigens zit hier geen aanwijzing in.



Laatst aangepast door Debby op ma 02 mei 2011, 11:11; in totaal 2 keer bewerkt

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Blijkbaar is het Harry Potter geworden en heb ik gisteren de laatste Saw voor niks bekeken... alhoewel voor niks ... De max van een film.
Tja, ik heb de gewoonte om elk weekend met mijn dochter en soms met een vriendin van mijn dochter er bij om een horror te bekijken.
Gisteren dus Saw 3D...

Maar Ik heb alle boeken van Harry Potter gelezen (de films zijn maar een flauw afgietsel) en heb mijn avatar inmiddels aangepast naar een personage die bij mijn postuur past.
Nu hoop ik dat de Acromantula ook zal voorkomen in het verhaal.

For the record... ik heb geen tips over mijn rol hierin vermeld dus het is onnodig er naar te zoeken.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik ben ook klaar om mee te doen. Ik heb hier een leuk figuurtje gevonden, maar ken helaas de naam niet. Aan jullie om me te vertellen wie of wat ik ben.

Hier moet je ook nergens een tip in zoeken hoor! Ik heb gewoon nog niet teveel films gezien van HP.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Kijk dat is leuk wat geheks en getover, eens zien wat we daarvan kunnen brouwen.
@miejster: is dat niet Dobby?

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Miejster schreef:Ik ben ook klaar om mee te doen. Ik heb hier een leuk figuurtje gevonden, maar ken helaas de naam niet. Aan jullie om me te vertellen wie of wat ik ben.

# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. Dobby
Je bent dus Dobby de huiself

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Sneep is ook van de partij:p

Debby

Debby
Senior spammer

Jaaahhh Dobby is lief.

Moustache

Moustache
Junior spammer

heee Debby, vindt je het erg als ik je weer neerzet? Je bent wel erg zwaar zo, en uiteindelijk was het toch schrikken om niks.
Gelukkig zijn de moderne heksenbezems uitgerust met dubbele antigravitatiekrachtgeneratoren, dus kun je er rustig mee vliegen, ondanks enig overgewicht.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

[quote="Moustache"]antigravitatiekrachtgeneratoren, leuk woord voor galgje Razz

Debby

Debby
Senior spammer

Ja,zet me maar weer neer,zo bang ben ik niet voor slangen.
Maarre,ik weet dat ik wat aan de zware kant ben,maar om nou meteen over overgewicht te praten.
Zoiets zeg je niet zomaar tegen Nymphadora Razz

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Tachondar schreef:Sneep is ook van de partij:p

Ha, we zullen zien wie hier de betere drankjes brouwt! pirat

Moustache

Moustache
Junior spammer

ok, mijn fout. Jij bent niet te zwaar, alleen mijn onderontwikkelde spiergestel is niet bestand tegen jouw neerwaartse druk....

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

excuseer meneer slakhoorn, maar de boeken die je ons gaf om les uit te geven, klopten niet
ik heb mijn eigen versie dan moeten verbeteren, al kreeg dat vrek van een jong van een harry potter het in zijn handen in zijn 6e jaar :p

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Tachondar schreef:excuseer meneer slakhoorn, maar de boeken die je ons gaf om les uit te geven, klopten niet
ik heb mijn eigen versie dan moeten verbeteren, al kreeg dat vrek van een jong van een harry potter het in zijn handen in zijn 6e jaar :p

*Giet een kieteldrank in Sneeps hals*

We zijn begonnen, jongens! Laughing

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Off topic

Wie weet hoe we stefan003 kunnen bereiken? Had al pm gestuurd.. Maar heb nog niks terug Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 17]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum