Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #5 - Een doodgewone treinreis

+10
Hank1705
Roel
roger_ke
graafoto
howlin graveyard
karina
v8power
Moustache
AxeT
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 12]

bluzz

bluzz
Beginnend spammer

wie op mij stemt zal er achterkomen dat ik niet met mij laat spotten. Ik heb de komende tijd niet zoveel tijd dus zal niet heel actief zijn hier.

ik stem op miejster want hij stemt op mij

Gast


Gast

op iemand stemmen omdat hij op jou stemt vin ik zwak/totaal geen reden en iets dat alleen ww's doen, dus ik stem op bluzz

Gast


Gast

Eerste ronde : Moeilijk, maar als ik alle teksten lees springt er toch wel een uit.
Mijn stem gaat deze ronde naar:
howlin graveyard

Roel


Junior spammer

Ik stem ook op Bluzz Het is een gokje, maar om een heel klein beetje aanleiding te hebben is het stemmen op Gert omdat hij op jou stemde.

karina

karina
Veelbelovend spammer

wikken en wegen, ik weet het echt niet, Howlin die toch wel erg creepy is. ( maar dat kan ook in ons voordeel werken want hij durft vast een ww aan te pakken)
GraafOtto die graag weg wil omdat hij claustrofobie heeft?
Bluzz omdat hij zo stil is?

het wordt voor mij ieme miene mutte

Ik kom uit op Bluzz, motivatie, om dezelfde reden als de andere: stemmen op iemand die op jou heeft gestemd vraagt om een stem.



Laatst aangepast door karina op za 29 mei 2010, 23:26; in totaal 1 keer bewerkt

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

ai,

inactivity alert:
BlackKnight - Roger - AxeT - Graafoto

die zijn hun eigen touw reeds aan het knopen.

Ofwel raken ze er als ww niet aan uit.

Roel


Junior spammer

Ja dat zou kunnen. Maar bij BK en AxeT komt het vaker voor, dat ze laat zijn, die andere 2 ken ik nog niet. Maar of zelfmoord na volgende keer, of ww's in problemen ja Howlin... Twisted Evil

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Ben nu pas achter de PC, en hoop dat men stem nu nog meetelt (niet dat het nog veel uitmaakt voor de stemming): Bluzz

Roel


Junior spammer

@BK, eigenlijk niet denk ik, het is na elf. Maar inprincipe maakt het niets uit toch? Maar probeer actief te zijn, kan je echt niet eerder online komen op een dag, voor 11 of was er vandaag iets 'bijzonders'?

@rest van de actievelingen, kom echt iedere dag online, dat is het fijnste voor iedereen Wink

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb problemen gehad met mijn internet connectie, nu dus even vanaf mijn GSM.
Bluzz

Sorry voor de late stem. Embarassed

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

@ Dorien : Heb een evenement voorbereiding achter de rug van vereniging waar ik in zit, en heb daardoor niet de tijd gehad om achter de pc te geraken. Mijn excuses hiervoor Embarassed

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Geef de DS maar door aan AxeT, waarom? zijn naam springt er meer uit dan bij de rest.

karina

karina
Veelbelovend spammer

ok nou. dat is lief he van GraafOtto. Smile
Dus bedankt hem maar AxeT ,kom hem morgenvroeg maar halen.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Sorry jongens, gisteravond concert en ik was pas om 12 uur thuis, helemaal gesloopt (van tien uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds bezig zijn met tussendoor drie pauzes is echt niet alles Shocked). Ben direct naar bed gegaan.
Roger heeft aan mij doorgegeven eventjes niet te kunnen stemmen, en liet me daarbij ook weten dat zijn stem uitgaat naar Howlin, wegens het opeten van zijn spin. Ik ga nu stemmen tellen (Bluzzie zit volgens mij dik in de problemen) en dan douchen en dan komt er een verhaaltje.
BlackKnight en Graafoto, ik vergeef jullie maar laat het niet weer gebeuren Evil or Very Mad

Edit: zie net dat AxeT ook een goede reden heeft

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Dorien schreef:
BlackKnight en Graafoto, ik vergeef jullie maar laat het niet weer gebeuren Evil or Very Mad


Zegt diegene die zelf niet online was gisteren avond

Rolling Eyes

bluzz

bluzz
Beginnend spammer

waarom stemt iedereen op mij, nouja zeg dan gaan de weerwolven maar winnen Sad

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

graafoto schreef:
Dorien schreef:
BlackKnight en Graafoto, ik vergeef jullie maar laat het niet weer gebeuren Evil or Very Mad


Zegt diegene die zelf niet online was gisteren avond

Rolling Eyes

sshht, daar probeerde ik dus juist de aandacht van af te leiden hè. Nee hoor, je hebt gelijk, ik was er gisteravond niet in en schaam mij heel erg diep Embarassed zo goed?
___

Opgesloten zitten in het hart van een berg met boven je hoofd tonnen gesteente die elk moment naar beneden kunnen komen, een irritant neuriënde conductrice, twee kwajongens, vleermuizen, tarantula's en spinneneters was natuurlijk al niet helemaal wat de reizigers voor zich hadden gezien toen ze zich hun vakantie voorstelden, maar dat daarbij ook nog eens een bloederig lijk was verschenen, was de druppel.
De dames hadden flink gegild bij het zien van het bloed en de ingewanden en ook de heren waren lichtelijk groen weggetrokken. Nog het minst aangedaan was eigenlijk de conductrice die vooral verontwaardigd leek over het feit dat er een verstekeling aan boord was geweest.

Wat de stemming er niet beter opmaakte, was dat Miejster op een gegeven moment bijdehand opmerkte: 'nou, één ding is zeker... de moordenaar zit in deze wagon want iemand anders is hier niet.'
Die gedachte vrolijkte niemand bepaald op.
'Ik ga niet slapen hoor mam,' deelde AxeT mee. 'Straks verander ik ook in een bloederig hoopje lijk.'
De anderen waren het roerend met hem eens.

Achteraf wisten ze niet meer wíe erover was begonnen, maar tegen een uur of tien (gelukkig werkten de horloges niet op zonne-energie...) was iedereen het erover eens: de schuldige moest gevonden en gestraft worden.

'Howlin,' beweerde Roger, tenslotte had hij ook niet zoveel moeite met het opeten van mijn spin...' De tranen sprongen hem in de ogen bij de gedachte aan zijn gestorven lieveling.
'Bluzz,' riep Miejster. 'Veel te stil naar mijn zin.'
'Miejster!' vond Bluzz op zijn beurt. 'Omdat hij mij beschuldigd terwijl ik onschuldig ben.'
Ook Howlin keek Miejster vuil aan en mompelde iets over 'verdacht uiterlijk'.
V8power beschuldigde Graafoto, Moustache veroordeelde Karina terwijl Beb meeging met Rogers oordeel betreffende Howlin.
Hoe verdeeld de meningen ook waren, steeds meer mensen noemden dezelfde naam: Bluzz.

'Belachelijk!' schreeuwde Bluzz kwaad. 'Met dit soort randdebielen hoef ik niet langer opgesloten te zitten...' Hij stormde kwaad naar de deur van de wagon en probeerde die open te wrikken. Blijkbaar lagen er stenen voor want dat ging maar met moeite. Uiteindelijk schoot de deur met een knal een stukje open en probeerde Bluzz zich naar buiten te wringen, weg van zijn kwade medereizigers die eruit zagen alsof ze van plan waren hem iets aan te doen.

Dat hoefde niet.

Op het moment dat Bluzz zich naar buiten had gewerkt, klonk er een alarmerend gekraak en gerommel en een paar honderd kilo aan steen stortte naar beneden, bovenop de arme jongen. Toen het stof was opgetrokken was alleen nog één eenzame hand zichtbaar vanonder de rotsen.
Plotseling gebeurde er iets interessants: bovenop Bluzz's onbedoelde grafheuvel lichtten twee woorden op in stralende letters. Good guy.
Na een paar seconden doofden ze weer uit.

'Huh,' zei V8power verbaasd. 'Waarom nou weer in het Engels?'
'Misschien zodat de belgen onder ons het dan ook begrijpen?' opperde Moustache onlogisch.

Einde van de dag.
De burgers stemmen Bluzz eruit.
Bluzz was een normale burger.
Deze nacht eindigt zondagavond 23:00

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Sorry Buzz, Embarassed
De eerste stemronde is ook altijd zo damn moeilijk.
Maar het is hier zo donker en klein, ik heb het benauwd dus ik kan niet denken.
Ik wil hier uit. Sad

Miejster

Miejster
Senior spammer

Yup sorry hier ook, de eerste stemronde is steeds een wilde gok. Blijkbaar zijn er wel meer die me gevolgd zijn. Wel interessant om dit goed te noteren wie op wie gaat stemmen!

Gast


Gast

sorry bluzz Sad
maar zoals eerder gezegt de eerste dag is echt moeilijk kiezen Sad

Miejster

Miejster
Senior spammer

Verdorie toch... wie doet dit toch allemaal? Zitten er weer ergens migranten op de trein? Roma-zigeuners? Dan hopelijk geen Kalderari of Sinti... Een gewone blanke man of vrouw doet zoiets toch niet.

Hmmm, wat doen we nu? Ik stel wel voor dat ik me met mijn lieve Lin en onze kids even terugtrekken in onze coupé. Ik bescherm mijn gezin wel tegen al dat gespuis. Hou aub al die vreemdelingen ver uit mijn buurt, ik wordt er gek van!

Gast


Gast

kom schatten luisteren naar papa, er gebeurt zo veel en bij ons zijn jullie veilig.
jullie weten hoe sterk je vader is hij kan ons beschermen, probeer beide wat te slapen.



Laatst aangepast door linda op ma 31 mei 2010, 14:33; in totaal 1 keer bewerkt

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Gelukkig hebben wij conductrices altijd een goede dosis pepperspray bij ons... voor die monsters hoef ík niet bang te zijn.

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

off topic: hahaha, leuk paartje zijn jullie Gert en Linda, met die bijpassende plaatjes.

on topic:

Als er nog iemand was die geloofde dat met de dood van Bluzz de moordzaak van de dag ervoor was opgelost, werd die persoon om half 6 de volgende ochtend wreed uit die illusie gewekt door hard gehuil.
Bang voor wat ze nu weer aan zouden treffen, kwamen de gestrande reizigers uit hun coupés... AxeT en Roel stonden hand in hand te huilen naast het aangevreten lichaam van hun moeder.
'Aargh!' zei Gert geschokt toen hij zag hoe zijn vrouw was toegetakeld.
'Ach gut,' mompelde V8power tegen haar vriend. 'Half-weesjes... en dat op die leeftijd al.'
Karina, Graafoto, Howlin en alle anderen zeiden niets. Ze stonden alleen maar wezenloos te kijken naar het slachtoffer van de nieuwe moord.

Volgens de horloges was het dag...hun tweede dag alweer in deze stenen hel. Waar bleven de reddingsteams?

Einde van de nacht.
De wolven vermoorden Linda.
Linda was burger
Deze dag eindigt maandagavond 22:00

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Vier gebruikers online en niemand die z'n medeleven eventjes uit... aardig hoor.
Lin, hierbij wil ik je van harte condoleren met je dood. Als je erover wilt praten, mag je altijd bij me aankloppen he, dat weet je!

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 12]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum