Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind.

+16
Stephen
stefan003
laura
Hank1705
artishocking
Moustache
Tachondar
Kauna
Miejster
graafoto
Debby
v8power
Mattio
morkreb
Backslide
Natjuh89
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 17]

morkreb

morkreb
Junior spammer

uhu, maar denk nou nog eens na over die laatste zin van mij.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Komop Mattio, daar zit een bepaalde logica in.. en denk niet moeilijk # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 13 86336

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Hank1705 schreef:Komop Mattio, daar zit een bepaalde logica in.. en denk niet moeilijk # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 13 86336

Misschien denk ik idd te moeilijk... Laughing

Bedoel je soms dat er altijd één bad guy met het gros zal meestemmen? Daarin wil ik je wel geloven, maar dan nog: ik zou niet luidruchtig verkondigen dat Artishocking slecht is als ik er niet 100% zeker van zou zijn.

Zo vroeg in de ronde iemand beschuldigen die dan goed blijkt is je eigen doodvonnis tekenen. Aan Arti's PB's maar ook aan haar reactie ontopic maak ik duidelijk op dat ze het niet ontkent. In plaats van haar onschuld te bewijzen, wat iedereen direct zou doen, probeert ze mij zwart te maken...

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

jij en artis zijn meer met elkaar bezig dan met het weerwolven Laughing

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Hank1705 schreef:jij en artis zijn meer met elkaar bezig dan met het weerwolven Laughing

Ik denk graag op de korte termijn. Eerst Arti, dan de rest van de wolven. # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 13 829688

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

gaat goed hier Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

Kauna

Kauna
Junior spammer

Het clubje wordt kleiner maar ipv dat me meer duidelijk wordt heerst er steeds meer verwarring. Ik had na twee rondjes random stemmen een beetje gehoopt een theorie te kunnen ontwikkelen maar de stemmers op Hank en Jeroen zijn bijna volledig verschillend behalve Arti die stemde op beiden. Als ik kijk naar wie er van stem veranderd is dan scoort Mattio hoog en over het algemeen is dat ook geen goed teken (hoewel Morkreb er ineens ook een handje van krijgt). En dan zien we precies de dualisten van hierboven en moet ik ergens gaan kiezen want daar zit vast een ww bij.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Waarom plots op mij stemmen?
Je ziet toch wel dat Mattio in zijn onschuld zit?
Oké, hij had geen PM moeten sturen in de 1e plaats, maar de verloop die daarna is gegaan lijken mij
toch meer aan te wijzen dat Mattio er een nadeel heeft uitgetrokken. En wat ik doorlees maakt toch
wel duidelijk dat er iets niet pluis is aan de heftigheid van Arti die ze er om wikkelt.
Het is dat die ik zo verdacht vindt. Verder heb ik geen weet of Mattio slecht of goed is hoor
Lijkt mij plots dat niemand goed weet wie ze nou moeten geloven. Daarna stemt er 1 iemand en stemmen ze
vervolgens op die persoon die de eerste stap zette...

Backslide

Backslide
Junior spammer

Kom op burgers!
Ik vind dat het hier op mijn wolkje nogal "peaceful" is. Ik mis wat wolfjes ^^

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik twjfel aan zowel het verhaal van Mattio als Arti maar weet niet wie ik moet kiezen dus ga ik mee met Moustache: Tachondar

v8power

v8power
Spammer i.o.

pfff nog moeilijk
ik stem tachondar

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik vind het gepest van Mattio niet leuk
Hij schiet steeds met een propjesbuis op mij..(stem ontvet, want hij mag niet op mij schieten Evil or Very Mad )
Mijn vader heeft een artikel in de Kibbelaar geschreven over : hoe negeer ik pesters..
Dat ga ik even lezen en ondertussen breng ik ook maar een stem uit op Tachondar
(Sorry hoor, maar ik ga natuurlijk niet op mezelf stemmen) Evil or Very Mad

Moustache

Moustache
Junior spammer

Backslide schreef:Kom op burgers!
Ik vind dat het hier op mijn wolkje nogal "peaceful" is. Ik mis wat wolfjes ^^
hmmm, wolfjes komen niet boven op een wolkje, ze gaan naar beneden, naar een plekje waar het nogal heet is, en verder voorzien van alle mogelijke ongemakken die ze verdiend hebben.....

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik zou niet weten of dit nu een goede keuze is of niet maar laat ik de rest voor 1 keer volgen en stemmen op.
Damn dat is moeilijk...
tachondar
en nu hoop ik dat we eens een wolfje mee hebben.
Anders sorry

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Wat oneerlijk zeg...
Miejsters volgde Mattio ook, en nog iemand anders eveneens
dan ga ik stem ik ook terwijl de rest verward aan zijn hoofd krabt.
Denk maar goed na over mijn fotootje en bedenk maar de rol van Secretus Sneep in Harry Potter.
Hij leek ook een slechterik te zijn, maar uiteindelijk was hij de meeste trouwe dienaar en helper van
Perkamentus zelf. Mijn rol heeft overeenkomsten.
Maar als jullie dan gewoon wegens onwetendheid maar een random iemand nemen omdat je niet durft 1 van de 2
te nemen om op te stemmen, zal dat jullie zelf bezuren.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

hahaha, in deze situatie zullen de meesten toch denken dat óf arti óf mattio slecht is, en wat gebeurt er.. jullie stemmen tachondar eruit xD stelletje helden. Ben benieuwd naar wat komen gaat.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Dorien schreef:hahaha, in deze situatie zullen de meesten toch denken dat óf arti óf mattio slecht is, en wat gebeurt er.. jullie stemmen tachondar eruit xD stelletje helden. Ben benieuwd naar wat komen gaat.

Ik vind het eerlijk gezegd ook wel wat laf en lullig dat het zo voor mij uitloopt dan...

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

haha, je bent welkom aan de zijnlijn hoor.

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tachondar schreef:
Denk maar goed na over mijn fotootje en bedenk maar de rol van Secretus Sneep in Harry Potter.
Hij leek ook een slechterik te zijn, maar uiteindelijk was hij de meeste trouwe dienaar en helper van
Perkamentus zelf. Mijn rol heeft overeenkomsten.
Sneep heeft Perkamentus in boek 6 dacht ik vermoord en heeft zich aangesloten bij de heer der duisternis.
Dus je avatar zou ik toch niet als uitgangsbord gebruiken Mad

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

graafoto schreef:
Tachondar schreef:
Denk maar goed na over mijn fotootje en bedenk maar de rol van Secretus Sneep in Harry Potter.
Hij leek ook een slechterik te zijn, maar uiteindelijk was hij de meeste trouwe dienaar en helper van
Perkamentus zelf. Mijn rol heeft overeenkomsten.
Sneep heeft Perkamentus in boek 6 dacht ik vermoord en heeft zich aangesloten bij de heer der duisternis.
Dus je avatar zou ik toch niet als uitgangsbord gebruiken Mad

Als je boek 7 las, wordt duidelijk dat Perkamentus dit vroeg aan Sneep, om zijn eer te redden en niet vermoord te worden door een knul als Draco Malfidus. In de ring met het gruzielement zat de vloek die Perkamentus zijn hand trof. Sneep zorgde ervoor dat de vloek in de hand bleef zitten, maar kreeg hem niet ongedaan, dus Perkamentus ging hoe dan ook een jaar later gestorven zijn aan deze vloek.
In boek 7 wordt duidelijk dat Sneep zich wel degelijk in de geschiedenis bij Perkamentus schaafde en zelfs verliefd was op de moeder van Harry Potter. Sterker nog, Lilly Potter en Severus Sneep kenden elkaar al voor Zweinstein en hadden nog contact met elkaar achteraf. Hij stond wel degelijk aan de kant van de goeden, maar verried de goeden om de slechten te kunnen verraden. Door Sneep kon Harry Potter het zwaard van Goderic Griffoendor bemachtigen om andere gruzielementen te vernietigen. Sneep wordt schoolhoofd in het 7e boek en zorgt zo ervoor vanuit die machtspositie dat er nog in de school niet al te veel onrust ontstaat door de dooddoeners die daar leerkrachten worden. Harry's zoon in de toekomst wordt zelfs Albus Severus Potter genoemd, benoemd naar (quote van Harry Potter uit boek) 'Waarschijnlijk de 2 moedigste personen die ik ooit kende.'
Sneep was na Perkamentus en Harry waarschijnlijk in de beste positie om een eind te brengen aan VOldemort.

Ik hoop dat dit duidelijk is?

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb het snel even nagevraagd bij de grootste harry potter kenner hier in huis en wat je zegt klopt inderdaad, sneep is goed.
Mijn stem kan ik nu niet meer veranderen dus nu kan ik enkel nog hopen dat je liegt en toch slecht bent.
Maar deze ronde is zo verdomd moeilijk, de wolfjes stoppen zich dit keer echt goed weg.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Verhaal komt er aan Wink

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Harry wordt ineens aangesproken door een jonge Marten Vilijn, die daar als een soort van tastbare geest rondloopt. Vilijn pakt Harry's toverstaf en vraagt hem hoe het komt dat Harry Voldemort al tweemaal heeft weerstaan. Harry vraagt zich af wat Vilijn daarmee te maken heeft, waarna Vilijn Harry vertelt dat hij Voldemort is. Hij schrijft de letters "MARTEN ASMODOM VILIJN" in de lucht, zwaait met Harry's toverstaf en de letters hervormen zich tot de woorden "MIJN NAAM IS VOLDEMORT". Hij vertelt Harry dat hij de erfgenaam van Zwadderich is, zijn moeder was immers een nazaat van Zwadderich. Hij heeft vijftig jaar geleden, toen Vilijn zelf op Zweinstein zat, de Geheime Kamer geopend en heeft nu doordat hij zijn ziel in zijn dagboek had gestopt iemand anders de kamer laten openen. Ginny Wemel, die gedurende het hele schooljaar haar hart had uitgestort in het dagboek, was degene die de spreuken op de muren van de school had gekalkt, en degene die de Kamer steeds voor Voldemort opende. Hij wilde de school eindelijk, naar Zwadderichs wens, "dreuzelvrij" maken, en liet de Basilisk alleen Dreuzeltelgen aanvallen. Ginny was bezeten door Voldemort, en wist niet wat ze deed.
Vervolgens opent Vilijn/Voldemort de Geheime Kamer en laat hij de Basilisk vrij. Harry, die ongewapend is, rent weg en zegt tegen Vilijn/Voldemort dat hij geen schijn van kans maakt zolang Perkamentus schoolhoofd is. Door deze uiting van trouw aan Perkamentus verschijnt ineens Felix de Feniks aan Harry's zijde, met de Sorteerhoed. Harry zet de hoed op zijn hoofd en roept in gedachten om hulp. Onmiddellijk valt het Zwaard van Griffoendor uit de hoed, waarmee Harry de Basilisk aanvalt. Felix pikt in de ogen van de Basilisk waardoor deze blind wordt, maar omdat hij nog wel kan ruiken komt hij nog op Harry af. Harry slaat het zwaard in het verhemelte van de slang en deze valt dood neer, maar één van zijn enorme giftanden raakt Harry's arm. Vilijn/Voldemort lacht en denkt dat Harry nu ten dode is opgeschreven, maar Felix laat zijn tranen op Harry's gewonde arm vallen. Tranen van een feniks hebben helende krachten dus Harry staat snel weer op. Hij steekt met de afgebroken tand van de Basilisk in het hart van het dagboek, en Vilijn/Voldemort verdwijnt krijsend. De betovering van Ginny is verbroken, en samen gaan ze terug naar Ron en Smalhart. Ron heeft inmiddels de ingestorte tunnel weer deels vrij gemaakt, en hangend aan de staart van Felix de Feniks vliegen ze terug naar de school. De ouders van Ginny waren inmiddels in het kantoor van professor Anderling, en professor Perkamentus zei dat er al meerdere oudere en wijzere tovenaars door Vilijn bezeten waren. Ginny wordt daarom niet van school gestuurd.
Ook was TACHONDAR bezeten en werd bruut vermoord door de feniks want de burgers hadden tegen Harry gezegt van die moet hij opeten en zo verandere Harry hem in het lievelings hapje van de feniks.
EINDE VAN DAG 3 begin van nacht 4..!!
TACHONDAR WAS KETTER

artishocking

artishocking
Junior spammer

Yeaaah...een slechte ketter eruit..
Rip Tachondar, ik hoop dat je bij de spookjes op het wolkje mag

v8power

v8power
Spammer i.o.

yesssss eindelijk een slechte eruit
dat zou ook eens tijd worden

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum