Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #5 - Een doodgewone treinreis

+10
Hank1705
Roel
roger_ke
graafoto
howlin graveyard
karina
v8power
Moustache
AxeT
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 12]

226Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis za 05 jun 2010, 07:40

Gast


Gast

Very Happy super gaaf gedicht dorien!!!

jullie gaan goed burgertjes Smile

227Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis za 05 jun 2010, 12:10

Roel


Junior spammer

Passagierslijst:
V8power
Moustache
Roel
Linda
BlackKnight
Bluzz
Beb
Howlin
Karina
Roger
AxeT
Graafoto
Miejster

1 of 2 ww's. Ik neem aan 2, want het zou wel dom zijn om niemand te converteren.
Dus 2 ww's en 5 burgers. Naar verwachting verliezen we vannacht 1 ww. Blijft over 2 tegen 4. We MOETEN dan een ww er uit stemmen, anders verliezen we... Het is dan 2-3, en in de nacht verlies je er dan een blijft over 2-2. Tenzij de heks en de beul met de ziener samenwerken en snel minstens 1 ww eruit halen! COME ON!

228Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis za 05 jun 2010, 16:17

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Begin dan al maar te vrezen voor je leven Roel.
Ofwel ga je vannacht, ofwel lynchen we je morgen wel.

Dan moeten we er maar eentje meer vinden. Eentje die geconverteerd is tijdens de derde nacht. Iemand die tot dan niet in de spotlights stond ofwel de leugenwolf himself (als die al meespeelt)

Mijn pronostiek:
Roel is een late weerwolf en Blackknight is de leugenwolf.

Ik wacht op de tegenargumenten.

229Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis zo 06 jun 2010, 00:44

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

De wraak van de overgebleven wolf/wolven, liet niet lang op zich wachten... 12 uur na de dood van Graafoto vond Gert een stervende Howlin op de gang. Hij zag er bijzonder onsmakelijk uit, met ingewanden die half uit zijn buik hingen en zo.
'I-ik...' fluisterde hij moeizaam. 'Ik w-wacht nog altijd o-o-op t-' hij snakte naar adem, 't-tegenargu-gumenten.'

De rest was door Gerts ontstelde kreet bij het zien van het bloedbad uit de coupé gekomen en luisterde zwijgend naar Howlins laatste woorden.
De man sloot zijn ogen en toen stokte zijn adem.

'Kijk!'fluisterde AxeT. Hij wees, maar dat was overbodig want je kon er moeilijk omheen. Op Howlins voorhoofd gloeide een oog op in helder wit licht.

Einde van de nacht.
De weerwolf/wolven vermo(o)rd(en) Howlin.
Howlin was ziener.
Deze dag eindigt zondagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

230Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis zo 06 jun 2010, 08:55

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Noem je dat een tegenargument? Enfin, de discussie is meteen gesloten.

231Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis zo 06 jun 2010, 12:23

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

howlin graveyard schreef:Noem je dat een tegenargument?

wat, jou opeten?

https://weerwolfenco.actieforum.com

232Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis zo 06 jun 2010, 15:27

AxeT


Poging tot spammer

tja, wat nu, we zijn onze ziener kwijt, dat ging echt goed een tijdje, iemand een suggestie?

233Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis zo 06 jun 2010, 18:22

v8power

v8power
Spammer i.o.

howlin is uiterst betrouwbaar gebleken dus ik volg zijn argumenten
mijn stem gaat dus naar roel
het is een beetje een gok maar ik moet kiezen en aangezien we niet weten of er geconverteert is volg ik de gekozen lijn

234Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis zo 06 jun 2010, 18:24

Roel


Junior spammer

Mm natuurlijk ben ik er niet mee eens. En de gene die nog niet geziend is dat is BK. Mijn stem gaat dus naar BlackKnight.

235Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis zo 06 jun 2010, 18:27

v8power

v8power
Spammer i.o.

@roel als je mij kunt overtuigen ga ik met jou stem mee

236Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis zo 06 jun 2010, 18:50

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Ik denk dat Roel ww is en mij probeert eruit te krijgen.

Howlin zijn redenering over mij is fout, kijk maar naar de ronde dat Karina tegenover AxeT stond, als ik toen leugenwolf was, zou ik toch zeker een van de 2 stiekem doorgegeven hebben om zo een extra burger dood te krijgen? Die ronde is er niemand gedood.

Trouwens weet ik nog meer, moesten er nog stemmen op mij uitkomen, laat ik dit aan iedereen weten voor ik dood ben...

237Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis zo 06 jun 2010, 19:04

AxeT


Poging tot spammer

Black Knight schreef:

Trouwens weet ik nog meer, moesten er nog stemmen op mij uitkomen, laat ik dit aan iedereen weten voor ik dood ben...

Laat nu maar vast weten, voordat je het weet krijg je op het laatste moment nog stemmen of kunnen degenen die op jou stemmen de extar info niet meer lezen voordat het lyncen begint en zo hun stem niet meer wijzigen.

238Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis zo 06 jun 2010, 20:49

Roel


Junior spammer

@v8power. Het is zo dat BK niet geziend is. En we moeten er nog 2 hebben. 1 is geconverteerd, dat kan in principe iedereen zijn. Maar dan houd je er altijd 1 over. En dat is BK dus.

239Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis zo 06 jun 2010, 20:51

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Ik weet wie het koppel is... (was cupido -> ben burger)

240Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis zo 06 jun 2010, 20:53

Roel


Junior spammer

Ja BK dat weet ik ook Wink Hoe kan ik het bewijzen...? En nee ik ga je het niet PB'en, want dadelijk is het koppel ook weg...

241Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis zo 06 jun 2010, 20:57

Roel


Junior spammer

Mededeling.

Mijn PC word nu opgehaald. Ik heb hem ongeveer 24 uur kwijt. Ik hoop dat ik hem dan ook weer heb. Ik zou geen dag missen, misschien een nacht. Maar dat maakt niet uit. Het is dat jullie het weten he.

Groet,
Roel

242Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis zo 06 jun 2010, 21:01

Miejster

Miejster
Senior spammer

BK, onze ziener heeft Roeltje al gespot, dus mijn stem gaat uiteraard naar het laatste echte wolfje : Roel

Roel, het kan dus geen kwaad voor je pc, je bent eraan, jij kleine wolfje! Very Happy

243Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis zo 06 jun 2010, 21:24

karina

karina
Veelbelovend spammer

Arme Howlin, Sad Sad sorry
Je mag dan wel niet meer bij ons zijn, maar voor mij was je een wijs man en ik volg je aanwijzing.
Ik sluit me geheel bij de uitspraken van Howlin aan.
Mijn stem gaat naar Roel

244Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis zo 06 jun 2010, 21:25

AxeT


Poging tot spammer

PC of geen PC, dag Roel.

245Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis ma 07 jun 2010, 00:08

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

'Dag lieve Roeltje, dahág dahág dahág dahág kleine wolf, dag lieve Roeltje, dahág dahág luister naar ons afscheidslied!' zongen de overgebleven reizigers in koor. Het klonk niet zo mooi maar wel vrolijk.

Roel werd in een co-productie opgehangen en vervolgens proostten ze triomfantelijk op zijn dood toen hij voor hun ogen in een stervende wolf veranderde.

In feesstemming werd er op gedronken, en pas na een uurtje of wat begon de vrolijkheid langzaam weg te ebben. Ze hadden Beb opgeruimd, en Graafoto en nu Roel... maar ze konden er nog altijd niet uit. Waar bleven de reddingswerkers? Had niemand de vermissing van de laatste wagon opgemerkt of lukte het niet de ingestorte tunnel te ruimen?
Lusteloos gingen ze voor de zoveelste keer in het aardedonker naar bed, in het benauwde hart van de berg.
'Misschien dat de reddingsteams er zijn wanneer we wakker worden' opperde AxeT optimistisch, maar hij klonk niet al te overtuigd.

Einde van de dag.
De burgers vermoorden Roel.
Roel was een gewone wolf.
Deze nacht eindigt maandagavond 22:00u



Laatst aangepast door Dorien op ma 07 jun 2010, 12:55; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : constructiefoutje)

https://weerwolfenco.actieforum.com

246Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis ma 07 jun 2010, 00:13

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Op de maat van repelsteeltje...
Niemand weet, niemand weet in wie zijn poep dat ik beet Razz

En of ik wel gebeten heb Shocked



Laatst aangepast door graafoto op ma 07 jun 2010, 07:53; in totaal 1 keer bewerkt

247Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis ma 07 jun 2010, 00:23

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Als ze wolf-af zijn, zou het spel nu afgelopen zijn en dat is het nog niet dus is er duidelijk nog één wolf over.

Overigens past je versje niet goed Graafoto, we hebben nog een lettergreep meer nodig in het tweede stukje Wink

https://weerwolfenco.actieforum.com

248Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis ma 07 jun 2010, 13:11

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Passagierslijst:
V8power
Moustache; burger, vermoord door jager
Roel; wolf, gelynchd
Linda; burger, vermoord door wolven
BlackKnight
Bluzz; burger, gelynchd
Beb; wolf, gelynchd
Howlin; ziener, vermoord door wolven
Karina
Roger; jager, vermoord door wolven
AxeT
Graafoto; wolf, gelynchd
Miejster

Klein clubje nog maar, ik ben benieuwd!

https://weerwolfenco.actieforum.com

249Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis ma 07 jun 2010, 15:58

Gast


Gast

tsss lekker is dat vermoord worden door je eigen zoon... hij is altijd een apart mannetje geweest maar dit hadk nooit achter hem gezocht, goed zo burgers!!!! nog maar .....1? of meer? te gaan!

250Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 10 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis ma 07 jun 2010, 16:01

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

van je familie moet je het hebben he Linda, vergeet dat nooit. Maar je gezin is inmiddels aardig uitgedund... alleen papa en zoonlief AxeT nog in leven. Tragisch hoor Sad

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 12]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum