Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #5 - Een doodgewone treinreis

+10
Hank1705
Roel
roger_ke
graafoto
howlin graveyard
karina
v8power
Moustache
AxeT
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 12]

251Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis ma 07 jun 2010, 16:05

Gast


Gast

ja idd gaat goed zeg Sad ach hoop dat zij 2 en de rest natuurlijk er het beste van maken en die laatste wolf zullen vinden!! Smile

252Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis ma 07 jun 2010, 18:38

v8power

v8power
Spammer i.o.

heb een vermoeden van de wolf maar dat word aankomende nacht duidelijk hoop ik
jammer is wel dat de ziener nu weg is
als ik de nacht overleef breng ik direct mn stem uit

253Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis ma 07 jun 2010, 20:49

Miejster

Miejster
Senior spammer

v8power schreef:heb een vermoeden van de wolf maar dat word aankomende nacht duidelijk hoop ik
jammer is wel dat de ziener nu weg is
als ik de nacht overleef breng ik direct mn stem uit

V8, wat je net zegt lijkt me niet echt slim. "Als ik de nacht overleef" klinkt als "wolfje, kom wil je me doden of ik vertel wie je bent".
Mja, we kunnen op dit moment niet anders doen als afwachten he. En ieder van ons zal wel een verdachte hebben, maar wie kan je nog vertrouwen? Met 4 tegen 1 lijkt het makkelijk, maar ik vind het zeer moeilijk nu.

254Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis ma 07 jun 2010, 21:10

v8power

v8power
Spammer i.o.

mischien is dat zo maar iedereen in het blok wist hoe het zat en nu is er 1 geconverteert
na de nacht is het zo goed als duidelijk lijkt me het enige wat wij burgers moeten doen is heel goed nadenken dus in principe is iedereen verdacht....

255Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis ma 07 jun 2010, 21:38

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

v8power schreef:in principe is iedereen verdacht....

hahaha, dit is hogere weerwolfkunde jongens!

https://weerwolfenco.actieforum.com

256Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis ma 07 jun 2010, 21:48

v8power

v8power
Spammer i.o.

hahahahah nee hoor gewoon logisch denken

oeps en dan gooit de wolf straks roet in het eten door het helemaal anders te doen....

257Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis ma 07 jun 2010, 22:32

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

‘Ik zie ik zie wat jij niet ziet...’ mompelde Miejster onsamenhangend, ‘...en de kleur is...’ zijn ogen vielen dicht en zijn kin zakte op zijn borst.
‘Wakker blijven Miejster,’ zei V8power waarschuwend en ze porde hem in zijn zij. Hij schoot overeind en keek verward om zich heen. ‘Euhh... wat? Ik bedoel... linkerhand op blauw!’
AxeT grinnikte en onderdrukte een geeuw. ‘Da’s twister pap, bij mijn weten waren we alleen bezig met ‘ik zie ik zie wat jij niet ziet’. Maar ik wil best mijn linkerhand op blauw doen hoor.’ Hij plaatste zijn hand op de donkerblauwe koffer van wijlen Graafoto die naast hem stond.
In overleg hadden de reizigers besloten de hele nacht op te blijven en in dezelfde coupé. De theorie was zo simpel en zo briljant dat niemand eigenlijk wist waarom ze het niet eerder hadden bedacht: optie 1: in ieders bijzijn zou de weerwolf niet kunnen moorden zonder zijn identiteit prijs te geven, dus zou er die nacht niet gemoord worden, optie 2: de wolf kon de honger niet weerstaan, veranderde zich en moest vervolgens tegen een meerderheid van 4 man opboksen.

Het plan leek zo eenvoudig toen ze het hadden bedacht rond een uur of 1 ’s nachts en iedereen nog behoorlijk fris en fruit was, maar inmiddels liep het tegen half 5 en steeds vaker moesten de reizigers elkaar wakker porren.
‘Hier V8,’ zei Karina toen ook V8power een paar minuten later wegdoezelde, ‘neem nog een druivensuiker.’
Bij het doorzoeken van de bagage op zoek naar voedsel – de voorraden begonnen flink uit te dunnen en niemand had een idee hoelang ze hier nog zouden zitten – waren ze in Graafoto’s tas op een gigantische voorraad dextro’s gestuit. Een zeer welkome vondst.

Het liep tegen zessen toen de TL-buizen aan het plafond begonnen te flikkeren.
‘Uh oh,’ zei Dorien, die zich tot nu toe stil had gehouden. ‘Het lijkt erop dat de accu leeg begint te raken... ik ben er vandoor jongens, op mijn kamer zit een noodaccu maar die moet handmatig ingeschakeld worden en jullie weten hoe ik ben met techniek. Of nee, eigenlijk weten jullie dat niet. Nou ja, ik zou de zaklampen maar bij de hand houden als ik jullie was.’ Ze stond op en verliet de coupé.

Drie minuten later flikkerden de lampen nog een paar onheilspellend en doofden toen zonder waarschuwing uit. Van het ene op het andere moment was het aardedonker.
‘Rustig blijven!’ hoorden de reizigers vanuit het halletje komen. ‘Komt goed, komt goed, moet alleen eventjes bedenken welke...’ er klonk een knal, ‘...die niet dus, maar komt goed!’

Plotseling begon er iemand keihard te gillen.
Iedereen sprong op en botste tegen elkaar op. Er begonnen nog meer mensen te gillen en te schreeuwen toen ze iets harigs langs hun blote arm voelden gaan.
‘Wolf! Wolf! Wolf!’ riep iemand hysterisch.
Een vrouwenstem begon harder te gillen dan wie ook en hield toen zo abrupt op, dat de rest ook zweeg. Even snel als de paniek was toegeslagen was het nu zo stil dat je alleen maar elkaars ademhaling hoorde.
‘Zu-zullen we de namen even afgaan?’ stelde iemand voor. Er werd instemmend gemompeld.
‘Karina,’ klonk Karina’s stem vanuit de duisternis.
‘AxeT,’ liet AxeT erop volgen.
‘Miejster,’ meldde Miejster.
‘BlackKnight,’ zei BlackKnights tem.
Stilte.

‘V8power?’ vroeg iemand.
Stilte.

‘Jaaaaaa!’ klonk er plotseling een triomfantelijke kreet van achter uit de trein. ‘Ik zei toch dat het goed zou komen!’
De lampen flikkerden en sprongen aan, wierpen hun licht op het bloedbad in de coupé. V8power lag op de grond met een opengebeten hals. Het bloed stroomde er nog uit maar ze was duidelijk dood.

‘Tot zover ons mooie plannetje...’ fluisterden drie overgebleven heren en een dame doodsbleek.

Einde van de nacht.
De wolf vermoordt V8power.
V8power was een gewone burger.
Deze dag eindigt dinsdagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

258Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis ma 07 jun 2010, 22:37

v8power

v8power
Spammer i.o.

kom op mensen van het blok logisch denken dan er maar 1 de wolf zijn
zo en nu naar de wolk heerlijk eindelijk frisse lucht

259Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis ma 07 jun 2010, 23:16

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Eten ze dan nog mijn dextro's op Sad

En toen waren ze nog maar met 4 Twisted Evil

260Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis di 08 jun 2010, 00:08

AxeT


Poging tot spammer

willen de overige burgers ook even BlackKnight stemmen, dan kan het lynchen beginnen (en het inschrijven voor de volgende ronde).

grtz

261Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis di 08 jun 2010, 00:59

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Ik ben de wolf niet, maar jij komt wel erg snel uit de hoek.
Ik weet ook dat er nog een koppel in het spel zit...

Daarom stel ik voor om AxeT te lynchen.

Verder blijft Karina wel vreselijk stil...

262Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis di 08 jun 2010, 07:46

AxeT


Poging tot spammer

Spaar je de moeite BK, de resterende burgers weten van elkaar dat ze burger zijn dankzij de ziener.

263Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis di 08 jun 2010, 12:48

Roel


Junior spammer

Hoi,

Ik ben er weer. Jammer dat ik dood ben, maar goed gespeeld van de burgers. Ik hoop dat de ww's natuurlijk winnen.

Groet,
Roel

264Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis di 08 jun 2010, 18:23

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Zwanzerij van de bovenste plank, AxeT.

Graafoto heeft iemand gebeten, en ik ben het niet...

265Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis di 08 jun 2010, 19:30

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik stem ook op BK

Nu wachten op Karina en we weten het verdict!

266Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis di 08 jun 2010, 20:32

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Ga nu al maar in een hoekje zitten en spijt hebben...

AxeT is volgens mij WW en zeker geen wederhelft van het koppel.
De rest ga ik niet zeggen, want daar profiteert alleen de WW van...

267Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis di 08 jun 2010, 20:38

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Karina is op vakantie maar meldde op tijd dat ze ook voor BlackKnight ging.

https://weerwolfenco.actieforum.com

268Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis di 08 jun 2010, 23:59

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

'Stem op BlackKnight! stem op BlackKnight!' riep AxeT vol overgave. 'Stem op BlackKnight voor meer veiligheid in deze trein, stemt BlackKnight!'
Bij gebrek aan rozen/foldertjes/verkiezingsposters deelde hij maar druivensuikertjes uit om de laatste zwevende kiezers voor zich te winnen.

De achterste coupé werd voor wat meer privacy als afgesloten stemhokje ingericht. Eén voor een verdwenen de kiezers naar achteren, schreven de naam van hun favoriet op een briefje en stopten dat in een voor dit doel leeggemaakte schoenendoos (gevonden in Linda's koffer).
Aan het einde van de stemming ging Karina - als enige dame in het gezelschap - de doos openmaken en telde de stemmen. Met een plechtig gezicht kwam ze een halve minuut later naar buiten en maande de doodstille aanwezigen tot stilte.

'Binnen enkele ogenblikken...' begon ze, '...zal de uitslag van deze verkiezing bekend worden gemaakt. Maar voordat ik de uitkomst bekend maak, wil ik eerst graag nog even kwijt dat voor mij jullie allen winnaars zijn.'
Ze haalde diep adem. 'En bijna unaniem gaan de stemmen van vanavond naar...' Miejster en AxeT zorgden voor sfeergevend tromgeroffel '...BlackKnight!'
Er werd bescheiden geapplaudisseerd maar BlackKnight sprong woeden op en riep: 'er is met de stemmen gesjoemeld! Er hebben mensen dubbel gestemd! Ik weet het gewoon, AxeT heeft de briefjes verwisseld!'

En zo werd BlackKnight om het leven gebracht.

AxeT bleef hoopvol naar het lichaam staren maar Miejster lachte hem uit. 'Hij gaat niet in een wolf veranderen hoor, hoe lang je ook blijft turen.'
'Hoe weet jij dat nou?' vroeg AxeT koppig.
'Dat zal ik je laten zien,' zei Miejster. Of eigenlijk gromde hij meer, zijn stem klonk opeens onnatuurlijk laag. Voordat AxeT met z'n ogen kon knipperen, veranderde de man in een gigantische wolf.

'Help,' piepte AxeT. 'Karina?!' hij keek hulpzoekend om zich heen.
'Oh ja, hulp,' zei die en er begonnen gigantische donzige vleugels uit haar schouderbladen te groeien en een gouden aureooltje gloeide flakkerend op boven haar hoofd.

'Jaaa!' juichte AxeT. 'Engeltje, red mij!'
'Jou redden?' vroeg Karina verbaasd. 'Nee nee, ik zie erop toe dat jij Miejster geen pijn doet terwijl die je opeet.' Ze richtte zich op de grijze wolf die haar een beetje glazig aanstaarde. 'Ga maar hoor schatje,' zei ze liefdevol en ze kroelde hem achter de oren. 'Ik pas er wel op dat hij je niet probeert te krabben of zo.'
Miejster gromde vertederd naar haar en sprong toen enthousiast bovenop AxeT, die nog net de tijd had om verbluft te kijken. Met die uitdrukking op zijn gezicht, stierf AxeT.

'Mjam mjam,' zei Miejster, toen hij uitgegeten en terug veranderd was. 'Dat smaakte zeg. Goed, dat was dan dat, zullen we opstappen lief? Een nieuw bestaan opbouwen ergens op Hawaï of zo, en samen nog lang en gelukkig leven?'
'Uitstekend plan,' glimlachte Karina. 'Hou me stevig vast stoere bink, dan vlieg ik ons door die luchtschacht daar naar buiten.'

En zo vertrokken ze, gearmd en verliefd, vlogen ze de door een tunnel van steen de avondzon tegemoet (*aanzwellende vioolmuziek*).

De burgers vermoorden BlackKnight
BlackKnight was Cupido.
Dit betekent dat er één partij in de meerderheid is... niet de wolven of de burgers, neenee, de winnaars zijn:
De Geliefden Miejster (geconverteerde wolf, voormalig heks) en Karina (beschermengeltje); gefeliciteerd!!!

HET SPEL IS AFGELOPEN.

https://weerwolfenco.actieforum.com

269Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 00:18

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hell yeah!!!!

Dit was voor mij de mooiste ronde tot nu toe! Wat een rol kreeg ik toevertrouwd. Ik was heks en zou de wolfjes wel eens mores leren. Iets later volgde een klein berichtje van de spelleiding : "ow ja, je bent de geliefde van Karina"
Karina bleek de beschermengel te zijn, we zaten onmiddellijk met een sterk blok.
Toen na enkele rondes de ziener me eindelijk wou zien, wat hebben Karina en ik hiervoor gesmeekt, bleken we al met 5 in een burgerblok te zitten.
Wolfje na wolfje gingen eruit en ik moest mijn Karina redden van een gewisse dood. Ik wou net een heksenpotje gebruiken om die Roel even te elimineren toen Dorien opnieuw een berichtje stuurde... Ow Gert, nu ben je geconverteerd tot wolf. Karina dacht eerst dat haar laatste uur geslagen was, maar ik legde haar uit dat het niet uitmaakt of we ww of burger zijn, we moesten samen winnen.
Wolfje Roel nam contact op en snel was ons plan klaar. Als BK geen beul was, konden we niet meer verliezen. We maakten misschien even een taktische fout door eerst V8 te elimineren, maar die had me door, dus die moest gaan.
Aangezien er geen beul was, werd het voor de rest een makkie.

Karina, my love, we made it...

Hopelijk heeft iedereen een leuke ronde achter de rug! Voor mij was dit het summum! Bedankt allemaal!

270Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 00:20

AxeT


Poging tot spammer

onwaarschijnlijk einde zeg, sorry BK!

271Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 00:42

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik vond dit ook echt een superleuke ronde. Eindelijk werd er eens efficiënt gespeeld met de geliefden in plaats van dat ze alleen maar een hindernis vormden. Super super super!
En ja, ik was vanaf het begin voor de geliefden maar had weinig hoop... toen dat prachtige burgerblok ontstond dacht ik dat ze het wel zouden overleven en toen werd Gert geconverteerd: mooi gedaan wolfjes, daarmee dolven jullie je eigen graf want jullie hadden verrader in je midden Wink

Hartstikke leuke ronde!
(Ook complimenten voor de ziener trouwens, die uiteindelijk íedereen had gezien behalve de wolfjes... dat is toch ook een prestatie Smile maar nee ik doe flauw, het burgerblok was indrukwekkend.)

https://weerwolfenco.actieforum.com

272Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 06:28

Moustache

Moustache
Junior spammer

Nou, een beetje katterig gevoel blijft er zo over..... Maar ik had dus wel gelijk dat er wat met Miejster aan de hand was toen hij Karina redde door gelijke stemmen te maken. Wel verkeerd gegokt.... Achteraf beter geweest als ze gelijk weggestemd waren. Had een hoop burgers het leven gered (denk ik).

273Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 08:06

Gast


Gast

gefeliciteerd wolfies! Smile

274Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 09:01

Moustache

Moustache
Junior spammer

de wolven hebben niet gewonnen, en de burgers ook niet.... gelijk spel dus...

275Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 11 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 10:31

Gast


Gast

Ha ha mooi einde. cheers

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 12]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum