Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #5 - Een doodgewone treinreis

+10
Hank1705
Roel
roger_ke
graafoto
howlin graveyard
karina
v8power
Moustache
AxeT
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 12]

276Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 12 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 11:43

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik wist toen howlin stierf en wij roel eruit moesten hebben dat miester de weerwolf was
waarom we hadden een blok van vijf en miester was heks plus drankje
ik heb hem gevraagt waarom geen drankje te gebruiken en daar was hij niet zo happig op iets over een afspraak mee howlin
toen wist ik dat het over was
daarom gaf ik nog een laatste tip logisch denken ,het drankje? koppel? ,maar niemand dacht eraan
verder als iemand anders de wolf was dan miester dus axe of black dan hadden ze meteen het koppel vermoort 2 burgers in 1 klap
knap gespeelt wolven gefeliciteerd

277Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 12 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 12:01

Gast


Gast

ook goe snor gefeliciteerd iedereen! Wink

278Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 12 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 12:55

Roel


Junior spammer

Ik zei dat we gingen winnen. Toen Beb nog leefde. Toen was Gert gebeten. En hij was op dat moment de held van de burgers. Hij had er 2 weg gestemd. Toen Gert ww werd waren alleen ik en Gert over. Dus Gert kon alle info gebruiken, wie was de ziener? O, die, eten we die op. Daarna wist ik dat ik dood zou gaan, en dat Gert op mij moest stemmen. Waardoor Gert nog steeds burger bleek te zijn. Dus gefeliciteerd Gert en Karina, heel goed gespeeld!!!

279Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 12 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 14:00

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Er werd dus gespeeld zonder leugenwolf...

Als ik één nacht langer geleefd had, dan had ik iedereen gezien die ik wilde zien en zou Gert zichzelf al verraden hebben.
Ik hoopte eigenlijk dat de ww'en iets later iemand zouden gebeten hebben. Vandaar dat ik elke dag met het dilemma zat wat ik zou doen met mijn geziene info. Ik besliste toen telkens dat ik de info zo snel mogelijk aan het burgerblok zou meedelen.

En natuurlijk wist ik dat ik deze ronde niet zou overleven, want iedereen van de mogelijke conversieslachtoffers wist dat ik de ziener was. De niet-geconverteerden moesten gewoon even logisch gaan nadenken wat er gebeurd was in die nacht dat Gert Roel niet vermoordde. Daar viel hij voor mij door de mand en was ik zeker, maar ook dood.

Goed voor de wolven dat ze Gert converteerden anders zouden afgeslacht zijn.
Ik had echter geen rekening gehouden met de geliefden, want had het niet in de spelregels gelezen dat dit ook een mogelijkheid op winst was....

Dus bleven over: Karina, AxeT en Miejster. Op zich dus toch een numerieke overwinning van de burgers.
Even wat uitleg:
Miejster is een geconverteerde ww, dus telt voor 0,5 pt.
Karina en Miejster zijn de geliefden, dus tellen voor 2 pt.
AxeT en Karina zijn burgers, Miejster was burger, dus 2,5 pt.

Lang leve de burgers.

Steve.

280Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 12 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 14:23

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik heb inderdaad steeds zeer taktisch moeten spelen en omgaan met alle info. Naast het burgerblok hadden Karina en ik steeds onze geheime agenda. Toen ik wolf werd, wist ik dat het erom ging spannen. Ik koos telkens voor de grootste vijand, ongeacht burger of ww. Toen ik zag dat iemand ons doorhad moest die gaan. Ik wist dus telkens dat degene die ging sterven wel iets doorhad, zeker V8 en Roel. Dus ging eerst de ziener, dan de laatste medewolf en dan V8. Ik moest enkel hopen dat BK naast cupido ook geen beul was, anders hadden we het niet gehaald. We wisten dat we geen enkele fout mochten maken!

281Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 12 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 14:25

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ow ja, eindzin van de overlevenden:

Love never dies! (uit Bram Stokers Dracula)

282Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 12 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 18:39

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

@ Miejster : Kan da dan : cupido en beul tegelijk zijn? Wist niet dat een speler 2 rollen toegewezen kon krijgen?

283Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 12 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 18:43

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Nee dat kan niet. In principe had jij kunnen bluffen dat je Cupido was, terwijl je eigenlijk de beul was, dat bedoelt Gert.
Alleen in principe, want alle rollen waren verder inmiddels al bekend dus moest je Cupido wel zijn.

https://weerwolfenco.actieforum.com

284Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 12 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 19:19

Miejster

Miejster
Senior spammer

Dorien schreef:Nee dat kan niet. In principe had jij kunnen bluffen dat je Cupido was, terwijl je eigenlijk de beul was, dat bedoelt Gert.
Alleen in principe, want alle rollen waren verder inmiddels al bekend dus moest je Cupido wel zijn.

Ik dacht dat het wel kon, daarmee... want ik wist alle rollen al, ook die van BK. Hij had het me zelf verteld!

285Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 12 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 19:46

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

ik dacht dat bk zowel cupido als leugenwolf zou zijn. Want in principe zou dat wel moeten kunnen. Het hoeft immers niet altijd een burger te zijn die cupido is.

286Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 12 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 20:44

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Jawel, cupido is altijd burger. Tenminste, hoe wij het tot nu toe altijd hebben gespeeld.
We kunnen cupido ook als een extra functie erbij doen natuurlijk maar dat was deze en voorafgaande rondes niet.

https://weerwolfenco.actieforum.com

287Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 12 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis wo 09 jun 2010, 23:35

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Cupido is een algemene rol en kan dus gespeeld worden door een goed of een slecht karakter.

288Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 12 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis do 10 jun 2010, 09:46

morkreb

morkreb
Junior spammer

dat zou toch niet eerlijk zijn Neutral Dan is het voor de cupido wolf dubbel feest....

289Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 12 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis do 10 jun 2010, 10:14

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

zou inderdaad weinig eerlijk zijn, want op die manier kunnen de ww'en ervoor zorgen dat ze ineens twee burgers in één nacht kunnen afslachten.
Maar het is en blijft een algemene rol, dus op zich zou het kunnen.

290Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 12 Empty Re: Ronde #5 - Een doodgewone treinreis do 10 jun 2010, 10:42

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het lijkt mij ook niet helemaal eerlijk dus stel ik voor het te houden zoals het nu is. Cupido is een eenmalige functie voor een burger.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 12]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum