Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind.

+16
Stephen
stefan003
laura
Hank1705
artishocking
Moustache
Tachondar
Kauna
Miejster
graafoto
Debby
v8power
Mattio
morkreb
Backslide
Natjuh89
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 17]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Verhaal komt er aan 1 moment Smile

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Drie dagen later wordt Harry wakker doordat er een vliegende auto voor zijn slaapkamerraam hangt. Ron, Fred en George Wemel zitten in de auto en zij redden Harry uit het huis van de Duffelingen. Ze vliegen naar Het Nest, het huis van de Wemels. Hier maakt hij kennis met meneer en mevrouw Wemel en met Ginny, het jongere zusje van Ron. Zij is helemaal weg van Harry maar is heel verlegen tegenover hem.Als ze naar de Wegisweg reizen om schoolboeken en andere benodigdheden te halen gebruiken ze Brandstof, iets wat Harry nog nooit eerder heeft gedaan. Harry spreekt de naam "Wegisweg" te onduidelijk uit en komt per ongeluk uit in de Verdonkeremaansteeg, een andere straat, waar duistere heksen en tovenaars winkelen. Hij wordt door Hagrid gered. Na een bezoek aan Goudgrijp, komen ze in de boekwinkel Klieder en Vlek hun nieuwe leraar Verweer tegen de Zwarte Kunsten tegen, Gladianus Smalhart. Smalhart is een beroemd tovenaar en schrijver, die claimt veel goede dingen gedaan te hebben en daarover een flink aantal bestsellers heeft geschreven. Zodra hij Harry ziet, wil hij met hem op de foto, en geeft hij Harry alle door hem geschreven schoolboeken gratis mee. Harry, de Wemels en Hermelien komen dan Draco, en zijn vader Lucius Malfidus tegen. Lucius vindt niet te verkroppen dat Arthur Wemel, die toch een medewerker van het Ministerie is, zich met uitschot als Dreuzels bezighoudt, en kijkt vol afschuw naar de tweedehands boeken die Ginny in haar ketel heeft liggen. Arthur en Lucius krijgen flinke ruzie en rollen vechtend door de winkel. Wanneer het gevecht ophoudt blijkt dat Ginny's boeken uit haar ketel zijn gevallen. Lucius Malfidus gooit ze er met een vies gezicht weer in terug. Maar het pakt verkeerd uit het boek zorgt er voor dat alles tot stilstand komt en dat niemand meer kan zien.. De wolven eten DEBBY Op haar rol was ZIENER

EINDE VAN DE 2de NACHT BEGIN VAN DAG 2 u heeft tot 22:00 uur

laura

laura
Spammer i.o.

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!! dat is het slechtste dat kon gebeuren!!!

artishocking

artishocking
Junior spammer

OOOH...das niet zo best RIP Debby..
We zullen je wreken

v8power

v8power
Spammer i.o.

shiit dit is echt niet goed hoe nu verder?
r.i.p debby

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Shit, shit, shit, niet de ziener...
Hoe konden ze dit nu al zo vroeg weten?0_o

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

De ziener eruit??? affraid

Was dat een lucky shot? Dat konden de wolven toch nooit weten? scratch

EDIT: Tachondar, volgens mij dus niet... Moet een mazzelschot geweest zijn... Surprised



Laatst aangepast door Mattio op wo 04 mei 2011, 23:03; in totaal 1 keer bewerkt

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sterkte graaf !!! En Woogle !!!

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ow neeeeejjjj, Debs... Worst case scenario!

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Zooooo. Vandaag lekker naar de keukenhof geweest.

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik van de afgelopen stemronde moet maken. Ik heb maar weinig tijd gehad om alles door te lezen maar ik krijg het idee dat iedereen maar een beetje roept dat we overal rekening mee moeten houden. Dat komt volgens mij wel goed naarmate het spel vordert.

Ik wil niemand verdacht maken, dat zegt iedereen, maar ik ga het ook echt niet doen. Zo.

In ieder geval wilde ik laten weten dat ik nog steeds niet een afwezige speler ben en mijn stem toelichten.

Ik stemde op Miejsters omdat hij de eerste was die op mij stemde en op dat moment na mij de meeste stemmen had (er waren er meer die evenveel stemmen hadden als hij, maar Miejsters had ook nog eens de stemloop op mij geïnitieerd, dus extra reden.) Hier was verder geen verdenking bij, en ik hoop ook geïnformeerder te kunnen stemmen in de volgende ronde.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Het is Miejster, Stephen, niet Miejsters. Verder ben je een lieve jongen. Hier, neem er ook één! Is sterk spul hoor. Very Happy

*Schenkt drank in voor Stephen*

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

De wolvjes hebben een gok gedaan en hebben goed gegokt..!!

Miejster

Miejster
Senior spammer

ok, dan ga ik ook gewoon eens gokken en hopen dat de burgers nu eens geluk hebben met hun gok...

Artishocking

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

veel sterkte Steve, en Nathalie natuurlijk ook.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Moustache

Moustache
Junior spammer

auw, de ziener eruit. Dat wordt dus blind schieten...
Als ik het goed begrepen heb zaten miejster en Debby in het burgerblok. Dus is miejster een goede. En graafoto kunnen we er nu natuurlijk niet uitstemmen....
FF kijken wie zich gedeist houdt. Ben zo terug.

pauzemuziek

ok, ik heb me geöriënteerd, en xjero3n is zich al een hele tijd rustig aan het houden.



Laatst aangepast door Moustache op do 05 mei 2011, 06:44; in totaal 1 keer bewerkt

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Even een kleine update,
Ik heb een klein infarct gehad door een paniekaanval door de sress.
Na een onderzoek en een pilletje mocht ik dan naar huis maar ik mag geen zware inspanningen doen.
1 klein probleem, ze hebben me ontslagen om 22u32 en de laatste bus naar Zelzate was om 21u02.
Dus er zat niks anders op dan die 28km te voet door te stappen en dit met een een pijn gebroken teen en zonder jas.
Na 2u20 stappen ben ik er uiteindelijk geraakt, dank zei de paniekaanvallen heb ik geen gevoel meer in mijn handen en voeten dus ik had geen pijn aan mijn teen.

Wat betreft het rustig houden natuurlijk had ik een ander probleem.

Morgen moet ik een afspraak maken met de psygiatrie van Zelzate voor een vrijwillige opname.
Mijn 2e zelfmoordpoging zal daar wel iets mee te maken hebben en ook het feit dat ik de gehele tijd aan het wenen was in het ziekenhuis zal ook wel geholpen hebben.

Hoelang het gaat duren voor ik binnen mag weet ik pas morgen maar het is vrij dringend.

Allemaal bedankt voor julli steun ook via pm heb ik gezien.
Maar nu moet ik nog mijn 2 dagelijkse stem laten horen en die is natuurlijk weer op moustache eens moet hij een slechte zijn.
Als jullie het mij niet kwalijk nemen ga ik nu slapen, ik ben pomp af.

Debby

Debby
Senior spammer

WTF,dit was niet de bedoeling.

Jullie gunnen me ook niks he,eindelijk weer eens een leuke rol en word ik de eerste nacht al gepakt.

Begin toch t idee te krijgen dat ik iets teveel heb gezegd en dat er een vuil spelletje wordt gespeeld.

Moustache

Moustache
Junior spammer

Misschien toch iets te overduidelijk geweest, Debby. De vorige ronde slaagde de ziener er redelijke tijd in om de andere burgers in het burgerblok de klappen te laten opvangen. Uiteindelijk kwam dat als een boemerang terug op de ziener, want de enige andere burger in het burgerblok bleek uiteindelijk wolf te zijn.....

Maar je kunt het nu lekker rustig vanaf een wolk bekijken en af en toe onzinnig commentaar leveren.

Volgens mij probeert graafoto ons iets duidelijk te maken. Welke rol in het spel is vatbaar voor paniekaanvallen, tegenstrijdigheden en psychiatrie-bezoeken? Doet er toch een dorpsgek mee deze keer?

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Neen, jammer genoeg ben ik al de dorpsgek in real live

Kauna

Kauna
Junior spammer

Alle verhalen (RL en spel) klinken behoorlijk serieus. Debby had het over het beschermen van iemand ten koste van Hank. Dan lijkt Miejster me inderdaad veilig en hoewel hij moet gokken ga ik wel met hem mee: Artishocking

artishocking

artishocking
Junior spammer

Dat lijkt me niet verstandig om op mij te stemmen...
Zoals ik al zei..ik ben maar een onschuldige hamster...en opzoek naar nurgels.
Daarbij ben ik een actieve speler en is bv xjero3n heel stil...is hij het wolfje waar jullie naar opzoek zijn?

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Wat vervelend om allemaal te horen, Graafoto. Sterkte in deze tijd! Wink

Hou ons op de hoogte!

Mijn stem gaat naar Morkreb. Hij veranderde zijn eerste stem 5 minuten voor het einde. Waarom? Omdat het anders gelijkspel zou worden en de Leugenwolf dan zou mogen beslissen, als die in het spel zat. Ik vind het vreemd om je stem te veranderen naar een ander en zo de kans uit te sluiten dat de speler die jij had aangewezen door de leugenwolf wordt gekozen. Wil Morkreb niet dat we nu al weten dat er een leugenwolf in zit?



Laatst aangepast door Mattio op do 05 mei 2011, 16:39; in totaal 1 keer bewerkt

Kauna

Kauna
Junior spammer

artishocking schreef:Dat lijkt me niet verstandig om op mij te stemmen...
Zoals ik al zei..ik ben maar een onschuldige hamster...en opzoek naar nurgels.
Daarbij ben ik een actieve speler en is bv xjero3n heel stil...is hij het wolfje waar jullie naar opzoek zijn?
De enige onschuldige hamster die we hadden is al dood mede na jouw 'goede' tip. Wat niet wil zeggen natuurlijk dat jij fout bent maar ik heb nu nog weinig reden om van stem te veranderen. Hoewel jouw redenering ook wel hout snijdt.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Kauna schreef:
artishocking schreef:Dat lijkt me niet verstandig om op mij te stemmen...
Zoals ik al zei..ik ben maar een onschuldige hamster...en opzoek naar nurgels.
Daarbij ben ik een actieve speler en is bv xjero3n heel stil...is hij het wolfje waar jullie naar opzoek zijn?
De enige onschuldige hamster die we hadden is al dood mede na jouw 'goede' tip. Wat niet wil zeggen natuurlijk dat jij fout bent maar ik heb nu nog weinig reden om van stem te veranderen. Hoewel jouw redenering ook wel hout snijdt.

Of er zitten twee weerhamsters in? Het is niet waarschijnlijk, maar ik zou er geen vergif op in durven nemen. Zou het in ieder geval iets voor mezelf vinden om twee weerhamsters in het spel te steken... # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 8 86336

EDIT: Iedereen z'n vlag al buiten gehangen? Very Happy
# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 8 4-5mei



Laatst aangepast door Mattio op do 05 mei 2011, 10:41; in totaal 2 keer bewerkt

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

wat jij zou doen weet ik, maar wat heeft Natjuh gedaan... Twisted Evil

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum